--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

ODPOWIEDZ
Bodex

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: Bodex » 27 sie 2018, o 19:29

Norbi na końcu świata gdzie mieszkasz nie ma lawet Obrazek .
To patrz ObrazekObrazek

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka


norbi333
Ekspert
Posty: 5130
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: INNE
Rok produkcji: 2020
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 39 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: norbi333 » 27 sie 2018, o 19:34

Widzisz.Tak się składa,że po całej Polsce jeżdżę i co kilka tygodni na Litwie bywam.I jakoś nie widziałem żadnej na lawecie

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9436
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 142 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: mazmarcin » 27 sie 2018, o 19:44

Ale te silniki nie tylko mają Insignie, jaki procent tych silników pada?
Znikomy.

Bartol
Zapaleniec
Posty: 1530
Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 26 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: Bartol » 27 sie 2018, o 19:45

To jest super auto przywiezione na targi motoryzacyjne :D

P405
Zapaleniec
Posty: 3180
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: P405 » 27 sie 2018, o 19:48

Bodex jeszcze zatęsknisz za nim jak ruszysz w trasę i będziesz chciał hondą sunąć 200+ . Do tego trzymanie się drogi.

Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2413
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 30 razy
Otrzymał  piwo: 38 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: dare50 » 27 sie 2018, o 19:56

Jeszce nie widziałem Isi na lawecie , inne marki full , więc też o czymś to świadczy , co nie znaczy że nie myślę o tych panewkach i wstępnie jestem umówiony na wymianę uszczelki smoka ewentualnie panewek , tylko jest problem zauważyłem pewną prawidłowość , panewki padają w Insigniach w których była wymieniana uszczelka smoka , może coś źle składają , może jest jakiś myk , zauważcie ile osób miało problemy z ciśnieniem po wymianie uszczelki , może przy wkładaniu miski smok dobrze nie wchodzi (za płytko) w uszczelkę ? no nie wiem coś jest na rzeczy
@mazmarcin masz rację ale Opel przeprojektował miskę olejową i tu może być problem

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9436
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 142 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: mazmarcin » 27 sie 2018, o 20:11

Ja tylko powiem tak, nie pytałem w ASO, ale mechanicy co mi naście lat auta robią to nie słyszeli o wadliwej uszczelce w w tym silniku i tylko że w oplu, bo problem też się pojawiał w innych markach z tym silnikiem, ale bardzo mało. Kwestia egzemplarza i pecha.

Awatar użytkownika
wojtekski
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 4 sty 2015, o 16:16
Auto: insignia, 207cc
Rok produkcji: 2016
Miasto: Suwałki
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: wojtekski » 27 sie 2018, o 20:13

Nie do końca bo wielu uszczelkę wymieniło i lata dalej. Ja jak kupiłem to oczywiście z rana kontrolka ciśnienia oleju też miałem, jeździłem tak około miesiąca i potem zrobiłem, właściciel przede mną licho wie ile jeździł, wymieniłem uszczelkę i latam do dziś. A to ponad trzy lata już.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 9330
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Jaguar E-Pace 250hp
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 253 razy
Otrzymał  piwo: 117 razy
Kontakt:

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: dokia » 27 sie 2018, o 20:15

Bodex pisze:
27 sie 2018, o 19:29
Norbi na końcu świata gdzie mieszkasz nie ma lawet Obrazek .
To patrz ....
Nie dbałeś, to tak się stało.. :P To nie jej wina bynajmniej (tak myślę, że nie jej wina) :P i My z Norbim nie mieszkamy na końcu świata... bynajmniej... pfff :lol:
Ostatnio zmieniony 27 sie 2018, o 20:18 przez dokia, łącznie zmieniany 1 raz.
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9436
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 142 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: mazmarcin » 27 sie 2018, o 20:18

No ale ilu nic nie wie o uszczelce, dpfie czy klapkach a też latają z dużymi przebiegami. Znam osobiście paru przedstawicieli co jeżdżą iśkami przebieg około 300 i nie wie co to dpf.
Za to jeden z nich ma superba i przy 160 tyś padł sam od siebie dpf, mimo dużych przebiegów rocznych.
To specjalnie dodałem jak się fani innych marek dopiszą. F-ra do wglądu.
Ostatnio zmieniony 27 sie 2018, o 20:20 przez mazmarcin, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 9330
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Jaguar E-Pace 250hp
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 253 razy
Otrzymał  piwo: 117 razy
Kontakt:

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: dokia » 27 sie 2018, o 20:20

Ja jako blondynka zastanawiałam się czy mam sprawdzić dpf, egr itp...u siebie, ale potem dowiedziałam się, że tego nie mam wcale :P ale tu czasem mega straszycie. Czasem niepotrzebnie... taka tam "jedna na milion" :P
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9436
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 142 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: mazmarcin » 27 sie 2018, o 20:21

Egra chyba masz :lol:
Ale to nie o tym temat ;)

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 9330
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Jaguar E-Pace 250hp
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 253 razy
Otrzymał  piwo: 117 razy
Kontakt:

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: dokia » 27 sie 2018, o 20:22

nie żartuj... w benzynie jest?? o:o

gdzie on tam jest? :o to pójdę poszukać to i mrówki przegonię :lol:
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9436
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 142 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: mazmarcin » 27 sie 2018, o 20:26

No chyba w Twoim silniku nie ma :lol:
Ale benzyny też go mają
Koniec OT :lol:

Awatar użytkownika
rataj73
Zapaleniec
Posty: 1671
Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
Auto: Opel Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Stolica Mazur
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 18 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: rataj73 » 27 sie 2018, o 20:57

dare50 pisze:
27 sie 2018, o 19:56
......może przy wkładaniu miski smok dobrze nie wchodzi (za płytko) w uszczelkę ? no nie wiem coś jest na rzeczy ....
Żeby tam coś źle złożyć to na prawdę trzeba się postarać. Uszczelniacz wchodzi ciasno na wcisk w pompę i ma tam swoje wyfrezowane miejsce. Smok jest w misce olejowej przykręcony na sztywno, a miski inaczej nie założysz bo muszą pasować otwory na śruby. Jedyne co można by zrobić źle , to po przyłożeniu miski do bloku potem ją przesunąć ale o tyle co średnica uszczelniacza i przez to uszkodzić jego wargę. No ale jak ktoś się za to bierze to chyba ma jakieś pojęcie o mechanice, choć z drugiej strony widziałem czasami takie druciarstwo wykonane przez mechaników że nic mnie nie zdziwi.

Bodex

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: Bodex » 27 sie 2018, o 21:37

mazmarcin pisze:Ale te silniki nie tylko mają Insignie, jaki procent tych silników pada?
Znikomy.
Ja też tak myślałem, zapytaj o ilość w warsztatach gdzie je remontują, a samych warsztatów jest sporo.
Nadzieja umiera ostatnia...

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka



Dodano po 6 minutach 43 sekundach:
P405 pisze:Bodex jeszcze zatęsknisz za nim jak ruszysz w trasę i będziesz chciał hondą sunąć 200+ . Do tego trzymanie się drogi.

Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
Już jechałem w Niedzielę.
Jeszcze jej nie piłuję na max, 150-160 prowadzi się lekko i pewnie, na powiew wiatru nerwowa troszeczkę, a i raz było 180 przez chwilę.
Ten dźwięk motoru Hondy ... ach.
Po cichu mi się marzy TypeR Obrazek... kiedyś.
Albo MB E 300 .

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

tomek evo
Użytkownik
Posty: 617
Rejestracja: 28 lis 2016, o 23:10
Auto: Skoda Superb Kombi
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto:
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: tomek evo » 28 sie 2018, o 09:03

mazmarcin pisze:
27 sie 2018, o 20:18
No ale ilu nic nie wie o uszczelce, dpfie czy klapkach a też latają z dużymi przebiegami. Znam osobiście paru przedstawicieli co jeżdżą iśkami przebieg około 300 i nie wie co to dpf.
Za to jeden z nich ma superba i przy 160 tyś padł sam od siebie dpf, mimo dużych przebiegów rocznych.
To specjalnie dodałem jak się fani innych marek dopiszą. F-ra do wglądu.
Akurat dpf-y w Suberbach 2 są bardzo słabym punktem tego auta. Szczerze to mnie w ogóle nie dziwi, że padł po 160 tys.

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 17 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kecraminsignia » 29 sie 2018, o 10:56

O wykorzystaniu w motoryzacji do panewek nawet nie wspomnieli. Nie ważne że taniej ważne że się zatrze bo z naprawy większa kasa...

http://nt.interia.pl/technauka/news-naj ... Id,2623467

kecraminsignia
Zapaleniec
Posty: 2406
Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
Auto: Astra J ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: LDZ
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 17 razy

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: kecraminsignia » 6 wrz 2018, o 09:57

Silniki Toyoty jest na liście a naszego nie ma. Więc może nie jest tak źle Obrazek

https://www.wyborkierowcow.pl/17-najgor ... a-fortune/

mic

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: mic » 6 wrz 2018, o 15:21


dare50 pisze:Jeszce nie widziałem Isi na lawecie , inne marki full , więc też o czymś to świadczy
W pracy przeczytałem i proszę ... wracając do domu widziałem insignie b podróżującą na lawecie w kierunku ASO, a to nie jedyna iśka jadąca nie na swoich kołach jaką widziałem...

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”