--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Opinia o ogłoszeniu

seb123
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 6 mar 2020, o 16:31
Auto: planowana Insignia
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kraków

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: seb123 » 25 mar 2020, o 13:59

quadzz pisze:
25 mar 2020, o 10:57
Master1 wśród moich znajomych ma dobrą opinię (znam blisko parę osób, które wzięło ich auta w leasing). Ta druga oferta jest podejrzanie tania jak na rocznik.

Co do samochodu - na co zwracać uwagę - czy nie ma rdzy, czy nie był bity, czy jest książka serwisowa, która pokrywa się z tym, co było robione w ASO. Jeżeli nie bity - czy rocznik lamp jest równy z rocznikiem pasów bezpieczeństwa. To są typowe rzeczy, które sprawdza się przy zakupie. Z rzeczy typowych dla Insigni - czy się klapa bagażnika otwiera z przycisku w klapie. Czy kontrolka oleju znika razem z innymi kontrolkami po odpaleniu. Jeżeli mozesz - zabieraj auto do ASO na przegląd przedzakupowy. Kosztuje 300 PLN, a jak serwis jest ogarnięty, to mocno Ci pomogą.
Dziękuje za odpowiedź! Szczególnie za tą część o klapie bagażnika ;)

Faktycznie zabranie samochodu do sprawdzenia w ASO jest dobrym pomysłem, nie wiedziałem nawet, że jest coś takiego jak przegląd przed zakupowy. Odrobię lekcje i sprawdzę co oferują.

Bartol
Zapaleniec
Posty: 1530
Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 23 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: Bartol » 25 mar 2020, o 15:49

quadzz pisze:
25 mar 2020, o 10:57
czy jest książka serwisowa, która pokrywa się z tym, co było robione w ASO.
Nie przesadzaj ;) Koledzy z forum uważają, że książka to przeżytek nikomu nie potrzebny :lol:

axen
Użytkownik
Posty: 120
Rejestracja: 21 sie 2015, o 21:56
Auto: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Łapy
Postawił piwo: 3 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: axen » 25 mar 2020, o 21:00

seb123 pisze:
25 mar 2020, o 00:55

Zastanawiam się nad zakupem nowego autka i wpadły mi w oko dwa ciekawe modele:
1. https://www.master1.pl/oferta/gotowka/6 ... cja=------
2. - chętnie się dowiem :)
Pytałem o to auto - brak historii w bazie, w samochodzie ponoć jest książka serwisowa na życzenie mogą podejść do auta i sprawdzić. Najlepiej jeśli zdobędzesz VIN to sobie sam sprawdzisz. Z tego co mi powiedzieli i co widać grill pęknięty, zderzaki do lakierowania, na błotniku LP rysa i wgniota, na drzwiach LP ubytki lakieru na krawędziach, na drzwiach LT rysa i rysa na lampie LT... jakaś lekka przycierka lewej strony i felga LP porysowana. Stąd ta cena. To auto powinno kosztować 45 tys. Zł

Najuch12
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 16 lut 2020, o 10:52
Auto: Mitsubishi lancer
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Mielec

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: Najuch12 » 1 kwie 2020, o 21:28

Witam wszystkich. Napotkalem ostatnio olgoszenie ktore wpadlo mi w oko i moze ktos zerknąlby fachowym bardziej doświadczonym okiem na to ogloszenie ;)
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insi ... CZUmD.html
Czekam na wasze.komentarze. pozdrawiam

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: as pik » 2 kwie 2020, o 11:52

Załatw VIN i może ktoś Ci tutaj historie oddtworzy.

myk6414

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: myk6414 » 2 kwie 2020, o 12:05

Jakoś tak dziwnie deska wygląda na wysokości poduszki pasażera. Pofałdowana. Ale może światło tak dziwnie pada.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
quadzz
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: 14 mar 2020, o 18:24
Auto: Insignia A ST FL 4x4
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2013
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: quadzz » 2 kwie 2020, o 13:56

Średnio wygląda spasowanie błotnika z maską od strony kierowcy. Chociaż - może to być spowodowane kątem zdjęcia.
Poza tym - bez VINu mało Ci powiemy.

Tak naprawdę samochód musisz zobaczyć na miejscu.

Bartol
Zapaleniec
Posty: 1530
Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 23 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: Bartol » 2 kwie 2020, o 14:20

myk6414 pisze:
2 kwie 2020, o 12:05
Jakoś tak dziwnie deska wygląda na wysokości poduszki pasażera.
Kokpit przy kratce nawiewu środkowego od strony pasażera również niedokładnie spasowany... ;)

Awatar użytkownika
coolmobil
Zapaleniec
Posty: 1047
Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
Auto: Skoda Superb
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: coolmobil » 2 kwie 2020, o 14:50

I tak samo listwa pod szyba po prawej stronie przy drzwiach odstaje od deski.
Ciekawe czy poducha tam jeszcze jest

Dramat ze próbują takie ewidentne G ktoś oferuje


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

myk6414

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: myk6414 » 2 kwie 2020, o 17:10

Ale trzeba oddać sprawiedliwość. Nigdzie nie jest napisane że nie miał przygód. Przynajmniej ja nie widzę

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka


Resoviak
Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 20:31
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Rzeszów
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: Resoviak » 2 kwie 2020, o 17:26

Słuchajcie, najpierw się wyżalę - sprzatneli mi sprzed nosa takie auto i tak wyposażone, w dobrej - myślę - cenie: https://sprzedajemy.pl/opel-insignia-b- ... nr61077871 Spóźniłem się o 2 dni. Przekopałem dzisiaj neta i wykonałem dziesiątki telefonów - marzy mi się Elitka w manualu, 2.0 170, rocznik 18 lub 19. I są, ale albo cena za wysoka albo wyposażenie słabe albo kolor nie ten albo kombi. Masakra. W końcu znalazłem coś takiego, niestety automat (nigdy nie jeździłem automatem i troche sie tego boję, że będzie nudno): https://www.master1.pl/oferta/gotowka/6 ... cja=------#

Jest ktos kto pomoże mi odczytać jakie ma pakiety fabryczne? VIN W0VZT6EG1J1099758

Auto z 2018 roku, nieźle wygląda w środku ze zdjęć, z zewnątrz też, jakieś rysy na felgach z przodu (mam więcej zdjęć na mailu od masterlease), zderzak malowany, ale ponoć nie bity, w sobotę wybieram się oglądać i pomacać.

teraz pytania:

- auto z 2018, przebieg 93.000 km, - przynajmniej wygląda na prawdziwy - z tego powodu taniej o 20 tysięcy niż inne auta, na które patrzyłem, ale nasuwa się pytanie czy to nie za dużo? kiedy sie zmienia rozrząd, jaki orientacyjny koszt w ASO? tarcze też pewnie będa do wymiany? Dwumasa? DPF?

- AT8, dużo więcej spali od manuala? są problematyczne? na co trzeba uważać? Po jakim przebiegu zaczynają miec kaprysy?

Co ogólnie myślicie o tym aucie, z takim przebiegiem w takiej cenie? Warto?

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8946
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: mazmarcin » 2 kwie 2020, o 17:31

Kolego w nagłówku masz link do strony na której się znajduje vindekoder

https://portal.insignia-club.pl/

xul
Klubowicz
Posty: 1861
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: xul » 2 kwie 2020, o 18:47

93k km na dwuletniego diesla to normalny przebieg, większość diesli z Niemiec, które przyjeżdżają do Polski robi 40-50k km/rok albo i więcej, tylko do granicy jadą na wstecznym i wszystkie maja 200-k km. Typowy przebieg dla auta firmowego. Pewnie komuś się leasing skończył albo wynajem długoterminowy.
Rozrząd producent pewnie zaleca po 120k km, osobiście bym robił przy 90k km. Dwumasy w automacie brak. Tarcze zależy jak było jeżdżone, w poprzednim aucie (kupiłem 3-letnie, 150k km) wymieniałem przy 160k km jeszcze fabryczne tarcze (przód i tył). Wg przebiegu, było jeżdżone w trasie, to DPF powinien być w bardzo dobrym stanie.
Automat, o dziwo, może spalić Ci mniej niż manual, bo będzie trzymał niższy bieg niż Ty byś to robił. Ja mam AT6 w benzynie i przy toczeniu się 60-70 potrafi szóstkę zapiąć (obroty poniżej 1500), w manualu pewnie miałbym czwórkę i wyższe spalanie. Więcej o tym automacie, to musieliby się wypowiedzieć Koledzy posiadacze, na pewno lubi wymianę oleju, o czym opel nie wspomina.

Resoviak
Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 20:31
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Rzeszów
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: Resoviak » 2 kwie 2020, o 22:30

mazmarcin pisze:
2 kwie 2020, o 17:31
Kolego w nagłówku masz link do strony na której się znajduje vindekoder

https://portal.insignia-club.pl/

Racja - bardzo dziękuję. No i już mi coś nie pasuje, wg VIN dekodera to jest Innovation a nie Elitka,

No i mam kilka zagwozdek:

- co to jest ATG?
- w cenniku mam kod AH3, w dekoderze AH4 - co to jest?
- w dekoderze widze nieopisany LPJWLZJ - ktos wie? (samo LPJW to "projekcyjny wyświetlacz kierowcy, wyświetlacz wskaźników DIC 8, przyciemniane szyby boczne oraz tył")
- ZQ2 ??? W cenniku jest ZQ3 tempomat adaptacyjny - mam go?
- i nie opisane w dekoderze: 2EG, AC6, G04, HQ8, LPJWLZJ, OHD, OLD, TASMTB8, W4Y, YKA,

No i dla mnie najważniejsze, wynika z dekodera, że nie mam pakietu zimowego czyli podgrzewanej przedniej szyby na czym mi bardzo zależało, więc muszę się z tym przespać :cry: :cry: ...



xul pisze:
2 kwie 2020, o 18:47
93k km na dwuletniego diesla to normalny przebieg, większość diesli z Niemiec, które przyjeżdżają do Polski robi 40-50k km/rok albo i więcej, tylko do granicy jadą na wstecznym i wszystkie maja 200-k km. Typowy przebieg dla auta firmowego. Pewnie komuś się leasing skończył albo wynajem długoterminowy.
Rozrząd producent pewnie zaleca po 120k km, osobiście bym robił przy 90k km. Dwumasy w automacie brak. Tarcze zależy jak było jeżdżone, w poprzednim aucie (kupiłem 3-letnie, 150k km) wymieniałem przy 160k km jeszcze fabryczne tarcze (przód i tył). Wg przebiegu, było jeżdżone w trasie, to DPF powinien być w bardzo dobrym stanie.
Automat, o dziwo, może spalić Ci mniej niż manual, bo będzie trzymał niższy bieg niż Ty byś to robił. Ja mam AT6 w benzynie i przy toczeniu się 60-70 potrafi szóstkę zapiąć (obroty poniżej 1500), w manualu pewnie miałbym czwórkę i wyższe spalanie. Więcej o tym automacie, to musieliby się wypowiedzieć Koledzy posiadacze, na pewno lubi wymianę oleju, o czym opel nie wspomina.
Nigdy w życiu nie jeździłem automatem i trochę się go boję. Ale wiesz, przekonałeś mnie, dzięki za tego posta.

I jeszcze jedno - nie widzę na klamkach tych małych guziczków, ślepy jestem czy też nie każda wersja Insigni umożliwia otwieranie "zbliżeniowe" z kluczykiem w kieszeni?

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: wassermann » 2 kwie 2020, o 23:05

Guziczki na klamkach powinny być, o ile to faktycznie keyless. Ale nie ma napisane, że dostęp bezkluczykowy, a jedynie że start silnika z przycisku (to jest standard). Czyli pewnie wejście wymaga naciśnięcia pilota. Ale bezkluczykowe wejście wcale nie jest takie super - mam i często mnie drażni - co chwila zamyka się samo! ;)

AT8 to nowoczesny i popularny w kilku markach automat o tradycyjnej konstrukcji - hydrokinetyk.
Stosuje go Volvo, Peugeot i BMW w modelach z przednim napędem. Nie słychać o problemach z nim, może jeszcze jest za wcześnie na to (na rynku chyba od ok. 2016, w Oplu od 2017). Na pewno warto zrobić wymianę dynamiczną oleju razem z adaptacją skrzyni po tym - nie u Zenka, tylko u kogoś z pojęciem. Ale to nie jest żaden Hi-tech ta skrzynia. I z pewnością trwalsza od DSG, do tego możesz z nią pełzać sobie w korkach bez obciążania jej. Mam tę skrzynię, to pierwszy automat w moim życiu jak mam prawo jazdy od 1995, no i łatwo się z nim zaprzyjaźniłem. Bardzo płynny, w mieście jazda Insignią z automatem to bajka, dużo lepiej jeździ się taką krową niż z manualem hehe. Tylko za miastem trochę wkurza (bo jednak lubię decydować i jeździć "ostrzej" w sensie trzymania obrotów), ale można sobie zredukować bieg manetką np. gdy chce się zahamować silnikiem zbliżając się do zabudowanego. Ale jak ktoś wozi się leniwie, to na pewno zaraz się zaprzyjaźni.

I jeszcze jedno - ten silnik i manual to problematyczne połączenie!
Użytkownicy narzekają na częsty błąd "Zmniejsz użycie sprzęgła" (absurd, co?), podobno jest nieoficjalna akcja na wymiany sprzęgieł i dwumas, ale mniej świadomych obciąża się kosztami za spalone sprzęgło. Do tego podobno topornie chodzi pedał sprzęgła, utrudniając płynne operacje. I dostęp do lewarka skrzyni jest niewygodny przez ten masywny tunel. Ze względu na wspomniany błąd lepiej automat przy tym silniku! Problemu nie ma w manualach i 1.6T 200 KM benz.

M.

Bartol
Zapaleniec
Posty: 1530
Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 23 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: Bartol » 2 kwie 2020, o 23:59

Przejrzałem aukcje z Insigniami i widzę, że po wprawdzeniu kar za korektę licznika, legendarny przebieg 190 000 km przesunął się na 290 000 km. Teraz sprzedający unikają trójki z przodu, a nie dwójki jak to było kiedyś ;)

Igor2811
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 3 kwie 2020, o 08:44
Auto: VW Polo
Rok produkcji: 2009
Miasto: Lubin

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: Igor2811 » 3 kwie 2020, o 12:36

Co sądzicie na temat tego ogłoszenia?
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insi ... 79b09ac5af

Resoviak
Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 20:31
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Rzeszów
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: Resoviak » 3 kwie 2020, o 14:06

Resoviak pisze:
2 kwie 2020, o 17:26
W końcu znalazłem coś takiego,
Panowie jeszcze jedno - w nawiązaniu do tego auta z automatem - warto umierać za tempomat adaptacyjny? To auto go nie ma, jeżdżę głównie po mieście, czasem tylko jakaś trasa do rodziców 50km.

Bardzo przydatna rzecz czy raczej patrzeć na to w kategorii bajeru?

xul
Klubowicz
Posty: 1861
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: xul » 3 kwie 2020, o 14:27

Ja mam, używam w trasie. W połączeniu z automatem fajna sprawa w korku, choć czasami ma spóźnioną reakcję.
Potrafi się czasami też dziwnie zachować na łuku i przyhamować albo masz ustawiony tempomat na powiedzmy 100, auto przed Tobą jedzie 95 i jak Ci "zjedzie z drogi", to automat mocno redukuje i pełny gaz, żeby do tej 100 przyspieszyć (w trybie OPC).
Czy warto umierać, to nie wiem, jak zaczniesz używać, to pewnie w następnym aucie będzie to "must have". Kiedyś jedynym moim dodatkowym wyposażeniem w aucie był szyberdach, nawet radia nie było, a teraz bez xenona, climatornika i innych bajerów to mnie nawet nie interesują (chyba, że byłoby to Ferrari, najlepiej v12)

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 523
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Kura
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 11 razy
Otrzymał  piwo: 17 razy

Re: Opinia o ogłoszeniu

Post autor: Krzychu99 » 3 kwie 2020, o 15:03

W drugim aucie mam ACC i na moje to się jedynie do jazdy w korku nadaje. Na drogach szybszych utrzymuje za daleki dystans, nie wyprzedza z prawej strony moim zdaniem nie jest to must have. Fajny bajer żeby znajomym pokazać i to tyle.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakup Insigni”