--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Skrzynia automatyczna AF-40

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8411
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: dokia » 16 sie 2021, o 15:27

OlaŚwierczyna pisze:
16 sie 2021, o 11:39
Witam , mam wyciek zaznaczony czerwoną kreską na zdjęciu , dodam ze widoczny jest tam czerwony silikon
Insignia 2.0 160km automat 120 tys przebiegu
Możliwe ze ktoś rozbierał wcześniej skrzynie? i w jakim celu ? Jak to uszczelnić ?
Jak zaglądałam pod moje auto to tam też jest widoczny jakiś różowy silikon. On taki tam jest.

Mógł być tylko wymieniany uszczelniacz, albo właśnie jeszcze nie.

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 120 razy

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Rooff_ » 16 sie 2021, o 15:37

Jaki uszczelniacz? To jest miejsce, w którym się rozpoławia skrzynię.

OlaŚwierczyna
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 8 sie 2021, o 21:17
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kielce
Postawił piwo: 1 raz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: OlaŚwierczyna » 16 sie 2021, o 15:38

Dzięki za odpowiedz , skrzynia pracuje cicho i płynnie , tylko ten wyciek mnie niepokoi . Czy da się wogole to naprawić ? Czy można tak jeszcze pojeździć ?

Despes
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 31 gru 2020, o 15:15
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2013
Miasto: KIELCE
Postawił piwo: 1 raz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Despes » 16 sie 2021, o 15:40

dokia pisze:
16 sie 2021, o 15:27
OlaŚwierczyna pisze:
16 sie 2021, o 11:39
Witam , mam wyciek zaznaczony czerwoną kreską na zdjęciu , dodam ze widoczny jest tam czerwony silikon
Insignia 2.0 160km automat 120 tys przebiegu
Możliwe ze ktoś rozbierał wcześniej skrzynie? i w jakim celu ? Jak to uszczelnić ?
Jak zaglądałam pod moje auto to tam też jest widoczny jakiś różowy silikon. On taki tam jest.

Mógł być tylko wymieniany uszczelniacz, albo właśnie jeszcze nie.
Tak na szybko.
https://www.youtube.com/watch?v=RDrWgIkzjKE
od 19 minuty

OlaŚwierczyna
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 8 sie 2021, o 21:17
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kielce
Postawił piwo: 1 raz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: OlaŚwierczyna » 16 sie 2021, o 15:53

Umówieni jesteśmy w przyszłym miesiącu na wymianę oleju w skrzyni , i pytanie czy przy okazji wymiany uszczelnić to miejsce ? Bo rozumiem ze skrzynie trzeba zdjąć , rozpołowic i spowrotem założyć na silikon. Na jakie koszty się szykować ?

Dodano po 1 godzinie 4 minutach 3 sekundach:
dokia pisze:
16 sie 2021, o 15:27
OlaŚwierczyna pisze:
16 sie 2021, o 11:39
Witam , mam wyciek zaznaczony czerwoną kreską na zdjęciu , dodam ze widoczny jest tam czerwony silikon
Insignia 2.0 160km automat 120 tys przebiegu
Możliwe ze ktoś rozbierał wcześniej skrzynie? i w jakim celu ? Jak to uszczelnić ?
Jak zaglądałam pod moje auto to tam też jest widoczny jakiś różowy silikon. On taki tam jest.

Mógł być tylko wymieniany uszczelniacz, albo właśnie jeszcze nie.
A było coś robione ze skrzynią czy oryginalnie jest tam taki różowy silikon ?

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8411
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: dokia » 16 sie 2021, o 17:10

Oryginalnie jest różowy, na pewno bo u mnie nic nie było ruszane jeszcze bo auto na gwarancji. Chociaż myślę że kolejny też będzie różowy. Przy zimmeringu tak jest.
Zaraz znajdę fotę to pokażę. Też widać różowe.

A u Was mocno tam cieknie? To nie jest drogi koszt, tam chyba uszczelka kilkadziesiąt zł, ten uszczelniacz też jakoś tak.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Despes
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: 31 gru 2020, o 15:15
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2013
Miasto: KIELCE
Postawił piwo: 1 raz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Despes » 16 sie 2021, o 17:37

Tyle żeby rozpołowić skrzynię to trzeba ją zrzucić i to już robi koszt. Jak by padł uszczelniacz był by wyciek na połączeniu silnika ze skrzynią a nie na obudowie skrzyni (zakładam że OlaŚwierczyna jest pewna miejsca wycieku)

OlaŚwierczyna
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 8 sie 2021, o 21:17
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kielce
Postawił piwo: 1 raz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: OlaŚwierczyna » 16 sie 2021, o 17:50

dokia pisze:
16 sie 2021, o 17:10
Oryginalnie jest różowy, na pewno bo u mnie nic nie było ruszane jeszcze bo auto na gwarancji. Chociaż myślę że kolejny też będzie różowy. Przy zimmeringu tak jest.
Zaraz znajdę fotę to pokażę. Też widać różowe.

A u Was mocno tam cieknie? To nie jest drogi koszt, tam chyba uszczelka kilkadziesiąt zł, ten uszczelniacz też jakoś tak.
Zauważyliśmy to pół roku po kupnie auta podczas odkręcania osłony do konserwacji podwozia. Miejsce zostało wytarte i Po przejechaniu 15 kilometrów wiec nawet się nie zagrzał , są ze dwie, trzy krople w tym miejscu . Nasze auto ma 120 tys przebiegu , wszystko jest w oryginale sprawdzone , wątpię żeby ktoś grzebał w skrzyni. Pytanie jak duże koszty takiej naprawy …

Dodano po 3 minutach 47 sekundach:
Despes pisze:
16 sie 2021, o 17:37
Tyle żeby rozpołowić skrzynię to trzeba ją zrzucić i to już robi koszt. Jak by padł uszczelniacz był by wyciek na połączeniu silnika ze skrzynią a nie na obudowie skrzyni (zakładam że OlaŚwierczyna jest pewna miejsca wycieku)
Tak jestem pewna to samo miejsce, które zaznaczyłam na zdjęciu .

Lukasz95
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: 1 maja 2021, o 20:57
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Oświęcim
Postawił piwo: 25 razy

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Lukasz95 » 16 sie 2021, o 19:32

Co może być przyczyną, ze na 5 biegu i okolice 2,5k rpm czuc drgania na budzie i taki jakby dzwiek dudnienia. Tylko na tym biegu. Najbardziej czuc jak sie szybciej rozpedzam (wcisne mocniej gaz) jak auto jedzie ze stala predkoscia to tego zjawiska nie ma. Skrzynia poza tym działa bez zarzutu. Mogą to być objawy padajacego jakiegos podzespolu w skrzyni?

Jaackx
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: 31 sty 2020, o 18:54
Auto: Opel Insignia CT 4x4
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Jaackx » 20 sie 2021, o 07:28

witam.
przepraszam jeżeli byt podobny temat . i proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, jeżeli tak. mam pytanie o polecane warsztaty zajmujące się regeneracją AF-40 w okolicach Lublina. fachowo ,rzeczowo bez naciągania na zbędne koszty. z góry dziękuję

soboldbw
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 15 lut 2021, o 08:11
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kutno

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: soboldbw » 9 wrz 2021, o 08:42

Cześć,

Przewertowałem cały wątek ale niestety nikt nie miał takie problemu jak ja. Na zimnym silniku wszystko jest okej nic się nie dzieje skrzynia fajnie przerzuca biegi, redukuje. Problem pojawia się przy dłuższej trasie, mianowicie jadąc na 4 lub 5 biegu (nie pamiętam dokładnie na którym) przy prędkości 70km w zakresie obrotów 1700-1900 dostaje drgań. Jadąc nad morze z prędkością autostradowa nie ma żadnego problemu wszystko okej. Po wjeździe do miasta i przy normalnej jeździe problem występuje.

I nie wiem czy obwiniać przeguby, czy skrzynie. Może ktoś miał podobnie.

Insignia z 2009 roku, 2.0 130koni przebieg 250 tys.

wiecek77
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 9 mar 2021, o 19:49
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Słupsk
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: wiecek77 » 10 wrz 2021, o 12:47

onyx27 pisze:
15 sie 2021, o 23:06
wiecek77 pisze:
8 kwie 2021, o 21:00
Witam ponownie. Byłem, zobaczyłem, wymieniłem... A tak konkretnie to byłem u Sosnowskiego w Gdańsku :D Zgodnie z umowioną godziną wjechałem na warsztat i po niecałych 2 godzinach już w drodze do domu. Olej wymieniony, czysty bez opiłków ze skrzynią też nic się nie dzieje :D Reasumując polecam warsztat, naprawdę znają się na robocie i skrzyniach biegów... bo przyjechał mój braciszek jakim tam mercem clk czy jakoś tak i mówi że ma problem z najwyższym bieganiem..posprawdzali i po 2 godzinach merc śmigał jak nowy, ogarnęli temat szybko i bezproblemowo :D Polecam

Dodano po 1 minucie 13 sekundach:
No i jeszcze dali to co poniżej...ale nie wiem czy nie mają takiego zestawu dla każdego klienta :lol: :lol: :lol:

Dodano po 1 minucie 56 sekundach:
20210325_112526.jpg
Można wiedzieć ile płaciłeś? Wymiana statyczna czy dynamiczna?
No zabij mnie ale nie pamiętam... ale coś mi się kojarzy 1.3 tyś pln

Dodano po 52 sekundach:
Oczywiście wymiana dynamiczna weszło mi około 13 litrów smarowidła

Awatar użytkownika
onyx27
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: 8 lis 2020, o 18:44
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Trójmiasto
Postawił piwo: 1 raz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: onyx27 » 10 wrz 2021, o 17:20

Jestem już po wymianie. Ten sam warsztat. 1200 zł - też 13 litrów oleju + płukanka. Skrzynia przed jak i po wymianie działa ok (nie zauważyłem różnicy). Na razie od wymiany zrobione ok 800km. Mam nadzieję że będzie tak nadal. Po tym jak naczytałem się o problemach które zaczynają się ludzią po wymianie dynamicznej jechalem tam nastawiony na zrobienie 2x statycznej dopiero na miejscu zmienilem zdanie.

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka


jodziopl
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 6 wrz 2021, o 12:42
Auto: 2.0 CDTI BITURBO 4x4
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2013
Miasto: Szczecinek

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: jodziopl » 13 wrz 2021, o 12:23

Witam wszystkich.

Mały wstęp:
Jestem nowym użytkownikiem i nowym posiadaczem Insigni. Można by w skrócie napisać, że otrzymaliśmy ją w spadku. Najpierw była u teścia później u szwagra a później za nie duże pieniądze trafiła do Nas. Auto było serwisowane i dbane przez cały okres eksploatacji. Wszystkie wymiany na czas. Każda usterka od razu naprawiana. Przejechało 300k bez większych napraw. Jest w bardzo dobrym stanie wizualny z bardzo zadbanym wnętrzem i bardzo bogatym wyposażeniem.

No i teraz problemy.
Jest to mój pierwszy automat. Szwagier od dłuższego nim nie jeździł. Jeździła nim jego żona. On ma inne auto. Więc podejrzewam, że nawet jakby coś było nie tak ze skrzynią ona by nie zauważyła. Na pierwszą trasę wziąłem go od razu na 400km przejażdżkę i wydawał mi sie super autem (poza aktywnym tempomatem - ale to inna sprawa). No i postanowiłem się dogadać i go zakupić.

Jeżdżę nim od blisko miesiąca. Na początku wiadomo delikatnie. Nie przeciągałem biegów. Tryb sport odpaliłem może 2 razy, żeby zobaczyć czy ciągnie no i ogólnie zachwycony nie byłem bo przy blisko 200KM powinien być bardzo żwawy a moja BMW E91 ze 163KM wydawało się być dużo bardzie żwawe. No ale nic. Jeździłem. Głównie po mieście. Zdążyło mi się w końcu gdzieś spieszyć i sprawdzić jak to na prawdę jedzie. Po irytacji nad zmianą biegów przez skrzynie postanowiłem samemu je zmieniać. No i wtedy sprawa wyglądała lepiej i przy przyspieszaniu nie był taki mozolny. Po incydencie postanowiłem sprawdzić skrzynię. Poczytałem o niej i okazało się, że najzwyczajniej się ślizga i przeciąga biegi. W poniedziałek umówiłem się na komputer ale w niedziele miałem zaplanowany wyjazd i po kilku wprzędzeniach i bardzo ciężkiej pracy skrzyni posypała się całkowicie. Zatrzymała się na 5 biegu i kaput. Nie da się zmienić jej ręcznie. Wsteczny wchodzi gładko bez szarpania. Parking również. Natomiast po wbiciu D czuć, że skrzynia próbuje załączyć 1 bieg i po wciśnięciu gazu jest luz i po jakichś 5 sekundach w końcu załącza 5 bieg i pomału zaczyna się turlać.


Pytanie co w tej sytuacji.
- Od razu kupić jakąś zregenerowaną skrzynie tą oddać za zwrot kaucji z zakupu i cieszyć się z jazdy.
- szukać serwisu, który wyjmie skrzynię i może wymieni w niej mechatronikę i jakoś się turlać bez kolosalnych kosztów
- może to jakaś mała awaria i powiecie co najlepiej zrobić
- może ktoś ma jakąś skrzynie z anglika/rozbitka i się skontaktuje ze mną
- znacie jakieś serwisy w okolicach Szczecinka/zachodniopomorskiego/pomorskiego/wielkopolskiego

Od razu tez pytanie. Czy jak zamawiam skrzynie regenerowana/używana musi być ona konkretnie do 4x4 2,0 biturbo jak u mnie. Czy w grę wchodzą inne. Plus czy zwykły mechanik poradzi sobie z wymianą takiej skrzyni i ile może za to policzyć. Po wstępnym rozeznaniu w Szczecinku nikt nie zajmuje się automatami. Sporadycznie wymieniają cały element/olej.

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 120 razy

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Rooff_ » 13 wrz 2021, o 13:59

Zobacz tutaj:
https://www.insignia-club.pl/viewtopic. ... 46#p241446
Szczególnie ostatni filmik. Gość tam dość dobrze tłumaczy jakie są problemy i ich przyczyny.

W tej skrzyni nie ma mechatroniki tylko sterowanie olejowe (to jest pełny automat z konwerterem hydrokinetycznym, a nie manual z mechatroniczną zmianą jak w DSG).
Sama wymiana nie będzie specjalnie trudna, a większym wyzwaniem będzie dopasowanie skrzyni. Musisz szukać takiej do 4x4 i Twojej wersji rocznikowej samochodu (lub późniejszej). Trzeba patrzeć po kodzie alfanumerycznym:
https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/af40.html
Ten kod jest nabity na tabliczce skrzyni - tabliczka na górze skrzyni, widoczna po otwarciu maski.
Alternatywnie możesz nie szukać takiej pod 4x4, ale wtedy trzeba przełożyć całe kątowe przeniesienie napędu ze starej.

Moris
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 13 wrz 2021, o 19:36
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kielce

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Moris » 13 wrz 2021, o 20:48

Witajcie , jestem tu nowy
powiedzcie mi , czy Wy w swoich insigniach też macie skrzynie złożoną na różowy silikon ?
Czy tylko mnie ta rzecz przeraża , że z moja skrzynią miał ktoś wcześniej jakieś bolączki i przy niej majstrował… w ASO nie potrafią odpowiedz jednoznacznie na to pytanie.

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 120 razy

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Rooff_ » 14 wrz 2021, o 05:51

Bardziej czerwony gdzieś tam wystaje

Wysłane z mojego YAL-L41 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8411
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: dokia » 14 wrz 2021, o 06:31

Moris pisze:
13 wrz 2021, o 20:48
Witajcie , jestem tu nowy
powiedzcie mi , czy Wy w swoich insigniach też macie skrzynie złożoną na różowy silikon ?
Czy tylko mnie ta rzecz przeraża , że z moja skrzynią miał ktoś wcześniej jakieś bolączki i przy niej majstrował… w ASO nie potrafią odpowiedz jednoznacznie na to pytanie.
Mam różowy właśnie 👍 tak ma być

Plut3k
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 15 cze 2021, o 19:44
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Świebodzice

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Plut3k » 26 wrz 2021, o 11:07

Witam,
Wie ktoś za co odpowiada zaznaczona na czerwono śruba (chyba śruba)? Mam ją i wszystko poniżej całe mokre od oleju. Domyślam się, że może być to zaworek, którym wylatuje nadmiar oleju?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Idekdk
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 7 paź 2021, o 18:51
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Celestynów
Postawił piwo: 1 raz

Re: Skrzynia automatyczna AF-40

Post autor: Idekdk » 11 paź 2021, o 11:20

jodziopl pisze:
13 wrz 2021, o 12:23
Witam wszystkich.

Mały wstęp:
Jestem nowym użytkownikiem i nowym posiadaczem Insigni. Można by w skrócie napisać, że otrzymaliśmy ją w spadku. Najpierw była u teścia później u szwagra a później za nie duże pieniądze trafiła do Nas. Auto było serwisowane i dbane przez cały okres eksploatacji. Wszystkie wymiany na czas. Każda usterka od razu naprawiana. Przejechało 300k bez większych napraw. Jest w bardzo dobrym stanie wizualny z bardzo zadbanym wnętrzem i bardzo bogatym wyposażeniem.

No i teraz problemy.
Jest to mój pierwszy automat. Szwagier od dłuższego nim nie jeździł. Jeździła nim jego żona. On ma inne auto. Więc podejrzewam, że nawet jakby coś było nie tak ze skrzynią ona by nie zauważyła. Na pierwszą trasę wziąłem go od razu na 400km przejażdżkę i wydawał mi sie super autem (poza aktywnym tempomatem - ale to inna sprawa). No i postanowiłem się dogadać i go zakupić.

Jeżdżę nim od blisko miesiąca. Na początku wiadomo delikatnie. Nie przeciągałem biegów. Tryb sport odpaliłem może 2 razy, żeby zobaczyć czy ciągnie no i ogólnie zachwycony nie byłem bo przy blisko 200KM powinien być bardzo żwawy a moja BMW E91 ze 163KM wydawało się być dużo bardzie żwawe. No ale nic. Jeździłem. Głównie po mieście. Zdążyło mi się w końcu gdzieś spieszyć i sprawdzić jak to na prawdę jedzie. Po irytacji nad zmianą biegów przez skrzynie postanowiłem samemu je zmieniać. No i wtedy sprawa wyglądała lepiej i przy przyspieszaniu nie był taki mozolny. Po incydencie postanowiłem sprawdzić skrzynię. Poczytałem o niej i okazało się, że najzwyczajniej się ślizga i przeciąga biegi. W poniedziałek umówiłem się na komputer ale w niedziele miałem zaplanowany wyjazd i po kilku wprzędzeniach i bardzo ciężkiej pracy skrzyni posypała się całkowicie. Zatrzymała się na 5 biegu i kaput. Nie da się zmienić jej ręcznie. Wsteczny wchodzi gładko bez szarpania. Parking również. Natomiast po wbiciu D czuć, że skrzynia próbuje załączyć 1 bieg i po wciśnięciu gazu jest luz i po jakichś 5 sekundach w końcu załącza 5 bieg i pomału zaczyna się turlać.


Pytanie co w tej sytuacji.
- Od razu kupić jakąś zregenerowaną skrzynie tą oddać za zwrot kaucji z zakupu i cieszyć się z jazdy.
- szukać serwisu, który wyjmie skrzynię i może wymieni w niej mechatronikę i jakoś się turlać bez kolosalnych kosztów
- może to jakaś mała awaria i powiecie co najlepiej zrobić
- może ktoś ma jakąś skrzynie z anglika/rozbitka i się skontaktuje ze mną
- znacie jakieś serwisy w okolicach Szczecinka/zachodniopomorskiego/pomorskiego/wielkopolskiego

Od razu tez pytanie. Czy jak zamawiam skrzynie regenerowana/używana musi być ona konkretnie do 4x4 2,0 biturbo jak u mnie. Czy w grę wchodzą inne. Plus czy zwykły mechanik poradzi sobie z wymianą takiej skrzyni i ile może za to policzyć. Po wstępnym rozeznaniu w Szczecinku nikt nie zajmuje się automatami. Sporadycznie wymieniają cały element/olej.

I jak, udało się rozwiązać problem ?

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Skrzynia biegów”