Czytam dużo na temat Insigni B i grzebiąc w necie natrafiłem na 2 ciekawostki. Jedna z nich jest doskonale znana i temat był poruszany na tym Forum: Buick Regal z USDM - jak wiemy ma jedna bardzo fajną rzecz - elektryczna klapa bagażnika.. I tutaj nasuwa się pytanie: ściągnięcie części z USA i przerobienie klapy na elektryczną to jakaś wielka filozofia? Nie natrafiłem w necie na żadną Insignię stuningowaną w ten sposób. Dlaczego? Kwestia kasy czy trudności technicznych? Teoretycznie to bliźniaczy model, myślę, że niejeden europejski właściciel IB byłby chętny na takie rozwiązanie.
Druga ciekawostka - wiedzieliście, że Buick Regal na rynku chińskim występuje w wersji sedan?
Pozdrawiam świątecznie.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B na innych rynkach
- wirus
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: 6 gru 2019, o 23:41
- Auto: Buick Regal AWD
- Kod silnika: B20NHT
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Rozprza
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia B na innych rynkach
Na rynku australijskim występuje jeszcze Holden. Największą ciekawostką jest model insigni w wersji pickap.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B na innych rynkach
I to właśnie Holden ma w ofercie najmocniejszą wersję Insignii (o 10 KM więcej niż w USA):
3.6 V6 wolnossak, 320 KM, AT9, oczywiście 4x4 i jako jedyna sportowe zawieszenie z przodu (takie jak kiedyś miała OPC)
Inna sprawa, że wg testów w codziennej jeździe 2.0T jest bardziej responsywny bez kręcenia (dzięki turbo) i wyraźnie lżejszy na przedniej osi.
Ale to i tak historia... Nie wiadomo czy po lifcie będzie kontynuacja Regala i Commoder'a. Bo zarówno "Insignia" do USA, jak i do Australli, wychodziła z fabryki w Niemczech. Chyba nie będzie ciągu dalszego.
M.
3.6 V6 wolnossak, 320 KM, AT9, oczywiście 4x4 i jako jedyna sportowe zawieszenie z przodu (takie jak kiedyś miała OPC)
Inna sprawa, że wg testów w codziennej jeździe 2.0T jest bardziej responsywny bez kręcenia (dzięki turbo) i wyraźnie lżejszy na przedniej osi.
Ale to i tak historia... Nie wiadomo czy po lifcie będzie kontynuacja Regala i Commoder'a. Bo zarówno "Insignia" do USA, jak i do Australli, wychodziła z fabryki w Niemczech. Chyba nie będzie ciągu dalszego.
M.
- wirus
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: 6 gru 2019, o 23:41
- Auto: Buick Regal AWD
- Kod silnika: B20NHT
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Rozprza
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia B na innych rynkach
Silniki w USA i Australii są te same i moc mają taką samą różnica bierze się za sposobu liczenia mocy. Amerykańskie „konie” są nieco słabsze (1 kW = 1,36 KM w Europie, przy przeliczniku 1 kW = 1,34 KM w Stanach Zjednoczonych), w Australii liczą tak jak w europie.
Obecnie posiadam Buick Regal w wersji starszej, myślę nad sprowadzeniem właśnie Regala GS w nowym modelu. Tak wyglądała by insignia opc gdyby była.
Obecnie posiadam Buick Regal w wersji starszej, myślę nad sprowadzeniem właśnie Regala GS w nowym modelu. Tak wyglądała by insignia opc gdyby była.