Moja wisi na otomoto od dwóch miesięcy - na początku 3 osoby dzwoniły, ale nikt od kiedy auto jest wystawione na sprzedaż nawet nie był na oględzinach. Co mnie trochę dziwi bo: rozrząd, uszczelka smoka wymienione, wymieniony olej w skrzyni, osłony amortyzatorów tył, auto naprawdę zadbane, przebieg 100% prawdziwy 215k, auto bezwypadkowe. Oczywiście tu czy tam jest ryska, na szybie odprysk ale oczywiście z ceny na to zejdę... nikt nie był auta oglądać, a obecnie nawet nikt nie dzwoni. Kolega sprzedawał Insignie pół roku, wziął ją 1 oglądający.andy26 pisze: ↑8 paź 2019, o 22:06Witam
Mam pytanie odnośnie Opla Insignie A. Czy ktoś miał problem ze sprzedażą tego auta? Sam chcę sprzedać fajny egzemplarz i nie wiem dlaczego nikt nie dzwoni. W internecie znalazłem wiele egzemplarzy z większym przebiegiem a także z gorszym wyposażeniem i wyższej cenie sprzedaży. Problem jest taki że nikt nie dzwoni, tak jak by ludzie nie wierzyli że ktoś chce sprzedać takie auto za podaną przeze mnie cenę. Co mnie bardzo dziwi. Proszę o komentarz bo nie wiem czy robię coś źle.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Zakup Insigni - pytania
Re: Zakup Insigni - pytania
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Słuchajcie, liczy się stosunek popytu do podaży.
Skoro podaż jest aż nadto wyraźna i zaspokaja popyt to czemu się dziwicie ? W takich przypadkach cena w dół.
Sory - nikogo nie ochodzi że masz bezwypadkowe wymuskane jeśli cena jest oderwana od rzeczywistości.
Skoro podaż jest aż nadto wyraźna i zaspokaja popyt to czemu się dziwicie ? W takich przypadkach cena w dół.
Sory - nikogo nie ochodzi że masz bezwypadkowe wymuskane jeśli cena jest oderwana od rzeczywistości.
Re: Zakup Insigni - pytania
No skoro dla ludzi cena 25 900 - realnie oczywiście że to 900 zł jest do stargowania za auto ,w które tylko wsiadać i jeździć jest oderwana od rzeczywistości, to faktycznie lepiej nie sprzedawać i sobie zostawić. Najzabawniejszy jest później ten płacz na grupach facebookowych, że kupiłem auto tydzień temu, zrobiłem 300 km i silnik zatarty... Ja poczekam jeszcze miesiąc. Nie sprzedam to będę próbował sprzedać w przyszłym roku.
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Moja rada... sprzedawaj w tym roku. Jesli masz 2010... Z wiadomych przyczyn
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 sty 2018, o 20:21
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Zakup Insigni - pytania
Witam
Każdy z was ma racje i widzę że jest wiele czynników na sprzedaż, trochę się uspokoiłem bo myślałem że ktoś zauroczył to auto ze względu że na prawdę auto na żywo wygląda super. Zostało mi cierpliwie czekać na chętnego.
Pozdrawiam wszystkich
Dodano po 37 minutach 3 sekundach:
Dodam jeszcze odpowiedź którą wyczytałem apropo diesla na niemieckich stronach. Napisali tam że W Niemczech udział zamówień na samochody z silnikiem Diesla wzrósł z 39 proc. w 2017 roku do 43 proc. w roku 2018. Co więcej, klienci prywatni, a nie firmy, gdzie auta robią duże przebiegi, zamówili blisko dwa razy więcej samochodów z dieslami niż w 2017 roku. W ubiegłym roku udział diesli wśród Niemców wyniósł 27 proc.
Każdy z was ma racje i widzę że jest wiele czynników na sprzedaż, trochę się uspokoiłem bo myślałem że ktoś zauroczył to auto ze względu że na prawdę auto na żywo wygląda super. Zostało mi cierpliwie czekać na chętnego.
Pozdrawiam wszystkich
Dodano po 37 minutach 3 sekundach:
Dodam jeszcze odpowiedź którą wyczytałem apropo diesla na niemieckich stronach. Napisali tam że W Niemczech udział zamówień na samochody z silnikiem Diesla wzrósł z 39 proc. w 2017 roku do 43 proc. w roku 2018. Co więcej, klienci prywatni, a nie firmy, gdzie auta robią duże przebiegi, zamówili blisko dwa razy więcej samochodów z dieslami niż w 2017 roku. W ubiegłym roku udział diesli wśród Niemców wyniósł 27 proc.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: 14 cze 2019, o 07:06
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wiedeń
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Zakup Insigni - pytania
Tak, ale to dotyczy nowych, wtedy nic nie stanie się na gwarancji z tymi newralgicznymi dodatkami jak dpf. Są to auta do przebiegów autostradowych, ale tak jak Buluś pisał, u nas jest to bez sensu. Te zamówione tam teraz diesle za parę lat trafią do naszego kraju i zaczną się na rynku wtórnym mielić
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Ale dokładnie to samo pisze i mówi każdy handlarz. Do tego cena atrakcyjna czyli niska i człowiek kupuje oczami. Bo widzi tylko, że ładny i niskie cyferki w cenie
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Tutaj masz do czynienia z nowymi normai euro 6d-temp... na ktore niektore firmy czekaly.andy26 pisze: ↑9 paź 2019, o 09:58
Dodano po 37 minutach 3 sekundach:
Dodam jeszcze odpowiedź którą wyczytałem apropo diesla na niemieckich stronach. Napisali tam że W Niemczech udział zamówień na samochody z silnikiem Diesla wzrósł z 39 proc. w 2017 roku do 43 proc. w roku 2018. Co więcej, klienci prywatni, a nie firmy, gdzie auta robią duże przebiegi, zamówili blisko dwa razy więcej samochodów z dieslami niż w 2017 roku. W ubiegłym roku udział diesli wśród Niemców wyniósł 27 proc.
Insignia GSI też była spoko... dopóki nie dopadła jej Unia i bummm... zosastł diesel.
Re: Zakup Insigni - pytania
Tu jest problem. Co z tego ze prawdziwy jak 2 na poczatku. Osobiscie zawsze samochody kupuje nowe - a sprzedaje gdy na liczniku 180000 stuknie. Iśka jest moim 6tym takim samochodem i nigdy nie mialem problemu ze sprzedażą. W ciagu kilku tyg. znajdowal nowego wlasciciela.gpawel pisze:przebieg 100% prawdziwy 215k,
Iśka jeszcze bedzie ze mna 100.000km
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
@myk6414 - No i prawidłowo - aktualnie taki samochód jest produkowany na 5-7 lat lub 200 tyś....
Gorzej kiedy coś się psuje przed... Mam z pierwszej ręki doświadczenie z Aurisem ojca, 250 tyś 5 lat i lipa, skrzynia na złom.
Mimo iż auto poruszało się dziennie po autostradzie 200km
Gorzej kiedy coś się psuje przed... Mam z pierwszej ręki doświadczenie z Aurisem ojca, 250 tyś 5 lat i lipa, skrzynia na złom.
Mimo iż auto poruszało się dziennie po autostradzie 200km
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8971
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Czyli trzeba zrobić taki "myk" żeby sprzedać do 200k
Sprzedawałem auta z przebiegiem ponad 200k i się jakoś sprzedały. Te też dobija do 200 (za 2K) a nie zamierzam na razie sprzedawać.
Każde auto ma swojego kupca
Sprzedawałem auta z przebiegiem ponad 200k i się jakoś sprzedały. Te też dobija do 200 (za 2K) a nie zamierzam na razie sprzedawać.
Każde auto ma swojego kupca
-
- Klubowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 10 cze 2019, o 20:30
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Skierniewice
Re: Zakup Insigni - pytania
Witam. Mam pytanie. Nie znalazłem na nie jednoznacznej odpowiedzi. Rozkodowałem sobie VIN auta, którym jestem zainteresowany i jest tam zapis : SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 2.0 CDTI / 2.0 CDTI ECOFLEX A20DTH, MOC: 160-165 KM / 130 KM (Z OPCJĄ W7Y. Czy ten silnik ma 163KM czy komputerowo ograniczono na 130KM. Sprzedawca twierdzi, że ma 163KM. Auto z polskiego salonu. Pozdrawiam.
-
- Klubowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 10 cze 2019, o 20:30
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Skierniewice
Re: Zakup Insigni - pytania
Z polskiego salonu tak jak napisałem. W numerze VIN 8 znak to M. Podobno 130 mają Y. Takie info znalazłem.
-
- Klubowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 10 cze 2019, o 20:30
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Skierniewice
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 2 lis 2019, o 13:16
- Auto: Skoda Fabia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Königshütte
Re: Zakup Insigni - pytania
Cześć Wszystkim! Nie wiem czy to odpowiedni dział, ale mam pewne "rozterki" jeśli chodzi o Insignia B Sport Tourer 1,5 turbo 165 KMz manualną skrzynią biegów, i bardzo proszę o pomoc.
Generalnie przymierzam się do zakupu maksymalnie 2-3 letniego kombi i wstępny mój wybór padł na Astrę ST 1,4 150 KM. Oglądając jednak jeden z takich egzemplarzy, zwróciłem uwagę na Insignię z 2018 r. (30 tys km przebiegu), która zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Byłem jednak na jeździe próbnej i... mocno się zawiodłem. Samochód dławił się przy ruszaniu i przyspieszaniu, pojawiały się jakieś dziwne wibracje podczas jazdy. Być może dlatego, że właściwie egzemplarz nie był przygotowany do testu (dział samochodów używanych u dużego krajowego dealera; auto z oparami w baku i kapciem w kole), ale zamiast skupić się na walorach samochodu, zwracałem uwagę na te mankamenty. Pytanie - czy te typy tak mają, czy to jest normalne? Umówiłem się z dealerem, że przygotuje "mój" egzemplarz do jazdy i przejadę się nią ponownie za kilka dni. Ale przetestowałem jeszcze jedną Insignię B, z takim samym silnikiem i skrzynią biegów, tym razem w sedanie, i dławienie też było, chociaż ustąpiło po rozgrzaniu się silnika.
Ogólnie Insignia ST bardzo mi się podoba, jest jak dla mnie fajnie wyposażona i chętnie rozważę zakup takiego samochodu, ale przerażają mnie w/w mankamenty i to co może mnie jeszcze zaskoczyć negatywnie za chwile. Nie miałem wiele czasu, aby przeglądać forum od deski do deski, ale np opinie o manualu nie są najlepsze. Jak wygląda sprawa ogólnie z usterkowością Insignii w interesującej mnie konfiguracji? Warto dopłacić do Insignii czy lepiej pozostać przy Astrze? Będę wdzięczny za konstruktywne komentarze i pomoc.
Generalnie przymierzam się do zakupu maksymalnie 2-3 letniego kombi i wstępny mój wybór padł na Astrę ST 1,4 150 KM. Oglądając jednak jeden z takich egzemplarzy, zwróciłem uwagę na Insignię z 2018 r. (30 tys km przebiegu), która zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Byłem jednak na jeździe próbnej i... mocno się zawiodłem. Samochód dławił się przy ruszaniu i przyspieszaniu, pojawiały się jakieś dziwne wibracje podczas jazdy. Być może dlatego, że właściwie egzemplarz nie był przygotowany do testu (dział samochodów używanych u dużego krajowego dealera; auto z oparami w baku i kapciem w kole), ale zamiast skupić się na walorach samochodu, zwracałem uwagę na te mankamenty. Pytanie - czy te typy tak mają, czy to jest normalne? Umówiłem się z dealerem, że przygotuje "mój" egzemplarz do jazdy i przejadę się nią ponownie za kilka dni. Ale przetestowałem jeszcze jedną Insignię B, z takim samym silnikiem i skrzynią biegów, tym razem w sedanie, i dławienie też było, chociaż ustąpiło po rozgrzaniu się silnika.
Ogólnie Insignia ST bardzo mi się podoba, jest jak dla mnie fajnie wyposażona i chętnie rozważę zakup takiego samochodu, ale przerażają mnie w/w mankamenty i to co może mnie jeszcze zaskoczyć negatywnie za chwile. Nie miałem wiele czasu, aby przeglądać forum od deski do deski, ale np opinie o manualu nie są najlepsze. Jak wygląda sprawa ogólnie z usterkowością Insignii w interesującej mnie konfiguracji? Warto dopłacić do Insignii czy lepiej pozostać przy Astrze? Będę wdzięczny za konstruktywne komentarze i pomoc.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Sprawny samochód po dwóch miesiącach nie używania odpala bez problemu i jedzie bez opisywanych przez ciebie objawów.
Czy każdy tak ma, że się dławi, szarpie, trzęsie, huczy i ma kapeć w kole? Nie.
Czy każdy tak ma, że się dławi, szarpie, trzęsie, huczy i ma kapeć w kole? Nie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 2 lis 2019, o 13:16
- Auto: Skoda Fabia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Königshütte
Re: Zakup Insigni - pytania
Bartol, dzięki za komentarz. Jestem tego samego zdania, ale muszę się upewnić przed ewentualnym zakupem i pytać w różnych źródłach.
Czy użytkownicy/posiadacze Insigni B w podanej przez mnie konfiguracji są w stanie napisac kilka zdań o swoich samochodach?
Czy użytkownicy/posiadacze Insigni B w podanej przez mnie konfiguracji są w stanie napisac kilka zdań o swoich samochodach?
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
W których 2.8t występuje Hiper Strut? Tylko w tych 325 konnych? Jest jakaś reguła?