------VII Ogólnopolski Zlot Insignia Club Polska 11-13.09 - zapraszamy
--------------------
---------------------------------------------------Nowy kokpit w Oplach - Pure Panel - KLIK
--------------------
---------------- Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

norbi333
Zapaleniec
Posty: 4780
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 16 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: norbi333 » 12 paź 2018, o 12:38

Niestety,wszędzie można trafić na jakiś idiotów.
Zastanawia mnie czy w polifcie afl dostosowuje się do stylu jazdy czy coś w ten deseń. Po ostatniej trasie klekotem,gdzie szło szybko i na sporcie wyraźnie światła jaśniej świecą niż w benzynie ,gdzie nią się turlam po mieście tylko po parę kilometrów.
Obecnie taki sam styl w klekocie,a świecą lepiej.Chyba ,ze kwestia palników zamontowanych

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1283
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 12 paź 2018, o 12:42

Nie. Różnica polega na wł/wył trybu Sport. W Sporcie światła podnoszą się od razu, nawet na postoju. Nie ma wówczas trybu szerokokątnego do jazd w mieście, tylko od razu snop przed siebie. To na 100%. Wydaje mi się również, że w Sporcie włącza się tryb autostradowy (granica ok. 120 km/h) w sposób zdecydowany po przekroczeniu tej granicy, a bez Sportu odbywa się to jakby bardziej leniwie i, być może, stopniowo.

M.

Awatar użytkownika
Rooff_
Klubowicz
Posty: 2789
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 42 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: Rooff_ » 12 paź 2018, o 12:47

By Ci zrobił cyt. klasyka "z d...y jesień średniowiecza" :o
Szkoda by było i auta i Twojego zdrowia oraz nerwów.

norbi333
Zapaleniec
Posty: 4780
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 16 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: norbi333 » 12 paź 2018, o 12:53

Czyli chyba różnica w palnikach, chociaż przed trasą jakoś nie zauważyłem,by w benzynie słabiej świeciły

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 4715
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 80 razy
Otrzymał  piwo: 45 razy
Kontakt:

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: dokia » 13 cze 2019, o 13:20

Kiedy kończysz leasing? :)

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1283
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 14 cze 2019, o 07:39

Ale że co? Jaka geneza pytania? Bo ostatnio byłem nieco wyłączony, poświęcając się bardziej niż zwykle robocie ;)
Odp: Za nieco ponad 3 lata - i chciałbym spokojnie dojechać bez przygód do tego terminu :D

M.

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 552
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 13 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: as pik » 14 cze 2019, o 11:25

Dokia już na niego poluje ;)

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1283
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 15 cze 2019, o 10:21

Już sobie to wyobrażam... Moja niunia wożąca płyty chodnikowe, że o byciu stukaną na stojąco nie wspomnę... No way!!! :)

M.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 4715
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 80 razy
Otrzymał  piwo: 45 razy
Kontakt:

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: dokia » 17 cze 2019, o 21:30

oj tam oj tam :P już nie rób scen :P Przecież zapłacę :)
Już poprzewoziłam przecież obecną te betony które chciałam mieć, to więcej wozić nie będę. A poza tym, przecież kiedyś i tak ta Twoja zmieni właściciela. Moja koleżanka też nie myślała o sprzedaży tej Iśki którą mam teraz, ale ja wymyśliłam że chcę ją kupić w kilka dni i tak się stało. :lol:

No i ta obecna przecież jest obstukana na stojąco, więc kolejna nie będzie. To moje pierwsze obstukane tak auto, po prostu jest taka śliczna i seksowna że każde inne auto chce ją stukać :lol: a to w sumie czwarte tylko moje w łańcuchu sprzedawanych-kupowanych , bo mazdolotki zastępczej nie liczę.
Będzie dobrze. Dbaj tylko o nią abym się nie rozmyśliła, bo tylko Twoja z tych tutaj form B ma silnik który jest fajny :P

Na razie nie stresuj się, Ty masz trzy lata a i ja muszę się szybko rozglądać za czymś do amortyzacji, bo zaraz obecna się wyzeruje mi. Ostatnio przeglądam Rav4, -już myśląc o zmianie Avensisa tak typowałam, nawet w Ostrowi M. coś oglądałam, a potem nagle przypomniałam sobie że mam koleżankę z 5cioletnią Iśką i że już chyba mogłaby mi sprzedać i kupiłam ją online :P

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1283
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 1 sie 2020, o 20:23

Wczoraj przegląd po 2 latach - to już 2 lata o:o Na liczniku skromne 26,000 km.

Do wymiany poszły przednie klocki, ktoś tu ma ciężką nogę ;) Tarcze zeszły z 30 do 29 mm, więc je delikatnie przetoczyli. W najbliższym czasie czeka nas delikatne docieranie klocków, więc w sam raz zdążymy przed wyjazdem w Polskę za 3 tygodnie. Do baku wszedł preparat czyszczący osady (dodatek do benzyny), a tak poza tym to standard bez niespodzianek. W porządku serwis - przed miesiącem byłem na wymianie oleju i zapamiętali moje pytanie o dostępność klocków, które sobie sprowadzili na magazyn, więc wczoraj mogli mi je wymienić. Normalnie nie przechowują tych Brembo na stanie.

Auto oddali umyte - zasłużyła zatem na fotkę ;)
Wprawdzie przed rokiem błyszczała się bardziej, bo wówczas położyłem powłokę - ale zrobiłem to, jak to się mówi, dwa razy - po raz pierwszy i ostatni :lol: Jak dla mnie niewypał - owady trzeba od razu zmywać, bo zrobią ubytek, na Karchera nie jeździć, bo chemia zje powłokę - kurde, nie mam czasu na pieszczoty. Po 2 miesiącach brud siadał na bokach jakby nie było żadnej powłoki - dla mnie zawracanie głowy. Samo mycie detailingowe super - ze starannością i profesjonalne, nie strach oddać w ręce takich ludzi. Ale powłoka to raczej symbol dobrobytu, jak ktoś nie ma na co wydawać $$$ Ja wolę je przepić :lol:

M.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: (pod)Stolyca
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: jurass » 1 sie 2020, o 21:03

dokia pisze:
17 cze 2019, o 21:30
bo tylko Twoja z tych tutaj form B ma silnik który jest fajny :P
No nie tylko, nieuważnie koleżanka czyta forum. Polecam ten wątek na przykład: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=79&t=5825

@wassermann Ja miałem wymianę klocków przód/tył po 33 kkm i w moim serwisie mieli co potrzeba bez uprzedniego zamawiania, tarcze nie ruszane.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1283
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 1 sie 2020, o 22:01

@jurass, widocznie w GDN sporo mniej 2.0T niż w WAW, więc nie magazynują rzadko używanych części (koszty). Przed miesiącem ostrzegali mnie, że jak na przeglądzie zakwalifikują klocki do wymiany, to będę musiał przyjechać jeszcze raz. Ale ściągnęli je w ciemno.
Dosłownie w drodze na przegląd po raz pierwszy mi zadudniły jak przyhamowałem z prędkości właściwej dla ekspresówki. Czyli pierwszy objaw "kończenia się". Jeszcze nie piszczały.

M.

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: (pod)Stolyca
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: jurass » 1 sie 2020, o 23:19

@wassermann Ja teraz nie pamiętam jak to było, że udało mi się utrafić i pojechać. Musiałem mieć jakiś delikatny efekt dźwiękowy. Przegląd i wymianę oleju miałem przy 25,2 kkm, ale klocki jeszcze były ok, na ok. 10 kkm jak powiedzieli, więc byłem czujny. Jak pojechałem przy 33 kkm, to zakwalifikowali do wymiany przód i tył i uzyskali zgodę leasingodawcy, który się jednak lekko zdziwił, że tak drogo. :lol: Teraz przegląd pewnie będę miał w połowie marca, bo przebiegu nie nabiję wcześniej i klocki zapewne jeszcze będą znowu ok.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 4715
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 80 razy
Otrzymał  piwo: 45 razy
Kontakt:

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: dokia » 2 sie 2020, o 06:03

jurass pisze:
1 sie 2020, o 21:03
dokia pisze:
17 cze 2019, o 21:30
bo tylko Twoja z tych tutaj form B ma silnik który jest fajny :P
No nie tylko, nieuważnie koleżanka czyta forum.
To prawda. Nie czytam wszystkiego. Tak mi przykro 🥺

Awatar użytkownika
Jaromat
Użytkownik
Posty: 115
Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: OKR
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: Jaromat » 2 sie 2020, o 19:47

To ja mam 44 tys km i jeszcze jest ponad połowa klocka, info z 30.07 bo wymieniałem olej😁

Marek0
Użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
Auto: Insignia GS
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Opole
Postawił piwo: 1 raz

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: Marek0 » 2 sie 2020, o 20:47

Ma mały przebieg,więc pewnie krótkie odcinki, buta i hamulec😁. Po coś kupił to GSI nie dla samego wyglądu 😂. Mam 30tys i jeszcze na drugie tyle starczą, ale w koło komina toczę się, dopiero jak trasa to odmulacz stosuję ,raczej bez niepotrzebnego hamowania,moja to limuzyna a nie GS😊.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1283
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 3 sie 2020, o 12:04

W poprzedniej też wymieniałem po 27 tys. pierwsze klocki i po kolejnych 25 tys. km drugie ;)
Ciężkie auto, szybkie, to i klocki szybko schodzą. Najbardziej dostają w tyłek na autostradzie.

Aczkolwiek obecna Insi miała mniej okazji jeździć w trasy niż poprzednia, ale w niej faktycznie lubię pobawić się hamulcem, bo tak sprawnie działa :P Wytrzymać do późna przed zakrętem i zahamować ostrzej, zwłaszcza że fajnie wówczas redukuje bieg (w trybie Sport). W GSi zrobili to tak, że im ostrzej wciśniesz hamulec (krótko), tym bardziej zdecydowana redukcja biegu następuje tuż po puszczeniu hamulca. Nawet do 5000 rpm potrafi wbić. Potrzyma tak 2 sekundy i wraca do spokojnych obrotów. To jest o tyle fajne, bo pod nogą jest moc natychmiast po przyhamowaniu. Nie trzeba czekać aż skrzynia zredukuje dopiero po wciśnięciu gazu. Sprytnie to oprogramowali - czytałem relację ze strojenia programu skrzyni, jak GSi była w zapowiedziach, no i to faktycznie jest na pokładzie.

M.

Resoviak
Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 20:31
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Rzeszów
Postawił piwo: 4 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: Resoviak » dzisiaj, o 09:43


wassermann pisze: Jak dla mnie niewypał - owady trzeba od razu zmywać, bo zrobią ubytek, na Karchera nie jeździć, bo chemia zje powłokę - kurde, nie mam czasu na pieszczoty. Po 2 miesiącach brud siadał na bokach jakby nie było żadnej powłoki - dla mnie zawracanie głowy.

M.
Cholera, dopiero teraz to przeczytałem Obrazek

Moja od wczoraj w SPA, czytałem sporo o ceramice, ale nigdzie nie czytałem, że owady "zjadają " powłokę. Przecież to nie ma sensu żeby po każdej szybszej jeździe auto myć. Jesteś pewien?

W środę lub czwartek odbieram auto i będę miał robiony kurs co mogę a co nie mogę, aż zapytam o te owady.

Jaki produkt Ci nałożyli?


Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1283
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann

Post autor: wassermann » 34 min temu

@Resoviak
Właściciel interesu sam mówił mi o tych owadach, nerwowo przy tym zdejmując jakieś drobne ślady z powłoki swojego A7 ;D Odniosłem wrażenie, że to jego fobia. "Koniecznie zmywać, koniecznie, te cholerne owady, od razu na stacji przemywać!"
Jedna warstwa Tevo S36. Miała starczyć na rok. Dwie podobno starczają na 3 lata. Pomyślałem "sprawdzi się od lipca do zimy, to za rok położę tę za 3000 zł (a tak dałem 1500). Auto po zabiegu stało pod lampą, a potem parę dni w garażu. Wyglądało cudnie, ale tak jak pisałem - 2 miesiące później już złapało brud na bokach od zwykłego jeżdżenia. A proszek na myjni Karcher to ponoć zabójstwo dla powłoki. "Pan przyjedzie na mycie ręczne" - jasne, umówi się, odbierze za parę godzin - kurde, nie mam na to czasu! Miało być ułatwienie, że wystarczy opłukać wodą myk na szybkości, a okazało się, że trzeba pieścić i się certolić. Tak więc o ile jakość pracy studia detailingowego znalazła moje najwyższe uznanie, to już sama powłoka nie spełniła moich oczekiwań. Ale podobno ludzie, którzy robią w swych autach te zabiegi, dzielą się na tych, którzy nie wyobrażają sobie bez nich auta i na tych rozczarowanych.

M.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”