--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
GSI CDTI by Norbi333
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Z tego co mi odpisał jeden z gości w DE, faktycznie strojnie na 98 jest bezpieczniejsze dla silnika.
Problem polega tylko na tym aby mieć zaufaną stację, bo jak to stwierdził - Nawet w DE są odchyły od normy.
Problem polega tylko na tym aby mieć zaufaną stację, bo jak to stwierdził - Nawet w DE są odchyły od normy.
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Widziałem w necie testy paliw różnych stacji i wbrew pozorom shell wypadł słabo i np 98 z orlenu wyszła lepiej https://www.scigacz.pl/Benzyna,a,osiagi ... 16094.html a porównywanie naszych stacji do de to już kpina choćby z powodu kar za słabe paliwo niespełniające norm gdzie tam grozi utrata koncesji a u nas najwyższa kara jaką zasądzili to 50 tyś zł gdzie zwykle kończy to się kwotą poniżej 10 tyś Czy to dużo ? wystarczy przeliczyć to ilość litrów w zbiorniku paliwa na stacji i wychodzą nam dosłownie grosze na litr ? czyli u nas dalej warto ! Dlatego pewnie w większości stacji nasza 98 ma tyle oktanów co 95 w de
Z własnego doświadczenia powiem iż pb czy lpg w de czy Austrii jest lepsza niż u nas a różnicę czuć na zużyciu średnim i wręcz fizycznie po odjechaniu ze stacji
Z własnego doświadczenia powiem iż pb czy lpg w de czy Austrii jest lepsza niż u nas a różnicę czuć na zużyciu średnim i wręcz fizycznie po odjechaniu ze stacji
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
No to ja mam inne odczucia. Poza dużo wyższym rachunkiem nie widzę roznicy, czy to w kulturze pracy silnika, czy spalaniu między Pb z PL, DE czy A.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 10 lut 2019, o 16:30
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8456
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
średnie piękne, tylko kurz zetrzyj co ona taka fleja jest ??
Radio 357 :)
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8456
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
ogrzewanie w aucie zepsułeś?
Radio 357 :)
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Jaka porządnicka. To tylko w słońcu tak wygląda, a jak Ci przeszkadza, to pomóż koledze, mop do bagażnika i jazda, daleko nie masz.
Na te Wasze dzikie rejony, to normalne ogrzewanie nie wystarcza.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8456
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
@jurass, jesteś okropny!!!!!
a mi w aucie gorąco, mi wystarcza, w dalsze trasy bez kurteczki jadę. Nie będę mu auta odkurzać bo on mi też nie odkurza. Pfff...
a mi w aucie gorąco, mi wystarcza, w dalsze trasy bez kurteczki jadę. Nie będę mu auta odkurzać bo on mi też nie odkurza. Pfff...
Radio 357 :)
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Sprzątać samochód z odpalonym silnikiem przy piwie?
Dodano po 1 minucie 16 sekundach:
Bedzie ciepło to sobie odkurzę. I idę chyba na rekord przebiegów swoich.Od lipca 5300 km zrobione
Dodano po 54 sekundach:
Mądrego to przyjemnie poczytać
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8456
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
tylko 5300?? ja w 5 dni w styczniu zrobiłam 2tys dlatego teraz Iśka na urlopie i jak bałwan śniegiem przysypana. Nawijam km na mazdolotkę latając wkoło komina. (Ćwiczę te limity leasingowe - na trzech autach to się wyrabiam )
Po 18tym muszę być w Suwałkach to może posłuchasz tego mojego silnika.
Po 18tym muszę być w Suwałkach to może posłuchasz tego mojego silnika.
Radio 357 :)
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Co do reszty to wideorejestrator podłączony na stałe i już wyszły 2 problemy.Niestety trzeba ręcznie wyłączać i włączać. Nie wiem czy tylko R1000 tak ma czy to norma w większośći
Dodano po 1 minucie 33 sekundach:
Dodano po 1 minucie 33 sekundach:
Jakoś tam mało jeżdżę,a i często żony biorę ,bo już nagrzany. Pytałem w ASO i oni w sumie mówią,ze to są inne silniki,więc czort wie czy ma sens,ale i nie zaszkodzidokia pisze: ↑10 lut 2019, o 20:47tylko 5300?? ja w 5 dni w styczniu zrobiłam 2tys dlatego teraz Iśka na urlopie i jak bałwan śniegiem przysypana. Nawijam km na mazdolotkę latając wkoło komina. (Ćwiczę te limity leasingowe - na trzech autach to się wyrabiam )
Po 18tym muszę być w Suwałkach to może posłuchasz tego mojego silnika.
- Brieg
- Klubowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 12 cze 2018, o 11:02
- Auto: Insignia A FL 2.0T
- Kod silnika: B20NHT
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Tuchola/Gdańsk
- Postawił piwo: 12 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Hej norbi333 - piękna sztuka
Pytanko - posiadam "podobny" silnik i zasięg po pełnym zatankowaniu mam o ponad 150 km(mi pokazuje 620 km) niższy niż Ty. Posiadasz moze wiedzę co prawdopodobnie jest przyczyną niższego zasięgu przy silniku bez 4x4?
Pytanko - posiadam "podobny" silnik i zasięg po pełnym zatankowaniu mam o ponad 150 km(mi pokazuje 620 km) niższy niż Ty. Posiadasz moze wiedzę co prawdopodobnie jest przyczyną niższego zasięgu przy silniku bez 4x4?
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Nie patrz na zasięg.Jest on obliczany ze średniego ostatniego spalania i zmienia się w zależności od spalania. To spalanie z trasy,a więc i zasięg większy.Same miasto będzie spalanie jakieś 16 litrów,więc i zasięg będzie drastycznie mniejszy
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Jutro któryś na Białystok pojedzie
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Opis tunera :
Przyrost nędzny i silnik spala stukowo, ta modyfikacja nie ma sensu.
Dodano po 9 minutach 27 sekundach:
Z ciekawostek to byłem w aso i mają biturbo na warsztacie.Właściciel ponoć popłynął na 10 tyś kosztów napraw.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Z wykresu widać, że dynamiczne rozpędzanie w LTG polega na zmianie biegu przy 6600 rpm.
@Norbi - podeślij to o czym pisałeś. Ale nie sądzę, bym w ten sposób zdołał wychwycić różnicę.
M.
@Norbi - podeślij to o czym pisałeś. Ale nie sądzę, bym w ten sposób zdołał wychwycić różnicę.
M.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Ok. Tak przy okazji. Wrzuć na pw email