--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia Power Red A20DT
Insignia Power Red A20DT
Cześć,
Opla nabyłem początkiem stycznia i jest to chyba jedno z nielicznych "normalnych" aut, których stałem się właścicielem, potrzebowałem coś do czego będę mógł wrzucić rower i pojechać tu i tam
Od paru już lat na ogół pracuję zdalnie więc na codzień auta stoją pod klatką i z tego tytuły jestem miłośnikiem różnych wynalazków, miałem np 5 Fiatów Coupe Turbo, dwie Imprezy, jedną GT, drugą STI, a obecnie obok Insignii mam już piaty rok Megane RS, którą od czasu do czasu odwiedzę jakiś pobliski tor, czy amatorskie zawody.
Insignia jest w dosyć oryginalnej wersji wyposażenia Sport/SRI, co ma swoje plusy ale i minusy,
z plusów dodatnich to jest np "aktywne" zawieszenie, które bardzo, bardzo mi się spodobało, dociąganie tylnej klapy,
zaskakująco fajne fotele, ori 18 calowe felgi, skórzane dodatki i jeszcze parę drobiazgów, które różnią ja od totalnej serii, ale
z plusów ujemnych, nie ma czujników parkowania , nie ma totalnie elektrycznej tylnej klapy - takiej co sama by wyjeżdżała do góry, i sama zamykałaby się
Opel wydaje się być w stanie bdb, miał malowany jedynie tylny zderzak, do samego końca tj do grudnia 2019 serwisowany był tylko w ASO, cała historia jest na MyOpel, ma 208 tyś przebiegu, ani mój mechanik, ani dzisiaj diagnosta na SKP podczas przeglądu nic nie znaleźli...odpukać 3 razy
Poniżej parę zdjęć plus Mój leciwy RS,
Pozdrawiam, Paweł
Opla nabyłem początkiem stycznia i jest to chyba jedno z nielicznych "normalnych" aut, których stałem się właścicielem, potrzebowałem coś do czego będę mógł wrzucić rower i pojechać tu i tam
Od paru już lat na ogół pracuję zdalnie więc na codzień auta stoją pod klatką i z tego tytuły jestem miłośnikiem różnych wynalazków, miałem np 5 Fiatów Coupe Turbo, dwie Imprezy, jedną GT, drugą STI, a obecnie obok Insignii mam już piaty rok Megane RS, którą od czasu do czasu odwiedzę jakiś pobliski tor, czy amatorskie zawody.
Insignia jest w dosyć oryginalnej wersji wyposażenia Sport/SRI, co ma swoje plusy ale i minusy,
z plusów dodatnich to jest np "aktywne" zawieszenie, które bardzo, bardzo mi się spodobało, dociąganie tylnej klapy,
zaskakująco fajne fotele, ori 18 calowe felgi, skórzane dodatki i jeszcze parę drobiazgów, które różnią ja od totalnej serii, ale
z plusów ujemnych, nie ma czujników parkowania , nie ma totalnie elektrycznej tylnej klapy - takiej co sama by wyjeżdżała do góry, i sama zamykałaby się
Opel wydaje się być w stanie bdb, miał malowany jedynie tylny zderzak, do samego końca tj do grudnia 2019 serwisowany był tylko w ASO, cała historia jest na MyOpel, ma 208 tyś przebiegu, ani mój mechanik, ani dzisiaj diagnosta na SKP podczas przeglądu nic nie znaleźli...odpukać 3 razy
Poniżej parę zdjęć plus Mój leciwy RS,
Pozdrawiam, Paweł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Insignia Power Red A20DT
Dziękuję, Dokia...na to liczę
To czerwone Kombii faktycznie od razu mi się spodobało, ale mocowo z RSem to jest oczywiście przepaść
Przez te wszystkie lata zrobiłem w nim parę rzeczy gdyż seryjne 225PS w dosyć ciężkim Megane jest takie sobie
To czerwone Kombii faktycznie od razu mi się spodobało, ale mocowo z RSem to jest oczywiście przepaść
Przez te wszystkie lata zrobiłem w nim parę rzeczy gdyż seryjne 225PS w dosyć ciężkim Megane jest takie sobie
Re: Insignia Power Red A20DT
Traktując mój temat jak książkę serwisową on-line, pierwszy mój serwis,
10.02.2020 - 208509 KM
Wymiana oleju 5w40 plus Archoil,
Wymiana filtra powietrza,
Wymiana oleju w skrzyni biegów plus 2 x Xado EX 120
10.02.2020 - 208509 KM
Wymiana oleju 5w40 plus Archoil,
Wymiana filtra powietrza,
Wymiana oleju w skrzyni biegów plus 2 x Xado EX 120
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Insignia Power Red A20DT
12.03.2020 - 209500 km
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód.
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: 3 sty 2019, o 19:15
- Auto: Insignia kombi 4x4
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wałbrzych
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia Power Red A20DT
Profesjonalne pakowanie tarcz... Nie ma co... Zakup po taniości za oszczędności? Sprawdziłeś czy tarcze nie są obite?
Re: Insignia Power Red A20DT
Ja wiem czy po taniości?
Insignia to nie prom kosmiczny tylko auto typu punkt A do B,
To nie Megane gdzie jest czterotloczek Brembo i jeździ się na Ferodo DS2500 za 700 zł.
Tarcze obite? Przecież są nowe
Insignia to nie prom kosmiczny tylko auto typu punkt A do B,
To nie Megane gdzie jest czterotloczek Brembo i jeździ się na Ferodo DS2500 za 700 zł.
Tarcze obite? Przecież są nowe
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: 3 sty 2019, o 19:15
- Auto: Insignia kombi 4x4
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wałbrzych
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia Power Red A20DT
I tu troszkę sie mylisz, bo to prom co waży 2 tony i trza to wyhamować.
Tak tarcze mogą być obite - przeciez nie mają żadnego zabezpieczenia w transporcie a widać ze ostro po ziemi szorowały bo porozrywane to 'pro zabezpieczenie' no ale cóż.. Ja bym takiej paczki nie odebrał i bym reklamował.
Tak tarcze mogą być obite - przeciez nie mają żadnego zabezpieczenia w transporcie a widać ze ostro po ziemi szorowały bo porozrywane to 'pro zabezpieczenie' no ale cóż.. Ja bym takiej paczki nie odebrał i bym reklamował.
Re: Insignia Power Red A20DT
A... rozumiem, folia już jest zdarta przeze mnie, a całość była jeszcze w kolejnej ale tarcze faktycznie były mocno przykurzone jakby gdzieś leżały w magazynie.
Faktycznie auto wazy prawie 1800 kg dlatego nie chciałem nic chińskiego, ale nie musi to być top of the top jak w Megane, która lata po torze.
Faktycznie auto wazy prawie 1800 kg dlatego nie chciałem nic chińskiego, ale nie musi to być top of the top jak w Megane, która lata po torze.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Insignia Power Red A20DT
@Pawel_wro, nie chcę tu spamować, ale jednak dodam, że jeśli te tarcze były dostarczone w folii i do tego zakurzone jak piszesz, to wg mnie nie profesjonalne podejście sklepu.
Kupiłem jedne z tańszych TRW, każda tarcza była zapakowana w oryginalny, gruby karton, do tego owinięta dokładnie papierem.
Kupiłem jedne z tańszych TRW, każda tarcza była zapakowana w oryginalny, gruby karton, do tego owinięta dokładnie papierem.
Re: Insignia Power Red A20DT
Hmm... no w sumie sam już nie wiem co myśleć
Zastanawiam się czy ktoś ich kiedyś nie kupił, może zwrócił, oczywiście tarcze są na milion procent nowe i bez śladów montażu,
Jak teraz patrzę po katalogu zapłaciłem za nie mniej niż takie same w IC.
Zastanawiam się czy ktoś ich kiedyś nie kupił, może zwrócił, oczywiście tarcze są na milion procent nowe i bez śladów montażu,
Jak teraz patrzę po katalogu zapłaciłem za nie mniej niż takie same w IC.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Insignia Power Red A20DT
O ile będą hamować, a do tego nie będą bić od początku lub po krótkim okresie użytkowania, to to nie będzie miało większego znaczenia Ale fakt-faktem sklep mógłby się bardziej przyłożyć do ich spakowania - choćby jakieś przekładki kartonowe pomiedzy oraz na górze i dole, a dopiero to opakować w streach.
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
-
- Klubowicz
- Posty: 1871
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Insignia Power Red A20DT
Obligatoryjnie podczas zakładania sprawdź czy nie maja bicia miernikiem zegarowym, bodajże 0.05mm jest dopuszczalne.
Wszystkie nowe tracze, które widziałem były w kartonach, nie ważne czy TRW, ATE, Zimmermann, czy coś innego.
Może sprzedawca stwierdził, że składowanie tarcz w kartonach to marnotrawienie powierzchni magazynowej.
Wszystkie nowe tracze, które widziałem były w kartonach, nie ważne czy TRW, ATE, Zimmermann, czy coś innego.
Może sprzedawca stwierdził, że składowanie tarcz w kartonach to marnotrawienie powierzchni magazynowej.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8449
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Insignia Power Red A20DT
Albo te szaleństwo było zabiegiem, aby wrzucić przesyłkę w skrytkę A paczkomatu, czyli najtańszą, więc jej wysokość nie może przekroczyć 8cm .
Radio 357 :)
Re: Insignia Power Red A20DT
To też nie tak, tarcze przywiózł kurier zza wschodniej granicy, który wcześniej dzwonił aby zapewnić go , że ktoś odbierze paczkę bo on tego dźwigał nie będzie, że niby za ciężka jest
Poproszę mechanika o sprawdzenia ta zegarowa czujką, zobaczymy, mam nadzieję, że wszystko jest ok
Poproszę mechanika o sprawdzenia ta zegarowa czujką, zobaczymy, mam nadzieję, że wszystko jest ok
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: 3 sty 2019, o 19:15
- Auto: Insignia kombi 4x4
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wałbrzych
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia Power Red A20DT
Matko Boska... Życie ci nie miłe? Na Ukrainie czy u ruskich żeś to kupił? Oby to w ogóle hamowało... Jaka firma tych tarcz?
Mam nadzieję ze nie będziesz za mną jechał gdy będzie trzeba się zatrzymać.
W sumie ojciec mój kiedyś kupił wiertarkę u ruskich.
Chodzi już 25 lat skubana..
Mam nadzieję ze nie będziesz za mną jechał gdy będzie trzeba się zatrzymać.
W sumie ojciec mój kiedyś kupił wiertarkę u ruskich.
Chodzi już 25 lat skubana..
Re: Insignia Power Red A20DT
Kurczę, jedno małe zdjęcie napompowało temat bardziej, niż zabawa z softem w wersji hard do Megane na forum RS
Na myśli miałem oczywiście samego kuriera DPD ze Lwowa czy innej Odessy,
A Tarcze są made in holland.
Na myśli miałem oczywiście samego kuriera DPD ze Lwowa czy innej Odessy,
A Tarcze są made in holland.