--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia 2017 - next generation

Jeżeli Twój problem nie pasuje do żadnego z wyżej wymienionych działów napisz go tutaj.
ODPOWIEDZ
norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: norbi333 » 27 mar 2018, o 18:57

Do 100 km przyzwoicie.Ale niby swoim klekotem lepiej wykręcałem :D
80-120 pewnie w automacie od trzeciego biegu :D

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: jesienne
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: jurass » 27 mar 2018, o 19:41

norbi333 pisze:
27 mar 2018, o 18:57
Ale niby swoim klekotem lepiej wykręcałem :D
Bo Wy tam w Suwałkach geściejsze powietrze macie od tego zimna, nie mówiąc już o zanieczyszczeniu, stąd i lepsze wyniki. Niby. ;)

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: norbi333 » 27 mar 2018, o 21:44

O przepraszam ,ale testy były wieczorem ,fakt ,że zimno,ale za to smog był :lol:
A na poważnie to udało mi się wykręcić dwa razy porównywalne czasy :D
Ale 231koni kontra 260 koni i nie wiadomo czy trzyma serię B;D

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: jesienne
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: jurass » 7 kwie 2018, o 00:08

Pertyn bardzo pozytywnie ględzi o Iśce 260 KM:

Opel Insignia 2 0 Turbo 260 test PL Pertyn Ględzi

Awatar użytkownika
UTK2011
Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
Auto: Insignia GS260KM 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: z centrum

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: UTK2011 » 7 kwie 2018, o 06:02

Oglądałem także, z tego co widzę chyba jedyna rzetelna opinia ukazująca zalety i wady tego auta. Natomiast co do tego hałasu ja też zwracałem na to uwagę w testówce na jeździe próbnej. Problem nie występuje przy laminowanych szybach i zasłoniętym oknie dachowym zresztą opisałem nawet w komentarzu pod filmem :)

P.S. Zużycie paliwa ma takie samo jak ja :P

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: jesienne
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: jurass » 7 kwie 2018, o 11:52

Wygląda tak, jakby Pertynowi ktoś zapłacił. Ale komentujący przywołują człowieka do rzeczywistości ;) Co do hałasu, to zauważyłem, że jest głośniej na autostradzie niż w moich poprzednich dwóch, myślałem, że to jedynie kwestia kół, bo takich wcześniej nie miałem.

Ciekawe natomiast wstawki komentujących na temat wpadek "premium" Arteona.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: wassermann » 7 kwie 2018, o 15:31

Sam jestem ciekaw. Jak już będę miał, z pewnością porównam. Pewnie odchudzanie nie wzięło się znikąd… stąd dodatkowe decybele. Ale wziąłem te laminowane szyby i zobaczę co to warte.

Gościu pojeździł, różnymi autami powoził i testował, wydał swój werdykt, ale oczywiście spece od 20-letnich A3 i golfów swoje muszą skomentować. Oni wiedzo, że Opla "nie opłaca siem kupywać, bo to padlina co nie jedzie". Hehe.

Tymczasem kończę, słuchając śpiewu żurawi i pozdrawiam z okolic Łeby.

M.

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: norbi333 » 7 kwie 2018, o 19:07

Z padliną to przesadzają,ale ,ze nie jedzie to jest sporo w tym racji :D

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: peja-1991 » 7 kwie 2018, o 19:38

Opel zły nie jest. Miałem 6 sztuk. Są detale, które decydują o wyborze auta zwłaszcza wśród tych, którzy tych detali szukają.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: norbi333 » 7 kwie 2018, o 22:34

U mnie również obecnie 5 i 6 opel.
Wybór dlatego, że dobry stosunek wyposażenia, jakości, prowadzenia i texhnologi w stosunku do ceny. I Oczywiście przynajmniej u mnie dobre Aso z przyzwoitymi cenami

Awatar użytkownika
dare50
Zapaleniec
Posty: 2347
Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
Auto: Insignia 4x4 COSMO
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Wejherowo
Postawił piwo: 25 razy
Otrzymał  piwo: 32 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: dare50 » 9 kwie 2018, o 17:33

Panowie odnośnie zaprzestania produkcji Isi z silnikiem 2.0 o czym dyskutowaliśmy , widać że wiele marek już zaczyna mieć poważne problemy ze spełnieniem nowych norm
https://www.autocentrum.pl/newsy/newsy/ ... w-europie/

Angi77

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: Angi77 » 30 kwie 2018, o 16:21

peja-1991 pisze:
14 mar 2018, o 18:56
Panowie wszystko przez normę emisji spalin 6.2.

Wszystkie marki mają ten sam problem. Wiele silników nawet po montażu filtra cząstek stałych dla benzyny najzwyczajniej w świecie tej normy nie spełnia.
To nie dotyczy tylko Opla.
Troche się pośpieszyłem z moją 2.0 260 ps. - bardzo fajne auto ale teraz chyba wybrał bym inaczej. :)
Generalnie jestem zadowolony ale...
Niedawno jechałem mazda 6 kolegi tą po 2 lifcie 2017 . wersja 2,5 200 ps i 270 nm.
Poziom hałasu taki sam bo mazda tez ma klejone szyby itp., automat wydaje się szybszy i nagły kick down robi to natychmiastowo.
Spalanie średnie po mieście koło 3 litrów mniej a przy tempomacie 120 koło 6l jadąc 140 7,6l , niestety ale ja mogę zaponieć o tych wynikach.
Co do mocy to dzięki niskiej masy mazdy i szybszemu At wydaje sie identycznie tylko na wolnych obrotach slabsza elastycznosc bo 270 nm to nie tyle co w naszych oplach.
Dlaczego się pośpieszyłem ? bo już są zamowienia na najnowsża mazde, kamery 360, heuup w szybie, obszycia deski alkantaty, wirtualne zegary, wentylowane siedzenia i wiele nowych usprawnień. ( dodatkowo jeszcze lepiej ma byc wyciszona. )
Nowa mazda pojawi się już w lipcu a już można ją zamawiać mimo że nowe diezle i pb mają wiecej mocy i odłaczane cylindry to nawet mazda zapowiedziała do 2020. bez mokrego gpefa czy tam adblue , dzieki jakiemuś sprężaniu silnika 14:1.
Da się Euro 6.d bez gpafa ? da się a od 4.5.2018 np . stinger 370 ps spada do 350 ps + mokry gpf. a w fordzie jeszcze lepiej , ford ma masakre, w mondeo wycofują z produkcji calkowicie ecobusta 2.0 200 ps i 2.0 240 ps tylko będzie ecobost 1.5.
Na targach macałem nową 6 i jakościa najlepsza w klasie, peewłno skóry i alu w środku.
Minus dla mazdy 6 to kofer a racej to że sedan i mały otwór zaladunkowy.
Wszystkim polecam nową insignie ale teraz nie wiem czy nie wybrał bym mazde 6. 2018.

https://www.youtube.com/watch?v=4duLXJun6Fk&t=198s

https://images82.fotosik.pl/1055/c207d5f43b5b4479.jpg

https://images84.fotosik.pl/1054/15b1dd1ec0bf7e7c.jpg
Ostatnio zmieniony 1 maja 2018, o 00:16 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8

pawelwor
Użytkownik
Posty: 183
Rejestracja: 3 paź 2015, o 20:32
Auto: Insignia
Rok produkcji: 2013
Miasto: Lublin

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: pawelwor » 30 kwie 2018, o 18:14

Mazda aż się prosi, żeby zrobić jakieś duże wloty powietrza pod reflektorami..

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: norbi333 » 30 kwie 2018, o 19:01

Nie insignia.Ale dzisiaj jeździłem z żoną oglądać i porównać nowe Megane i Astrę. Jednak Megane dużo ładniejsza i większa.Żona zdecydowanie jest za Megane niestety

Angi77

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: Angi77 » 30 kwie 2018, o 19:06

Pojawił się nowy test dla kompaktów. - szkoda że nie ma astry.

http://www.auto-swiat.pl/testy/male-die ... ane/qq1vye

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: jesienne
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: jurass » 1 maja 2018, o 00:09

Angi, ale zawsze będzie się coś nowego pojawiać, więc czekać można w nieskończoność. Niektórzy mogą sobie poczekać może pół roku, a inni nie. A ta Mazda to ma 4x4? Ale w innych kwestiach, to mówisz, że już zaczyna Opla doganiać, tak? ;)

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: wassermann » 21 cze 2018, o 20:25

Są już dane techniczne nowej Insignii z silnikiem 1.6 200 KM, FWD, manual 6b
W cenniku niemieckim od 15.06.2018

Silnik ma 200 KM przy 5500 rpm, 280 Nm od 1650 do 4500 rpm
Spełnia przyszłościową normę EURO 6d-TEMP

Osiągi dla Grand Sport
0-100 w 7.7 sekundy, V max 235 km/h
80-120 km/h na V. biegu w 8.4 sekundy (dla porównania Insi A polift 2.0T 250 KM 4x4 - 7.7 sek)
Auto lekkie, 1503 kg z kierowcą (140 kg lżejsze od 2.0T z automatem i 4x4, a od biturbo aż o 230 kg)

Od razu widać ile zabiera automat w 2.0T 260KM/400Nm, skoro ten wariant miał 0-100 w 7.3 sek (GSi w testach niby ciut lepiej). Nie chodzi o te cyferki, ale o technikę automatu w Oplu. Może też kwestia masy i tych 140 kg więcej w 2.0T. Na tym tle ta 1.6 wypada zupełnie przyzwoicie.

Spalanie benzyny w mieście (7.9l/100km) mniejsze niż 2.0 biturbodiesel 210 KM spala ON... (9.3l/100km) I to wg nowych norm pomiarowych zgodnie z cyklem WLTP. Ciekawe, przecież to bzdura ;)

W Niemczech to teraz jedyna benzyna w ofercie. Cenowo wypada niecałe 1000 EUR drożej od 2.0 CDTI 170 KM z manualem FWD.

M.

JaMi
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
Auto: Insignia B kombi
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 12 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: JaMi » 27 wrz 2018, o 12:02

jurass pisze:
7 kwie 2018, o 00:08
Pertyn bardzo pozytywnie ględzi o Iśce 260 KM:
Opel Insignia 2 0 Turbo 260 test PL Pertyn Ględzi
oglądałem test Pertyna wersji CDTI i muszę powiedzieć, że jest to jeden z bardzo nielicznych testów, z którego wnioski są rzetelne i prawdziwe. Z większością trudno się nie zgodzić 8-)

Dodano po 3 minutach 11 sekundach:
wassermann pisze:
21 cze 2018, o 20:25
Są już dane techniczne nowej Insignii z silnikiem 1.6 200 KM, FWD, manual 6b
Spalanie benzyny w mieście (7.9l/100km) mniejsze niż 2.0 biturbodiesel 210 KM spala ON... (9.3l/100km) I to wg nowych norm pomiarowych zgodnie z cyklem WLTP. Ciekawe, przecież to bzdura ;)
M.
też wyłapałem tą deklarację odnośnie spalania. Nie wiem o co w tym chodzi, ale za nic nie uwierzę, że 200KM turbo benzyna spala w mieście mniej niż podobnej mocy diesel. Jeżeli tak kiedyś będzie, wymieniam swoją Insignię CDTI :D

Awatar użytkownika
etac
Użytkownik
Posty: 553
Rejestracja: 30 mar 2016, o 18:36
Auto: brak
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2017
Miasto: SBE
Otrzymał  piwo: 9 razy
Kontakt:

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: etac » 17 lis 2018, o 21:46

Ciekaw jestem czy Opel też dostanie te zmiany, czy PSA z nich zrezygnuje

Obrazek

http://gmauthority.com/blog/2018/11/202 ... esh-leaks/

Awatar użytkownika
Ping
Klubowicz
Posty: 2825
Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
Auto: Insignia ST / MY2011
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto: W-wa
Otrzymał  piwo: 141 razy
Kontakt:

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: Ping » 17 lis 2018, o 22:13

Jeżeli Holden NEW Commodore też zostanie odświeżony to jest duże prawdopodobieństwo że IB również.

BTW Holden jest produkowany w tej samej fabryce co Insignia, z tym że do Holden jest również oferowany z silnikiem 3.6L V6 Pb
235kW 381NM

https://www.holden.com.au/cars/commodore/vxr-liftback


Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka



carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”