--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia GSi - następca OPC
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Nie wybrał, tylko taką wersję mu dali
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- Mario
- Użytkownik
- Posty: 687
- Rejestracja: 14 maja 2013, o 19:40
- Auto: Insignia Exlusive
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Warszawa-Bemowo
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
I jeszcze pare tysiączków zapłacili żeby tylko wziął
Wysłane z iPhone X
Wysłane z iPhone X
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
Jeździł 2,0 biturbo CDTI
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: 8 paź 2018, o 19:53
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Gliwice,/Olkusz.
Re: Insignia GSi - następca OPC
A może przyleciał samolotem a insignie wypożyczył.. interesuje sie jego osobą i raczej z oplem nie ma on nic wspólnego. No ale jak Bond jechał fordem.. to kto wie może dostał.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
To pożyczone auto z centrali Opla
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- Marduk
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
- Auto: Insignia 260 KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Słupsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi - następca OPC
@wassermann
W komentarzach pod filmem dałeś niezły wykład na temat 4x4 w Insignii. Pozdrawiam.
W komentarzach pod filmem dałeś niezły wykład na temat 4x4 w Insignii. Pozdrawiam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 13 lut 2019, o 08:46
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Drogomyśl
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi - następca OPC
Apropo klipsów na bilety parkingowe to jednak czasmi sie przydają. Na szczęście można tanio dołożyć do swojej isi.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Insignia z silnikiem BiCDTi 210 KM (zarówno GSi, jak i "zwykła") właśnie zyskała homologację EURO6d-TEMP, wygląda więc na to, że GSi jeszcze trochę przetrwa w ofercie. Deklarowane parametry mocy i osiągów bez zmian.
M.
M.
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2347
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Panowie ale zauważcie że Diesel nie ma problemów z homologacją EURO6d-TEMP tylko wszelakie benzyny a niby Diesel tak szkodzi , widzieliście że Audi wypuszcza nowe S6 i S7 gdzie na Europe ma tylko jednego Diesla a na reszta świata jeszcze benzyny
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Wg mnie jest co najmniej remis, jeśli nawet nie ze wskazaniem na benzyny.
Do tego wiele mocnych benzyn zyskało dopuszczenie, łącznie z Mustangiem V8 5.0.
Problemem na razie jest powolność procesu homologacji. Np. nowe BMW serii 3 są w ofercie tylko RWD, bo jeszcze nie testowali wariantów xDrive wg tych zaostrzonych procedur. A
VW i Skoda w ogóle mają dziury w ofercie, wypychają auta z placów, a na zamówienie biedny wybór, np Superb tylko najsłabsza i najmocniejsza benzyna, brak środkowej i brak diesli. Ludzie pozamawiali samochody, a fabryka ich jeszcze nie zaczęła produkować, bo auto wciąż nie ma certyfikacji do nowej normy, niezły cyrk.
Co gorsza, teraz co roku mają wprowadzać coraz ostrzejsze warianty normy, więc auta będą wypadać... Także EURO 6d-TEMP ma kilka wariantów (kod dwuliterowy) i od nich też zależy do kiedy auto może zostać zarejestrowane.
M.
Do tego wiele mocnych benzyn zyskało dopuszczenie, łącznie z Mustangiem V8 5.0.
Problemem na razie jest powolność procesu homologacji. Np. nowe BMW serii 3 są w ofercie tylko RWD, bo jeszcze nie testowali wariantów xDrive wg tych zaostrzonych procedur. A
VW i Skoda w ogóle mają dziury w ofercie, wypychają auta z placów, a na zamówienie biedny wybór, np Superb tylko najsłabsza i najmocniejsza benzyna, brak środkowej i brak diesli. Ludzie pozamawiali samochody, a fabryka ich jeszcze nie zaczęła produkować, bo auto wciąż nie ma certyfikacji do nowej normy, niezły cyrk.
Co gorsza, teraz co roku mają wprowadzać coraz ostrzejsze warianty normy, więc auta będą wypadać... Także EURO 6d-TEMP ma kilka wariantów (kod dwuliterowy) i od nich też zależy do kiedy auto może zostać zarejestrowane.
M.
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Dzięki tej normie 6dTemp (temp od słowa temporary - tymczasowa) taki Model jak M2... zyskał mocniejszy silnik od m3
Kwestia homologacji.
Gorzej będzie kiedy wejdzie od 2020/21r właściwa Norma 6D. Wtedy Diesel będzie mógł wypuścić NOXów 120mg/km a Benzyna nawet tylko 90mg/k.
Najpierw miało być 80 dla ON... ale wtedy to faktycznie była być śmierć Diesli.
Kwestia homologacji.
Gorzej będzie kiedy wejdzie od 2020/21r właściwa Norma 6D. Wtedy Diesel będzie mógł wypuścić NOXów 120mg/km a Benzyna nawet tylko 90mg/k.
Najpierw miało być 80 dla ON... ale wtedy to faktycznie była być śmierć Diesli.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Standardowe:
- czerwony (brylantowy)
- biały (2 odmiany - zwykły i perłowy)
- czarny (metallic)
- srebrny (metallic)
- ciemnoszary (perłowy) tylko do połowy 2019.
Oraz 15 "udziwnionych" kolorów specjalnych, które były oferowane od poł. 2018 do ok. września 2019 za dopłatą rzędu 2500 EUR. Lub za 5900 EUR zupełnie indywidualny lakier. Potem niedostępne.
https://www.opel-infos.de/modelle/insignia_b5t.html
tutaj masz ich próbki - w sekcji "Exclusive Farben"
P.S. Od połowy 2019 z GSi (od MY2020) "ukradziono" część oryginalnych modyfikacji podwozia, szczegółów brak.
P.S.2. Od połowy 2018 (od MY2019) oferowany tylko GSi z dieslem 210 KM.
M.
- czerwony (brylantowy)
- biały (2 odmiany - zwykły i perłowy)
- czarny (metallic)
- srebrny (metallic)
- ciemnoszary (perłowy) tylko do połowy 2019.
Oraz 15 "udziwnionych" kolorów specjalnych, które były oferowane od poł. 2018 do ok. września 2019 za dopłatą rzędu 2500 EUR. Lub za 5900 EUR zupełnie indywidualny lakier. Potem niedostępne.
https://www.opel-infos.de/modelle/insignia_b5t.html
tutaj masz ich próbki - w sekcji "Exclusive Farben"
P.S. Od połowy 2019 z GSi (od MY2020) "ukradziono" część oryginalnych modyfikacji podwozia, szczegółów brak.
P.S.2. Od połowy 2018 (od MY2019) oferowany tylko GSi z dieslem 210 KM.
M.