--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
To chyba już problem globalny i naszych czasów... Wzrost cen serwisu, wzrost komplikacji, obniżenie trwałości. W Polsce do tego ceny usług/robocizny też szybko idą w górę ostatnimi czasy.
Samochody nadają się pod wynajem... Gwarancja rozszerzona na 5 lat, leasing, a potem niech płacze frajer, który kupił przechodzone auto prywatnie... Smutna prawda.
M.
Samochody nadają się pod wynajem... Gwarancja rozszerzona na 5 lat, leasing, a potem niech płacze frajer, który kupił przechodzone auto prywatnie... Smutna prawda.
M.
- Scooby
- Użytkownik
- Posty: 144
- Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Grójec
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Niestety ale zgodzę się z moim przedmówca, mamy Audi A3 2014 rok silnik 1.4 tfsi przy 160k przebiegu niebieski dymek w serwisie powiedzieli że i tak długo wytrzymała, nie chciało się nam naprawiać poszła na sprzedaż za 30k nawet jednego telefonu nie było samochód poszedł do mechanika i rozebrany diagnoza wytarte pierścienie na dwóch tłokach i głowica do obróbki(głowica na foto) olej wymieniany jak w każdym samochodzie co 10k, plus że komplet pierścieni kosztował nas 500pln w serwisie i nie trzeba było tulejowac cylindrów samochód będzie pewnie jeździł u nas do 300k albo sprzedamy przy 250k za śmieszne pieniądze...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
To jest właśnie ten downsizing
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
W Niemczech pokazał się katalog i dokładny cennik Insignii B FL. Na razie nie ma wszystkich zapowiadanych silników w ofercie.
Diesel
1.5 - 122 KM / 300 Nm / MT6 - 10.6s, 208 km/h (silnik 3-cyl.)
2.0 - 174 KM / 380 Nm / MT6 / FlexRide opcja - 8.0s, 226 km/h
2.0 - 174 KM / 380 Nm / AT8 / FlexRide opcja - 8.0s (albo 9.0s, bo chyba jest babol w danych), 223 km/h
Benzyna
1.4 - później
2.0 - 200 KM / 350 Nm / AT9 / FWD / FlexRide seria - 7.7s, 235 km/h (nie ma 4x4 w opcji)
2.0 - 230 KM / 350 Nm / AT9 / 4x4 /FlexRide seria - 7.4s, 237 km/h (tylko jako GSi)
W ten sposób po raz pierwszy od 2005* nie ma już żadnego Opla, który w katalogu pokazuje V max 250 km/h...
* W sumie nie po raz pierwszy, bo od 2018 już tak jest, ale myślałem, że ulegnie poprawie.
Dane dla wariantu nadwozia Grand Sport. Dla Sports Tourer tradycyjnie odrobinę gorsze osiągi.
M.
Diesel
1.5 - 122 KM / 300 Nm / MT6 - 10.6s, 208 km/h (silnik 3-cyl.)
2.0 - 174 KM / 380 Nm / MT6 / FlexRide opcja - 8.0s, 226 km/h
2.0 - 174 KM / 380 Nm / AT8 / FlexRide opcja - 8.0s (albo 9.0s, bo chyba jest babol w danych), 223 km/h
Benzyna
1.4 - później
2.0 - 200 KM / 350 Nm / AT9 / FWD / FlexRide seria - 7.7s, 235 km/h (nie ma 4x4 w opcji)
2.0 - 230 KM / 350 Nm / AT9 / 4x4 /FlexRide seria - 7.4s, 237 km/h (tylko jako GSi)
W ten sposób po raz pierwszy od 2005* nie ma już żadnego Opla, który w katalogu pokazuje V max 250 km/h...
* W sumie nie po raz pierwszy, bo od 2018 już tak jest, ale myślałem, że ulegnie poprawie.
Dane dla wariantu nadwozia Grand Sport. Dla Sports Tourer tradycyjnie odrobinę gorsze osiągi.
M.
- Scooby
- Użytkownik
- Posty: 144
- Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Grójec
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
ciekawe czy benzynowe 2.0 z wariantem 200KM to jest ten sam silnik co 230KM zmieniony tylko softem...
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Ten sam silnik w sensie bloku i głowicy. Nie mam pojęcia czy nie różni się jakoś osprzętem. Skrzynia też ta sama.
Takie samo jest także przełożenie główne. Dziwne zatem, że pomimo 30 kucy więcej jest tylko śladowy przyrost V max z 235 do 237 km/h.
Aha, bardzo uboga paleta lakierów. Żadnych specjalnych „szalonych”. I oczywiście żadnego programu „polakieruj na wybrany przez siebie kolor”.
- dwa białe (zwykły i perłowy)
- srebrny met.
- czarny met.
- szaaaary met.
- brązowy met.
- czerwony Chilli met. (jedyna żywa barwa)
- granatowy met.
M.
Takie samo jest także przełożenie główne. Dziwne zatem, że pomimo 30 kucy więcej jest tylko śladowy przyrost V max z 235 do 237 km/h.
Aha, bardzo uboga paleta lakierów. Żadnych specjalnych „szalonych”. I oczywiście żadnego programu „polakieruj na wybrany przez siebie kolor”.
- dwa białe (zwykły i perłowy)
- srebrny met.
- czarny met.
- szaaaary met.
- brązowy met.
- czerwony Chilli met. (jedyna żywa barwa)
- granatowy met.
M.
- Scooby
- Użytkownik
- Posty: 144
- Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Grójec
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Nie wiem czy tylko u mnie, ale lakier już jest bardzo miękki i podatny na zarysowania...
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Lakier ekologiczny, biodegradowalny
Ja na srebrny nie narzekam. Nie widzę różnic w jakości lakieru między Vectrą C, Insignią A i Insignią B.
Po 3 latach na Insi A miałem tylko jedną lekką ryskę kwalifikującą się do polerki po jakiejś krowie, która przeciskała się obok niuni i zaczepiła czort wie czym. I tak sukces jak na auto, które jeździ Pn-Pt po mieście.
Z GSi pojechałem na detailing w rok po odbiorze i chwalili lakier, że perfekcyjny. Bo nie jeżdżę na żadne szczotki. Mówili, że niejeden wóz z fabryki przyjeżdża już z wadami, a moja roczna Insi jak lustereczko.
M.
Ja na srebrny nie narzekam. Nie widzę różnic w jakości lakieru między Vectrą C, Insignią A i Insignią B.
Po 3 latach na Insi A miałem tylko jedną lekką ryskę kwalifikującą się do polerki po jakiejś krowie, która przeciskała się obok niuni i zaczepiła czort wie czym. I tak sukces jak na auto, które jeździ Pn-Pt po mieście.
Z GSi pojechałem na detailing w rok po odbiorze i chwalili lakier, że perfekcyjny. Bo nie jeżdżę na żadne szczotki. Mówili, że niejeden wóz z fabryki przyjeżdża już z wadami, a moja roczna Insi jak lustereczko.
M.
- Scooby
- Użytkownik
- Posty: 144
- Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Grójec
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Ja moją w lutym będę wysyłał do spa na polerkę maks 2 etapy albo one step plus twardy wosk (mam nadzieje że utrzyma się do zimy) i zobaczę co mi powie na temat lakieru, będzie miał co robić bo zderzak przód prawy dwie ryski (słupek parkingowy)
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
u siebie nie widzę różnicy w stosunku do poprzednich aut, lakier nadal bardzo ładny. Samochód nigdy nie był myty w myjniach automatycznych. Żadnych zabiegów wzmacniająco/upiękniających nie stosowałem i nie zamierzam stosować
- Scooby
- Użytkownik
- Posty: 144
- Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Grójec
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Zależy kto jak użytkuje ją w 5 miesięcy zrobiłem 30k km i już między innymi gniotek na masce od kamyka, porysowania od oparcia, w porównaniu do IA twierdzę że lakier jest słabszy, nawet przy kupnie powiedział mi koleś że w oplu są miękkie lakiery teraz (nie wiem co miał na myśli)
- Wonkybusiness
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 maja 2020, o 11:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Bełchatów
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Wg mnie ten lift 2020 na minus. Lampy brzydkie te obecne są ładniejsze. Zderzak przód też brzydki - ładniejszy ten (obecny) no i nadal żarówy w kierunkach z tyłu
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Pewnie trochę się opóźni wszystko,ciekawe kiedy w salonach ,mam rzut beretem więc sobie obejrzę, choć nic zaskakujacego nie będzie, podobnie jak AK. Nawet gdyby lift był ładniejszy od mojej nie będę żałował, bo zakończę przygodę z oplem na obecnej B
Dodano po 2 minutach 17 sekundach:
PS. No właśnie te żarówy, mogli się postarać ,to chyba niewiele a estetyczne .
Dodano po 2 minutach 17 sekundach:
PS. No właśnie te żarówy, mogli się postarać ,to chyba niewiele a estetyczne .
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
z opisów Insigni w gazetce Opla wynika, że żarówki będą full ledWonkybusiness pisze: ↑7 cze 2020, o 12:01Wg mnie ten lift 2020 na minus. Lampy brzydkie te obecne są ładniejsze. Zderzak przód też brzydki - ładniejszy ten (obecny) no i nadal żarówy w kierunkach z tyłu
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Tak JaMi masz rację w opisie jest ,że całe oświetlenie będzie led. Chodziło mi raczej o przyk. Kierunkowskazy tylnie , które będą jednakowo eleganckie jak przednie . Zdjęcia poliftowe pokazują taką samą lampę tylnią, niestety, zapewne żarówy tzw. zastąpią ledowe , nic nadto☹. Żeby nie było, że jedziemy na nasze insignię, mazda 6 też nie ma i nie tylko ona . Wiem ,że dla wielu będzie to niezrozumiałe ale wolałbym tylnie kierunki ,fajne długie przez całą lampę niż matryce z przodu, zwyczajnie mało robię tras nocnych . Tak wiem zwykle lampy dla większości psują wizerunek ,ale skoro teraz będą już w podstawie to trzeba było całą resztę zapiąć na 5.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Ja akurat na to niespecjalnie zwracam uwagę. Znacznie bardziej na wydech/wydechy. Lubię dwururki (ściśle: po jednej na stronę), a Insignia A oraz B przed liftem (tylko liftback) miały takie fajne owalne chromowane końcówki (standard w OPC-Line jeszcze od czasów Vectry). Teraz w GSi też nie narzekam, bo wyloty są konkretne. Po lifcie większość modeli będzie miała żałosne imitacje wąskich wylotów w zderzaku, a rura będzie kończyła się pod zderzakiem zakrzywiona w dół. I to z jednej strony w niektórych wersjach, podczas gdy imitacje wylotów będą dwie, hehe.
M.
M.
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 gru 2017, o 10:58
- Auto: Insignia
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto:
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Ma ktoś jakieś pierwsze wrażenia z nowych matrixow, czy za wcześnie jeszcze ?
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Chodzi Ci o lift insigni? Jak tak to opóźniony,nie słyszałem żeby już się pojawiła
poliftowa, podobno jeszcze realizują stare zamówienia.
poliftowa, podobno jeszcze realizują stare zamówienia.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi
Jest nowy cennik i korekta osiągów:wassermann pisze: ↑5 mar 2020, o 22:40W Niemczech pokazał się katalog i dokładny cennik Insignii B FL. Na razie nie ma wszystkich zapowiadanych silników w ofercie.
Diesel
1.5 - 122 KM / 300 Nm / MT6 - 10.6s, 208 km/h (silnik 3-cyl.)
2.0 - 174 KM / 380 Nm / MT6 / FlexRide opcja - 8.0s, 226 km/h
2.0 - 174 KM / 380 Nm / AT8 / FlexRide opcja - 8.0s (albo 9.0s, bo chyba jest babol w danych), 223 km/h
Benzyna
1.4 - później
2.0 - 200 KM / 350 Nm / AT9 / FWD / FlexRide seria - 7.7s, 235 km/h (nie ma 4x4 w opcji)
2.0 - 230 KM / 350 Nm / AT9 / 4x4 /FlexRide seria - 7.4s, 237 km/h (tylko jako GSi)
W ten sposób po raz pierwszy od 2005* nie ma już żadnego Opla, który w katalogu pokazuje V max 250 km/h...
* W sumie nie po raz pierwszy, bo od 2018 już tak jest, ale myślałem, że ulegnie poprawie.
Dane dla wariantu nadwozia Grand Sport. Dla Sports Tourer tradycyjnie odrobinę gorsze osiągi.
M.
Diesel
1.5 - 122 KM / 300 Nm / MT6 - 11.4s, 205 km/h (silnik 3-cyl.)
1.5 - 122 KM / 285 Nm /AT8 - 12.2s, 200 km/h
2.0 - 174 KM / 380 Nm / MT6 / FlexRide opcja - 8.7s, 228 km/h
2.0 - 174 KM / 380 Nm / AT8 / FlexRide opcja - 8.9s (miałem rację, że w danych był babol), 225 km/h
Benzyna
1.4 - później
2.0 - 200 KM / 350 Nm / AT9 / FWD / FlexRide seria - 7.7s, 235 km/h (nie ma 4x4 w opcji)
2.0 - 230 KM / 350 Nm / AT9 / 4x4 /FlexRide seria - 7.4s, 237 km/h (tylko jako GSi)
Dane dla wariantu nadwozia Grand Sport.
Dla Sports Tourer tradycyjnie odrobinę gorsze osiągi (+0.2s, -3 km/h)
M.