--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia GSi - następca OPC

Jeżeli Twój problem nie pasuje do żadnego z wyżej wymienionych działów napisz go tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Insignia GSi - następca OPC

Post autor: wassermann » 19 lip 2017, o 17:30

Dzisiejszy news:
http://www.opel-blog.com/2017/07/19/spo ... ring-form/

Piękna, usportowiona wizualnie Insignia! Od teraz powrót do nazwy GSi. W związku z mariażem z PSA raczej możemy zapomnieć o OPC.

Agresywna stylizacja, od razu przód wyładniał, przestał tak bardzo przypominać Mazdę.

Ciemne wnętrze, sportowe fotele AGR.

Zawieszenie obniżone o 10 mm, dedykowane opony, dodatkowy 4. tryb jazdy - Competition.

Niestety - w parze z wyglądem nie idą osiągi. Na razie silnik 260 KM ten sam. I skrzynia tylko automat.
GSi - 7.3 sek 0-100 i 29 sek. do 200 km/h? Słabo. Słabo jak na ten wygląd i możliwości układu jezdnego :( Może ciutkę poprawią, bo napisali o przeprogramowanej skrzyni.

Za to znaczący spadek masy. Nie podali ile będzie ważyć GSi, ale bazowy 2.0T 4x4 waży teraz 1649 kg.
OPC hatchback ważyło 1825 kg manual lub 1843 kg automat, to 176-194 kg różnicy w dobrą stronę. W połączeniu z obniżeniem środka ciężkości i lżejszym silnikiem (lepszy rozkład mas przód-tył), zapowiada się znacznie lepsze prowadzenie. Chwalą się, że mimo słabszego silnika, GSi wykręciła wyraźnie lepszy czas na północnej pętli Nurnburgringu od poprzedniczki (OPC), co ma być zasługą odchudzenia i lepszego układu jezdnego.

M.

Awatar użytkownika
profek
Użytkownik
Posty: 821
Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
Auto: INSIGNIA
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Łódź
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: profek » 19 lip 2017, o 18:45

Za taki wygląd to wybaczyłbym im i nazwę i te słabsze osiągi :D :D
Ostatnio zmieniony 19 lip 2017, o 18:54 przez profek, łącznie zmieniany 1 raz.

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: norbi333 » 19 lip 2017, o 18:47

7.3 to nic specjalnego jak na topowy model

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: Rooff_ » 19 lip 2017, o 20:05

Trochę lepiej wygląda niż zwykła wersja. Aczkolwiek wciąż nie mój klimat...

Awatar użytkownika
Igorwlkp
Zapaleniec
Posty: 1273
Rejestracja: 20 gru 2016, o 16:38
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: Igorwlkp » 20 lip 2017, o 17:51

Zakochałem się

Awatar użytkownika
mxw
Zapaleniec
Posty: 1011
Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Poznań
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: mxw » 20 lip 2017, o 19:43

Obrazek

@Igorwlkp - zmień swój przód od razu na nowy z GSi ;-)

Prośba do modów - zmieńcie please tytuł wątku na np. "Nowa Insignia GSi 2017 - czyli następca OPC", bo "...koniec OPC" strasznie smutno wygląda. :cry:

Pozdro.,
MxW.

Awatar użytkownika
yerry
Prezes ICP
Posty: 6068
Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
Auto: Insignia B GS
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=8653
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 85 razy
Kontakt:

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: yerry » 20 lip 2017, o 22:47

Faktycznie smutno, aczkolwiek nic nie wiadomo, że koniec OPC. Póki co nigdzie tego nie napisali więc może OPC też się pojawi...
BTW. Też się zakochałem :-)
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/

lesias
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 4 lis 2015, o 20:25
Auto: Insignia Sport
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Dolny Śląsk

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: lesias » 19 sie 2017, o 10:32

Z przodu i zboku wygląda super ale z tyłu nasze są ładniejsze. :D

Awatar użytkownika
Igorwlkp
Zapaleniec
Posty: 1273
Rejestracja: 20 gru 2016, o 16:38
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: Igorwlkp » 12 wrz 2017, o 11:26


Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: wassermann » 12 wrz 2017, o 13:07

Przynajmniej w tej wersji jest pełna elektryka fotela pasażera.
Auto ładne, tylko ciut za słabe, zwłaszcza jeśli chodzi o 0-200 w porównaniu do 280-konnego Passata i Superba.
Ale piszą w niemieckich mediach, że nie powinno być droższe od topowej "cywilnej" niż 4 tys. EUR. To całkiem uzasadnione, bo GSi nie jest OPC i ma przecież ten sam napęd, nawet hamulce i wydech są te same co w 2.0T. W zasadzie to tylko inna stylizacja + fotele + 1 cm niżej.

Gdzieś tam daleko, wybiegając w przyszłość, wyobrażam sobie to GSi jako następcę mojej obecnej Insi (leasing kończy się za 14 m-cy i nie zamierzam wykupywać tego auta), nie widzę niczego innego w tej klasie co by idealnie spełniało moje oczekiwania, a Premium to za wysokie progi (wolę Insię full wypas niż A4 czy BMW3 bieda edyszyn - zwłaszcza że w tych modelach wcale nie czuć tego premium - ono zaczyna się od A6 czy BMW5).

M.

-- 14 wrz 2017, o 00:17 --

Zgrabna pupcia:
https://kkmq714ij6qr9flq2ye80mt5-wpengi ... 7_LA-4.jpg

M.

Awatar użytkownika
Igorwlkp
Zapaleniec
Posty: 1273
Rejestracja: 20 gru 2016, o 16:38
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Poznań
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: Igorwlkp » 18 wrz 2017, o 18:46

Cudo

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 3060
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2019
Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=1580&start=280
Miasto: DZA
Postawił piwo: 21 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: Zbyszek01 » 18 wrz 2017, o 19:36

wassermann pisze:Zgrabna pupcia:
https://kkmq714ij6qr9flq2ye80mt5-wpengi ... 7_LA-4.jpg
Wybredny jestem ale mnie też się podoba :oops:
Insignia MY2012

Awatar użytkownika
elfiasty
Użytkownik
Posty: 522
Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2009
Miasto: Olsztyn
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: elfiasty » 18 wrz 2017, o 19:46

Według mnie ten tył wygląda kozacko, dużo lepiej niż 2.0t.

Awatar użytkownika
kuba89
Zapaleniec
Posty: 1326
Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
Auto: Insignia 2.0 T 4x4
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Berlin
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: kuba89 » 18 wrz 2017, o 20:10

Śliczna...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
etac
Użytkownik
Posty: 553
Rejestracja: 30 mar 2016, o 18:36
Auto: brak
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2017
Miasto: SBE
Otrzymał  piwo: 9 razy
Kontakt:

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: etac » 18 wrz 2017, o 20:12

No, może się ciekawie sprzedawać.

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
elfiasty
Użytkownik
Posty: 522
Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2009
Miasto: Olsztyn
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: elfiasty » 18 wrz 2017, o 21:12

A jak z ceną coś wiadomo ?

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2350
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: dare50 » 18 wrz 2017, o 21:20

pewnie jak z OPC 250 tyś :D

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: wassermann » 18 wrz 2017, o 22:25

W Niemczech dziennikarze wieszczą bazową GSi na poziomie 3-4 tys. EUR więcej od bogatej 2.0T, więc nieźle!
U nas przełożyłoby to się na nie więcej jak 170 tys. PLN.

To nie OPC - tylko auto na bazie 2.0T - silnik ten sam, wydech ten sam, hamulce te same. W OPC wszystko było unikalne, a tu nie jest. Dopłaca się do "wyglądu", do opon, do foteli. Oczywiście do lakierów specjalnych także.

To ma być konkurent dla np. Superba Sportline, czyli pakiet "sportowy", a nie auto performancowe do jakiego aspirowało OPC.

M.

Awatar użytkownika
elfiasty
Użytkownik
Posty: 522
Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2009
Miasto: Olsztyn
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: elfiasty » 18 wrz 2017, o 23:02

To trochę średnio jeżeli gsi ma mieć do setki 7.3 s, bo w superbie podają 5.8 s. Różnica dość spora :(

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: wassermann » 19 wrz 2017, o 00:40

Superb 280 KM to jest mega rakieta, w testach robi nawet mniej niż te 5.8 sek.
Ale czort z 0-100, to parametr jarający dresów w Civicach. Za to Superb jest niesamowity w 0-200 - jedynie 21 sekund. Insignia 260 KM (wg jedynego dotąd filmu na YT) potrzebuje 29 sekund. A to jest już przepaść. 29 sekund to dobry wynik, wystarczający w 99.5% przypadków na drodze, ale te 21 s to rewelacja z innej bajki.
Superb jest o wiele przestronniejszy od Insigni.
DSG6 działa szybciej niż oplowski AT-8.
I tyle zalet.

Poza tym:
Insignia ma lepsze zawieszenie (Superb jest bezpłciowy)
Insignia ma lepsze fotele - kubełkowe AGR
Insignia ma lepsze reflektory - Matrix LED
Insignia ma lepsze hamulce - Brembo
Insignia ma przede wszystkim dużo doskonalszy napęd 4x4 z wektorowaniem napędu - Twinster (podczas gdy Superb ma proste 4x4 ze "szperą hamulcową")

Wygląd to insza kwestia - Widziałem już ładnie skomponowane Superby i paskudne Insignie. Ale można zrobić odwrotnie, no a GSi broni się samo.

Mówi się też, że te 280-konne TSI potrafią żreć olej i są z nimi cyrki już przy małych przebiegach.

W temacie Superba polecam ten, naprawdę fajnie napisany, test:
http://dailydriver.pl/test/test-skoda-s ... sportline/

M.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”