--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Chip Insignia

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
chciałembiturbo
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 25 wrz 2016, o 07:37
Auto: OPEL INSIGNIA
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2012
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Chip Insignia

Post autor: chciałembiturbo » 8 cze 2020, o 20:53

Maverick_86 pisze:
7 cze 2020, o 09:14
Ja już ponad rok mam 425 Nm i 195 KM. Fabrycznie było 160 KM, skrzynia F40. Brak jakichkolwiek problemów po mapie. Jeździ się elegancko. 😁
Czy możesz polecić zakład, w którym podniosłeś moc ?
Jakiś namiar ?

Bartol12
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 6 cze 2020, o 20:22
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Gdańsk

Re: Chip Insignia

Post autor: Bartol12 » 9 cze 2020, o 19:40

Witam,
pytanie o 2.0 CDTI , sprowadzona kilka mcy temu z Danii, ma moc 130KM ale w VIN dekoderze (strona autoDNA) dla mojego VIN-u W0LGT8GY9B1056742 mam na liście "wyposażenia" kod W7Y (opisany jako PAKIET OSIĄGÓW ZMNIEJSZONA MOC KONI MECHANICZNYCH SILNIKA).
Czy wobec powyższego jestem szczęśliwym posiadaczem 130tki a tak naprawdę 160tki zdławionej programowo do 130KM?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: mazmarcin » 9 cze 2020, o 19:43

Tak.
Przy takiej opcji występuje największy banan przy powrocie :lol: ;)

Bartol12
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 6 cze 2020, o 20:22
Auto: Insignia 2.0 CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Gdańsk

Re: Chip Insignia

Post autor: Bartol12 » 9 cze 2020, o 21:05

Czyli jednak:)))
Chyba się umówię na chipa, a tak dla pewności na co zwrócić uwagę przed zwiększeniem mocy poza hamulcami i oponami (zawieszenie tip top) - czy inny olej, te cholerne klapy wirowe usunąć z EGRem?

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: mazmarcin » 9 cze 2020, o 21:06

Można zrobić mając całą ekologię na pokładzie i cieszyć się mocą. Nic nie trzeba wywalać.

Awatar użytkownika
mnieteczek
Użytkownik
Posty: 930
Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
Auto: PEUGEOT 508 GT
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2019
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 21 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: mnieteczek » 10 cze 2020, o 05:08

Zdjąć kaganiec i zrobić od razu 200KM ,jeżeli kondycja motoru na to pozwoli.

pawel_insignia
Użytkownik
Posty: 646
Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
Auto: Insignia 2.0 160KM
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Gdańsk
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: pawel_insignia » 10 cze 2020, o 09:10

Ja tylko pożegnałem się z EGR, żeby w dolocie było czysto (no i nie miał muła przy ruszaniu). Jakiś czas temu czyszczony był kolektor, klapy w porządku wiec zostawiłem. DPF też na miejscu.

Awatar użytkownika
quadzz
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: 14 mar 2020, o 18:24
Auto: Insignia A ST FL 4x4
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2013
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: quadzz » 10 cze 2020, o 17:44

Dla zdrowego A20DTR jaki jest przyrost momentu albo mocy po czipsie? Jeżeli niski - to czy przynajmniej wypłaszczy moment obrotowy? Macie jakieś doświadczenie?

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: mazmarcin » 10 cze 2020, o 18:00

Ja mam około 230/430.
A różnica wedle serii bardzo wyczuwalna. Ostatnio ktoś zrobił ponad 250 kucy i 450NM ale z uwolnionym wydechem.
Z całą ekologią to tak mniej lub więcej troszkę jak ja mam.
Trzeci rok już tak mam i wszystko ok.

Pawel_wro

Re: Chip Insignia

Post autor: Pawel_wro » 10 cze 2020, o 20:15

Cześć,
Ma ktoś z Was informacje ile ładuje turbo w Insignii dla wersji 131 PS oraz 160 w 2.0 CDTI?

bob_dg
Forumowicz
Posty: 93
Rejestracja: 10 lip 2018, o 09:11
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Sosnowiec
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: bob_dg » 12 cze 2020, o 06:32

2.0 CDTI 160KM ładuje do 1.7 bara w piku, później utrzymuje około 1.6 - 1.5 bara

Pawel_wro

Re: Chip Insignia

Post autor: Pawel_wro » 12 cze 2020, o 06:34

Dzięki, swoją drogą w porównaniu do turbo benzyn to są jakieś kosmiczne wartości.

bob_dg
Forumowicz
Posty: 93
Rejestracja: 10 lip 2018, o 09:11
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Sosnowiec
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: bob_dg » 12 cze 2020, o 07:46

Zgadza się. Wcześniej miałem Vectre C 2.0 T 175KM w benzynie i ładowała zaledwie 0.6 bara

Awatar użytkownika
quadzz
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: 14 mar 2020, o 18:24
Auto: Insignia A ST FL 4x4
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2013
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: quadzz » 12 cze 2020, o 10:14

mazmarcin pisze:
10 cze 2020, o 18:00
Ja mam około 230/430.
A różnica wedle serii bardzo wyczuwalna. Ostatnio ktoś zrobił ponad 250 kucy i 450NM ale z uwolnionym wydechem.
Z całą ekologią to tak mniej lub więcej troszkę jak ja mam.
Trzeci rok już tak mam i wszystko ok.
Dzięki. To pozostaje tylko jechać i pacnąć czipsa. 30-50NM to już mega odczuwalna wartość. Zwłaszcza, jak wchodzi od samego dołu.

norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: norbi333 » 13 cze 2020, o 13:55

quadzz pisze:
10 cze 2020, o 17:44
Dla zdrowego A20DTR jaki jest przyrost momentu albo mocy po czipsie? Jeżeli niski - to czy przynajmniej wypłaszczy moment obrotowy? Macie jakieś doświadczenie?
Gdzieś w moim temacie są wykresy biturbo 4x4 przedlift manualna i polift automat

MNO
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 23 lut 2020, o 12:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: MNO » 20 cze 2020, o 09:31

Oddałem swoją A20DTR (manual, FWD) na remap:
Przebieg:160 kkm
Seria: 199KM/400Nm
Mod: 237KM/442Nm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: P405 » 20 cze 2020, o 10:37

Jak zawsze dobra robota w TunerForce.

Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: mazmarcin » 20 cze 2020, o 12:38

No fajnie wyszło.

sinu
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2019, o 20:22
Auto: Insignia ST 4x4 AT
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2015
Miasto: Bydgoszcz
Postawił piwo: 1 raz

Re: Chip Insignia

Post autor: sinu » 6 lip 2020, o 12:55

Cześć, czy to normalne, że w Insigni po chipie w momencie włączenia biegu D albo R obroty na postoju wzrastają do około 1000rpm?
Dodam, że przed chipem tak nie miałem, a tuner twierdzi, że tak może być.
Czy ktoś ma podobnie?
Insignia 2.0 Biturbo AT 4x4 2015

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Chip Insignia

Post autor: mazmarcin » 6 lip 2020, o 18:03

Raczej bieg nie powinien mieć wpływu na obroty.
U mnie ale w manuału nie ma zmian po wirusie.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”