--------VI Ogólnopolski Zlot Insignia Club Polska - 06.2019 - info i zapisy
----------------------------------
--------Koszulki, bluzy klubowe - zamówienie do 23.05 a odbiór już na Zlocie
----------------------------------
--------------------------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek

Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

ODPOWIEDZ
tomek evo
Użytkownik
Posty: 560
Rejestracja: 28 lis 2016, o 23:10
Auto: Skoda Superb Kombi
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2011
Miasto:

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: tomek evo » 17 maja 2019, o 22:44

U Kolegi mechanika stoi właśnie Insignia z zatartym silnikiem. Właściwie silnik już wymieniony (koszt ok. 6-8 tys). Panewki do mniej więcej 2010 roku były po prostu słabe ale smok jest również problemem. W tym silniku nakłada się na siebie kilka czynników. Kolega wymienia kilka silników rocznie ale zwykle są to silniki, których użytkownicy niekoniecznie bardzo dbali o auto. Wymiana uszczelki smoka to podstawa a kolejna sprawa to zadbać o odpowiednie smarowanie. Ma pod opieką auta z przebiegami ponad 300 czy nawet 400 tys, które jeżdżą bezproblemowo ale zwykle wymiana uszczelki profilaktycznie po ok. 80 tys. i oleju co 15 tys. max. Statystycznie są wtedy większe szanse na bezproblemowe użytkowanie (choć gwarancji żadnej nie ma).

Bartol
Użytkownik
Posty: 695
Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: Bartol » 18 maja 2019, o 07:49

Kowi821 pisze:
17 maja 2019, o 13:51
mechanik sam stwierdził przy rozmowie z kierownikiem ze oni tak robią te panewki bez zdejmowania skrzyni.

W filmie zostało to nazwane partyzantką ;)


Awatar użytkownika
jotef
Forumowicz
Posty: 193
Rejestracja: 23 mar 2016, o 19:41
Auto: eSTe
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Obracające panewki 2.0 CDTI A20DTH

Post autor: jotef » 18 maja 2019, o 08:17

no niezłe warsztatowe 'chwyty na fleta ' ;D

ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik diesla”