--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Praca 2.0 CDTI B20DTH
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wrocław
Praca 2.0 CDTI B20DTH
Witam. Proszę o podpowiedź co może być przyczyną "dziwnej" pracy. Jak dla mnie, któraś rolka ? To łit łit łit zgrywa się z obrotem rolek (fajnie to widać w pewnym momencie filmu) Czy oprócz tego łit łit coś jeszcze słychać ? Jak dla mnie jest ok. Sugestie, uwagi mile widziane.
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 sty 2021, o 09:30
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Piaseczno
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
jak na moje oko to chyba przewód wodny, lub klimatyzacji za silnikiem pracował w rytm łit łit (poruszał sie ) . Moze to pomopa wody? Za szybko kamerka lata nie dojrzałem
i chyba masz niedokręconą jedna śrubę osłony rozrzadu
i chyba masz niedokręconą jedna śrubę osłony rozrzadu
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wrocław
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wrocław
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
Znaleźć dobrego mechanika to problem. Po 6.06 mam umawiać termin u mechanika. Auto stoi zamiast cieszyć
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wrocław
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
Auto poskładane. Mechanik odpalił i mówi, że teraz już chodzi ładnie. Zrobiony został łańcuch na walkach - bardzo wyciągnięty oraz rozrząd, który był robiony przy przebiegu 70tys w ASO I został też wymieniony.
Dowiedziałem się również, że słabym punktem jest i będzie rura od turbo oraz listwa wysokiego ciśnienia - W ASO mają coraz więcej Isiek z tymi problemami
Dowiedziałem się również, że słabym punktem jest i będzie rura od turbo oraz listwa wysokiego ciśnienia - W ASO mają coraz więcej Isiek z tymi problemami
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
Ten silnik jest generalnie dość cichy więc dodatkowe dźwieki w nim zazwyczaja coś podpowiadają. Jak widać sprawdziło się to.
Odnośnie rozrządu i łańcucha z zębatkami też jestem świezo po wymianie przy przebiegu 120k i kwalifikował się do wymiany - również byl już wypracowany choć daleko od obudowy.
Musze przyznać, że wymiana rozrzadu w serwisie przy 70k to dość wcześnie - aż dziwne.
Rura od turbo na forum już funkcjonuje powoli. Radą zdaje się po prostu jej wymiana.
Co konkretnie z listwą wysokiego ciśnienia?
Odnośnie rozrządu i łańcucha z zębatkami też jestem świezo po wymianie przy przebiegu 120k i kwalifikował się do wymiany - również byl już wypracowany choć daleko od obudowy.
Musze przyznać, że wymiana rozrzadu w serwisie przy 70k to dość wcześnie - aż dziwne.
Rura od turbo na forum już funkcjonuje powoli. Radą zdaje się po prostu jej wymiana.
Co konkretnie z listwą wysokiego ciśnienia?
- krupniok
- Użytkownik
- Posty: 261
- Rejestracja: 31 mar 2020, o 20:29
- Auto: Insignia B (automat)
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 14 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
Coś więcej o listwie wysokiego ciśnienia?Marcin19844 pisze:Auto poskładane. Mechanik odpalił i mówi, że teraz już chodzi ładnie. Zrobiony został łańcuch na walkach - bardzo wyciągnięty oraz rozrząd, który był robiony przy przebiegu 70tys w ASO I został też wymieniony.
Dowiedziałem się również, że słabym punktem jest i będzie rura od turbo oraz listwa wysokiego ciśnienia - W ASO mają coraz więcej Isiek z tymi problemami
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wrocław
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
Serwis twierdzi, że wszystko jest dakndelikatne i z czasem może zacząć puszczać paliwo - jako objaw - śmierdzi paliwem.
Co do rury. Wymiana na taką samą czy coś poprawili ? Są jakieś zamienniki, które robią robotę i nie są z tak twardego plastiku ?
Co do rury. Wymiana na taką samą czy coś poprawili ? Są jakieś zamienniki, które robią robotę i nie są z tak twardego plastiku ?
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
Zamiennik:
mi jeden z kolegów na forum polecił:
https://turborury.pl/870-insignia
Jest to miękka rura, która umrze później niż to auto. Nie ma mowy żeby się skruszyła etc.
mi jeden z kolegów na forum polecił:
https://turborury.pl/870-insignia
Jest to miękka rura, która umrze później niż to auto. Nie ma mowy żeby się skruszyła etc.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wrocław
-
- Klubowicz
- Posty: 455
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 22 razy
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
Nie do końca tyle wytrzyma, jest miękka i puchnie, co powoduje że szybko może pęknąć, producent z jakiegoś powodu zastosował twardy plastik, moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest silikon w miejsce fabrycznego łączenia.alehandro` pisze: ↑27 cze 2021, o 16:04Zamiennik:
mi jeden z kolegów na forum polecił:
https://turborury.pl/870-insignia
Jest to miękka rura, która umrze później niż to auto. Nie ma mowy żeby się skruszyła etc.
- clavikord
- Forumowicz
- Posty: 64
- Rejestracja: 30 wrz 2020, o 12:23
- Auto: Opel Insignia I FL
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
Producent również zastosował z jakiegoś powodu rolkę paska rozrządu z plastiku, którą chyba widział każdy użytkownik B20DTH oraz, niezawodne noxy czy pompy AB. Mam rurę z tej firmy od 3kkm. Fabryczna oczywiście padła w najmniej oczekiwanym momencie, a ta firma była najbliżej. Jak cokolwiek się z nią stanie dam znać
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wrocław
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
A czy ktoś mi podpowie, która to dokładnie z tego linku? https://turborury.pl/870-insignia
-
- Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 1 kwie 2020, o 20:31
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Rzeszów
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
Ile zapłaciłeś?alehandro` pisze: ↑26 cze 2021, o 22:41
Odnośnie rozrządu i łańcucha z zębatkami też jestem świezo po wymianie przy przebiegu 120k i kwalifikował się do wymiany - również byl już wypracowany choć daleko od obudowy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 lut 2021, o 00:15
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wrocław
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
Za całość 4200 około. Na szczęście wykupiona gwarancja więc finalnie wyszło 1900
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 12 mar 2017, o 09:29
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Łódz
-
- Forumowicz
- Posty: 86
- Rejestracja: 12 mar 2017, o 09:29
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Łódz
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Praca 2.0 CDTI B20DTH
Zajrzyj do watku z rozrządem.
Lookniesz w kilka ostatnich stron i wszystko wyłożone na stół.
Lookniesz w kilka ostatnich stron i wszystko wyłożone na stół.