--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Jeżeli Twój problem nie pasuje do żadnego z wyżej wymienionych działów napisz go tutaj.
ODPOWIEDZ
norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: norbi333 » 10 lis 2018, o 20:05

Czyli chyba trzeba pomyśleć o zmianie sprężyn na twardsze i niższe

Awatar użytkownika
UTK2011
Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
Auto: Insignia GS260KM 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: z centrum

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: UTK2011 » 13 lis 2018, o 09:41

Także jakiś czas temu jeździłem na torze poprzednio głównie w celach poprawy bezpieczeństwa "szkolenie bezpiecznej jazdy" polecam wszystkim chyba najlepiej zainwestowana kasa w auto.

Jakiś czas temu kuzyn namówił mnie na pojeżdżenie bardziej rekreacyjnie niedawno zmieniał auto i chciał trochę się pobawić i sprawdzić osiągi. Jeździliśmy na torze Łódź praktycznie same zakręty super do nauki techniki.

Powiem szczerze, że nie wierzyłem, że w naszych autkach drzemie taki potencjał, kuzyn ma mustanga co prawda silnik 2.3 290 KM ale już po godzinie jazdy robiłem podobne czasy bez problemu, chociaż muszę się jeszcze sporo nauczyć.

Natomiast po zmianie aut ja w mustangu całkiem inny świat zachowanie w zakrętach w porównaniu do naszych Isi bez porównania gorsze, można łatwo się zagalopować i wylecieć z zakrętu, autko zdecydowanie wymaga dużo więcej umiejętności w prowadzeniu i uwagi.

Natomiast to co robił kuzyn w Isi to masakra. Pobił swój najlepszy czas w mustangu 1.09.340 i wykręcił 1:06:707 był w szoku po jeździe moim autkiem, nie sądził, że samochód może się tak trzymać w zakrętach i mieć tak zestrojone zawieszenie - pewnie zasługa tego napędu, jak to powiedział "sportowa limuzyna lepsza od Mustanga...." Nawet nie chciał myśleć co by się działo przy oponach 20 cali, więc myślę, że nie jest tak najgorzej z naszymi Isiami.

Jestem ciekaw jak autko wypadło by na torze z większą liczbą prostych bo w Łodzi to bardzo kręty tor i auto czuje się jak ryba w wodzie.

Ogólnie polecam wszystkim tor w Łodzi całkiem fajne ceny za 4,5 h 219 zł w sumie podam linka dla zainteresowanych: https://tor-lodz.pl/akademia-jazdy/20-t ... -auto-4-5h chyba nie jest to zakazane.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: wassermann » 17 gru 2018, o 02:55

Szkoda, że język najbardziej barbarzyński wśród europejskich...


M.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”