--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Jeżeli Twój problem nie pasuje do żadnego z wyżej wymienionych działów napisz go tutaj.
Awatar użytkownika
Marduk
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
Auto: Insignia 260 KM 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Słupsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Marduk » 28 paź 2018, o 21:48

Panowie, czy w Insignii GSi też nie jest montowana dolna osłona silnika? W Insignii A była, ciekawe co jest przyczyną porzucenia jej montowania w Insignii B.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: dokia » 28 paź 2018, o 21:55

U mnie w mojej A nie było fabrycznie. W benzynach chyba wcale nie było fabrycznie. Sama obie kupiłam i zamontowałam, może u Ciebie jest podobna sytuacja.
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Marduk
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
Auto: Insignia 260 KM 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Słupsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Marduk » 28 paź 2018, o 22:02

W mojej poprzedniej Insignii A 220 KM miałem osłonę.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: dokia » 28 paź 2018, o 22:04

może to od rocznika zależało.. dla mojego vin nie była przewidziana. Ale ja nie wiem
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Marduk
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
Auto: Insignia 260 KM 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Słupsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Marduk » 28 paź 2018, o 22:08

Byłem drugim właścicielem, wersja Cosmo.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: dokia » 28 paź 2018, o 22:44

To może pierwszy właściciel założył też? Ja naprawdę nie mam pojęcia, ja też nie byłam pierwszym właścicielem mojej i nawet się zafochałam na koleżankę że mi sprzedała bez osłony silnika, ale jak ją pytałam to mówiła że no nie było. Nie uwierzyłam, kazałam znaleźć i sprowadzić i zamontować. A potem tu chłopaki pisali że właśnie w 2.0T i tych 2,8V6 nie montowano aby silnik się nie przegrzewał. Ja naprawdę nie wiem, teraz na zimę nie zdejmuję, ale zrobię to wiosną bo w upały w korkach rzeczywiście miałam ponad 100 stopni. U mnie też Cosmo, jak byłam w ASO i pytałam to sprawdzili i powiedzieli że wcale miało nie być tej środkowej tylko te obie boczne. No ale mam bo wcześniej uparłam się aby kupić i zamontować. :P
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Marduk
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: 31 mar 2018, o 16:19
Auto: Insignia 260 KM 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Słupsk
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Marduk » 29 paź 2018, o 15:39

Dzięki, to mam odpowiedź. Nie wiedziałem, że było to już poruszane na forum przy starej Insignii.

Awatar użytkownika
Spili
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: SD
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Spili » 31 paź 2018, o 08:25

Tydzień temu odebrana nówka a tu takie fajne "njusy" :)

https://motoryzacja.interia.pl/samochod ... Id,2651441

No ale zdecydowanie wolę ten silnik od multimediów ;)

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: wassermann » 10 lis 2018, o 13:57

Autko dojrzewa i jeździ coraz lepiej. Ma w sobie taką lekkość, której nie miała poprzednia. W sumie jest od niej bardziej banalna, podczas gdy poprzednia była charakterna i wymagała więcej umiejętności, ale suma summarum nowa w mieście jest zdecydowanie bardziej zwinna.

Jak jeszcze kierowca ma przy tym dobry dzień i wyostrzony refleks, to frajdy jest sporo. Nawet ze spotkania z Golfem VII R (dwa duże podwójne wydechy) na dwóch skrzyżowaniach z krótkimi odcinkami i serią ciasnych zakrętów można wyjść obronną ręką 8-) Tzn. zacząć za nim, przykleić się gdy ostro poszedł, zaatakować, obronić pozycję przy starcie, wyjść na zakręcie na prowadzenie, przebić się przed nim ze skrajnie lewego na prawoskręt i na pożegnanie zobaczyć jego mrugnięcie we wstecznym lusterku, bo gdzieś się tam zapodział ;) Wszystko w przedziale 0-80 km/h, nie więcej, gra zręcznościowa. Bo na dłuższej prostej z Insignii byłby wiatrak, rzecz oczywista.

M.

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: peja-1991 » 10 lis 2018, o 15:05

Z golfem R, który ma 300-310 KM i masy dużo mniej, niestety ale Insignia szans nie ma najmniejszych, wiem co mówię z doświadczenia :D
Chyba, że samochód gwizda a kierowca pizd..
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Bodex

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Bodex » 10 lis 2018, o 17:42

I tyle z marzeń ...



Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Spili
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: SD
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Spili » 10 lis 2018, o 17:51

Golf czy Type R to lekko inna kategoria. Z nimi powinna latać Astra GSi.
Przecież insignia to "pół tony" złomu więcej ;-)

Bodex

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Bodex » 10 lis 2018, o 18:34

Oczywiście , to tylko nawiązanie do postu wyżej

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka


norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: norbi333 » 10 lis 2018, o 19:04

Spili pisze:
10 lis 2018, o 17:51
Golf czy Type R to lekko inna kategoria. Z nimi powinna latać Astra GSi.
Przecież insignia to "pół tony" złomu więcej ;-)
Ale ważne, że Honda wygrała 😀
Porówna z Astrą i nie będzie już wesoło

Bodex

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Bodex » 10 lis 2018, o 19:18

Z astrą



Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka


norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: norbi333 » 10 lis 2018, o 19:37

Z autocentrum
Masa
Astra 1550 kg
Civic 1385 kg

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: wassermann » 10 lis 2018, o 19:40

@Bodex, przeczytaj co napisałem w ostatnim zdaniu, doskonale wiem na co "nas" stać. Ale sam byłem zdziwiony, że R nie dał rady. Specyficzny odcinek, prawie same zakręty, światła co 100 metrów. Launch control pewnie w nim działa, ale na prostej i gdy jest sucho ;) Do 80 km/h różnice są minimalne, powyżej Insia wnet by odpadła. Auto z miejsca katapultuje się, aż jestem zdziwiony, ale 80-100 trwa już wyraźnie za długo.

M.

norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: norbi333 » 10 lis 2018, o 19:44

Czyli GSi robi robotę i dużo lepiej daje radę w zakrętach i na prostej niż 2.0 T w polifcie?

Awatar użytkownika
Spili
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: SD
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: Spili » 10 lis 2018, o 20:00

norbi333 pisze:
10 lis 2018, o 19:44
Czyli GSi robi robotę i dużo lepiej daje radę w zakrętach i na prostej niż 2.0 T w polifcie?
Po trzykroć TAK.
Różnica na DUUUUŻY plus dla GSi.

A widzę że Astra też ma nadwagę w swojej klasie.
Uroki Opla. Po prostu ważą 15-20% więcej od konkurencji... 😠

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM

Post autor: wassermann » 10 lis 2018, o 20:00

@norbi
Krótko: Tak.

Na szybkiej autostradzie niekoniecznie, i nie chodzi o stoper, tylko o odczucia. Poprzednia była bardziej taka... Amerykańska.

M.

Dodano po 5 minutach 15 sekundach:
Pozwolę sobie zalinkować:
http://insigniaklub.pl/insignia-260km-t ... -t432.html

Kierowca Insi 260 KM był na torze i wrócił całkiem zadowolony. Seria 260 KM, nie-GSi, opony 18".

M.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”