Dotyczy MY2020Szanowni Państwo,
Na podstawie wyników prowadzonego monitoringu jakości producent poinformował nas, że w Państwa/Pana/Pani samochodzie, z powodu odchyleń od standardowego procesu produkcyjnego, może wystąpić usterka wtryskiwacza płynu AdBlue.
Aby rozwiązać ten problem, postanowiono sprawdzić wtryskiwacz AdBlue i w razie potrzeby wymienić na nowy. Czynność ta zostanie wykonana bezpłatnie w dowolnie wybranym Autoryzowanym Serwisie Opla. Czas jej wykonania zajmie około 45 minut.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Autoryzowanym Serwisem.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Akcja przywoławcza Insignia B – DYSZA WTRYSKIWACZA PŁYNU ADBLUE
- etac
- Użytkownik
- Posty: 553
- Rejestracja: 30 mar 2016, o 18:36
- Auto: brak
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: SBE
- Otrzymał piwo: 9 razy
- Kontakt:
Akcja przywoławcza Insignia B – DYSZA WTRYSKIWACZA PŁYNU ADBLUE
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 31 sie 2020, o 21:01
- Auto: Astra
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
Re: Akcja przywoławcza Insignia B – DYSZA WTRYSKIWACZA PŁYNU ADBLUE
Ostatnio zamówiłem Insignie MY2021 z silnikiem 2.0 174KM i jest obecnie uziemiona od 1.5 miesiaca w salonie ponieważ Opel Polska zarządził kampanię naprawcza rzekomo z powodu problemów z układem emisji spalin (nawiasem mówiąc od 1.5 miesiąca nikt nie kiwnął nawet palcem jeśli chodzi o Opel Polska w W-wie aby coś z tym zrobic - zero oficjalnych informacji do klienta a o rzekomej usterkę dowiedziałem się nieoficjalnie - niestety ale podejście do klienta przez Opel Polska na żenująco niskim poziomie). Płacisz za auto niemałe pieniądze i nikt nic ci nie chce o twoim aucie powiedzieć...
Sory bo od biegłem od tematu, czy może wiecie przypadkiem czy problem z MY 2021 to kontynuacja tego z MY2020 czy może całkiem inny temat?
Sory bo od biegłem od tematu, czy może wiecie przypadkiem czy problem z MY 2021 to kontynuacja tego z MY2020 czy może całkiem inny temat?
Re: Akcja przywoławcza Insignia B – DYSZA WTRYSKIWACZA PŁYNU ADBLUE
A widziałeś ja w ogóle? Nie zdziwionym się gdyby stała stuknięta i czekała na części. Znam takie przypadki
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Akcja przywoławcza Insignia B – DYSZA WTRYSKIWACZA PŁYNU ADBLUE
W necie są już ze 2 testy zupełnie nowych Insignii z tym dokładnie silnikiem (diesel 174 KM), zatem nie wygląda wcale na to, aby ich wydania nabywcom/użytkownikom podlegały wstrzymaniu.
Tutaj także brak informacji o akcjach przywoławczych:
https://ec.europa.eu/consumers/consumer ... rchResults
(wybrać kategorię Motor Vehicles, markę Opel, nazwę Insignia i rok zawęzić do 2020)
Drąż sprawę.
M.
Tutaj także brak informacji o akcjach przywoławczych:
https://ec.europa.eu/consumers/consumer ... rchResults
(wybrać kategorię Motor Vehicles, markę Opel, nazwę Insignia i rok zawęzić do 2020)
Drąż sprawę.
M.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 31 sie 2020, o 21:01
- Auto: Astra
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
Re: Akcja przywoławcza Insignia B – DYSZA WTRYSKIWACZA PŁYNU ADBLUE
@myk6414
Widziałem, oglądałem - stoi u dealera w jednym kawałku więc tutaj wygląda że wszystko w porządku.
@wassermenn
RAPEX sprawdzam dość często pod tym kątem i jak mówisz - cisza.
Dealer pokazał mi nawet że w systemie komputerowym jest informacja o kampanii naprawczej i jej numer. Dzwoniłem po innych dealerach i potwierdzili mi że jest jakiś problem ale nie znają szczegółów. Dowiedziałem się również nieoficjalnie trochę "po znajomości" że taka kampania jest ale może to jedna z tych "cichych" bo jak tu się przyznać że coś nie halo już w pierwszych sztukach po lifcie...
Jakby ktokolwiek wiedział coś wiecej, będę wdzięczny za info.
Widziałem, oglądałem - stoi u dealera w jednym kawałku więc tutaj wygląda że wszystko w porządku.
@wassermenn
RAPEX sprawdzam dość często pod tym kątem i jak mówisz - cisza.
Dealer pokazał mi nawet że w systemie komputerowym jest informacja o kampanii naprawczej i jej numer. Dzwoniłem po innych dealerach i potwierdzili mi że jest jakiś problem ale nie znają szczegółów. Dowiedziałem się również nieoficjalnie trochę "po znajomości" że taka kampania jest ale może to jedna z tych "cichych" bo jak tu się przyznać że coś nie halo już w pierwszych sztukach po lifcie...
Jakby ktokolwiek wiedział coś wiecej, będę wdzięczny za info.