Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
-
chciałembiturbo
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 25 wrz 2016, o 07:37
- Auto: OPEL INSIGNIA
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Post
autor: chciałembiturbo » 8 cze 2020, o 20:53
Maverick_86 pisze: ↑7 cze 2020, o 09:14
Ja już ponad rok mam 425 Nm i 195 KM. Fabrycznie było 160 KM, skrzynia F40. Brak jakichkolwiek problemów po mapie. Jeździ się elegancko.
Czy możesz polecić zakład, w którym podniosłeś moc ?
Jakiś namiar ?
-
Bartol12
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 cze 2020, o 20:22
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gdańsk
Post
autor: Bartol12 » 9 cze 2020, o 19:40
Witam,
pytanie o 2.0 CDTI , sprowadzona kilka mcy temu z Danii, ma moc 130KM ale w VIN dekoderze (strona autoDNA) dla mojego VIN-u W0LGT8GY9B1056742 mam na liście "wyposażenia" kod W7Y (opisany jako PAKIET OSIĄGÓW ZMNIEJSZONA MOC KONI MECHANICZNYCH SILNIKA).
Czy wobec powyższego jestem szczęśliwym posiadaczem 130tki a tak naprawdę 160tki zdławionej programowo do 130KM?
Pozdrawiam
-
mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8945
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Post
autor: mazmarcin » 9 cze 2020, o 19:43
Tak.
Przy takiej opcji występuje największy banan przy powrocie
-
Bartol12
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 cze 2020, o 20:22
- Auto: Insignia 2.0 CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gdańsk
Post
autor: Bartol12 » 9 cze 2020, o 21:05
Czyli jednak:)))
Chyba się umówię na chipa, a tak dla pewności na co zwrócić uwagę przed zwiększeniem mocy poza hamulcami i oponami (zawieszenie tip top) - czy inny olej, te cholerne klapy wirowe usunąć z EGRem?
-
mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8945
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Post
autor: mazmarcin » 9 cze 2020, o 21:06
Można zrobić mając całą ekologię na pokładzie i cieszyć się mocą. Nic nie trzeba wywalać.
-
mnieteczek
- Użytkownik
- Posty: 930
- Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
- Auto: PEUGEOT 508 GT
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Post
autor: mnieteczek » 10 cze 2020, o 05:08
Zdjąć kaganiec i zrobić od razu 200KM ,jeżeli kondycja motoru na to pozwoli.
-
pawel_insignia
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Post
autor: pawel_insignia » 10 cze 2020, o 09:10
Ja tylko pożegnałem się z EGR, żeby w dolocie było czysto (no i nie miał muła przy ruszaniu). Jakiś czas temu czyszczony był kolektor, klapy w porządku wiec zostawiłem. DPF też na miejscu.
-
quadzz
- Użytkownik
- Posty: 288
- Rejestracja: 14 mar 2020, o 18:24
- Auto: Insignia A ST FL 4x4
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 5 razy
Post
autor: quadzz » 10 cze 2020, o 17:44
Dla zdrowego A20DTR jaki jest przyrost momentu albo mocy po czipsie? Jeżeli niski - to czy przynajmniej wypłaszczy moment obrotowy? Macie jakieś doświadczenie?
-
mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8945
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Post
autor: mazmarcin » 10 cze 2020, o 18:00
Ja mam około 230/430.
A różnica wedle serii bardzo wyczuwalna. Ostatnio ktoś zrobił ponad 250 kucy i 450NM ale z uwolnionym wydechem.
Z całą ekologią to tak mniej lub więcej troszkę jak ja mam.
Trzeci rok już tak mam i wszystko ok.
-
Pawel_wro
Post
autor: Pawel_wro » 10 cze 2020, o 20:15
Cześć,
Ma ktoś z Was informacje ile ładuje turbo w Insignii dla wersji 131 PS oraz 160 w 2.0 CDTI?
-
bob_dg
- Forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 10 lip 2018, o 09:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Sosnowiec
- Otrzymał piwo: 3 razy
Post
autor: bob_dg » 12 cze 2020, o 06:32
2.0 CDTI 160KM ładuje do 1.7 bara w piku, później utrzymuje około 1.6 - 1.5 bara
-
Pawel_wro
Post
autor: Pawel_wro » 12 cze 2020, o 06:34
Dzięki, swoją drogą w porównaniu do turbo benzyn to są jakieś kosmiczne wartości.
-
bob_dg
- Forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 10 lip 2018, o 09:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Sosnowiec
- Otrzymał piwo: 3 razy
Post
autor: bob_dg » 12 cze 2020, o 07:46
Zgadza się. Wcześniej miałem Vectre C 2.0 T 175KM w benzynie i ładowała zaledwie 0.6 bara
-
quadzz
- Użytkownik
- Posty: 288
- Rejestracja: 14 mar 2020, o 18:24
- Auto: Insignia A ST FL 4x4
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 5 razy
Post
autor: quadzz » 12 cze 2020, o 10:14
mazmarcin pisze: ↑10 cze 2020, o 18:00
Ja mam około 230/430.
A różnica wedle serii bardzo wyczuwalna. Ostatnio ktoś zrobił ponad 250 kucy i 450NM ale z uwolnionym wydechem.
Z całą ekologią to tak mniej lub więcej troszkę jak ja mam.
Trzeci rok już tak mam i wszystko ok.
Dzięki. To pozostaje tylko jechać i pacnąć czipsa. 30-50NM to już mega odczuwalna wartość. Zwłaszcza, jak wchodzi od samego dołu.
-
norbi333
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Post
autor: norbi333 » 13 cze 2020, o 13:55
quadzz pisze: ↑10 cze 2020, o 17:44
Dla zdrowego A20DTR jaki jest przyrost momentu albo mocy po czipsie? Jeżeli niski - to czy przynajmniej wypłaszczy moment obrotowy? Macie jakieś doświadczenie?
Gdzieś w moim temacie są wykresy biturbo 4x4 przedlift manualna i polift automat
-
MNO
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 lut 2020, o 12:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
Post
autor: MNO » 20 cze 2020, o 09:31
Oddałem swoją A20DTR (manual, FWD) na remap:
Przebieg:160 kkm
Seria: 199KM/400Nm
Mod: 237KM/442Nm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
P405
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Post
autor: P405 » 20 cze 2020, o 10:37
Jak zawsze dobra robota w TunerForce.
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
-
mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8945
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Post
autor: mazmarcin » 20 cze 2020, o 12:38
No fajnie wyszło.
-
sinu
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 14 kwie 2019, o 20:22
- Auto: Insignia ST 4x4 AT
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Bydgoszcz
- Postawił piwo: 1 raz
Post
autor: sinu » 6 lip 2020, o 12:55
Cześć, czy to normalne, że w Insigni po chipie w momencie włączenia biegu D albo R obroty na postoju wzrastają do około 1000rpm?
Dodam, że przed chipem tak nie miałem, a tuner twierdzi, że tak może być.
Czy ktoś ma podobnie?
Insignia 2.0 Biturbo AT 4x4 2015
-
mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8945
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Post
autor: mazmarcin » 6 lip 2020, o 18:03
Raczej bieg nie powinien mieć wpływu na obroty.
U mnie ale w manuału nie ma zmian po wirusie.