--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Praca 2.0 CDTI B20DTH

ODPOWIEDZ
Marcin19844
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Wrocław

Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: Marcin19844 » 11 kwie 2021, o 21:14



Witam. Proszę o podpowiedź co może być przyczyną "dziwnej" pracy. Jak dla mnie, któraś rolka ? To łit łit łit zgrywa się z obrotem rolek (fajnie to widać w pewnym momencie filmu) Czy oprócz tego łit łit coś jeszcze słychać ? Jak dla mnie jest ok. Sugestie, uwagi mile widziane.
Pozdrawiam

DzejDzej
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 11 sty 2021, o 09:30
Auto: Insignia Grand Sport
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Piaseczno

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: DzejDzej » 3 maja 2021, o 16:14

jak na moje oko to chyba przewód wodny, lub klimatyzacji za silnikiem pracował w rytm łit łit (poruszał sie ) . Moze to pomopa wody? Za szybko kamerka lata nie dojrzałem
i chyba masz niedokręconą jedna śrubę osłony rozrzadu

Marcin19844
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Wrocław

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: Marcin19844 » 12 maja 2021, o 22:24

Czekam na termin do mojego mechanika aby zobaczył co w trawie piszczy

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: alehandro` » 1 cze 2021, o 22:31

I coś w temacie się ruszyło?

Marcin19844
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Wrocław

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: Marcin19844 » 1 cze 2021, o 23:49

Znaleźć dobrego mechanika to problem. Po 6.06 mam umawiać termin u mechanika. Auto stoi zamiast cieszyć

Marcin19844
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Wrocław

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: Marcin19844 » 26 cze 2021, o 20:05

Auto poskładane. Mechanik odpalił i mówi, że teraz już chodzi ładnie. Zrobiony został łańcuch na walkach - bardzo wyciągnięty oraz rozrząd, który był robiony przy przebiegu 70tys w ASO I został też wymieniony.

Dowiedziałem się również, że słabym punktem jest i będzie rura od turbo oraz listwa wysokiego ciśnienia - W ASO mają coraz więcej Isiek z tymi problemami

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: alehandro` » 26 cze 2021, o 22:41

Ten silnik jest generalnie dość cichy więc dodatkowe dźwieki w nim zazwyczaja coś podpowiadają. Jak widać sprawdziło się to.
Odnośnie rozrządu i łańcucha z zębatkami też jestem świezo po wymianie przy przebiegu 120k i kwalifikował się do wymiany - również byl już wypracowany choć daleko od obudowy.

Musze przyznać, że wymiana rozrzadu w serwisie przy 70k to dość wcześnie - aż dziwne.
Rura od turbo na forum już funkcjonuje powoli. Radą zdaje się po prostu jej wymiana.
Co konkretnie z listwą wysokiego ciśnienia?

Awatar użytkownika
krupniok
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: 31 mar 2020, o 20:29
Auto: Insignia B (automat)
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 14 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: krupniok » 27 cze 2021, o 08:41

Marcin19844 pisze:Auto poskładane. Mechanik odpalił i mówi, że teraz już chodzi ładnie. Zrobiony został łańcuch na walkach - bardzo wyciągnięty oraz rozrząd, który był robiony przy przebiegu 70tys w ASO I został też wymieniony.

Dowiedziałem się również, że słabym punktem jest i będzie rura od turbo oraz listwa wysokiego ciśnienia - W ASO mają coraz więcej Isiek z tymi problemami
Coś więcej o listwie wysokiego ciśnienia?

Marcin19844
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Wrocław

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: Marcin19844 » 27 cze 2021, o 13:21

Serwis twierdzi, że wszystko jest dakndelikatne i z czasem może zacząć puszczać paliwo - jako objaw - śmierdzi paliwem.

Co do rury. Wymiana na taką samą czy coś poprawili ? Są jakieś zamienniki, które robią robotę i nie są z tak twardego plastiku ?

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: alehandro` » 27 cze 2021, o 16:04

Zamiennik:

mi jeden z kolegów na forum polecił:
https://turborury.pl/870-insignia

Jest to miękka rura, która umrze później niż to auto. Nie ma mowy żeby się skruszyła etc.

Marcin19844
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Wrocław

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: Marcin19844 » 27 cze 2021, o 19:58

Który to ? Na stronie jest sporo części

Holios
Klubowicz
Posty: 455
Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
Auto: Insignia A
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 22 razy

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: Holios » 28 cze 2021, o 06:24

alehandro` pisze:
27 cze 2021, o 16:04
Zamiennik:

mi jeden z kolegów na forum polecił:
https://turborury.pl/870-insignia

Jest to miękka rura, która umrze później niż to auto. Nie ma mowy żeby się skruszyła etc.
Nie do końca tyle wytrzyma, jest miękka i puchnie, co powoduje że szybko może pęknąć, producent z jakiegoś powodu zastosował twardy plastik, moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest silikon w miejsce fabrycznego łączenia.

Awatar użytkownika
clavikord
Forumowicz
Posty: 64
Rejestracja: 30 wrz 2020, o 12:23
Auto: Opel Insignia I FL
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: clavikord » 29 cze 2021, o 12:02

Producent również zastosował z jakiegoś powodu rolkę paska rozrządu z plastiku, którą chyba widział każdy użytkownik B20DTH oraz, niezawodne noxy czy pompy AB. Mam rurę z tej firmy od 3kkm. Fabryczna oczywiście padła w najmniej oczekiwanym momencie, a ta firma była najbliżej. Jak cokolwiek się z nią stanie dam znać

Marcin19844
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Wrocław

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: Marcin19844 » 29 cze 2021, o 21:39

A czy ktoś mi podpowie, która to dokładnie z tego linku? https://turborury.pl/870-insignia

Resoviak
Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 20:31
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Rzeszów
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: Resoviak » 3 sie 2021, o 22:09

alehandro` pisze:
26 cze 2021, o 22:41

Odnośnie rozrządu i łańcucha z zębatkami też jestem świezo po wymianie przy przebiegu 120k i kwalifikował się do wymiany - również byl już wypracowany choć daleko od obudowy.
Ile zapłaciłeś?

Marcin19844
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Wrocław

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: Marcin19844 » 6 sie 2021, o 07:19

Za całość 4200 około. Na szczęście wykupiona gwarancja więc finalnie wyszło 1900

makmak
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 12 mar 2017, o 09:29
Auto: insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Łódz

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: makmak » 10 lut 2022, o 19:05

Koledzy silik B20DTH ma łancuchy rorzadu? O Jakim lancuchu rozmawiacie?

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8972
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: mazmarcin » 10 lut 2022, o 19:06

Wpisz sobie rozrząd B20dth w wyszukiwarce.

makmak
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 12 mar 2017, o 09:29
Auto: insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Łódz

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: makmak » 10 lut 2022, o 19:31

W internecie jest pasek rozrządu. A mowa na forum jest o łańcuszku..

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH

Post autor: alehandro` » 10 lut 2022, o 21:12

Zajrzyj do watku z rozrządem.
Lookniesz w kilka ostatnich stron i wszystko wyłożone na stół.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik diesla”