--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2.0 CDTi 131KM (mcrace)
Ale ile przelatała ja podziwiam, bo mam ciut więcej niż połowę twojej cyfry, a wiek zbliżony. To jednak potwierdza wg mnie regułę że im mniej rzeczy do psucia tym mniej psuje się całość. Jesteś dla mnie i przykładem i nadzieją, że tyle można autem zrobić w tych czasach bez większych problemów. U nas w kadecie kiedyś w 10 lat wyzerował się licznik osiem razy, a miał już też jakiś przelot przy zakupie, a zerowanie analogowych liczników było co 99999km. Teraz to chyba TIRem tak można, cywilne osobowe nie dolecą kiedyś auta mogły sobie polatać, opel też, może to brak w nich nawet katalizatora powodował, że silnik 1,3l szedł jak przecinak i tyle mógł przejechać w swoim życiu i jak oddawaliśmy na złom to silnik nadal był sprawny. Podziwiam te twoje autko ze względu na te osiągi osobiste niech dalej sprawnie lata.
Radio 357 :)
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Insignia 2.0 CDTi 131KM (mcrace)
wg większości opinii z FB za niecałe 10kkm, jak dobije do 300 000km, odpadną mi wszystkie koła oraz drzwi, a airbagi same wystrzelą
-
- Zapaleniec
- Posty: 1001
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 10:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 11 razy
Re: Insignia 2.0 CDTi 131KM (mcrace)
Zapomniałeś jeszcze, że silnik się zatrzyma, podłoga przerdzewieje i na złomowisko odprowadzisz ją z napędem a'la Fred Flinstone
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Insignia 2.0 CDTi 131KM (mcrace)
290890km
Dziś wymiana elektrozaworka. Zakup w ASO. Jak widać na zdjęciu stary vs nowy jest różnica między nimi. Ciekawę czy ten wytrzyma dłużej...
Dziś wymiana elektrozaworka. Zakup w ASO. Jak widać na zdjęciu stary vs nowy jest różnica między nimi. Ciekawę czy ten wytrzyma dłużej...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Insignia 2.0 CDTi 131KM (mcrace)
297000KM
żeby nikt nie myślał, że nic się nie dzieje. To się dzieje - mała przygoda z mocowaniem amortyzatora... nie wytrzymało roku.
A tak poza tym to jeździmy.
Niedługo serwis olejowy i upgrade hamulców na tylnej osi
a tymczasem... jest czysta
żeby nikt nie myślał, że nic się nie dzieje. To się dzieje - mała przygoda z mocowaniem amortyzatora... nie wytrzymało roku.
A tak poza tym to jeździmy.
Niedługo serwis olejowy i upgrade hamulców na tylnej osi
a tymczasem... jest czysta
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Insignia 2.0 CDTi 131KM (mcrace)
297300km
No i stało się - update hamulców również na tylnej osi z 292mm na 315mm.
Wjechały tarcze TRW i klocki TEXTAR
Jeszcze serwis olejowy w lipcu i... może nowa mapa
No i stało się - update hamulców również na tylnej osi z 292mm na 315mm.
Wjechały tarcze TRW i klocki TEXTAR
Jeszcze serwis olejowy w lipcu i... może nowa mapa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Insignia 2.0 CDTi 131KM (mcrace)
jeszcze nie ma
na dniach czeka mnie "mały" serwis. Wymiana oleju, filtrów, oleju w skrzyni i jeszcze kilka pierdół...
na dniach czeka mnie "mały" serwis. Wymiana oleju, filtrów, oleju w skrzyni i jeszcze kilka pierdół...
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Insignia 2.0 CDTi 131KM (mcrace)
298580km
No i stało się - zrobiliśmy to wczoraj.... mały serwis w skład niego weszło:
- wymiana oleju + filtra - tym razem wlałem Motula 8100 xclean 5w40
- wymiana oleju w skrzyni biegów - a żeby ją zrobić trzeba było wymienić korek spustowy bo już był tak "zgwałcony" że głowa mała.
- uszczelnienie w miejscu gdzie bagnet wchodzi do silnika,
- zamontowanie zaślepki EGR i przy okazji oczyszczenie rurki od niego,
- wymiana klocków z przodu - wjechały TEXTAR'y
Już zabrakło wczoraj czasu, ale na dniach jeszcze filtr powietrza i kabinowy.
Po zmianie oleju z 5w30 na 5w40 nie widzę / słyszę żadnej różnicy.
We filtrze jak i w samym oleju nie było kawałków metalu więc można założyć, że mój silniczek ma się dobrze i z dumnie podniesioną głową wjedzie na swój 300 000 kilometr .
No i stało się - zrobiliśmy to wczoraj.... mały serwis w skład niego weszło:
- wymiana oleju + filtra - tym razem wlałem Motula 8100 xclean 5w40
- wymiana oleju w skrzyni biegów - a żeby ją zrobić trzeba było wymienić korek spustowy bo już był tak "zgwałcony" że głowa mała.
- uszczelnienie w miejscu gdzie bagnet wchodzi do silnika,
- zamontowanie zaślepki EGR i przy okazji oczyszczenie rurki od niego,
- wymiana klocków z przodu - wjechały TEXTAR'y
Już zabrakło wczoraj czasu, ale na dniach jeszcze filtr powietrza i kabinowy.
Po zmianie oleju z 5w30 na 5w40 nie widzę / słyszę żadnej różnicy.
We filtrze jak i w samym oleju nie było kawałków metalu więc można założyć, że mój silniczek ma się dobrze i z dumnie podniesioną głową wjedzie na swój 300 000 kilometr .
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Insignia 2.0 CDTi 131KM (mcrace)
299500km
Dalsza część serwisu - wymiana filtrów: powietrza, paliwa i kabinowego oraz wymiana uszczelki przy intercoolerze.
Niestety jeden z zakupionych przeze mnie tylnych zacisków się zacina . Niebawem próba regeneracji lub wymiana na nowy.
Mechanik nadał mojemu autu pseudonim - "Niewdzięcznik". Myślę, że pasuje
Dalsza część serwisu - wymiana filtrów: powietrza, paliwa i kabinowego oraz wymiana uszczelki przy intercoolerze.
Niestety jeden z zakupionych przeze mnie tylnych zacisków się zacina . Niebawem próba regeneracji lub wymiana na nowy.
Mechanik nadał mojemu autu pseudonim - "Niewdzięcznik". Myślę, że pasuje
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
299950km
Mycie i klika zdjęć...
Mycie i klika zdjęć...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Igorwlkp
- Zapaleniec
- Posty: 1273
- Rejestracja: 20 gru 2016, o 16:38
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Kozacko
Teraz tylko czarna podsufitka zderzaki i felga 20”OPC
ZAZDROSZCZĘ
Teraz tylko czarna podsufitka zderzaki i felga 20”OPC
ZAZDROSZCZĘ
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Jeszcze TuneForce i w tym roku raczej koniec modów.
W przyszłym sezonie może felga + zawieszenie
W przyszłym sezonie może felga + zawieszenie
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
trochę dałem sprzedałem nerkę i mogłem zostawić swoje siedzenia w rozliczeniu
Dziś nastąpił też TEN moment
Możecie wierzyć, albo nie, ale jechała dalej kolejne 10km i dowiozła mnie i moją rodzinę szczęśliwie do domu.
Kolejne wyzwanie 600 000 km
Dziś nastąpił też TEN moment
Możecie wierzyć, albo nie, ale jechała dalej kolejne 10km i dowiozła mnie i moją rodzinę szczęśliwie do domu.
Kolejne wyzwanie 600 000 km
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Ja bym najpierw chętniej zobaczył 400000
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
- mcrace
- Klubowicz
- Posty: 946
- Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kórnik / Poznań
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: NIEWDZIĘCZNIK - Insignia 2.0 CDTi 131KM by mcrace
Wszystko zobaczycie jeżeli sami nie zmienicie aut i nie opuścicie forum