--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Wymiana półosi
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 24 lut 2019, o 18:16
- Auto: INSIGNIA 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Śmigiel
Re: Wymiana półosi
Cześć, pytanie mam w VIN na 8 pozycji literkę M, czyli silnik 120DTH wersja 120 kW.
Szukam wewnętrznych przegubów i z tego co widzę wg: https://opel.7zap.com/pl/car/g09/k/0/18-1/#7X potrzebuję przegubów u numerze: 374848 OEM: 13296195
Ktoś z Was montował te przeguby:
https://allegro.pl/oferta/przegub-wewne ... 9805258608
Szukam wewnętrznych przegubów i z tego co widzę wg: https://opel.7zap.com/pl/car/g09/k/0/18-1/#7X potrzebuję przegubów u numerze: 374848 OEM: 13296195
Ktoś z Was montował te przeguby:
https://allegro.pl/oferta/przegub-wewne ... 9805258608
-
- Użytkownik
- Posty: 358
- Rejestracja: 17 lut 2020, o 18:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Piotrków Trybunalski
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Wymiana półosi
Ja właśnie jestem na wymianie przegubów 400zł przegub + 100zł robocizna. Mechanik przejechał się autem przed wymianą i stwierdził, że to typowy objaw w insigni.
-
- Użytkownik
- Posty: 358
- Rejestracja: 17 lut 2020, o 18:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Piotrków Trybunalski
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Wymiana półosi
No i jak narazie chyba mogę ich polecić. Autem już nie trzęsie podczas przyspieszania, a cały zabieg wymiany przegubów i oleju w skrzyni zajął 2 godz.
Sorry za posta pod postem.
Sorry za posta pod postem.
-
- Użytkownik
- Posty: 752
- Rejestracja: 30 mar 2018, o 07:22
- Auto: Insignia ST Cosmo
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: lubelskie
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- no_bo
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 lut 2019, o 21:37
- Auto: Insignia 2.0 BiTurbo
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Marki
Re: Wymiana półosi
Gdzie kolego robiłeś?Radek84 pisze:No i jak narazie chyba mogę ich polecić. Autem już nie trzęsie podczas przyspieszania, a cały zabieg wymiany przegubów i oleju w skrzyni zajął 2 godz.
Sorry za posta pod postem.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 358
- Rejestracja: 17 lut 2020, o 18:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Piotrków Trybunalski
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Wymiana półosi
Nie jestem pewien czy powinienem pisać w tym miejscu, ale forum jest poto aby wymieniać się doświadczeniami.
http://www.fkr-serwis.pl/
http://www.fkr-serwis.pl/
- no_bo
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 28 lut 2019, o 21:37
- Auto: Insignia 2.0 BiTurbo
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Marki
Re: Wymiana półosi
Za daleko niestety szukam pod Warszawą. Koła idealne, felgi nowe, opony nowe, komplet hamulców nowy. Jak wolno jadę lekko buja autem góra dół, a w okolicy 120 drży całe auto delikatnie. Większość warsztatów mówi że nic nie ma, a problem pojawia się cyklicznie co jakiś czas raz mocniej raz słabiej. Półosie obie robiłem dwa razy pod Warszawą i bez zmian. Plan mam na wstawienie do Sulejówka żeby sprawdzili to co robił inny warsztat dwa razy, zastanawiam się też na łożyskiem podpory - podobne o objawy podobno są w Vectrach.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 3 maja 2021, o 16:06
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Oleśnica
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Wymiana półosi
Dzisiaj wymieniłem lewy przegub wewnętrzny drgania mniejsze ale dalej są, w najbliższym czasie wezmę się za wymianę prawego. Teraz trochę informacji które mogą się komuś przydać. W aucie skrzynia manualna F40 więc obie półosie takie same 13219092.
Oryginalny przegub wewnętrzny GKN 13296195 dostępny w ASO (czas oczekiwania około 10dni)za jedyne 2342zł!
Zamiennik lobro 3067820 cena od 340-500zł.
U siebie założyłem przegub firmy GSP 621030 cena 115zł. Ze względu na to że nie ma w internecie potwierdzenia że przegub ten pasuje do insigni to chciałbym potwierdzić że przegub pasuje, na razie zrobione kilkadziesiąt kilometrów bez żadnych niepokojących objawów. Podsumowując można wymienić oba przeguby za cenę około 230zł
Oryginalny przegub wewnętrzny GKN 13296195 dostępny w ASO (czas oczekiwania około 10dni)za jedyne 2342zł!
Zamiennik lobro 3067820 cena od 340-500zł.
U siebie założyłem przegub firmy GSP 621030 cena 115zł. Ze względu na to że nie ma w internecie potwierdzenia że przegub ten pasuje do insigni to chciałbym potwierdzić że przegub pasuje, na razie zrobione kilkadziesiąt kilometrów bez żadnych niepokojących objawów. Podsumowując można wymienić oba przeguby za cenę około 230zł
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2 kwie 2016, o 22:56
- Auto: Sport Tourer
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Katowice
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 3 maja 2021, o 16:06
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Oleśnica
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Wymiana półosi
Wymieniony drugi przegub oraz łożysko podpory i drgania zniknęły. Łożysko założone firmy FŁT 6008 2rs cena 20zł. Z tego co udało mi się dowiedzieć to GKN w Polsce używa na pierwszy montaż łożysk min. tej polskiej firmy więc nie widzę sensu przepłacać za orginał
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 3 maja 2021, o 16:06
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Oleśnica
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Wymiana półosi
Drgania na karoserii przy przyspieszaniu najbardziej odczuwalne na 3-4biegu na fotelu aż tak tego nie czuć ale jak kolanem opierała o tunel to było czuć drgania. Dodatkowo przy ruszaniu/puszczanie sprzęgła słyszałem metaliczne stuknięcie. Na dzień dzisiejszy cisza i spokój. Wymiana na spokojnie jakieś 4 godzinki z kawką.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 paź 2020, o 17:02
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Piotrkow Tryb
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 120 razy
Re: Wymiana półosi
Troszkę może wylecieć. Aczkolwiek im wyżej podniesiesz auto na lewarku, tym mniej
Ja wymieniałem uszczelniacz i nawet chyba nie dolewałem, bo wyleciało może z 10 ml.
Ja wymieniałem uszczelniacz i nawet chyba nie dolewałem, bo wyleciało może z 10 ml.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 lis 2021, o 14:44
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Małogoszcz
Re: Wymiana półosi
Witam panowie. Podepnę się pod temat. Mam 1.8 benzyna polift wersja opc line. Szukam półosi i wychodzi na to że ani lobro ani spidan nie robi do tego auta. Do innych wersji silnikowych są. Ale chyba można wymienić same przeguby wewnętrzne bo chyba one dostają luzu. I np lobro i spidan już mają do tego auta. Albo może wie ktoś jakie są długości półosi w tym aucie i ilości uzębień
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: 10 lip 2019, o 13:17
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Ścinawa
Re: Wymiana półosi
Witam. Mam pytanko co do podkładek nr 11547142. Podkładka ma iść na półoś od strony przegubu i pod nakrętkę? Mają być 2 sztuki na oś? Bo obecnie na pewno ich nie mam i z wymianą półosi zamierzam je założyć bo za coś w końcu odpowiadają jak je zakładali.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2020, o 08:12
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTE
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 1 raz
- Kontakt:
Re: Wymiana półosi
Dzień dobry. Mam problem w swojej Insignii ST (polift, skrzynia F40). Samochód ściąga na prawo w momencie gdy silnik ciągnie, na luzie jedzie prosto. Wymieniłem tuleje po obu stronach i nadal to samo. Padło więc na półoś prawą, jakiś czas szukam używek, ale ich stan jest...no różny, od kiepskich po niezbyt dobre. W ASO przed chwilą mi gość powiedział 4800zł (przegub + wałek)....
Znalazłem takie coś https://allegro.pl/oferta/polos-opel-in ... gvEALw_wcB
Jednak o tej firmie czytałem sporo niezbyt dobrych opinii, czy ktoś miał styczność z jej produktami ?
Znalazłem takie coś https://allegro.pl/oferta/polos-opel-in ... gvEALw_wcB
Jednak o tej firmie czytałem sporo niezbyt dobrych opinii, czy ktoś miał styczność z jej produktami ?