--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia GSi - następca OPC

Jeżeli Twój problem nie pasuje do żadnego z wyżej wymienionych działów napisz go tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jaromat
Użytkownik
Posty: 162
Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: OKR
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: Jaromat » 23 kwie 2018, o 15:46

Nie chwalą tego salonu z drugiego linka.

norbi333
Ekspert
Posty: 5124
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: norbi333 » 23 kwie 2018, o 17:20

Gdyby opc kosztowało obecnie 100-110 tyś to sprzedałoby się.A w takiej cenie jak chcą masz B w pełnej opcji i jeszcze reszta zostanie

Awatar użytkownika
coolmobil
Zapaleniec
Posty: 1047
Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
Auto: Skoda Superb
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: coolmobil » 23 kwie 2018, o 18:22

Dokładnie, ceny troszkę z kosmosu mimo ze to OPC. Tylko problem ze OPC to nie AMG czy RS w Audi, wiec w mojej ocenie nie powód aby tak podbijać cene.
Za kwotę szczególnie tego pierwszego dostałem wstępna (pewnie jeszcze pare tys bym urwał) dostałem ofertę nowej isi w full opcji.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: peja-1991 » 23 kwie 2018, o 18:38

Nigdy OPC nie było białym krukiem.
Tak samo będzie z Gsi.
Raz ze ludzie boją się silników typu 2,8 - w Oplu.
Dwa że Opel nie ma takiego działu motorsportu jak Mercedes czy Audi.

Psa w zła stronę chce Opla poprowadzić według mnie
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
coolmobil
Zapaleniec
Posty: 1047
Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
Auto: Skoda Superb
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: coolmobil » 23 kwie 2018, o 18:56

I tu się pewnie wszyscy zgadzamy :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: wassermann » 24 kwie 2018, o 16:03

norbi333 pisze:
23 kwie 2018, o 06:01
Byłem pewien, że gsi ma lepsze hamulce niż standard
Zadałem to pytanie samemu Volkerowi Stryckowi, szefowi działu OPC, na blogu Opla.
Odpowiedział korporacyjnie... Tzn. wymijająco. I nadal nie wiem jak jest faktycznie :) Podejrzewam, że są takie same, bo inaczej na pewno pochwaliłby się różnicami. Ale odpowiedział po 5 godzinach, nieźle!

Spytałem czy "normalna" 260 KM ma identyczny system hamulcowy jak GSi, bo na pierwszy rzut oka tarcze i zaciski są identyczne.
Odpowiedział, że w testach GSi na torze dokonali na nowo indywidualnego strojenia systemu hamulcowego. Nie że jest inny, tylko że go inaczej zestroili w porównaniu do "normalnej". Dalej, że do GSi są inne tarcze, bo muszą pasować na inny rozstaw śrub (zmienione piasty kół) - 120 zamiast 115 mm - a że zmiana piast to także specyficzna cecha nadająca "sportu" wariantowi GSi. Ale to nie jest odpowiedź wprost - piasty to piasty, a tarcze to tarcze. Dalej odesłał mnie do filmu na YT, gdzie wymienia wszystkie różnice wersji GSi. Mówi w nim o tarczach, że mają 345 mm. A to przecież tyle samo, co w wariancie "normalnym".

Na chłopski rozum zatem maksymalna siła hamowania jest taka sama w obu wariantach. Może różnią się reakcją, stopniowaniem siły, ale nie maksymalnym potencjałem, skoro rozmiar elementów jest taki sam. Nie wiem, może ładują tam inne materiały, bardziej "ostre", ale o tym nie wspomniał. Wyjdzie przy serwisowaniu, po numerach części.

M.

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: jesienne
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: jurass » 24 kwie 2018, o 21:30

Tak czy inaczej, za parę chwil będziesz zwijał ten biedny trójmiejski asfalt. ;) A jak tam Twój status?

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: wassermann » 24 kwie 2018, o 22:47

@jurass,
Tydzień temu "auto" przeszło, po 5 tygodniach od zamówienia, z 25 na 32, a w sobotę na 33. Czyli auto oczekuje na miejsce na linii produkcyjnej. Liczę, że teraz na dobre się zatrzyma ;) Mam w konfiguracji element stanowiący największą spośród aktualnych restrykcji, czyli powiększony spojler GSi +8 tygodni. Mimo tego zapowiadany wypust z fabryki jest na pocz. czerwca. Hmm. Myślę, że przełom czerwca/lipca auto będzie. W maju muszę się zdecydować ostatecznie jak to rozegrać, bez kosztów się nie obędzie :/
Tymczasem w Niemczech ostatnie zamówienia na 2.0 Turbo do 27.04.2018. Polskie alokacje wyczerpały się w połowie marca, choć na koniec jeszcze dobiło kilka sztuk ponad limit. Ostatni tydzień produkcji tego wariantu ma być na początku lipca.
Wczoraj na Opel.de ukazał się zaktualizowany cennik GSi - już tylko biturbo 210 KM w nim widnieje...
A Ty napisz, proszę, jak żyjesz z automatem?

M.

Awatar użytkownika
mattk
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 21 mar 2018, o 11:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: mattk » 26 kwie 2018, o 20:49

Cześć
Mam także zamówioną GSi benzynę, ten spojler to tylko w polskim cenniku i oznacza normalny spojler GSI. W niemieckim cenniku niczego takiego nie ma. Po prostu GSi jest ze spojlerem i tyle. Skąd informacje, że spojler to +8 tyg? Wiem z kolei, że ogrzewanie postojowe to +co najmniej 1 miesiąc. Też zdążyłem na ostatnią chwilę z tym silnikiem.

mattk

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: wassermann » 27 kwie 2018, o 07:13

Cześć,

Witamy w gronie! Kiedy złożyłeś zamówienie, jeśli wolno zapytać?

Nie, na Polskę powiększony spojler to będzie takie "skrzydło". Wiesz, chodzi o to, żeby wstydu nie było przy starszych Calibrach, że one mają lepsze spojlery.

Ale na serio - "TU1" jest tylko w Polskim cenniku za +450 zł, a w niemieckim jest seryjnie. Na drugim forum Insignii B(insigniaklub.pl) jest człowiek od jednego z dealerów, no i on co jakiś czas podaje informacje "od kuchni". Na pocz. kwietnia napisał tak:
obecne opóźnienia - dane z 09.04:
Silnik B1.5XFT 165KM AT6 S/S - 4 tygodnie,
Silnik B2.0NFT 260KM AT8 S/S 4x4 - 2 tygodnie,
Większy spojler klapy bagażnika w wersji Grand Sport GSi (TU1) - 8 tygodni,
Wersja GSi - 4 tygodnie,


M.

Awatar użytkownika
mattk
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 21 mar 2018, o 11:15
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: mattk » 27 kwie 2018, o 23:37

Jak tak napisał człowiek "od kuchni" - to pewnie tak jest. Zamówienie poszło coś ok. 20.03 - odbiór przewidziany na połowę lipca.

mattk
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2018, o 05:43 przez peja-1991, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin

Awatar użytkownika
da_rek
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 14 mar 2017, o 14:06
Auto: Opel Insignia 2.0
Kod silnika: A20DTC
Rok produkcji: 2013
Miasto: Oleśnica

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: da_rek » 9 maja 2018, o 11:55

Czy ktoś z kolegów ma wiedzę jaki silnik wejdzie za benze 260 konną w Insigni i Insigni GSI. Będąc ostatni u dilera po ofertę GSI otrzymałem informację że najmocniejsza obecnie benzyna w Oplu jest wycofywana ze względu na EURO 6.2 (emisja spalin) ale niestety nie był w stanie powiedzieć jaka jednostka będzie oferowana w zamian.Może ktoś z kolegów ma wiedzę na ten temat.
Pozdrawiam
da_rek :)

Awatar użytkownika
coolmobil
Zapaleniec
Posty: 1047
Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
Auto: Skoda Superb
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: coolmobil » 9 maja 2018, o 13:25

Jest tutaj cały wątek o nowej isi i tez jest o tej kwestii wspomniane. Pare minut poświecisz to znajdziesz


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: wassermann » 15 maja 2018, o 08:55

Auto-Świat nr 20/2018 z 14.05.2018
Test Insignia GSi vs. Superb Sportline 280 KM.
:)

M.

Awatar użytkownika
da_rek
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 14 mar 2017, o 14:06
Auto: Opel Insignia 2.0
Kod silnika: A20DTC
Rok produkcji: 2013
Miasto: Oleśnica

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: da_rek » 15 maja 2018, o 11:55

wassermann pisze:
12 wrz 2017, o 13:07
Przynajmniej w tej wersji jest pełna elektryka fotela pasażera.
Auto ładne, tylko ciut za słabe, zwłaszcza jeśli chodzi o 0-200 w porównaniu do 280-konnego Passata i Superba.
Ale piszą w niemieckich mediach, że nie powinno być droższe od topowej "cywilnej" niż 4 tys. EUR. To całkiem uzasadnione, bo GSi nie jest OPC i ma przecież ten sam napęd, nawet hamulce i wydech są te same co w 2.0T. W zasadzie to tylko inna stylizacja + fotele + 1 cm niżej.

Gdzieś tam daleko, wybiegając w przyszłość, wyobrażam sobie to GSi jako następcę mojej obecnej Insi (leasing kończy się za 14 m-cy i nie zamierzam wykupywać tego auta), nie widzę niczego innego w tej klasie co by idealnie spełniało moje oczekiwania, a Premium to za wysokie progi (wolę Insię full wypas niż A4 czy BMW3 bieda edyszyn - zwłaszcza że w tych modelach wcale nie czuć tego premium - ono zaczyna się od A6 czy BMW5).

M.

-- 14 wrz 2017, o 00:17 --

Zgrabna pupcia:
https://kkmq714ij6qr9flq2ye80mt5-wpengi ... 7_LA-4.jpg

M.
Ani Pasek i anie Superbka nie osiągnęła takiego czasu na nurburgring co GSI.
https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydar ... ng,31907,1

Awatar użytkownika
da_rek
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 14 mar 2017, o 14:06
Auto: Opel Insignia 2.0
Kod silnika: A20DTC
Rok produkcji: 2013
Miasto: Oleśnica

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: da_rek » 15 maja 2018, o 11:59

coolmobil pisze:
9 maja 2018, o 13:25
Jest tutaj cały wątek o nowej isi i tez jest o tej kwestii wspomniane. Pare minut poświecisz to znajdziesz


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No chyba jednak nie , bo najmocniejszą bęzynkę można zamawiać tylko do czerwca a puki co nikt nie napisał jaki silnik będzie za tą jednostkę.
A tak ap ropo nowa GSI to nie OPC, nie wiem o co ta rozprawa. I nigdy nie mała zamiaru być jej następcą.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2018, o 12:37 przez IBZI, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Nie pisz posta pod postem. Użyj funkcji "edytuj". Regulamin forum. Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: wassermann » 15 maja 2018, o 14:06

Benzyny 260 KM nie można zamówić już od 2 m-cy (w Polsce). W Niemczech też zniknie lada chwila, a z oferty GSi już zniknęła.

M.

Awatar użytkownika
da_rek
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: 14 mar 2017, o 14:06
Auto: Opel Insignia 2.0
Kod silnika: A20DTC
Rok produkcji: 2013
Miasto: Oleśnica

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: da_rek » 15 maja 2018, o 17:06

wassermann pisze:
15 maja 2018, o 14:06
Edit
No właśnie nie do końca 2 ty. temu mogłem ją zamówić (we wrocku) w salonie bez problemu, ale jak pisałem wcześniej że wiesz że coś gdzieś dzwoni ale nie do końca w którym kościele.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2018, o 19:42 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: wassermann » 15 maja 2018, o 17:12

Zamówić mogłeś, ale czy zamówiłeś skutecznie? Bo nie powiedziane, że dealer nie był do końca ogarnięty, a zamówienie zostałoby po kilku dniach odwołane :D

Tzw. alokacje produkcyjne Insi z tym silnikiem, przewidzianych na Polskę, wyczerpały się 8. albo 9. marca, a do 13. marca miało miejsce dopychanie zamówień na 260 KM. Być może ktoś zrezygnował, więc utworzyły się pojedyncze wolne miejsca.

M.

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2343
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Insignia GSi - następca OPC

Post autor: dare50 » 23 maja 2018, o 16:58

No i Peugeot tez ma problem , było pisane że 2.0 zastąpi 1.6 a tu klops Peugeot 308 GTi wstrzymał produkcję żeby przekonstruaować silnik żeby spełniał nowe normy http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... Id,2583864

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”