--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Zakup Insigni - pytania

ODPOWIEDZ
gpawel

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: gpawel » 9 paź 2019, o 06:18

andy26 pisze:
8 paź 2019, o 22:06
Witam

Mam pytanie odnośnie Opla Insignie A. Czy ktoś miał problem ze sprzedażą tego auta? Sam chcę sprzedać fajny egzemplarz i nie wiem dlaczego nikt nie dzwoni. W internecie znalazłem wiele egzemplarzy z większym przebiegiem a także z gorszym wyposażeniem i wyższej cenie sprzedaży. Problem jest taki że nikt nie dzwoni, tak jak by ludzie nie wierzyli że ktoś chce sprzedać takie auto za podaną przeze mnie cenę. Co mnie bardzo dziwi. Proszę o komentarz bo nie wiem czy robię coś źle.
Moja wisi na otomoto od dwóch miesięcy - na początku 3 osoby dzwoniły, ale nikt od kiedy auto jest wystawione na sprzedaż nawet nie był na oględzinach. Co mnie trochę dziwi bo: rozrząd, uszczelka smoka wymienione, wymieniony olej w skrzyni, osłony amortyzatorów tył, auto naprawdę zadbane, przebieg 100% prawdziwy 215k, auto bezwypadkowe. Oczywiście tu czy tam jest ryska, na szybie odprysk ale oczywiście z ceny na to zejdę... nikt nie był auta oglądać, a obecnie nawet nikt nie dzwoni. Kolega sprzedawał Insignie pół roku, wziął ją 1 oglądający.

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: as pik » 9 paź 2019, o 07:43

Słuchajcie, liczy się stosunek popytu do podaży.
Skoro podaż jest aż nadto wyraźna i zaspokaja popyt to czemu się dziwicie ? W takich przypadkach cena w dół.
Sory - nikogo nie ochodzi że masz bezwypadkowe wymuskane jeśli cena jest oderwana od rzeczywistości.

gpawel

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: gpawel » 9 paź 2019, o 08:14

No skoro dla ludzi cena 25 900 - realnie oczywiście że to 900 zł jest do stargowania za auto ,w które tylko wsiadać i jeździć jest oderwana od rzeczywistości, to faktycznie lepiej nie sprzedawać i sobie zostawić. Najzabawniejszy jest później ten płacz na grupach facebookowych, że kupiłem auto tydzień temu, zrobiłem 300 km i silnik zatarty... Ja poczekam jeszcze miesiąc. Nie sprzedam to będę próbował sprzedać w przyszłym roku.

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: as pik » 9 paź 2019, o 08:31

Moja rada... sprzedawaj w tym roku. Jesli masz 2010... Z wiadomych przyczyn ;)

andy26
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 22 sty 2018, o 20:21
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: andy26 » 9 paź 2019, o 09:21

Witam

Każdy z was ma racje i widzę że jest wiele czynników na sprzedaż, trochę się uspokoiłem bo myślałem że ktoś zauroczył to auto ze względu że na prawdę auto na żywo wygląda super. Zostało mi cierpliwie czekać na chętnego.

Pozdrawiam wszystkich

Dodano po 37 minutach 3 sekundach:
Dodam jeszcze odpowiedź którą wyczytałem apropo diesla na niemieckich stronach. Napisali tam że W Niemczech udział zamówień na samochody z silnikiem Diesla wzrósł z 39 proc. w 2017 roku do 43 proc. w roku 2018. Co więcej, klienci prywatni, a nie firmy, gdzie auta robią duże przebiegi, zamówili blisko dwa razy więcej samochodów z dieslami niż w 2017 roku. W ubiegłym roku udział diesli wśród Niemców wyniósł 27 proc.

gemi
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: 14 cze 2019, o 07:06
Auto: Insignia
Kod silnika: A28NET
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wiedeń
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: gemi » 9 paź 2019, o 10:09

Tak, ale to dotyczy nowych, wtedy nic nie stanie się na gwarancji z tymi newralgicznymi dodatkami jak dpf. Są to auta do przebiegów autostradowych, ale tak jak Buluś pisał, u nas jest to bez sensu. Te zamówione tam teraz diesle za parę lat trafią do naszego kraju i zaczną się na rynku wtórnym mielić

norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: norbi333 » 9 paź 2019, o 10:16

andy26 pisze:
9 paź 2019, o 09:58
że na prawdę auto na żywo wygląda super.
Ale dokładnie to samo pisze i mówi każdy handlarz. Do tego cena atrakcyjna czyli niska i człowiek kupuje oczami. Bo widzi tylko, że ładny i niskie cyferki w cenie

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: as pik » 9 paź 2019, o 11:14

andy26 pisze:
9 paź 2019, o 09:58

Dodano po 37 minutach 3 sekundach:
Dodam jeszcze odpowiedź którą wyczytałem apropo diesla na niemieckich stronach. Napisali tam że W Niemczech udział zamówień na samochody z silnikiem Diesla wzrósł z 39 proc. w 2017 roku do 43 proc. w roku 2018. Co więcej, klienci prywatni, a nie firmy, gdzie auta robią duże przebiegi, zamówili blisko dwa razy więcej samochodów z dieslami niż w 2017 roku. W ubiegłym roku udział diesli wśród Niemców wyniósł 27 proc.
Tutaj masz do czynienia z nowymi normai euro 6d-temp... na ktore niektore firmy czekaly.
Insignia GSI też była spoko... dopóki nie dopadła jej Unia i bummm... zosastł diesel.

myk6414

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: myk6414 » 9 paź 2019, o 11:16


gpawel pisze:przebieg 100% prawdziwy 215k,
Tu jest problem. Co z tego ze prawdziwy jak 2 na poczatku. Osobiscie zawsze samochody kupuje nowe - a sprzedaje gdy na liczniku 180000 stuknie. Iśka jest moim 6tym takim samochodem i nigdy nie mialem problemu ze sprzedażą. W ciagu kilku tyg. znajdowal nowego wlasciciela.
Iśka jeszcze bedzie ze mna 100.000km :)

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: as pik » 9 paź 2019, o 12:55

@myk6414 - No i prawidłowo - aktualnie taki samochód jest produkowany na 5-7 lat lub 200 tyś....
Gorzej kiedy coś się psuje przed... Mam z pierwszej ręki doświadczenie z Aurisem ojca, 250 tyś 5 lat i lipa, skrzynia na złom.
Mimo iż auto poruszało się dziennie po autostradzie 200km

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: mazmarcin » 9 paź 2019, o 16:28

Czyli trzeba zrobić taki "myk" żeby sprzedać do 200k :lol:
Sprzedawałem auta z przebiegiem ponad 200k i się jakoś sprzedały. Te też dobija do 200 (za 2K) a nie zamierzam na razie sprzedawać.
Każde auto ma swojego kupca ;)

zbudny
Klubowicz
Posty: 47
Rejestracja: 10 cze 2019, o 20:30
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Skierniewice

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: zbudny » 9 paź 2019, o 20:42

Witam. Mam pytanie. Nie znalazłem na nie jednoznacznej odpowiedzi. Rozkodowałem sobie VIN auta, którym jestem zainteresowany i jest tam zapis : SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 2.0 CDTI / 2.0 CDTI ECOFLEX A20DTH, MOC: 160-165 KM / 130 KM (Z OPCJĄ W7Y. Czy ten silnik ma 163KM czy komputerowo ograniczono na 130KM. Sprzedawca twierdzi, że ma 163KM. Auto z polskiego salonu. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: mazmarcin » 9 paź 2019, o 20:48

Zależy od kraju gdzie był kupiony.

zbudny
Klubowicz
Posty: 47
Rejestracja: 10 cze 2019, o 20:30
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Skierniewice

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: zbudny » 9 paź 2019, o 20:53

Z polskiego salonu tak jak napisałem. W numerze VIN 8 znak to M. Podobno 130 mają Y. Takie info znalazłem.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8945
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: mazmarcin » 9 paź 2019, o 20:57

To ma normalnie moc.
Można zobaczyć w dowodzie rej. jak z PL
121kW

zbudny
Klubowicz
Posty: 47
Rejestracja: 10 cze 2019, o 20:30
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: Skierniewice

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: zbudny » 9 paź 2019, o 21:04

Ok. Dziękuję bardzo.

R0bc!0
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 2 lis 2019, o 13:16
Auto: Skoda Fabia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Königshütte

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: R0bc!0 » 3 lis 2019, o 10:35

Cześć Wszystkim! Nie wiem czy to odpowiedni dział, ale mam pewne "rozterki" jeśli chodzi o Insignia B Sport Tourer 1,5 turbo 165 KMz manualną skrzynią biegów, i bardzo proszę o pomoc.

Generalnie przymierzam się do zakupu maksymalnie 2-3 letniego kombi i wstępny mój wybór padł na Astrę ST 1,4 150 KM. Oglądając jednak jeden z takich egzemplarzy, zwróciłem uwagę na Insignię z 2018 r. (30 tys km przebiegu), która zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Byłem jednak na jeździe próbnej i... mocno się zawiodłem. Samochód dławił się przy ruszaniu i przyspieszaniu, pojawiały się jakieś dziwne wibracje podczas jazdy. Być może dlatego, że właściwie egzemplarz nie był przygotowany do testu (dział samochodów używanych u dużego krajowego dealera; auto z oparami w baku i kapciem w kole), ale zamiast skupić się na walorach samochodu, zwracałem uwagę na te mankamenty. Pytanie - czy te typy tak mają, czy to jest normalne? Umówiłem się z dealerem, że przygotuje "mój" egzemplarz do jazdy i przejadę się nią ponownie za kilka dni. Ale przetestowałem jeszcze jedną Insignię B, z takim samym silnikiem i skrzynią biegów, tym razem w sedanie, i dławienie też było, chociaż ustąpiło po rozgrzaniu się silnika.

Ogólnie Insignia ST bardzo mi się podoba, jest jak dla mnie fajnie wyposażona i chętnie rozważę zakup takiego samochodu, ale przerażają mnie w/w mankamenty i to co może mnie jeszcze zaskoczyć negatywnie za chwile. Nie miałem wiele czasu, aby przeglądać forum od deski do deski, ale np opinie o manualu nie są najlepsze. Jak wygląda sprawa ogólnie z usterkowością Insignii w interesującej mnie konfiguracji? Warto dopłacić do Insignii czy lepiej pozostać przy Astrze? Będę wdzięczny za konstruktywne komentarze i pomoc.

Bartol
Zapaleniec
Posty: 1530
Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 23 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Bartol » 3 lis 2019, o 11:09

Sprawny samochód po dwóch miesiącach nie używania odpala bez problemu i jedzie bez opisywanych przez ciebie objawów.

Czy każdy tak ma, że się dławi, szarpie, trzęsie, huczy i ma kapeć w kole? Nie.

R0bc!0
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 2 lis 2019, o 13:16
Auto: Skoda Fabia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto: Königshütte

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: R0bc!0 » 5 lis 2019, o 19:41

Bartol, dzięki za komentarz. Jestem tego samego zdania, ale muszę się upewnić przed ewentualnym zakupem i pytać w różnych źródłach.
Czy użytkownicy/posiadacze Insigni B w podanej przez mnie konfiguracji są w stanie napisac kilka zdań o swoich samochodach?

Bartol
Zapaleniec
Posty: 1530
Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A18XER
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 23 razy

Re: Zakup Insigni - pytania

Post autor: Bartol » 9 lis 2019, o 21:52

W których 2.8t występuje Hiper Strut? Tylko w tych 325 konnych? Jest jakaś reguła?

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakup Insigni”