--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Chip Insignia
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Chip Insignia
A box przypadkiem nie zmienia tylko dawek i ciśnienia paliwa poprzez oszukanie kompa, że te dawki są za małe? Czyli auto po programie pojedzie lepiej, bo komp znow będzie miał zaklamane dane. Wyniki mogą być lepsze, bo to jakbyś dodatkowo podlał auto. Jak przy programie ktoś usunął limitery(częste zjawisko u mniej ogarniętych tunerów) to łatwo o kuku choćby ze względu na EGT. Osobiście bym nie ryzykował
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Chip Insignia
Chyba nie po to się robi program żeby dokładać boxa. Jak silnik w dobrym stanie to idzie z niego jeszcze trochę więcej wyciągnąć.
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 11 sie 2019, o 08:08
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Bydgoszcz
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Chip Insignia
Ja tak jeździłem box+chip, problem bym z wypalaniem DPF i EGR, przy wypalaniu ładowało tyle paliwa ze silnik przerywał, powyzej 18 st EGR wariował i waliło spaliny w dolot. Po odłączeniu EGR było ok ale problem z wypalaniem był dalej. Nie warto.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 11 sie 2019, o 08:08
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Chip Insignia
Tez tak mysle ze nie warto dzieki za rady ale zastanawiam sie za wywaleniem dpf wkurza mnie te ciagle wypalanie pilnowanie tego
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 sty 2019, o 21:54
- Auto: Insignia 2.0 130
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Rzeszów
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Chip Insignia
Siemka chciałem z wami sie podzielić wykresikiem (dla potomnych).
Został wywalony DPF bo powodował mi włączanie trybu awaryjnego i miał być zrobiony program taki żeby nie było czarnego dymu za mną i spokojnie przechodził badanie techniczne. Dla mnie moc była na 2 miejscu bo nie potrzebowałem tego i nawet 5/10 koni wiecej dałoby mi satysfakcje i radość z jazdy ale priorytetem był brak dymu(nie spodziewałem sie takich przyrostów mocy).
Auto po programie dostało nowe życie (2009r a20dtj 130km) i jeździ sie super a co najważniejsze nie dymi. Przez pół roku(20k km) nie było żadnych problemów.
Z mojej strony bardzo gorąco polecam chłopaków z hp performance z Rzeszowa, zrobili kawał dobrej roboty chociaż autko robili w sobotę wieczór i w niedziele z rana. Następne autko na 100% oddaje w ich ręce .
Został wywalony DPF bo powodował mi włączanie trybu awaryjnego i miał być zrobiony program taki żeby nie było czarnego dymu za mną i spokojnie przechodził badanie techniczne. Dla mnie moc była na 2 miejscu bo nie potrzebowałem tego i nawet 5/10 koni wiecej dałoby mi satysfakcje i radość z jazdy ale priorytetem był brak dymu(nie spodziewałem sie takich przyrostów mocy).
Auto po programie dostało nowe życie (2009r a20dtj 130km) i jeździ sie super a co najważniejsze nie dymi. Przez pół roku(20k km) nie było żadnych problemów.
Z mojej strony bardzo gorąco polecam chłopaków z hp performance z Rzeszowa, zrobili kawał dobrej roboty chociaż autko robili w sobotę wieczór i w niedziele z rana. Następne autko na 100% oddaje w ich ręce .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sebuś
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
- Auto: Insignia ST EcoFLEX
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czerwionka-Leszczyny
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Chip Insignia
U mnie zmiany na lato były i do teraz ładnie ciągnie do przodu, tylko sprzęgło się odzywa ale miało to miejsce już przed wirusem i teraz tylko się pogłębia .
-
- Forumowicz
- Posty: 62
- Rejestracja: 27 cze 2019, o 17:34
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: KONOPNICA
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Chip Insignia
Nie jest strach podciągać tych "130" do takiej mocy biorąc pod uwagę widmo panewek? Na wiosnę tez planuje ponieść moc i ciągle się waham do jakiej mocy będzie bezpiecznie dla sprzęgła, skrzyni i silnika oczywiście.
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Chip Insignia
W oznaczeniach 2.0 CDETi ( ) się nie orientuję, ale z tego co widziałem, to bodajże z Belgii były 160KM ubite programowo do 130KM, może Kolega akurat taką posiada.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Chip Insignia
Takie info powinno być w vinie no a co najważniejsze to wtedy by była F40 bo wszystkie DTH miały w manualu taką.
-
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 2 wrz 2019, o 21:29
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Częstochowa
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Chip Insignia
Ja tez mam 160 z Danii i tylko 130.
Programowo zrobione jest nawet adnotacja w vin.
Programowo zrobione jest nawet adnotacja w vin.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Chip Insignia
Przy takie opcji chyba największy banan po czipsie
Bo inne silniki takiego przyrostu nie mają
Bo inne silniki takiego przyrostu nie mają
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip Insignia
Czas zrobił z górki Bez problemu o ile trakcję złapiesz w manualu
Niby 245 kucy a szału nima.
Do GSi z downpipe jest takie coś za 2k euro... https://www.eds-motorsport.de/product_i ... dekit.html
Już nieźle... 320 i prawie 500 niutów.
Niby 245 kucy a szału nima.
Do GSi z downpipe jest takie coś za 2k euro... https://www.eds-motorsport.de/product_i ... dekit.html
Już nieźle... 320 i prawie 500 niutów.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2020, o 19:20 przez as pik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sebuś
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
- Auto: Insignia ST EcoFLEX
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czerwionka-Leszczyny
- Otrzymał piwo: 5 razy
-
- Użytkownik
- Posty: 646
- Rejestracja: 26 cze 2017, o 20:25
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Chip Insignia
Powiedzcie mi proszę. Mam taka sytuację. W czerwcu 2019 robiony chip, pojezdziłem bez problemów pół roku. Zaczeły sie problemy z uzyskaniem odpowiedniej temperatury przy wypalaniu dpf. Po wykluczeniu różnych innych czynników zdecydowałem się wrócić do serii, aby wykluczyć wpływ chipa na ten stan rzeczy. Było jeszcze gorzej. Zdecydowałem się na regenerację wtrysków. Pomogło. auto nie szarpie podczas wypalania i nie ma problemów z uzyskaniem temp. Wróciłem, aby z powrotem wgrali mapy. No i tutaj zdziwienie. Usłyszałem od tunera: "Nie możemy panu wgrać z powrotem tej samej mapy, ponieważ z uwagi na regenerację wtrysków zmieni sie wiele parametrów pracy i nie wiadomo jak bedzie sie zachowywał samochód. Auto było strojone pod 'stare wtryski', wobec czego znów trzeba będzie robić mapę. W zasadzie od początku".
No i jak sie domyślacie wiąże się to znów z kosztami.
Czy może mi ktoś powiedzieć czy faktycznie po wgraniu mapy bede miał problemy z autem?
Czy może powinienem powiedzieć żeby wgrali poprzednie mapy i tyle?
Wtedy za chip + egr off płaciłem 1400, teraz za to samo chcą 600zł. Oczywiście będą sprawdzać teraz serię na hamowni przed i po chipie.
No i jak sie domyślacie wiąże się to znów z kosztami.
Czy może mi ktoś powiedzieć czy faktycznie po wgraniu mapy bede miał problemy z autem?
Czy może powinienem powiedzieć żeby wgrali poprzednie mapy i tyle?
Wtedy za chip + egr off płaciłem 1400, teraz za to samo chcą 600zł. Oczywiście będą sprawdzać teraz serię na hamowni przed i po chipie.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Chip Insignia
Tuner ma rację. Robota musi być porządnie zrobiona. Z drugiej strony inny "tuner" wgra gotowca i będzie Pan zadowolony.
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka