U mnie średnia wychodzi 10,4 po przejechaniu ponad 60 tyś czyli podobnie jak tu wklejałem kiedyś, na autostradach też potrafię pocisnąć.
Spalanie zaczyna rosnąć w zimie i jak robię krótkie trasy. Zawsze staram się żeby silnik był rozgrzany przed odpaleniem auta i szczególnie w mrozy wtedy zauważalnie mniej paliwa spala przy pierwszych kilometrach.
Zawsze mam na rano skonfigurowane ogrzewanie żeby w autku było już ciepło jak wsiadam do niego. Jednego dnia miałem nie skonfigurowane webasto i odpaliłem po mroźnej nocy auto i aż żal było patrzeć ile spala żeby się silnik rozgrzał musiałem z 5 km przejechać żeby osiągnął optymalną temperaturę. Dodatkowo czuć, że olej w silniku jest gęstszy i ma ciężej żeby go przemielić przez pierwsze kilkadziesiąt sekund.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Silnik B20NFT 260 KM - Spalanie
- UTK2011
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
- Auto: Insignia GS260KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: z centrum
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Silnik B20NFT 260 KM - Spalanie
Też myślałem o tym webasto...
Ale wyszło mi, że koszt webasto się nie zwróci na oszczędności na rozgrzanym silniku tylko w zimę. Bo i tak webasto spala paliwo na ogrzanie silnika.
Potem się już wahałem czy go nie wziąć tylko ze względu na komfort.... Ale wygrała opcja aktywnego tempomatu
Ale wyszło mi, że koszt webasto się nie zwróci na oszczędności na rozgrzanym silniku tylko w zimę. Bo i tak webasto spala paliwo na ogrzanie silnika.
Potem się już wahałem czy go nie wziąć tylko ze względu na komfort.... Ale wygrała opcja aktywnego tempomatu