--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia 2017 - next generation

Jeżeli Twój problem nie pasuje do żadnego z wyżej wymienionych działów napisz go tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
etac
Użytkownik
Posty: 553
Rejestracja: 30 mar 2016, o 18:36
Auto: brak
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2017
Miasto: SBE
Otrzymał  piwo: 9 razy
Kontakt:

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: etac » 17 lis 2018, o 22:39

Wiesz Opel Combo, nie dostał zmian jakie dostał Fiat Doblo.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1611
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: wassermann » 18 lis 2018, o 00:29

Ping pisze:
17 lis 2018, o 22:13
BTW Holden jest produkowany w tej samej fabryce co Insignia, z tym że do Holden jest również oferowany z silnikiem 3.6L V6 Pb
235kW 381NM
Trochę na ten temat czytałem. Testujący piszą, że ten silnik V6 320 KM (bez turbo) szału nie robi i wymaga stałego trzymania na obrotach. Chwalą za to Insignie z silnikiem 2.0T 260 KM, że są mocne w średnim zakresie obrotów i przez to sprawiają bardziej żwawe wrażenie w normalnej jeździe... Ciekawe... Testowo V6 idzie do 160 km/h o 1 sekundę lepiej od 2.0T, więc to nie jest żadna znacząca różnica. Do tego jest podobno cięższe "na nosie" i przez to gorzej zbalansowane. Może z tego powodu do australijskiej odmiany GSi wstawiają zawieszenie, jakiego nie ma w ofercie europejskiej - HiPer Strut, które ma redukować podsterowność. I jeszcze australijska ma skrzynię 9-stopniową, która bywa że nie daje odpowiedniego biegu w pożądanym momencie. Mimo że dla mnie automat to nowość, do której podchodzę z dużą rezerwą, to uczciwie mówię, że w GSi w trybie Sport w automacie 8-stopniowym nie zdarza się, by zabrakło biegu czy obrotów, zwłaszcza że skrzynia sama podbija obroty tym mocniej, im energiczniej się hamuje. Chciałbym słuchać V6, ale z opisów wynika, że nie jest to wcale kosmiczna różnica... Bo najlepsze byłoby V6, ale z turbo!

M.

Awatar użytkownika
etac
Użytkownik
Posty: 553
Rejestracja: 30 mar 2016, o 18:36
Auto: brak
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2017
Miasto: SBE
Otrzymał  piwo: 9 razy
Kontakt:

Re: Insignia 2017 - next generation

Post autor: etac » 12 gru 2018, o 21:57

ktoś pytał o kierunkowskazy w lusterkach.

Obrazek

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”