--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia 2017 - next generation
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Do 100 km przyzwoicie.Ale niby swoim klekotem lepiej wykręcałem
80-120 pewnie w automacie od trzeciego biegu
80-120 pewnie w automacie od trzeciego biegu
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Bo Wy tam w Suwałkach geściejsze powietrze macie od tego zimna, nie mówiąc już o zanieczyszczeniu, stąd i lepsze wyniki. Niby.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
O przepraszam ,ale testy były wieczorem ,fakt ,że zimno,ale za to smog był
A na poważnie to udało mi się wykręcić dwa razy porównywalne czasy
Ale 231koni kontra 260 koni i nie wiadomo czy trzyma serię B;D
A na poważnie to udało mi się wykręcić dwa razy porównywalne czasy
Ale 231koni kontra 260 koni i nie wiadomo czy trzyma serię B;D
- UTK2011
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
- Auto: Insignia GS260KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: z centrum
Re: Insignia 2017 - next generation
Oglądałem także, z tego co widzę chyba jedyna rzetelna opinia ukazująca zalety i wady tego auta. Natomiast co do tego hałasu ja też zwracałem na to uwagę w testówce na jeździe próbnej. Problem nie występuje przy laminowanych szybach i zasłoniętym oknie dachowym zresztą opisałem nawet w komentarzu pod filmem
P.S. Zużycie paliwa ma takie samo jak ja
P.S. Zużycie paliwa ma takie samo jak ja
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Wygląda tak, jakby Pertynowi ktoś zapłacił. Ale komentujący przywołują człowieka do rzeczywistości Co do hałasu, to zauważyłem, że jest głośniej na autostradzie niż w moich poprzednich dwóch, myślałem, że to jedynie kwestia kół, bo takich wcześniej nie miałem.
Ciekawe natomiast wstawki komentujących na temat wpadek "premium" Arteona.
Ciekawe natomiast wstawki komentujących na temat wpadek "premium" Arteona.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Sam jestem ciekaw. Jak już będę miał, z pewnością porównam. Pewnie odchudzanie nie wzięło się znikąd… stąd dodatkowe decybele. Ale wziąłem te laminowane szyby i zobaczę co to warte.
Gościu pojeździł, różnymi autami powoził i testował, wydał swój werdykt, ale oczywiście spece od 20-letnich A3 i golfów swoje muszą skomentować. Oni wiedzo, że Opla "nie opłaca siem kupywać, bo to padlina co nie jedzie". Hehe.
Tymczasem kończę, słuchając śpiewu żurawi i pozdrawiam z okolic Łeby.
M.
Gościu pojeździł, różnymi autami powoził i testował, wydał swój werdykt, ale oczywiście spece od 20-letnich A3 i golfów swoje muszą skomentować. Oni wiedzo, że Opla "nie opłaca siem kupywać, bo to padlina co nie jedzie". Hehe.
Tymczasem kończę, słuchając śpiewu żurawi i pozdrawiam z okolic Łeby.
M.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Z padliną to przesadzają,ale ,ze nie jedzie to jest sporo w tym racji
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2017 - next generation
Opel zły nie jest. Miałem 6 sztuk. Są detale, które decydują o wyborze auta zwłaszcza wśród tych, którzy tych detali szukają.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
U mnie również obecnie 5 i 6 opel.
Wybór dlatego, że dobry stosunek wyposażenia, jakości, prowadzenia i texhnologi w stosunku do ceny. I Oczywiście przynajmniej u mnie dobre Aso z przyzwoitymi cenami
Wybór dlatego, że dobry stosunek wyposażenia, jakości, prowadzenia i texhnologi w stosunku do ceny. I Oczywiście przynajmniej u mnie dobre Aso z przyzwoitymi cenami
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2347
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Panowie odnośnie zaprzestania produkcji Isi z silnikiem 2.0 o czym dyskutowaliśmy , widać że wiele marek już zaczyna mieć poważne problemy ze spełnieniem nowych norm
https://www.autocentrum.pl/newsy/newsy/ ... w-europie/
https://www.autocentrum.pl/newsy/newsy/ ... w-europie/
Re: Insignia 2017 - next generation
Troche się pośpieszyłem z moją 2.0 260 ps. - bardzo fajne auto ale teraz chyba wybrał bym inaczej.
Generalnie jestem zadowolony ale...
Niedawno jechałem mazda 6 kolegi tą po 2 lifcie 2017 . wersja 2,5 200 ps i 270 nm.
Poziom hałasu taki sam bo mazda tez ma klejone szyby itp., automat wydaje się szybszy i nagły kick down robi to natychmiastowo.
Spalanie średnie po mieście koło 3 litrów mniej a przy tempomacie 120 koło 6l jadąc 140 7,6l , niestety ale ja mogę zaponieć o tych wynikach.
Co do mocy to dzięki niskiej masy mazdy i szybszemu At wydaje sie identycznie tylko na wolnych obrotach slabsza elastycznosc bo 270 nm to nie tyle co w naszych oplach.
Dlaczego się pośpieszyłem ? bo już są zamowienia na najnowsża mazde, kamery 360, heuup w szybie, obszycia deski alkantaty, wirtualne zegary, wentylowane siedzenia i wiele nowych usprawnień. ( dodatkowo jeszcze lepiej ma byc wyciszona. )
Nowa mazda pojawi się już w lipcu a już można ją zamawiać mimo że nowe diezle i pb mają wiecej mocy i odłaczane cylindry to nawet mazda zapowiedziała do 2020. bez mokrego gpefa czy tam adblue , dzieki jakiemuś sprężaniu silnika 14:1.
Da się Euro 6.d bez gpafa ? da się a od 4.5.2018 np . stinger 370 ps spada do 350 ps + mokry gpf. a w fordzie jeszcze lepiej , ford ma masakre, w mondeo wycofują z produkcji calkowicie ecobusta 2.0 200 ps i 2.0 240 ps tylko będzie ecobost 1.5.
Na targach macałem nową 6 i jakościa najlepsza w klasie, peewłno skóry i alu w środku.
Minus dla mazdy 6 to kofer a racej to że sedan i mały otwór zaladunkowy.
Wszystkim polecam nową insignie ale teraz nie wiem czy nie wybrał bym mazde 6. 2018.
https://www.youtube.com/watch?v=4duLXJun6Fk&t=198s
https://images82.fotosik.pl/1055/c207d5f43b5b4479.jpg
https://images84.fotosik.pl/1054/15b1dd1ec0bf7e7c.jpg
Ostatnio zmieniony 1 maja 2018, o 00:16 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
-
- Użytkownik
- Posty: 183
- Rejestracja: 3 paź 2015, o 20:32
- Auto: Insignia
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Lublin
Re: Insignia 2017 - next generation
Mazda aż się prosi, żeby zrobić jakieś duże wloty powietrza pod reflektorami..
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Nie insignia.Ale dzisiaj jeździłem z żoną oglądać i porównać nowe Megane i Astrę. Jednak Megane dużo ładniejsza i większa.Żona zdecydowanie jest za Megane niestety
Re: Insignia 2017 - next generation
Pojawił się nowy test dla kompaktów. - szkoda że nie ma astry.
http://www.auto-swiat.pl/testy/male-die ... ane/qq1vye
http://www.auto-swiat.pl/testy/male-die ... ane/qq1vye
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Angi, ale zawsze będzie się coś nowego pojawiać, więc czekać można w nieskończoność. Niektórzy mogą sobie poczekać może pół roku, a inni nie. A ta Mazda to ma 4x4? Ale w innych kwestiach, to mówisz, że już zaczyna Opla doganiać, tak?
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
Są już dane techniczne nowej Insignii z silnikiem 1.6 200 KM, FWD, manual 6b
W cenniku niemieckim od 15.06.2018
Silnik ma 200 KM przy 5500 rpm, 280 Nm od 1650 do 4500 rpm
Spełnia przyszłościową normę EURO 6d-TEMP
Osiągi dla Grand Sport
0-100 w 7.7 sekundy, V max 235 km/h
80-120 km/h na V. biegu w 8.4 sekundy (dla porównania Insi A polift 2.0T 250 KM 4x4 - 7.7 sek)
Auto lekkie, 1503 kg z kierowcą (140 kg lżejsze od 2.0T z automatem i 4x4, a od biturbo aż o 230 kg)
Od razu widać ile zabiera automat w 2.0T 260KM/400Nm, skoro ten wariant miał 0-100 w 7.3 sek (GSi w testach niby ciut lepiej). Nie chodzi o te cyferki, ale o technikę automatu w Oplu. Może też kwestia masy i tych 140 kg więcej w 2.0T. Na tym tle ta 1.6 wypada zupełnie przyzwoicie.
Spalanie benzyny w mieście (7.9l/100km) mniejsze niż 2.0 biturbodiesel 210 KM spala ON... (9.3l/100km) I to wg nowych norm pomiarowych zgodnie z cyklem WLTP. Ciekawe, przecież to bzdura
W Niemczech to teraz jedyna benzyna w ofercie. Cenowo wypada niecałe 1000 EUR drożej od 2.0 CDTI 170 KM z manualem FWD.
M.
W cenniku niemieckim od 15.06.2018
Silnik ma 200 KM przy 5500 rpm, 280 Nm od 1650 do 4500 rpm
Spełnia przyszłościową normę EURO 6d-TEMP
Osiągi dla Grand Sport
0-100 w 7.7 sekundy, V max 235 km/h
80-120 km/h na V. biegu w 8.4 sekundy (dla porównania Insi A polift 2.0T 250 KM 4x4 - 7.7 sek)
Auto lekkie, 1503 kg z kierowcą (140 kg lżejsze od 2.0T z automatem i 4x4, a od biturbo aż o 230 kg)
Od razu widać ile zabiera automat w 2.0T 260KM/400Nm, skoro ten wariant miał 0-100 w 7.3 sek (GSi w testach niby ciut lepiej). Nie chodzi o te cyferki, ale o technikę automatu w Oplu. Może też kwestia masy i tych 140 kg więcej w 2.0T. Na tym tle ta 1.6 wypada zupełnie przyzwoicie.
Spalanie benzyny w mieście (7.9l/100km) mniejsze niż 2.0 biturbodiesel 210 KM spala ON... (9.3l/100km) I to wg nowych norm pomiarowych zgodnie z cyklem WLTP. Ciekawe, przecież to bzdura
W Niemczech to teraz jedyna benzyna w ofercie. Cenowo wypada niecałe 1000 EUR drożej od 2.0 CDTI 170 KM z manualem FWD.
M.
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia 2017 - next generation
oglądałem test Pertyna wersji CDTI i muszę powiedzieć, że jest to jeden z bardzo nielicznych testów, z którego wnioski są rzetelne i prawdziwe. Z większością trudno się nie zgodzićjurass pisze: ↑7 kwie 2018, o 00:08Pertyn bardzo pozytywnie ględzi o Iśce 260 KM:
Opel Insignia 2 0 Turbo 260 test PL Pertyn Ględzi
Dodano po 3 minutach 11 sekundach:
też wyłapałem tą deklarację odnośnie spalania. Nie wiem o co w tym chodzi, ale za nic nie uwierzę, że 200KM turbo benzyna spala w mieście mniej niż podobnej mocy diesel. Jeżeli tak kiedyś będzie, wymieniam swoją Insignię CDTIwassermann pisze: ↑21 cze 2018, o 20:25Są już dane techniczne nowej Insignii z silnikiem 1.6 200 KM, FWD, manual 6b
Spalanie benzyny w mieście (7.9l/100km) mniejsze niż 2.0 biturbodiesel 210 KM spala ON... (9.3l/100km) I to wg nowych norm pomiarowych zgodnie z cyklem WLTP. Ciekawe, przecież to bzdura
M.
- etac
- Użytkownik
- Posty: 553
- Rejestracja: 30 mar 2016, o 18:36
- Auto: brak
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: SBE
- Otrzymał piwo: 9 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2017 - next generation
Ciekaw jestem czy Opel też dostanie te zmiany, czy PSA z nich zrezygnuje
http://gmauthority.com/blog/2018/11/202 ... esh-leaks/
http://gmauthority.com/blog/2018/11/202 ... esh-leaks/
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 141 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2017 - next generation
Jeżeli Holden NEW Commodore też zostanie odświeżony to jest duże prawdopodobieństwo że IB również.
BTW Holden jest produkowany w tej samej fabryce co Insignia, z tym że do Holden jest również oferowany z silnikiem 3.6L V6 Pb
235kW 381NM
https://www.holden.com.au/cars/commodore/vxr-liftback
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
BTW Holden jest produkowany w tej samej fabryce co Insignia, z tym że do Holden jest również oferowany z silnikiem 3.6L V6 Pb
235kW 381NM
https://www.holden.com.au/cars/commodore/vxr-liftback
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka