------VII Ogólnopolski Zlot Insignia Club Polska 11-13.09 - zapraszamy
--------------------
---------------------------------------------------Nowy kokpit w Oplach - Pure Panel - KLIK
--------------------
---------------- Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

PowerBox V-Tech ma ktoś?

ODPOWIEDZ
AdrianOl
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 9 paź 2019, o 04:01
Auto: Opel Insignia 2.0cdt
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2013
Miasto: Ełk

PowerBox V-Tech ma ktoś?

Post autor: AdrianOl » 30 lip 2020, o 20:40

hej

czy ktoś z Was użytkuje możne PowerBoxa od V-Techa i możne coś na jego temat powiedzieć?
Szukałem na forum ale znalazłem jedynie redboxa a w tej chwili w V-tech dostępne są chyba nowsze wersje czyli PowerBox.

- PowerBox Base (chip box) Do 15% przyrostu - 480zł
- PowerBox Go (chip box) Do 18% przyrostu - 780zł.
- PowerBox Elite (chip box) Do 20% przyrostu - 990zł.

mnie raczej interesuje najtańszy, mam wersje 130km i trochę to słabo się zbiera, nie chce robić chipa bo nie mam w okolicy nikogo sprawdzonego a boxa mogę zawsze zdemontować.

P405
Zapaleniec
Posty: 2725
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?

Post autor: P405 » 30 lip 2020, o 21:10

Możesz spokojnie montować, miałam wersje jedno i dwukanałową. Dwukanałowa jest zdecydowanie lepszą wersją.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Aaadek69
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: 19 wrz 2017, o 19:11
Auto: Opel insignia
Kod silnika: A28NET
Rok produkcji: 2010
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?

Post autor: Aaadek69 » 31 lip 2020, o 10:45

A moim zdaniem jedz do tunnera i zrób modyfikację mapy A nie box...

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
wirus
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 6 gru 2019, o 23:41
Auto: Buick Regal AWD
Kod silnika: B20NHT
Rok produkcji: 2016
Miasto: Rozprza
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?

Post autor: wirus » 31 lip 2020, o 14:29

Kolego @AdrianOl te wszystkie Boxy nieważne jakich producentów, działają na prostej zasadzie, oszukują pomiar temperatury paliwa. Zauważ w które miejsce podłącza się to magiczne urządzenie. ECU odczytuje zaniżoną temperaturę paliwa i zwiększa dawkę, ale nie koryguje ciśnienia doładowania. W efekcie jest przyrost mocy ale zwiększone dymienie i zapychanie dpf. Cała skąplikowana i magiczna elektronika która jest w tej puszce jest warta złotówkę. Są też dwukanałowe które oszukują jeszcze MAP sensor, te są warte 3 złote. Reszta to ładne opakowanie. Osobiście bym nigdy czegoś takiego nie założył, jedyny bezpieczny sposób to pożądny program który uwzgledznia zmianę wszystkich parametrów pracy silnika.

Awatar użytkownika
Pawel_wro
Forumowicz
Posty: 82
Rejestracja: 8 lut 2020, o 08:45
Auto: Insignia + RS
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wrocław
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?

Post autor: Pawel_wro » 31 lip 2020, o 17:14

Boxy od krakowskiego V Techu, to oczywiście nie żadne rezystory za złotówkę czy nawet dziesięć 😉 ale rzeczywiście zasada ich działania polega na modyfikacji sygnału adresowanej do ECU,
Jeździłem z Boxem w wersji Base jakiś rok w Megane, który podnosił ciśnienie doładowania o jakieś 0.15 bara,
Reakcja na gaz była zauważalnie szybsza, szkoda, że w takim setupie nie pojechałem na hamownie,
Ostatecznie jednak skończyło się na kompletnym sofcie w wersji hard 🙂 , a box pojechał na allegro.

Trutututu
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 9 cze 2019, o 09:03
Auto: Insignia A
Kod silnika: A16XHT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Płock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: PowerBox V-Tech ma ktoś?

Post autor: Trutututu » 3 sie 2020, o 19:46

Pomijając już to co napisał @wirus - najważniejszym aspektem jest zbadanie kondycji silnika i osprzętu przez specjalistę - tunera. Bez tego zabiegu możesz narobić tylko szkody. Na boxie mozesz zaoszczędzić z 600-700 zł, ale przy późniejszych naprawach może być płacz. Wybierając tunera warto też poczytać w opiniach czy wgrywają oni gotowce czy dopasowują program pod daną kondycję samochodu. Osobiście polecam DynoSet w Starogardzie Gdańskim.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”