--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia Power Red A20DT

ODPOWIEDZ
Pawel_wro

Insignia Power Red A20DT

Post autor: Pawel_wro » 14 lut 2020, o 16:28

Cześć,
Opla nabyłem początkiem stycznia i jest to chyba jedno z nielicznych "normalnych" aut, których stałem się właścicielem, potrzebowałem coś do czego będę mógł wrzucić rower i pojechać tu i tam ;)
Od paru już lat na ogół pracuję zdalnie więc na codzień auta stoją pod klatką i z tego tytuły jestem miłośnikiem różnych wynalazków, miałem np 5 Fiatów Coupe Turbo, dwie Imprezy, jedną GT, drugą STI, a obecnie obok Insignii mam już piaty rok Megane RS, którą od czasu do czasu odwiedzę jakiś pobliski tor, czy amatorskie zawody.
Insignia jest w dosyć oryginalnej wersji wyposażenia Sport/SRI, co ma swoje plusy ale i minusy,
z plusów dodatnich to jest np "aktywne" zawieszenie, które bardzo, bardzo mi się spodobało, dociąganie tylnej klapy,
zaskakująco fajne fotele, ori 18 calowe felgi, skórzane dodatki i jeszcze parę drobiazgów, które różnią ja od totalnej serii, ale
z plusów ujemnych, nie ma czujników parkowania :( , nie ma totalnie elektrycznej tylnej klapy - takiej co sama by wyjeżdżała do góry, i sama zamykałaby się :(
Opel wydaje się być w stanie bdb, miał malowany jedynie tylny zderzak, do samego końca tj do grudnia 2019 serwisowany był tylko w ASO, cała historia jest na MyOpel, ma 208 tyś przebiegu, ani mój mechanik, ani dzisiaj diagnosta na SKP podczas przeglądu nic nie znaleźli...odpukać 3 razy ;)
Poniżej parę zdjęć plus Mój leciwy RS,
Pozdrawiam, Paweł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: mazmarcin » 14 lut 2020, o 16:34

Ten kolor dodaje mocy i przegoni iśka RSa :lol:
Szerokości ;)

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8411
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: dokia » 14 lut 2020, o 16:35

Śliczna i w dodatku czerwona 😍
Szerokości i bezawaryjności 🤗
Radio 357 :)

Pawel_wro

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: Pawel_wro » 14 lut 2020, o 17:06

Dziękuję, Dokia...na to liczę :D

To czerwone Kombii faktycznie od razu mi się spodobało, ale mocowo z RSem to jest oczywiście przepaść ;)
Przez te wszystkie lata zrobiłem w nim parę rzeczy gdyż seryjne 225PS w dosyć ciężkim Megane jest takie sobie ;)

Pawel_wro

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: Pawel_wro » 16 lut 2020, o 11:09

Traktując mój temat jak książkę serwisową on-line, pierwszy mój serwis,

10.02.2020 - 208509 KM

Wymiana oleju 5w40 plus Archoil,
Wymiana filtra powietrza,
Wymiana oleju w skrzyni biegów plus 2 x Xado EX 120
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Pawel_wro

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: Pawel_wro » 12 mar 2020, o 14:30

12.03.2020 - 209500 km
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

dzamej
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: 3 sty 2019, o 19:15
Auto: Insignia kombi 4x4
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wałbrzych
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: dzamej » 12 mar 2020, o 15:50

Profesjonalne pakowanie tarcz... Nie ma co... Zakup po taniości za oszczędności? Sprawdziłeś czy tarcze nie są obite?

Pawel_wro

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: Pawel_wro » 12 mar 2020, o 16:09

Ja wiem czy po taniości?
Insignia to nie prom kosmiczny tylko auto typu punkt A do B,
To nie Megane gdzie jest czterotloczek Brembo i jeździ się na Ferodo DS2500 za 700 zł.
Tarcze obite? Przecież są nowe

dzamej
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: 3 sty 2019, o 19:15
Auto: Insignia kombi 4x4
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wałbrzych
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: dzamej » 13 mar 2020, o 07:46

I tu troszkę sie mylisz, bo to prom co waży 2 tony i trza to wyhamować.

Tak tarcze mogą być obite - przeciez nie mają żadnego zabezpieczenia w transporcie a widać ze ostro po ziemi szorowały bo porozrywane to 'pro zabezpieczenie' no ale cóż.. Ja bym takiej paczki nie odebrał i bym reklamował.

Pawel_wro

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: Pawel_wro » 13 mar 2020, o 08:00

A... rozumiem, folia już jest zdarta przeze mnie, a całość była jeszcze w kolejnej ale tarcze faktycznie były mocno przykurzone jakby gdzieś leżały w magazynie.
Faktycznie auto wazy prawie 1800 kg dlatego nie chciałem nic chińskiego, ale nie musi to być top of the top jak w Megane, która lata po torze.

Bartol
Zapaleniec
Posty: 1530
Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 23 razy

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: Bartol » 13 mar 2020, o 09:14

@Pawel_wro, nie chcę tu spamować, ale jednak dodam, że jeśli te tarcze były dostarczone w folii i do tego zakurzone jak piszesz, to wg mnie nie profesjonalne podejście sklepu.
Kupiłem jedne z tańszych TRW, każda tarcza była zapakowana w oryginalny, gruby karton, do tego owinięta dokładnie papierem.

Pawel_wro

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: Pawel_wro » 13 mar 2020, o 10:00

Hmm... no w sumie sam już nie wiem co myśleć :D
Zastanawiam się czy ktoś ich kiedyś nie kupił, może zwrócił, oczywiście tarcze są na milion procent nowe i bez śladów montażu,
Jak teraz patrzę po katalogu zapłaciłem za nie mniej niż takie same w IC.

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 120 razy

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: Rooff_ » 13 mar 2020, o 10:19

O ile będą hamować, a do tego nie będą bić od początku lub po krótkim okresie użytkowania, to to nie będzie miało większego znaczenia ;) Ale fakt-faktem sklep mógłby się bardziej przyłożyć do ich spakowania - choćby jakieś przekładki kartonowe pomiedzy oraz na górze i dole, a dopiero to opakować w streach.
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

xul
Klubowicz
Posty: 1861
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: xul » 13 mar 2020, o 11:44

Obligatoryjnie podczas zakładania sprawdź czy nie maja bicia miernikiem zegarowym, bodajże 0.05mm jest dopuszczalne.
Wszystkie nowe tracze, które widziałem były w kartonach, nie ważne czy TRW, ATE, Zimmermann, czy coś innego.
Może sprzedawca stwierdził, że składowanie tarcz w kartonach to marnotrawienie powierzchni magazynowej.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8411
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: dokia » 13 mar 2020, o 11:49

Albo te szaleństwo było zabiegiem, aby wrzucić przesyłkę w skrytkę A paczkomatu, czyli najtańszą, więc jej wysokość nie może przekroczyć 8cm .
Radio 357 :)

Pawel_wro

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: Pawel_wro » 13 mar 2020, o 12:13

To też nie tak, tarcze przywiózł kurier zza wschodniej granicy, który wcześniej dzwonił aby zapewnić go , że ktoś odbierze paczkę bo on tego dźwigał nie będzie, że niby za ciężka jest :D

Poproszę mechanika o sprawdzenia ta zegarowa czujką, zobaczymy, mam nadzieję, że wszystko jest ok :D

dzamej
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: 3 sty 2019, o 19:15
Auto: Insignia kombi 4x4
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wałbrzych
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: dzamej » 13 mar 2020, o 23:13

Matko Boska... Życie ci nie miłe? Na Ukrainie czy u ruskich żeś to kupił? Oby to w ogóle hamowało... Jaka firma tych tarcz?

Mam nadzieję ze nie będziesz za mną jechał gdy będzie trzeba się zatrzymać.

W sumie ojciec mój kiedyś kupił wiertarkę u ruskich.
Chodzi już 25 lat skubana..

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 4184
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 30 razy

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: IBZI » 13 mar 2020, o 23:42

Ja zrozumiałem, że to kurier był zza granicy, a nie tarcze...

Pawel_wro

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: Pawel_wro » 14 mar 2020, o 06:35

Kurczę, jedno małe zdjęcie napompowało temat bardziej, niż zabawa z softem w wersji hard do Megane na forum RS ;)

Na myśli miałem oczywiście samego kuriera DPD ze Lwowa czy innej Odessy,
A Tarcze są made in holland.

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Insignia Power Red A20DT

Post autor: Alex » 14 mar 2020, o 08:30

Jakie to konkretnie tarcze ?

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”