Mam prośbę do moderatora o usuniecie obraźliwych komentarzy użytkownika i nagrodzenie go ostrzeżeniem ponieważ to nie pierwsza takie komentarze pod moim adresem ! tym bardziej iż te posty poza prowokacją nic nie wnoszą do tematumarcin.1987 pisze: ↑2 sty 2019, o 07:44@norbi333
Nie znasz się - 2.8T w gazie jest najlepsze i najszybsze...
Wymiana nawet w ASO to koszt 600zł.grzegorz13 pisze: ↑1 sty 2019, o 23:28
Co do droższej eksploatacji diesla to częstsze wymiany oleju (chyba że jak bodex chcesz zatrzeć silnik a norbi ostatnio przekonał się ile kosztuje wymiana uszczelki smoka)
Bzdura. Mam 300k km nalotu i dpf oryginalny, a powinienem już na 3cim jeździć.
DPF wypala się sam, i to nie co tysiąc km tylko kiedy trzeba.
Turbo i dwumas masz w 2.8T. W zasadzie w każdym silniku od kilku lat DMF jest stosowane. Co do wyliczeń - służę pomocą. Przy założeniu oszczędności 2 litrów paliwa na każde 100km i średniej cenie na poziomie 5zł 1000zł oszczędzisz przejeżdżając 10 tysięcy kilometrów. Przy normalnym użytkowaniu auta to 2-3 miesiące jazdy. Długo? Sam oceńgrzegorz13 pisze: ↑1 sty 2019, o 23:28do tego turbina i dwumasa Wystarczy policzyć ile trzeba zrobić by zwróciła się sama wymiana uszczelki smoka czyli jakieś 1000 zł
Mam też prośby by moderator przyjrzał się uważnie osobom prowokującym takie dyskusje jak wyżej a następnie zgłaszanie postu na osobę która odpowiedziała na takie zaczepki ponieważ to typowe zachowanie ludzi z niską samooceną i kulturą osobistą a takie nic nie wnoszą do dyskusji !
Co do komentarzy to raczej są tu osoby na poziomie i nie trzeba im tłumaczyć czym się różni turbina i dwumasa w benzynie(te prawie nie siadają) i dieslu ze względu na charakterystykę silnika ! tak samo każdy kto jeździł benzyną i dieslem to wie jak wygląda olej po 10 tyś w dieslu a jak w benzynie
Co do dpf to było o tym na forum iż silnik wypala sadzę a zostaje w dpf popiół który go blokuje i im go więcej to częściej się wypala a czyszczenie co 140 tyś zalecają mechanicy którzy w tym robią i chyba się znają skoro z tego żyją tym bardziej iż widzą co siedzi w środku a potwierdzają to też ASO
Co do 2.8 v6 to tylko osoba nie posiadająca podstawowej wiedzy o oplu napisze iż takie w gazie jest najszybsze i najlepsze ! ponieważ chyba po to opel wypuścił flagowy model właśnie z silnikiem 2.8 a nie zrobił tego z dieslem 2.0