--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Holden Commodore RS RS-V VXR - czyli GSi w wersji australijskiej
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6061
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 85 razy
- Kontakt:
Holden Commodore RS RS-V VXR - czyli GSi w wersji australijskiej
Proszę, tam się da... Silniki 2.0 i 3.6l https://www.holden.com.au/cars/commodore
Tylko pozazdrościć
Tylko pozazdrościć
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8448
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 101 razy
- Kontakt:
Re: Holden Commodore RS RS-V VXR - czyli GSi w wersji australijskiej
Cudna i jakie ma wielkie serce
Radio 357 :)
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Holden Commodore RS RS-V VXR - czyli GSi w wersji australijskiej
No! I to rozumiem )
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Holden Commodore RS RS-V VXR - czyli GSi w wersji australijskiej
Poza tym, że kierownica nie po tej stronie co trzeba, to może być
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Holden Commodore RS RS-V VXR - czyli GSi w wersji australijskiej
tam się da bo Unia nie rządzi
w każdej GSI powinna być V-ka
w każdej GSI powinna być V-ka
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Holden Commodore RS RS-V VXR - czyli GSi w wersji australijskiej
O, niunia wizualnie taka jak moja, w końcu jakaś srebrna!
V6 marzenie, ale szkoda że ten akurat motor nie ma turbo. Jak dziecko chciałbym "i to i to".
Automat 9-biegowy bez łopatek. EDIT: a jednak są. To chyba w cywilnej nie ma, albo w Buicku.
Ciekawe czy też go stroli dla VXR w trybie sport ostrzej niż w cywilnych. W AT8 w GSi podobno tak jest, ale nie miałem okazji jeszcze ani ostrzej pojeździć (o ile kiedykolwiek), ani tym bardziej porównać.
Minusem V-ki jest zwiększona masa na nosie.
Dziwne przełożenia w tej skrzyni. Na jedynce do 60 km/h czy dobrze widzę? W wielobiegowych automatach jedynka jest zwykle bardzo krótka, 40 i czerwone...
Ciekawe ile to potrzebuje do 200 km/h. (27 sek w 2.0T)
Do 160 km/h widzę 14.5 sek. Europejska GSi ma 15.4 (test AutoBild)
Chyba zamiast V-ki poprosiłbym najpierw o HiPerStrut, z którego zrezygnowali na rzecz zwykłego McPhersona. W polificie kierownica pewniej mi leżała w dłoniach niż w GSi.
M.
V6 marzenie, ale szkoda że ten akurat motor nie ma turbo. Jak dziecko chciałbym "i to i to".
Automat 9-biegowy bez łopatek. EDIT: a jednak są. To chyba w cywilnej nie ma, albo w Buicku.
Ciekawe czy też go stroli dla VXR w trybie sport ostrzej niż w cywilnych. W AT8 w GSi podobno tak jest, ale nie miałem okazji jeszcze ani ostrzej pojeździć (o ile kiedykolwiek), ani tym bardziej porównać.
Minusem V-ki jest zwiększona masa na nosie.
Dziwne przełożenia w tej skrzyni. Na jedynce do 60 km/h czy dobrze widzę? W wielobiegowych automatach jedynka jest zwykle bardzo krótka, 40 i czerwone...
Ciekawe ile to potrzebuje do 200 km/h. (27 sek w 2.0T)
Do 160 km/h widzę 14.5 sek. Europejska GSi ma 15.4 (test AutoBild)
Chyba zamiast V-ki poprosiłbym najpierw o HiPerStrut, z którego zrezygnowali na rzecz zwykłego McPhersona. W polificie kierownica pewniej mi leżała w dłoniach niż w GSi.
M.
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Holden Commodore RS RS-V VXR - czyli GSi w wersji australijskiej
Ale jak to w kanadyjskiej? To chyba literówka jakaś.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Holden Commodore RS RS-V VXR - czyli GSi w wersji australijskiej
Kurde, australijskie GSi ma z przodu HiPerStrut, właśnie czytam! Co za dziady, że nie dali tej opcji na Europę
W USA Buick Regal GS (ichnie GSi) ma V6 310 KM, zwykłego McPhersona, nie ma manetek przy kierownicy.
W Australii silnik V6 ma 320 KM, jest lepsze zawieszenie, są manetki. Jeśli ufać broszurze. Spełnia normę EURO 5, hehehe
Za to 2.0T spuścili z 400 do 350 Nm.
M.
W USA Buick Regal GS (ichnie GSi) ma V6 310 KM, zwykłego McPhersona, nie ma manetek przy kierownicy.
W Australii silnik V6 ma 320 KM, jest lepsze zawieszenie, są manetki. Jeśli ufać broszurze. Spełnia normę EURO 5, hehehe
Za to 2.0T spuścili z 400 do 350 Nm.
M.
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Holden Commodore RS RS-V VXR - czyli GSi w wersji australijskiej
Osz qr*de! Też chcę!
To już wiem na co będę zbierać
Holdena z Australii miałem w poprzednim autku, generalnie spoko, rozrząd strzelił tylko raz.
A HiperStrut'a zrobiłem sobie sam (no, kolega mi zrobił).
Niech taka Insi pojawi się z kierownicą po dobrej stronie, i trzeba będzie zacząć myśleć.
Pozdro.,
MxW.