--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2347
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Witam , i w końcu 2.0 PB wraca do oferty https://motoryzacja.interia.pl/samochod ... Id,4252153
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Nonono a mi w oplu pan mówił , jak oglądałam czerwone demo, że już nie będzie silników o mocy 200+KM. Że ten co u nich stoi to ostatni z ostatnich
Radio 357 :)
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2347
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Bo chciał Ci wcisnąć to demo , bo widocznie nie mogą sprzedać za ta cenę .
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
No cóż, nie wyszło mu . Wiedzą za ile je wezmę, a jak coś to kupię nową, ale pewnie czerwoną już
Radio 357 :)
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Wygląd fajny .Nędzne 230 koni i wstyd,bo trochę lepsza skoda objedziedare50 pisze: ↑11 sty 2020, o 10:01Witam , i w końcu 2.0 PB wraca do oferty https://motoryzacja.interia.pl/samochod ... Id,4252153
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Znając życie się nie da. A jak się da to brak serii i wykrzeszą 250 koni
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
To nowy silnik GM o kodzie LSY, już stosowany za oceanem od niedawna.
Jak na razie, ledwo który tuner ogarnia dotychczasowy silnik LTG
Skrzynia AT9 jest w wielu modelach GM, w tym od 2017 w zamorskiej Insignii V6. To już nie japoński Aisin, tylko wyrób GM. Dziwne, że PSA sięgnęło po komponent GM, skoro do swoich modeli ładuje te same skrzynie Aisin, jakie były dotąd jako AT8 w Insignii. Ale bardzo fajnie, że Insignia jeszcze pożyje i że będzie miała sensowny silnik. Wersja 2.0T 200 KM będzie optymalna, jeśli tylko nie będzie żreć >15/100 w mieście i o ile nie będzie kosztować pod 200 tys. zł w wysokiej wersji, tylko ze 150 tys. Dla nas, którzy mają do czynienia z Insignią B, to dobra wiadomość - dłużej będą dostępne części zamienne w normalnej produkcji.
M.
Jak na razie, ledwo który tuner ogarnia dotychczasowy silnik LTG
Skrzynia AT9 jest w wielu modelach GM, w tym od 2017 w zamorskiej Insignii V6. To już nie japoński Aisin, tylko wyrób GM. Dziwne, że PSA sięgnęło po komponent GM, skoro do swoich modeli ładuje te same skrzynie Aisin, jakie były dotąd jako AT8 w Insignii. Ale bardzo fajnie, że Insignia jeszcze pożyje i że będzie miała sensowny silnik. Wersja 2.0T 200 KM będzie optymalna, jeśli tylko nie będzie żreć >15/100 w mieście i o ile nie będzie kosztować pod 200 tys. zł w wysokiej wersji, tylko ze 150 tys. Dla nas, którzy mają do czynienia z Insignią B, to dobra wiadomość - dłużej będą dostępne części zamienne w normalnej produkcji.
M.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Insignia B FL - warianty dostępne od pocz. marca 2020 r. (rynek niemiecki):
1.4T 145 KM (3-cyl.) M6
1.4T 145 KM (3-cyl.) AT bezstopniowa
2.0T 200 KM AT9
2.0T 230 KM AT9 4x4 (tylko GSi)
nie wiadomo czy napęd 4x4 będzie jako opcja w 2.0T 200 KM
skrzynia AT9 produkcji GM
1.5 CDTI 122 KM (3-cyl.) M6
1.5 CDTI 122 KM (3-cyl.) AT8
2.0 CDTI 174 KM M6
2.0 CDTI 174 KM AT8
2.0 CDTI 174 KM AT8 4x4
skrzynia AT8 produkcji Aisin jak dotychczas
Linie wyposażeniowe:
- Insignia
- Edition
- GS-Line
- Elegance
- Ultimate
- GS-Line Plus
osobno kompletacje pośrednie unikalne dla rynku niemieckiego: Business Edition i Business Elegance
- GSi (tylko 2.0T 230 KM)
M.
1.4T 145 KM (3-cyl.) M6
1.4T 145 KM (3-cyl.) AT bezstopniowa
2.0T 200 KM AT9
2.0T 230 KM AT9 4x4 (tylko GSi)
nie wiadomo czy napęd 4x4 będzie jako opcja w 2.0T 200 KM
skrzynia AT9 produkcji GM
1.5 CDTI 122 KM (3-cyl.) M6
1.5 CDTI 122 KM (3-cyl.) AT8
2.0 CDTI 174 KM M6
2.0 CDTI 174 KM AT8
2.0 CDTI 174 KM AT8 4x4
skrzynia AT8 produkcji Aisin jak dotychczas
Linie wyposażeniowe:
- Insignia
- Edition
- GS-Line
- Elegance
- Ultimate
- GS-Line Plus
osobno kompletacje pośrednie unikalne dla rynku niemieckiego: Business Edition i Business Elegance
- GSi (tylko 2.0T 230 KM)
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
A jak te 3cylindrowe będą się poruszać z taką ilością HP oraz jak będą pchać jej masę? Bo sporo lżejsza chyba nie będzie.
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Tak samo jak 4-cylindrowe, tyle że z mniejszą kulturą. Mam okazję z rzadka przejechać się 1.4 TDI z 3 cylindrami - naciśnięcie gazu oznacza wywołanie odgłosu robota kuchennego, który próbuje posiekać kawałki marchwii - czy coś w tym rodzaju
Do normalnej jazdy taka moc wystarczy. Większość ludzi i tak toczy się po drodze jak śnięte dudy wołowe, zasypia na zielonym i oszczędza paliwo na autostradzie.
M.
Do normalnej jazdy taka moc wystarczy. Większość ludzi i tak toczy się po drodze jak śnięte dudy wołowe, zasypia na zielonym i oszczędza paliwo na autostradzie.
M.
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
@dokia, ford ładuje 1.0 3cyl. do mondeo, tu masz aż 40% pojemności więcej, a IB nie jest cięższa o 40% od mondeo, także jest czym szaleć. Jak dla mnie, auto powinno mieć przynajmniej 1l pojemności na tonę, jeżeli chodzi o segment D inaczej się to kończy wyżyłowaniem silnika i najczęściej jego krótkim życiem
A jak weźmiesz dwa takie, ułożysz pod kątem 60st, to już masz 2.8T V6 w twin-turbo a to już jest się czym bawić
A jak weźmiesz dwa takie, ułożysz pod kątem 60st, to już masz 2.8T V6 w twin-turbo a to już jest się czym bawić
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
No to ja nie wiem ..
Nie wiem też jak się wmieszać w podobne zakupy i co wybrać . Czy lepiej się w to nie mieszać Zawsze uważałam że auta z silnikiem o pojemności równej słoikowi ogórków to nie są do jeżdżenia. Moim priorytetem głównym była zawsze benzyna, duża moc i duży silnik, a potem cała litania "potrzebnego" wg mnie wyposażenia stąd tak ciężko mi się zdecydować i zmienić tak w dni kilka. Okropna z tym jestem, sama siebie nie lubię
W obecnej ofercie to chyba bym się bała skrzyni GM, bo nie wiem jaki to wynalazek
Nie wiem też jak się wmieszać w podobne zakupy i co wybrać . Czy lepiej się w to nie mieszać Zawsze uważałam że auta z silnikiem o pojemności równej słoikowi ogórków to nie są do jeżdżenia. Moim priorytetem głównym była zawsze benzyna, duża moc i duży silnik, a potem cała litania "potrzebnego" wg mnie wyposażenia stąd tak ciężko mi się zdecydować i zmienić tak w dni kilka. Okropna z tym jestem, sama siebie nie lubię
W obecnej ofercie to chyba bym się bała skrzyni GM, bo nie wiem jaki to wynalazek
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
@Dokia, Ty to zawsze wymyślasz problemy
Oprócz ciulowej wersji 3-cylindrowej z idiotycznym wynalazkiem p.t. "skrzynia bezstopniowa", będzie dostępna zupełnie normalna Insignia 2.0T 200 KM, czyli w sam raz, ze skrzynią AT9. Ta sama skrzynia ma zapewne kilka modyfikacji dostosowanych do różnego momentu obrotowego, tak samo jak miała chociażby skrzynia AT6 (Aisin AF40), którą użytkujesz w swojej Insignii. GM-owska AT9 jest stosowana za oceanem szeroko - chociażby w obecnej Insignii z silnikiem V6, dostępnej tylko w USA i Australii.
https://gmauthority.com/blog/gm/gm-tran ... 9txx/9t50/
Skrzynia jest nowoczesna, na pewno jest bardzo płynna. A w nowym aucie nie sprawi problemów.
M.
Oprócz ciulowej wersji 3-cylindrowej z idiotycznym wynalazkiem p.t. "skrzynia bezstopniowa", będzie dostępna zupełnie normalna Insignia 2.0T 200 KM, czyli w sam raz, ze skrzynią AT9. Ta sama skrzynia ma zapewne kilka modyfikacji dostosowanych do różnego momentu obrotowego, tak samo jak miała chociażby skrzynia AT6 (Aisin AF40), którą użytkujesz w swojej Insignii. GM-owska AT9 jest stosowana za oceanem szeroko - chociażby w obecnej Insignii z silnikiem V6, dostępnej tylko w USA i Australii.
https://gmauthority.com/blog/gm/gm-tran ... 9txx/9t50/
Skrzynia jest nowoczesna, na pewno jest bardzo płynna. A w nowym aucie nie sprawi problemów.
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
No i to już lepiej brzmi i mniejszy horror. Bo no ja przecież muszę już mieć automat. Na moją skrzynię, którą też ładowali do Volvo S80, to ja złego słowa nie mogę powiedzieć. Wiem, że dramatyzuję. Gdyby nie ja to nie mielibyście tu żadnych takich problemów i rozterek, nie? A co do skrzyń GM to no właśnie nie wiedziałam czy to już było testowane na autach i ich właścicielach, czy jest to nowy wynalazek.
Radio 357 :)
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Europejczycy są bardziej wybredni i testy woleli zrobić za oceanem zanim trafiła do Insignii
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
@Dokia, nie ma co martwić się nową skrzynią automatyczną, o ile nie jest to DSG
Podczytuję forum Arteona. Opisują tam przypadki, których w normalnych skrzyniach automatycznych nie uświadczysz... Te DSG są wyraźnie przereklamowane. Szarpią, gubią się, łapią "lagi", nie lubią długiej jazdy w korku, no i częściej niż inne psują się. Klasyczny automat hydrokinetyczny taki jak AT8 od Aisin czy AT9 od GM może i zabiera nieco "pazura", ale za to działa płynnie, możesz nim "pełzać" bez obaw, no i trudno go zarżnąć. BMW stosuje hydrokinetyki ZF i są to najlepsze skrzynie w branży, dodatkowo BMW doskonale je oprogramowało.
Strasznie nie chciałem mieć automatu, ale - nie powiem - ta skrzynia działa zaskakująco dobrze. Nauczyła się naszego stylu jazdy (ja i żona jeździmy podobnie), a i ja się nauczyłem z niej korzystać. Najlepsze wrażenie robi, gdy przyspiesza się ze startu z gazem w ok. połowie. Szybko i super płynnie. O ile zmianę z I. na II. bieg oczywiście czuć, bo różnica przełożeń jest spora, to kolejne biegi wchodzą jedwabiście. Ze zdziwieniem można po chwili odkryć, że to już VIII. bieg Dobrze opisał ją ględzący Pertyn w teście Insignii 2.0T - "w ogóle nie wiedziałem, że mam skrzynię biegów". W sensie komplementu.
M.
Podczytuję forum Arteona. Opisują tam przypadki, których w normalnych skrzyniach automatycznych nie uświadczysz... Te DSG są wyraźnie przereklamowane. Szarpią, gubią się, łapią "lagi", nie lubią długiej jazdy w korku, no i częściej niż inne psują się. Klasyczny automat hydrokinetyczny taki jak AT8 od Aisin czy AT9 od GM może i zabiera nieco "pazura", ale za to działa płynnie, możesz nim "pełzać" bez obaw, no i trudno go zarżnąć. BMW stosuje hydrokinetyki ZF i są to najlepsze skrzynie w branży, dodatkowo BMW doskonale je oprogramowało.
Strasznie nie chciałem mieć automatu, ale - nie powiem - ta skrzynia działa zaskakująco dobrze. Nauczyła się naszego stylu jazdy (ja i żona jeździmy podobnie), a i ja się nauczyłem z niej korzystać. Najlepsze wrażenie robi, gdy przyspiesza się ze startu z gazem w ok. połowie. Szybko i super płynnie. O ile zmianę z I. na II. bieg oczywiście czuć, bo różnica przełożeń jest spora, to kolejne biegi wchodzą jedwabiście. Ze zdziwieniem można po chwili odkryć, że to już VIII. bieg Dobrze opisał ją ględzący Pertyn w teście Insignii 2.0T - "w ogóle nie wiedziałem, że mam skrzynię biegów". W sensie komplementu.
M.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Na pewno.Ja do A ponad miesiąc już czekam na uszczelkiwassermann pisze: ↑11 sty 2020, o 21:43Dla nas, którzy mają do czynienia z Insignią B, to dobra wiadomość - dłużej będą dostępne części zamienne w normalnej produkcji.
M.
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
To prawda, co ciekawe dsg sprzed afery spalinowej działają płynniej, nie lagują, trzymają normalne obroty. W tych nowych sensowne jeździ się tylko na sporcie. Na d i eco obroty są tak niskie, że aż żal silnika. Na szczęście programem skrzyni można to zniwelować.wassermann pisze: ↑17 lut 2020, o 18:06@Dokia, nie ma co martwić się nową skrzynią automatyczną, o ile nie jest to DSG
Podczytuję forum Arteona. Opisują tam przypadki, których w normalnych skrzyniach automatycznych nie uświadczysz... Te DSG są wyraźnie przereklamowane. Szarpią, gubią się, łapią "lagi", nie lubią długiej jazdy w korku, no i częściej niż inne psują się.
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
z tymi automatami jest tylko jeden problem, taki życiowy z mojego i kolegów podwórka. O ile stare klasyczne automaty szło naprawiać za ok. 5-6 tys.zł (piszę o bardziej zaawansowanym remoncie), o tyle do nowszych bez zostawienia 10 tys.zł jeszcze nikt z warsztatu nie wyjechał. Ostatnie 2 przypadki - 6 biegowa z BMW 5 (naprawa 5,5 tys.zł), 8 biegowa z BMW 5 (10 tys.zł). Skrzynie niby niezawodne, a zadziwiająco dużo przypadków zużycia przy przebiegach poniżej 200 tys.km. Trochę obawiam się nowych automatów, raz płaciłem za remont klasycznego automatu przy przebiegu 170 tys.km i właściciel warsztatu radził się cieszyć, że "tylko" 6 tysi mnie to wyniosło