--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia GSi - następca OPC
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
Tak, jutro będę w salonie opla bo moja na warsztacie od 11tej, to niech mi posymulują, co i jak
Radio 357 :)
- UTK2011
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
- Auto: Insignia GS260KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: z centrum
Re: Insignia GSi - następca OPC
Także myślałem nad Opel Drive Plan, ale w moim wypadku odpada za duże roczne przebiegi robię około 60 tyś km, a i tak autko zamierzam użytkować około 5 lat więc wyjdzie 300 tyś przebiegu i zmiana na nowe.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
2.0T LTG i 300,000 km przebiegu? Nie wierzę Wziąłeś przedłużoną gwarancję? Chociaż jak zdążysz wymienić silnik przed upływem bazowej gwarancji, to na niego dostaniesz kolejne 2 lata
M.
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
to Wy robicie zawody w wymianach silników na czas?
Ja to jutro sobie tam poproszę o symulacje, ale ja to i tak najszybciej w grudniu zdecyduję, bo wtedy na koniec roku trzeba nawydawać kasy, aby podatków nie przepłacić to akurat by mi pasowało nawet te zaliczkowanie, zamiast kupować telewizory po 10 k zł/szt i laptopy jakieś
Ja to jutro sobie tam poproszę o symulacje, ale ja to i tak najszybciej w grudniu zdecyduję, bo wtedy na koniec roku trzeba nawydawać kasy, aby podatków nie przepłacić to akurat by mi pasowało nawet te zaliczkowanie, zamiast kupować telewizory po 10 k zł/szt i laptopy jakieś
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
eee.... kicha... silników 2litrowych teraz nie ma i nie można zamówić i wyprodukować bo nie zrobią teraz takiego bo nie spełnia norm spalin. Zaproponować mi mogli chyba 1,5litrowy, 200konny... i raczej wolą wcisnąć mi leasing operacyjny. No i nie ma dla mnie auta
Ciekawe co zrobią temu silnikowi 2,0 aby spełniał te normy spalin
Ciekawe co zrobią temu silnikowi 2,0 aby spełniał te normy spalin
Radio 357 :)
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi - następca OPC
No z silnikiem dupa
A Leasing Operacyjny to w Masterlease to właśnie wynajem...
I z tego będę korzystał.
A Leasing Operacyjny to w Masterlease to właśnie wynajem...
I z tego będę korzystał.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
tzn no mi jasno powiedział że tę opcję z wykupem auta w leasingu operacyjnym do chyba 7%, a nie w wynajmie z Drive Plan, skoro 20tys km na rok mi za mało
za dużo chcę, jak zwykle
za dużo chcę, jak zwykle
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
A jaki problem z większym przebiegiem? Otrzymałem kalkulację Drive Planu przy założeniu 25 tys. km rocznie, na 3 i na 4 lata.
2.0T już raczej nie wróci do oferty. Produkują go nadal bez zmian i montują do Insignii w niemieckiej fabryce, tyle że te Insignie otrzymują znaczki Buick i Holden i płyną do krajów, które nie ześwirowały jeszcze z normami spalin.
M.
2.0T już raczej nie wróci do oferty. Produkują go nadal bez zmian i montują do Insignii w niemieckiej fabryce, tyle że te Insignie otrzymują znaczki Buick i Holden i płyną do krajów, które nie ześwirowały jeszcze z normami spalin.
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
Nie będę jeździła żadną hulajnogą! Nigdy nie miałam auta o silniku mniejszym niż 2 litry. Nigdy. Najwyżej sobie tego Buicka sprowadzę. Z tego też powodu odeszłam od toyoty bo tam też im zmalały silniki.
Km robię 30-40k rocznie, to nie kalkuje się im taki "uży-szkodnik" nawet przy tym założeniu ogólnym że zapłacę pół wartości auta przez 3 lata.
No i większe upusty na tym leasingu operacyjnym z wykupem auta. W tym tylko problem że ja nie chciałabym kupować auta
Km robię 30-40k rocznie, to nie kalkuje się im taki "uży-szkodnik" nawet przy tym założeniu ogólnym że zapłacę pół wartości auta przez 3 lata.
No i większe upusty na tym leasingu operacyjnym z wykupem auta. W tym tylko problem że ja nie chciałabym kupować auta
Radio 357 :)
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi - następca OPC
Ja mam wycenę w leasingu operacyjnym - wynajmie - na 40 tys km rocznie na 2 lata.
Bez wpłaty wstępnej. Może dlatego że bierzemy więcej samochodów.
Nie interesuje mnie też potem wykup na własność.
Oczywiście jeśli dysponujesz gotówką na wpłatę wstępną to rata potem mocno spada...
I jak pisał @wassermann - wszystko w koszty Więc rata zawsze faktycznie kosztuje Cię mniej niż wygląda
Jedyne co jest upierdliwe przy zwrocie samochodu - zresztą podobnie jakbyś oddawała po leasingu - to to, że czepiają się każdej rysy na lakierze i uszkodzeń w kokpicie.
I za to kasują w cenach salonowych
Bez wpłaty wstępnej. Może dlatego że bierzemy więcej samochodów.
Nie interesuje mnie też potem wykup na własność.
Oczywiście jeśli dysponujesz gotówką na wpłatę wstępną to rata potem mocno spada...
I jak pisał @wassermann - wszystko w koszty Więc rata zawsze faktycznie kosztuje Cię mniej niż wygląda
Jedyne co jest upierdliwe przy zwrocie samochodu - zresztą podobnie jakbyś oddawała po leasingu - to to, że czepiają się każdej rysy na lakierze i uszkodzeń w kokpicie.
I za to kasują w cenach salonowych
- UTK2011
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
- Auto: Insignia GS260KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: z centrum
Re: Insignia GSi - następca OPC
@wassermann wziąłem właśnie rozszerzoną gwarancję na 5 lat właśnie z racji tego tematu o silnikach wydatek nie duży, a może oszczędzić sporo nerwów. Obecnie każdym autem robiłem przynajmniej 300 tyś km i było dalej sprawne zobaczymy jak tu się to sprawdzi obecnie już ponad 40 tyś na liczniku i bez problemów oprócz jednej rzeczy ostatnio zauważyłem nowość w pracy silnika jakiś szum (piszczenie), ale opisze to w dziale silnik ciekawe czy ktoś ma też takie objawy.
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
Grand Sport Injection
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
Nie, póki co jest w moim posiadaniu
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi - następca OPC
Nie, auto Prezesowej
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 997
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi - następca OPC
Robert Kubica po Warszawie jeździł oplem insignią. Przynajmniej wybrał najmocniejszą wersję
https://autokult.pl/32317,robert-kubica ... sza-wersje
https://autokult.pl/32317,robert-kubica ... sza-wersje