--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia 2017 - next generation
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Technicznie na temat Insi GSi od osoby odpowiedzialnej za jej opracowanie i "wystrojenie" układu jezdnego:
https://www.youtube.com/watch?v=GtSBxzCGmO4
Do 12. minuty dużo gadania, a od tego czasu zaczyna się konkretniejsze powożenie.
M.
https://www.youtube.com/watch?v=GtSBxzCGmO4
Do 12. minuty dużo gadania, a od tego czasu zaczyna się konkretniejsze powożenie.
M.
Ostatnio zmieniony 1 mar 2018, o 09:48 przez wassermann, łącznie zmieniany 1 raz.
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Stad tez wrzuciłem to co rozni gsi od Zwykłej
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Powiem tak: W cenniku w Polsce widnieje nadal wersja 2.0T 260 KM. Ale już tylko teoretycznie.
Zamówień od paru dni nie przyjmują, bo skończyła się pula silników przydzielona na nasz rynek. Good-bye 2.0!
M.
Zamówień od paru dni nie przyjmują, bo skończyła się pula silników przydzielona na nasz rynek. Good-bye 2.0!
M.
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2350
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Więc jak to się będzie miało do GSI bez silnika 2.0 , co 1.5 wstawią
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2017 - next generation
Będzie 1,6 200KM
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2350
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Ale to nie będzie jechać , a po drugie to ma być GSI , a po drugie moment ile 250
- elfiasty
- Użytkownik
- Posty: 522
- Rejestracja: 8 cze 2016, o 15:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Olsztyn
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Serio ?! To będzie ten silnik z astry 1.6 200k ?peja-1991 pisze:Będzie 1,6 200KM
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
1.6 200 KM od PSA jako nowy silnik. Nie wiem co siedzi w Astrze. Tymczasem będzie to najmocniejsza benzyna, spełniająca normy EURO 6.2. O dalszych planach nie wiadomo, ale nie trzeba wiele rozumieć, by domyśleć się, że europejski Opel będzie odchodził od motorów GM i zastępował je jednostkami PSA.
Ten silnik będzie w Insignii od wakacji, ale nie wiem czy w GSi także. GSi zostaje tymczasem tylko z biturbodieslem.
M.
Ten silnik będzie w Insignii od wakacji, ale nie wiem czy w GSi także. GSi zostaje tymczasem tylko z biturbodieslem.
M.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2018, o 12:52 przez wassermann, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartekbilin
- Użytkownik
- Posty: 209
- Rejestracja: 4 sty 2015, o 03:34
- Auto: Insignia CT
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Ten 1.6 200KM od PSA to ten silnik stworzony wspólnie przez Peugeot i BMW? Może do GSI trafi odmiana 270KM z RCZ R wtedy taka zmiana miałaby sens.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Tak, to ten silnik. Konstrukcja chyba z 2011 roku.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Dramat prawdę mówiąc.
Bardzo luźno zaczynam myśleć o zmianie auta i właśnie pewnie będę szedł w benzynę, ale ja nie umiem się jakoś przekonać do silników 1.5 czy 1.6 do tak dużego auta nawet jak będą miały 200+KM. Brakuje mi tu rozsądnego silnika 1.8-2.0 z mocą około 200 jak to niestety jest w gamie VAG.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bardzo luźno zaczynam myśleć o zmianie auta i właśnie pewnie będę szedł w benzynę, ale ja nie umiem się jakoś przekonać do silników 1.5 czy 1.6 do tak dużego auta nawet jak będą miały 200+KM. Brakuje mi tu rozsądnego silnika 1.8-2.0 z mocą około 200 jak to niestety jest w gamie VAG.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Jeśli to silnik 1.6 od BMW to nie ma dobrych opinii i będzie gorzej niż z 2.0 jeśli chodzi o awaryjność
czyli z deszczu pod rynnę
czyli z deszczu pod rynnę
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2017 - next generation
Panowie wszystko przez normę emisji spalin 6.2.
Wszystkie marki mają ten sam problem. Wiele silników nawet po montażu filtra cząstek stałych dla benzyny najzwyczajniej w świecie tej normy nie spełnia.
To nie dotyczy tylko Opla.
Prawdę mówiąc to ostatni moment na kupno auta z dużym silnikiem bez filtra.
Ekolodzy robią wszystko aby wyeliminować duże silniki, rozmawiałem ze znajomym z marki premium i oni również nie wiedzą czym zastąpią 4,0.
Nastały kiepskie czasy, diesel wróci do łask.
Cieszę się, że zdążyłem kupić auto z fajnym motorem - a co będzie dalej z motoryzacją, no cóż musimy poczekać ale wygląda na to, że silniki 1,2-1,6 będą normą.
Wszystkie marki mają ten sam problem. Wiele silników nawet po montażu filtra cząstek stałych dla benzyny najzwyczajniej w świecie tej normy nie spełnia.
To nie dotyczy tylko Opla.
Prawdę mówiąc to ostatni moment na kupno auta z dużym silnikiem bez filtra.
Ekolodzy robią wszystko aby wyeliminować duże silniki, rozmawiałem ze znajomym z marki premium i oni również nie wiedzą czym zastąpią 4,0.
Nastały kiepskie czasy, diesel wróci do łask.
Cieszę się, że zdążyłem kupić auto z fajnym motorem - a co będzie dalej z motoryzacją, no cóż musimy poczekać ale wygląda na to, że silniki 1,2-1,6 będą normą.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- supi
- Użytkownik
- Posty: 504
- Rejestracja: 5 maja 2016, o 19:34
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Produkcja 2017 r.
https://www.youtube.com/watch?v=Ox2zNEkjkCs
Jeżeli sie powtarzam, to proszę o usunięcie
https://www.youtube.com/watch?v=Ox2zNEkjkCs
Jeżeli sie powtarzam, to proszę o usunięcie
- KenyBDG
- Użytkownik
- Posty: 658
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Na Autocentrum.pl dodano kilka ciekawych testów dotyczących Inisgni B 260KM jak i 165 KM
Opel Insignia 2.0 Turbo 260 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl #379
https://www.youtube.com/watch?v=bjwQTuMQvuU
Opel Insignia 1.5 Ecotec Turbo 165 KM (MT) - pomiar zużycia paliwa
https://www.youtube.com/watch?v=SDeBmdIOjVc
Opel Insignia 1.5 Ecotec Turbo 165 KM (MT) - acceleration 0-100 km/h
https://www.youtube.com/watch?v=A-eFtc2HKMI
Opel Insignia 2.0 Turbo 260 KM (AT) - pomiar zużycia paliwa
https://www.youtube.com/watch?v=Dldw2_PMFkY
Opel Insignia 2.0 Turbo 260 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl #379
https://www.youtube.com/watch?v=bjwQTuMQvuU
Opel Insignia 1.5 Ecotec Turbo 165 KM (MT) - pomiar zużycia paliwa
https://www.youtube.com/watch?v=SDeBmdIOjVc
Opel Insignia 1.5 Ecotec Turbo 165 KM (MT) - acceleration 0-100 km/h
https://www.youtube.com/watch?v=A-eFtc2HKMI
Opel Insignia 2.0 Turbo 260 KM (AT) - pomiar zużycia paliwa
https://www.youtube.com/watch?v=Dldw2_PMFkY