--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Nowy silnik w insigni B
- marcinmg
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: 17 lip 2015, o 22:25
- Auto: Insignia BiTurbo ST
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: mazowieckie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Nowy silnik w insigni B
https://motoryzacja.interia.pl/wiadomos ... bacz_takze
Całkiem niezłe osiągi ma z tym silnikiem, zawsze to jakaś alternatywa do biturbo a spalanie prawie jak w dieslu
Całkiem niezłe osiągi ma z tym silnikiem, zawsze to jakaś alternatywa do biturbo a spalanie prawie jak w dieslu
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2347
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Nowy silnik w insigni B
Taak materiał z Interi , a od kiedy jest dostępny w Isi B silnik 2.0 Turbo , widać że dalej poziom z gimnazjum
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6061
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Re: Nowy silnik w insigni B
Ale czemu z automatem tylko 6 biegowym..?
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2347
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 lis 2021, o 18:48
- Auto: Opel Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Potępa
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Nowy silnik w insigni B
^ Bo to układ napędowy przeniesiony z najmocniejszej Astry K.
Silnik 1.6T 200 KM i skrzynia General Motors 6T45 z przełożeniem głównym 2.89.
M.
Silnik 1.6T 200 KM i skrzynia General Motors 6T45 z przełożeniem głównym 2.89.
M.
- Jaromat
- Użytkownik
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: OKR
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Nowy silnik w insigni B
Przeglądając dziś oferty napotkałem dwulitrówke PB 170 ps w insigni B, fajna opcja żeby skończyć z tym adblue.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Nowy silnik w insigni B
No pewnie , benzyny są . Nigdy prywatnie nie mialen diesla. Czym ludzie się kierują tak często wybierając diesla. Zapewne spalanie przy dużych rocznych przebiegach w trasie i chyba moment . Obserwując fora na tym plusy się kończą, droższa eksploatacja i same kłopoty, przynajmniej wpisy na forach skłaniają do myślenia iż diesel w obecnej insigni to większe problemy niż z w benzynie.
Dodano po 1 minucie 44 sekundach:
Ja bym wybrał jednak 2.0T 200KM niż 1.6T 200KM.
Dodano po 1 minucie 44 sekundach:
Ja bym wybrał jednak 2.0T 200KM niż 1.6T 200KM.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2199
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Nowy silnik w insigni B
Co do B20DTH, to oprócz kłopotu przy wymianie rozrządu, nie powiem nic więcej negatywnego., zrobiłem już 20.000km tym autem i nie stwierdzam problemów, o samochód trzeba dbać, więcej wpisów pojawia się oczywiście od rozżalonych użytkowników, którzy albo niedbali, albo dbali ale nie do końca tak, jak powinni.
Zawsze pojawiają się z reguły opinie negatywne, pozytywnych nikt nie pisze, to dotyczy nie tylko silników czy samochodów, ale ogólnie, ludzie rzadko publicznie chwalą, ale za to mocno i głośno krytykują
Zawsze pojawiają się z reguły opinie negatywne, pozytywnych nikt nie pisze, to dotyczy nie tylko silników czy samochodów, ale ogólnie, ludzie rzadko publicznie chwalą, ale za to mocno i głośno krytykują
- Jaromat
- Użytkownik
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: OKR
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Nowy silnik w insigni B
Czujniki nox nie sypią się jak stare meble, niezależne jak dbasz o auto.
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Nowy silnik w insigni B
Czujniki nox pewnie są tak samo kiepskiej jakości w benzynach jak i dieslach, bo jaka może być inna przyczyna . W nowej astrze (benzyna ) nox padł mi przed przebiegiem 30tys , w insigni również przed tym przebiegiem, także . Koledzy piszą, że w dieslach adblue ma dodatkowo zły wpływ na żywotność nox. Nie uważam abym nie dbał o swoje auta , oba nowe, a sondy umarły jeszcze na gwarancji. Dla mnie benzyna 2.0T 200KM to fajny wybór , dla wymagających nawet 260KM nie robi wrażenia . Mam tylko 1.5T, jest wystarczające, choć na pewno 1.6 T 200KM to inne odczucia . W każdym razie jeżeli chodzi o silnik benzynowy to nie sprawia kłopotów.