--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
- SoulfirE
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: 26 maja 2016, o 21:55
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Kraków
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Ile kosztował Cię czujnik z wymianą i gdzie to robiłeś (ASO czy poza)? Na allegro jedyna nówka jaką znalazłem 400zł, a używki wolę nie kupowac, bo i mój czujnik póki co pracuje poprawnie.
Póki co zamówiłem ten elektrozawór turbiny na allegro i będę próbował go sam wymienić, w polecanym ja-ro w Krakowie powiedzieli mi 380zł czyli drozej niż w ASO, mam nadzieję że ktoś podrzuci jakieś zdjęcia gdzie co i jak bo niestety tematu gdzie by to było opisane nie znalazłem.
Póki co zamówiłem ten elektrozawór turbiny na allegro i będę próbował go sam wymienić, w polecanym ja-ro w Krakowie powiedzieli mi 380zł czyli drozej niż w ASO, mam nadzieję że ktoś podrzuci jakieś zdjęcia gdzie co i jak bo niestety tematu gdzie by to było opisane nie znalazłem.
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Na fakturze mam 750,92 zł za "czujnik temperatury DPF, o nr katalogowym 855632". Jeśli auto jest starsze niż 5 lat, udzielają 25% rabatu na części i 15% na robociznę.kmy pisze:na marginesie, ile kosztuje w ASO ten czujnik temperatury spalin?
Elektrozawór:
Czujnik temperatury spalin:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- SoulfirE
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: 26 maja 2016, o 21:55
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Kraków
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Dzięki za zdjęcie, dzwoniłem właśnie do aso spytać o koszt czujnika temperatury spalin. Powiedzieli mi, że są dwa, kazdy kosztuje około 780zł, wymiana około 40-50zł. Domyślam sie, że ten ze zdjęcia, które wrzuciłeś to pierwszy, u mnie błąd z tego co powiedzieli był tego czujnika przy dpf czyli raczej drugiego. Niestety koszt części spory, a o zamiennik chyba ciężko.
- ICEMANIK
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 gru 2015, o 22:55
- Auto: Ins OPC Line AiR/KW
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Mój elektrozawor był ciut tańszy bo za 118zł z przesyłką, nowy, po dwóch dniach był już w aucie, to trzeba wymienić samemu!! Koniecznie z otwartym piwem w ręku. Zostanie na kolejny czteropak
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5822287363
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5822287363
- SoulfirE
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: 26 maja 2016, o 21:55
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Kraków
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
SoulfirE pisze:PS. czy ten zawór to jest to http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-eg ... 78494.html ?
Doszedł mi ten zawór i zabrałem się za wymianę, ale zauważyłem, że różni się on numerami i nieco kształtem od tego co miałem zamontowany nowy: 55 573 362, stary: 55 579 900kmy pisze:Tak, to tan elektrozawór.
Przejmować się tym, czy to po prostu jakaś nowsza, zupgradowana wersja i montować bez strachu?
Silnikowo z aukcją się zgadza, 2.0CDTI 118KW 160KM silnik: A20DTH, za to te numery zamienne podane na aukcji się nie zgrywają.
edit: wygląda na to, że stary zawór był od 1,3cdti. Podmieniłem, przejechałem kilka kilometrów i nic nie wybuchło, wydaje się że jest ok.
- ICEMANIK
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 gru 2015, o 22:55
- Auto: Ins OPC Line AiR/KW
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
U mnie w a20dth był ten z końcówką 362. Będzie pracować.
- Silv3r
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: 30 kwie 2014, o 21:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wałbrzych
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Dostałeś 55 573 362, a miałeś: 55 579 900?
Więc dostałeś starszą wersję. Będzie działać ale masz zawór prawdopodobnie z 2010r...
Więc dostałeś starszą wersję. Będzie działać ale masz zawór prawdopodobnie z 2010r...
- motuRem
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 sie 2014, o 10:13
- Auto: CDTi 2.0 Executive
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Piaseczno
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Panowie, podepnę się pod ten temat, wydaje mi się właściwym miejsce. W moim 2.0 CDTi z września 2014 roku około miesiąc temu wystąpił problem z informacją o przegrzanym silniku. Wyjechałem z garażu, za kawałek, mimo iż nie było jeszcze temperatury roboczej zaczął wypalać się DPF, zatrzymałem się na światłach i przy uczciwym dodaniu gazu przy ruszaniu wyrzuciło komunikat "przegrzany silnik", zaczęło kolebotać silnikiem i pojawił się wyraźny stuk w silniku. W serwisie zaktualizowali soft ECU do czujnika temperatury spalin, wypalili DPF i miało być wszystko ok. Problem nie wystąpił, ale po tym zdarzeniu obserwuję kilka problemów:
- na zimnym po odpaleniu silnika obroty falują w zakresie 800-1000 rpm
- przez chwilę pojawia się dziwny dźwięk, chrobotanie etc. i po chwili ustaje
- kilka razy jakieś dziwne dźwięki "chrobotania" spod maski dobiegły mnie w trakcie jazdy
- mam wrażenie, że silnik co do zasady pracuje głośniej po tym zdarzeniu
- kilka razy udało mi się wysłuchać też piszczenie, ale nie umiem go jeszcze sprecyzować.
Auto ma 34k przebiegu, zadbane, serwis olejowy co 10 tysięcy kilometrów robiony, wszystkie kampanie na czas... Jestem zniesmaczony, bo kupiłem nowe auto, żeby uniknąć tego rodzaju historii, a po trzydziestu kilku tysiącach komedia.
Zastanawiam się co to było to stukanie w silniku, w sensie jaka fizycznie cześć powodowała to stukanie, w serwisie nie potrafią mi tego wyjaśnić, za 2 miesiące kończy się gwarancja, wiec chcę cisnąć póki potencjalne problemy będą rozwiązywane w ramach niej. Czy ktoś z Was dotarł do takiej informacji?
Z góry dziękuję za informacje.
- na zimnym po odpaleniu silnika obroty falują w zakresie 800-1000 rpm
- przez chwilę pojawia się dziwny dźwięk, chrobotanie etc. i po chwili ustaje
- kilka razy jakieś dziwne dźwięki "chrobotania" spod maski dobiegły mnie w trakcie jazdy
- mam wrażenie, że silnik co do zasady pracuje głośniej po tym zdarzeniu
- kilka razy udało mi się wysłuchać też piszczenie, ale nie umiem go jeszcze sprecyzować.
Auto ma 34k przebiegu, zadbane, serwis olejowy co 10 tysięcy kilometrów robiony, wszystkie kampanie na czas... Jestem zniesmaczony, bo kupiłem nowe auto, żeby uniknąć tego rodzaju historii, a po trzydziestu kilku tysiącach komedia.
Zastanawiam się co to było to stukanie w silniku, w sensie jaka fizycznie cześć powodowała to stukanie, w serwisie nie potrafią mi tego wyjaśnić, za 2 miesiące kończy się gwarancja, wiec chcę cisnąć póki potencjalne problemy będą rozwiązywane w ramach niej. Czy ktoś z Was dotarł do takiej informacji?
Z góry dziękuję za informacje.
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 sty 2019, o 09:24
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Głogów
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Witam tak jak w temacie dziś podczas jazdy autostrada auto zaczęło tracić moc wyskoczyła momentalnie temp 130 stopni obrazu zjechalem z drogi zgasilem auto sprawdziłem płyn wszystko było ale dla pewności odkrecilem korek bo aż buzowalo wszystko płyn wystrzelił..oczywiście odrazu laweta auto nie odpala ... co się stało?
Ostatnio zmieniony 11 maja 2019, o 14:25 przez megam, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 sty 2018, o 20:32
- Auto: zafira tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Czy wentylator działał?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 sty 2018, o 20:32
- Auto: zafira tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Czy pasek rozrządu jest cały i czy jest napięty?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 sty 2018, o 20:32
- Auto: zafira tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Jak otworzyłeś maskę to czy wentylator chodził?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 sty 2019, o 09:24
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Głogów
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Jak zgasilem silnik to nie zwróciłem uwagi na to ale raczej nie bo by to było słychać
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 sty 2018, o 20:32
- Auto: zafira tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Przyczyn tak wysokiej temperatury może być dużo :
wentylator
termostat
pompa wody
czujniki temperatury
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Dodano po 1 minucie 32 sekundach:
Trzeba podłączyć pod komputer i zrobić test wentylatora.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
wentylator
termostat
pompa wody
czujniki temperatury
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Dodano po 1 minucie 32 sekundach:
Trzeba podłączyć pod komputer i zrobić test wentylatora.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 sty 2019, o 09:24
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Głogów
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Jak odkrecilem ten korek od zbiorniczka płynu to temp momentalnie spadła na 90 ale auta nie idzie odpalić rozrząd był wymieniany z 5 tyś km temu z pompą wody włącznie
Dodano po 13 minutach 4 sekundach:
A zapomniałem na sekundę wyskoczyła informacja niskie ciśnienie oleju ale odrazu zgasło uszczelka pompy wymieniłem przy wymianie oleju zaświecilo się to tuz przed zagrożeniem silnika prxezemnie
Dodano po 13 minutach 4 sekundach:
A zapomniałem na sekundę wyskoczyła informacja niskie ciśnienie oleju ale odrazu zgasło uszczelka pompy wymieniłem przy wymianie oleju zaświecilo się to tuz przed zagrożeniem silnika prxezemnie
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 22 sty 2018, o 20:32
- Auto: zafira tourer
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Temperatura 130 stopni brak mocy dymienie
Prawdopodobnie silnik zatarty .
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka