--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
----------------------------carVertical historia pojazdu - rabat 30% dla ICP - LINK
--------------------
----------------



Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
-
- Ekspert
- Posty: 5130
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: INNE
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 39 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Czyli chyba trzeba pomyśleć o zmianie sprężyn na twardsze i niższe
- UTK2011
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
- Auto: Insignia GS260KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: z centrum
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Także jakiś czas temu jeździłem na torze poprzednio głównie w celach poprawy bezpieczeństwa "szkolenie bezpiecznej jazdy" polecam wszystkim chyba najlepiej zainwestowana kasa w auto.
Jakiś czas temu kuzyn namówił mnie na pojeżdżenie bardziej rekreacyjnie niedawno zmieniał auto i chciał trochę się pobawić i sprawdzić osiągi. Jeździliśmy na torze Łódź praktycznie same zakręty super do nauki techniki.
Powiem szczerze, że nie wierzyłem, że w naszych autkach drzemie taki potencjał, kuzyn ma mustanga co prawda silnik 2.3 290 KM ale już po godzinie jazdy robiłem podobne czasy bez problemu, chociaż muszę się jeszcze sporo nauczyć.
Natomiast po zmianie aut ja w mustangu całkiem inny świat zachowanie w zakrętach w porównaniu do naszych Isi bez porównania gorsze, można łatwo się zagalopować i wylecieć z zakrętu, autko zdecydowanie wymaga dużo więcej umiejętności w prowadzeniu i uwagi.
Natomiast to co robił kuzyn w Isi to masakra. Pobił swój najlepszy czas w mustangu 1.09.340 i wykręcił 1:06:707 był w szoku po jeździe moim autkiem, nie sądził, że samochód może się tak trzymać w zakrętach i mieć tak zestrojone zawieszenie - pewnie zasługa tego napędu, jak to powiedział "sportowa limuzyna lepsza od Mustanga...." Nawet nie chciał myśleć co by się działo przy oponach 20 cali, więc myślę, że nie jest tak najgorzej z naszymi Isiami.
Jestem ciekaw jak autko wypadło by na torze z większą liczbą prostych bo w Łodzi to bardzo kręty tor i auto czuje się jak ryba w wodzie.
Ogólnie polecam wszystkim tor w Łodzi całkiem fajne ceny za 4,5 h 219 zł w sumie podam linka dla zainteresowanych: https://tor-lodz.pl/akademia-jazdy/20-t ... -auto-4-5h chyba nie jest to zakazane.
Jakiś czas temu kuzyn namówił mnie na pojeżdżenie bardziej rekreacyjnie niedawno zmieniał auto i chciał trochę się pobawić i sprawdzić osiągi. Jeździliśmy na torze Łódź praktycznie same zakręty super do nauki techniki.
Powiem szczerze, że nie wierzyłem, że w naszych autkach drzemie taki potencjał, kuzyn ma mustanga co prawda silnik 2.3 290 KM ale już po godzinie jazdy robiłem podobne czasy bez problemu, chociaż muszę się jeszcze sporo nauczyć.
Natomiast po zmianie aut ja w mustangu całkiem inny świat zachowanie w zakrętach w porównaniu do naszych Isi bez porównania gorsze, można łatwo się zagalopować i wylecieć z zakrętu, autko zdecydowanie wymaga dużo więcej umiejętności w prowadzeniu i uwagi.
Natomiast to co robił kuzyn w Isi to masakra. Pobił swój najlepszy czas w mustangu 1.09.340 i wykręcił 1:06:707 był w szoku po jeździe moim autkiem, nie sądził, że samochód może się tak trzymać w zakrętach i mieć tak zestrojone zawieszenie - pewnie zasługa tego napędu, jak to powiedział "sportowa limuzyna lepsza od Mustanga...." Nawet nie chciał myśleć co by się działo przy oponach 20 cali, więc myślę, że nie jest tak najgorzej z naszymi Isiami.
Jestem ciekaw jak autko wypadło by na torze z większą liczbą prostych bo w Łodzi to bardzo kręty tor i auto czuje się jak ryba w wodzie.
Ogólnie polecam wszystkim tor w Łodzi całkiem fajne ceny za 4,5 h 219 zł w sumie podam linka dla zainteresowanych: https://tor-lodz.pl/akademia-jazdy/20-t ... -auto-4-5h chyba nie jest to zakazane.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1693
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Szkoda, że język najbardziej barbarzyński wśród europejskich...
M.
M.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 sty 2025, o 15:23
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Kraków
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
Cześć, chciałem powitać grono 260, inne grono takze witam
od 3 tygodni mam krajowa Insignie sports tourer 2.0T, jeździ, skręca i hamuje póki co
Pozdrawiam.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1693
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Ekskluzywny klub użytkowników Insignia B 2.0T 260 KM
No i spala benzynę 
Pozdrowienia i powodzenia!
M.

Pozdrowienia i powodzenia!
M.