--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Zawstydzasz mnie ja cały dzień dzielnie walczyłem,ale takiego efektu chyba nie udało mi się osiągnąć
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Iron Q2M kupiony, niby jeden z lepszych. W przyszłym tygodniu sprawdzimy co jest warty ten krwawiący środek... niby jeden z lepszych. To sie okaże :p
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
W zeszłym tygodniu wymieniony napinacz paska i w koncu poduszki amortyzatorów. Napinacz dawał o sobie znać buczeniem i sporadycznie piskiem a poduszki to dług historia głuchego stukania w zawieszeniu. Po wymianie napinacz buczenie jest słabsze ale dalej jest. Trzeba bedzie wymienić jeszcze pasek, uznałem, ze skoro był wymieniany w tym roku, to jeszcze bedzie ok, ale widac, ze przez słaby naciąg się wyciągnął. A poduszki... obstawiałem, ze te stuki zginą 50/50 i trafiłem w 50 dalej są, jakby słabsze. Coś mi teraz puka z tylu, tylko od czego zacząć...? Mocowania amorów sa dość tanie bo do 100zl. Hmm jakieś podpowiedzi jak to sprawdzić? Albo jakieś doświadczenia?
Byłem na urlopie drugim autem a Insignia stała w serwisie znowu z Haldexem. Tym razem nie chcą tak łatwo poprostu 2 raz wymieniać niedawno założonego nowego Haldexa XD i wszystko idzie przez centrale. Jutro jade odebrac auto, na odpowiedz trzeba poczekać do 2 tygodni. Jak to moj tata powiedział, w serwisie pracuja tylko wymieniacze a nie mechanicy. Skoro cos NOWEGO zepsuło sie 2 razy w tak krótkim czasie, to należałoby szukać przyczyny gdzie indziej... ale to musza majstry wiedzieć a nie ja
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Byłem na urlopie drugim autem a Insignia stała w serwisie znowu z Haldexem. Tym razem nie chcą tak łatwo poprostu 2 raz wymieniać niedawno założonego nowego Haldexa XD i wszystko idzie przez centrale. Jutro jade odebrac auto, na odpowiedz trzeba poczekać do 2 tygodni. Jak to moj tata powiedział, w serwisie pracuja tylko wymieniacze a nie mechanicy. Skoro cos NOWEGO zepsuło sie 2 razy w tak krótkim czasie, to należałoby szukać przyczyny gdzie indziej... ale to musza majstry wiedzieć a nie ja
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: 9 maja 2016, o 10:31
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Właśnie ostatnio wymieniłem napinacz na taki sam jak kupiłeś. Wymieniłem również pasek i wszelkie popiskiwania ustały
U mnie w aucie nikt z ASO nie był w stanie ogarnąć czemu po rozruchu zimnego silnika słychać terkotanie (jakby łańcuch był chwilowo suchy i ocierał o jakiś element...) ...
Oczywiście wymiana kompletnego rozrządu niczego nie zmieniła - czyżby taki urok tego silnika, że potrzebuje dłuższej chwili i ciepłego oleju żeby przestać terkotać ?
U mnie w aucie nikt z ASO nie był w stanie ogarnąć czemu po rozruchu zimnego silnika słychać terkotanie (jakby łańcuch był chwilowo suchy i ocierał o jakiś element...) ...
Oczywiście wymiana kompletnego rozrządu niczego nie zmieniła - czyżby taki urok tego silnika, że potrzebuje dłuższej chwili i ciepłego oleju żeby przestać terkotać ?
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Hmm terkotania to chyba nie ma... wiadomo są tam jakieś dźwięki ale żaden nie wskazuje na rozrząd (jeżeli oczywiście jest sprawny) jakis filmik zrob i wrzuć u siebie w temacie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Udało się zrealizować coś co chciałem zrobić juz w zeszłym roku.
Twardy pedał sprzęgła powodował, ze jazda miejska stawała się katorgą i bardzo męczyła.
Nowa dwumasa, nowa tarcza i docisk, nowy wysprzeglik. W skrzyni i rozdzielaczu nowy olej. Rozdzielacz dostał nowy Oring od strony skrzyni i pod wejściem wału. Uszczelniacz na wale korbowym czysty i suchy dlatego został oryginalny... nie wiem czy to dobra decyzja ale.... mam nadzieje, ze będzie dobrze. Ogólnie robota dla dwóch osób. Wyciągnięcie wału, wydechu, odpięcie wszystkich mocowań od wózka, półosie etc etc. Zajęło mi to ze snem, przerwami itd ok 12h. Roboty, rozkręcania, śrubeczek i mocowania się od groma ale jak juz wszystko złożyłem i wcisnąłem sprzęgło to... mój uśmiech i radość trwa do teraz. Sprzęgło mięciutkie, auto zupełnie inaczej się prowadzi. Coś pięknego
Tarcza sprzęgła juz trochę zużyta, docisk tez.
Dwumasa jednak jest jeszcze w bardzo dobrym stanie. Jak była zamonotwana nie było żadnych stuków, drgania pedału sprzegla itd itd. Dlatego pewnie jak ktoś byłby chętny mógłbym za pare złotych odsprzedać. Luzy ma zbliżone do nominalnych. Kilka fotek dla zobrazowania.
Jednak nowe sprzęgło to nowe sprzęgło
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Twardy pedał sprzęgła powodował, ze jazda miejska stawała się katorgą i bardzo męczyła.
Nowa dwumasa, nowa tarcza i docisk, nowy wysprzeglik. W skrzyni i rozdzielaczu nowy olej. Rozdzielacz dostał nowy Oring od strony skrzyni i pod wejściem wału. Uszczelniacz na wale korbowym czysty i suchy dlatego został oryginalny... nie wiem czy to dobra decyzja ale.... mam nadzieje, ze będzie dobrze. Ogólnie robota dla dwóch osób. Wyciągnięcie wału, wydechu, odpięcie wszystkich mocowań od wózka, półosie etc etc. Zajęło mi to ze snem, przerwami itd ok 12h. Roboty, rozkręcania, śrubeczek i mocowania się od groma ale jak juz wszystko złożyłem i wcisnąłem sprzęgło to... mój uśmiech i radość trwa do teraz. Sprzęgło mięciutkie, auto zupełnie inaczej się prowadzi. Coś pięknego
Tarcza sprzęgła juz trochę zużyta, docisk tez.
Dwumasa jednak jest jeszcze w bardzo dobrym stanie. Jak była zamonotwana nie było żadnych stuków, drgania pedału sprzegla itd itd. Dlatego pewnie jak ktoś byłby chętny mógłbym za pare złotych odsprzedać. Luzy ma zbliżone do nominalnych. Kilka fotek dla zobrazowania.
Jednak nowe sprzęgło to nowe sprzęgło
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
@Profek sam mówiłeś, ze mam do dupy sprzęgło wziąłem twoja uwagę pod uwagę @mxw tez tak stwierdził jedziesz na OWLA?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
No qr*cze, kawał dobrej roboty (akurat potrzebnej, bo z Twoim sprzęgłem faktycznie było coś nie tak, ale chyba wszystkie Insi mają choć trochę nie tak ze sprzęgłem, moja też), gratuluję, mam nadzieję, że nie zostały Ci żadne śrubeczki.
To może wymienisz też moją uszczelkę na półosi?
A starej dwumasy nie wyrzucaj, planuję swoją wykończyć za jakiś niecały roczek, więc może...
Pozdro.,
MxW.
To może wymienisz też moją uszczelkę na półosi?
A starej dwumasy nie wyrzucaj, planuję swoją wykończyć za jakiś niecały roczek, więc może...
Pozdro.,
MxW.
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Zglosilem auto zobaczymy czy mnie przyjmą,chcialbym jechać.
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Moja dwumasa stuka od pierwszego kilometra, od bramy salonu. Tzn. stukała, bo wymienili ją na gwarancji przy 20 tys. km. Nowa była na początku wyraźnie cichsza, ale po paru tys. km też się "rozstukała" i znowu jest po staremu. To jest wyłącznie efekt dźwiękowy, żadnego wpływu na jazdę. Dokuczliwe przede wszystkim w korkach i przy manewrowaniu na 1. i R - sprzęgło trzeba dociskać płynnie, nie można tak po prostu opuścić nogi, bo inaczej spod maski rozlega się "ty-ty-ty-tyty". Pierwsze fabryczne sprzęgło też miałem twarde i bardzo źle jeździło się w korkach, a do tego brało bardzo ostro na krótkim odcinku. Drugie (wymienili kpl.) sprawuje się już lepiej. Poza tym mam chroniczny problem z zawieszającym się pedałem przy odbiciu - jutro kolejna wizyta po paru miesiącach przerwy w poszukiwaniach, tym razem będą coś kolejnego wymieniać (podobno w Astrach V objawił się taki problem i chcą u mnie zastosować jego rozwiązanie). Problem występuje praktycznie po każdym ostro zaciśniętym prawym łuku (musi być odczuwalne przeciążenie) - wówczas po wyjściu z łuku wciśnięcie sprzęgła jest "miękkie", wysprzęgla, ale nie odbija tylko trzeba pedał uwolnić lub poczekać chwilę - różnie to bywa, raz drastycznie, raz naprawia się w sekundę. Zdarzyło się jeszcze przy szybkim ruszaniu, co oczywiście przypaliło tarczę, jak po zmianie 1->2 pedał nie wrócił To właśnie z powodu zawieszającego się pedału wymieniali mi kpl. sprzęgła + pompę, ale jak się okazało, to nie pomogło. A na samo stukanie dwumasy zupełnie nie zwracają uwagi - nawet pokazali mi biuletyn, w którym jest napisane, że w 2.0T odgłosy dwumasy nie podlegają naprawie i nie stanowią usterki .
Tylko nie mówcie, że nie umiem obchodzić się z DMF, bo poprzednio parę lat miałem Vectrę z 400 Nm i DMF jakoś to przeżyło, przy takim samym stylu jazdy.
M.
Tylko nie mówcie, że nie umiem obchodzić się z DMF, bo poprzednio parę lat miałem Vectrę z 400 Nm i DMF jakoś to przeżyło, przy takim samym stylu jazdy.
M.
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
No i na koniec prac związanych ze sprzęgłem, zostało balsamowanie silnika ten sam zestaw co niespełna 10kkm temu
@wassermann nie umiesz jeździć z Dwumasa :p hehe
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
No! wreszcie mogę zrobić update odnośnie Haldex
W zeszłym tygodniu ASO Duerkop w Berlinie zamontowało 3! (TRZECIE!) sprzęgło Haldex! Zrobili to, wcześniej imformując mnie ,ze prawdopodobnie olej z Haldex tłoczony jest do dyferencjału ponieważ przy wymianie wyciągneli małą strzykawke oleju... a z dyferencjału?? Nie potrafili odpowiedzieć, mimo to wymienili olej w dyferencjale... Ogólnie to brak słów na ten serwis!! Tak zwani wymieniacze, instrukcji serwisowych GM nie potrafią czytać dlatego nie chciałem tego robić u nich dalej itd itd. Dlatego od momentu odebrania auta po wymianie do wymiany uszczelnienia jezdziłem bez bezpiecznika od pompy aby uniknąć tłoczenia oleju do dyfra! Ale do sedna... Haldex nowy, oleje również. W poniedziałek pojechałem z Berlina do... WARSZAWY! do Niezależnego serwisu Opla. Po kilku rozmowach z Pawłem czyli (chyba) właścicielem stwierdziłem ,ze ta opcja będzie najbezpieczniejsza, najtańsza i najszybsza. a dlaczego? Wiedział o co mi chodzi, bo robił to już nie raz a w ASO DE i w Poznaniu niestety nawet po podaniu numeru części nie wiedzieli o co mi chodzi. Kosztował mnie cały wyjazd z robota połowe tego co chciało ASO w Poznaniu (Pomimo,ze olej nie wyciakał na zewnątrz, chcieli mi za to odpowiedzialne uszczelnienia wymieniać, a argumentem na to było stwierdzenie: Bo my tak zawsze robiliśmy. Najszybciej bo praktycznie po weekendzie miałem termin i w ciągu 3h było zrobione to z czym ASO DE nie poradziło sobie przez ponad rok..
Problem o którym możemy wyczytać w necie to ``mieszanie`` się, a właściwie tłoczenie oleju z Haldex do dyferencjału to skutkuje jazdą bez oleju (lub poniżej minimum) w Haldex. Winnym temu stanowi rzeczy jest uszczelniacz między szperą a dyferencjałem. Podobno mój uszczelniacz sam wyszedł a nowy nie chciał wejść
Mam nadzieje, że to już koniec problemów z tym napędem i pozostanie mi za jakieś 20k może 30k wymiana oleju i filtra Ogólnie jestem bardzo zadowolony z roboty i ceny. Tutaj kontakt- niestety tylko facebook ale zawsze https://www.facebook.com/SerwisOpel/
Ogólnie bardzo polecam
Jakiś tydzień jeździłem bez włączonej tylnej osi i... tragedia! Autem rzuca po jezdni, wiekszosc delikatnie mocniejszych ruszeń i koła wpadają w poślizg... ehh jednak 4x4 jest czymś do czego jak się człowiek przyzwyczai, nie chce nic innego :
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W zeszłym tygodniu ASO Duerkop w Berlinie zamontowało 3! (TRZECIE!) sprzęgło Haldex! Zrobili to, wcześniej imformując mnie ,ze prawdopodobnie olej z Haldex tłoczony jest do dyferencjału ponieważ przy wymianie wyciągneli małą strzykawke oleju... a z dyferencjału?? Nie potrafili odpowiedzieć, mimo to wymienili olej w dyferencjale... Ogólnie to brak słów na ten serwis!! Tak zwani wymieniacze, instrukcji serwisowych GM nie potrafią czytać dlatego nie chciałem tego robić u nich dalej itd itd. Dlatego od momentu odebrania auta po wymianie do wymiany uszczelnienia jezdziłem bez bezpiecznika od pompy aby uniknąć tłoczenia oleju do dyfra! Ale do sedna... Haldex nowy, oleje również. W poniedziałek pojechałem z Berlina do... WARSZAWY! do Niezależnego serwisu Opla. Po kilku rozmowach z Pawłem czyli (chyba) właścicielem stwierdziłem ,ze ta opcja będzie najbezpieczniejsza, najtańsza i najszybsza. a dlaczego? Wiedział o co mi chodzi, bo robił to już nie raz a w ASO DE i w Poznaniu niestety nawet po podaniu numeru części nie wiedzieli o co mi chodzi. Kosztował mnie cały wyjazd z robota połowe tego co chciało ASO w Poznaniu (Pomimo,ze olej nie wyciakał na zewnątrz, chcieli mi za to odpowiedzialne uszczelnienia wymieniać, a argumentem na to było stwierdzenie: Bo my tak zawsze robiliśmy. Najszybciej bo praktycznie po weekendzie miałem termin i w ciągu 3h było zrobione to z czym ASO DE nie poradziło sobie przez ponad rok..
Problem o którym możemy wyczytać w necie to ``mieszanie`` się, a właściwie tłoczenie oleju z Haldex do dyferencjału to skutkuje jazdą bez oleju (lub poniżej minimum) w Haldex. Winnym temu stanowi rzeczy jest uszczelniacz między szperą a dyferencjałem. Podobno mój uszczelniacz sam wyszedł a nowy nie chciał wejść
Mam nadzieje, że to już koniec problemów z tym napędem i pozostanie mi za jakieś 20k może 30k wymiana oleju i filtra Ogólnie jestem bardzo zadowolony z roboty i ceny. Tutaj kontakt- niestety tylko facebook ale zawsze https://www.facebook.com/SerwisOpel/
Ogólnie bardzo polecam
Jakiś tydzień jeździłem bez włączonej tylnej osi i... tragedia! Autem rzuca po jezdni, wiekszosc delikatnie mocniejszych ruszeń i koła wpadają w poślizg... ehh jednak 4x4 jest czymś do czego jak się człowiek przyzwyczai, nie chce nic innego :
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Dziwne. Bo problem temu jest znany ASO nawet na takiej wiosce jak moja
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Dzisiaj naprawiłem przycisk od otwierania klapy bagażnika. Mogę otwierać go z kluczyka, tak więc jezdziłem z zepsutym przyciskiem od jakichś 4 miesięcy... ;/ ale dzisiaj nadażyła się okazja, kupiłem mikrostyk za kilka eurocentów i już... zmienione, wysmarowane silikonem! DZIAŁA! ale myślę, że nie na długo bo dolna powierzchnia przycisku ma 2 mikro "rozdarcia", przez które może wchodzić wilgoć/woda. no trudno... Jak kolejny raz przestanie działać to kupie sobie ORI z ASO
- Sizon
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
- Auto: Superb 3.6
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: WWL
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Serio? U mnie nawet bez haldexu jeździ się bardzo przewidywalnie, trakcja jest bardzo dobra nawet przy ostrzejszym starcie i to na tyle, że zastanawiałem się nawet, czy haldex nie odżyłkuba89 pisze:Jakiś tydzień jeździłem bez włączonej tylnej osi i... tragedia! Autem rzuca po jezdni, wiekszosc delikatnie mocniejszych ruszeń i koła wpadają w poślizg...
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Mailem porównanie bardziej do jazdy autostradowej. W mieście to wiadomo, tylko uślizg przednich kół itd. A na autostradzie to jakieś podmuchy, koleiny, zjazdy, wjazdy etc to jednak czułem różnice pomimo, ze o tym nie myślałem ...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Sizon
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
- Auto: Superb 3.6
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: WWL
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Dziś jechałem ekspresówką i też żadnych różnic na minus nie odczułem. Jadą wcześniej w koleinach nie rzucało autem, a specjalnie się na to nastawiłem.
Ale może Ty jeździsz bardziej agresywnie i dlatego taka opinia
Ale może Ty jeździsz bardziej agresywnie i dlatego taka opinia
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Dzisiaj w końcu wymieniłem sprzęgiełko alternatora i przy okazji pasek. Pasek był 1cm dłuższy a sprzęgielko zatarte/zerwane.
W katalogu InterCars czy innej hurtowni do silnika NHT nie występują sprzegielka. Dlatego po pomiarach zdecydowałem się na zakup od Insigni w dieslu i padło na DTH ale w DTR jest chyba to samo. Numer części to INA 535020310
Koszt 99 zł
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Drugi raz strzał z kamienia na autostradzie....
Carglass jak zwykle na najwyższym poziomie. Szyba niestety niedługo bedzie do wymiany, tyle na niej mikro odprysków... jest możliwość wymiany na szybę ori ze znaczkiem GM. Jest to to samo co zamienniki Saint gobain, pilkington itd tyle ze ze znaczkiem GM. Apropo... wie ktos kto produkuje szyby dla Opla?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Carglass jak zwykle na najwyższym poziomie. Szyba niestety niedługo bedzie do wymiany, tyle na niej mikro odprysków... jest możliwość wymiany na szybę ori ze znaczkiem GM. Jest to to samo co zamienniki Saint gobain, pilkington itd tyle ze ze znaczkiem GM. Apropo... wie ktos kto produkuje szyby dla Opla?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.