------VII Ogólnopolski Zlot Insignia Club Polska 11-13.09 - zapraszamy
--------------------
---------------------------------------------------Nieco o elektryfikacji Opla - KLIK
--------------------
---------------- Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Jeżeli Twój problem nie pasuje do żadnego z wyżej wymienionych działów napisz go tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1232
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Post autor: wassermann » 19 lut 2020, o 17:04

To chyba już problem globalny i naszych czasów... Wzrost cen serwisu, wzrost komplikacji, obniżenie trwałości. W Polsce do tego ceny usług/robocizny też szybko idą w górę ostatnimi czasy.
Samochody nadają się pod wynajem... Gwarancja rozszerzona na 5 lat, leasing, a potem niech płacze frajer, który kupił przechodzone auto prywatnie... Smutna prawda.

M.

Awatar użytkownika
Scooby
Klubowicz
Posty: 137
Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Grójec
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Post autor: Scooby » 20 lut 2020, o 00:09

Niestety ale zgodzę się z moim przedmówca, mamy Audi A3 2014 rok silnik 1.4 tfsi przy 160k przebiegu niebieski dymek w serwisie powiedzieli że i tak długo wytrzymała, nie chciało się nam naprawiać poszła na sprzedaż za 30k nawet jednego telefonu nie było samochód poszedł do mechanika i rozebrany diagnoza wytarte pierścienie na dwóch tłokach i głowica do obróbki(głowica na foto) olej wymieniany jak w każdym samochodzie co 10k, plus że komplet pierścieni kosztował nas 500pln w serwisie i nie trzeba było tulejowac cylindrów samochód będzie pewnie jeździł u nas do 300k albo sprzedamy przy 250k za śmieszne pieniądze...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 3999
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Cascada, Insignia FL
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2015
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 36 razy
Kontakt:

Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Post autor: peja-1991 » 21 lut 2020, o 08:06

To jest właśnie ten downsizing 🙂
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1232
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Post autor: wassermann » 5 mar 2020, o 22:40

W Niemczech pokazał się katalog i dokładny cennik Insignii B FL. Na razie nie ma wszystkich zapowiadanych silników w ofercie.

Diesel
1.5 - 122 KM / 300 Nm / MT6 - 10.6s, 208 km/h (silnik 3-cyl.)
2.0 - 174 KM / 380 Nm / MT6 / FlexRide opcja - 8.0s, 226 km/h
2.0 - 174 KM / 380 Nm / AT8 / FlexRide opcja - 8.0s (albo 9.0s, bo chyba jest babol w danych), 223 km/h

Benzyna
1.4 - później
2.0 - 200 KM / 350 Nm / AT9 / FWD / FlexRide seria - 7.7s, 235 km/h (nie ma 4x4 w opcji)
2.0 - 230 KM / 350 Nm / AT9 / 4x4 /FlexRide seria - 7.4s, 237 km/h (tylko jako GSi)
W ten sposób po raz pierwszy od 2005* nie ma już żadnego Opla, który w katalogu pokazuje V max 250 km/h...
* W sumie nie po raz pierwszy, bo od 2018 już tak jest, ale myślałem, że ulegnie poprawie.

Dane dla wariantu nadwozia Grand Sport. Dla Sports Tourer tradycyjnie odrobinę gorsze osiągi.

M.

Awatar użytkownika
Scooby
Klubowicz
Posty: 137
Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Grójec
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Post autor: Scooby » 6 mar 2020, o 08:20

ciekawe czy benzynowe 2.0 z wariantem 200KM to jest ten sam silnik co 230KM zmieniony tylko softem...

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1232
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Post autor: wassermann » 6 mar 2020, o 08:30

Ten sam silnik w sensie bloku i głowicy. Nie mam pojęcia czy nie różni się jakoś osprzętem. Skrzynia też ta sama.
Takie samo jest także przełożenie główne. Dziwne zatem, że pomimo 30 kucy więcej jest tylko śladowy przyrost V max z 235 do 237 km/h.


Aha, bardzo uboga paleta lakierów. Żadnych specjalnych „szalonych”. I oczywiście żadnego programu „polakieruj na wybrany przez siebie kolor”.
- dwa białe (zwykły i perłowy)
- srebrny met.
- czarny met.
- szaaaary met.
- brązowy met.
- czerwony Chilli met. (jedyna żywa barwa)
- granatowy met.

M.

Awatar użytkownika
Scooby
Klubowicz
Posty: 137
Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Grójec
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Post autor: Scooby » 6 mar 2020, o 13:08

Nie wiem czy tylko u mnie, ale lakier już jest bardzo miękki i podatny na zarysowania...

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1232
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Post autor: wassermann » 6 mar 2020, o 13:44

Lakier ekologiczny, biodegradowalny :lol:
Ja na srebrny nie narzekam. Nie widzę różnic w jakości lakieru między Vectrą C, Insignią A i Insignią B.
Po 3 latach na Insi A miałem tylko jedną lekką ryskę kwalifikującą się do polerki po jakiejś krowie, która przeciskała się obok niuni i zaczepiła czort wie czym. I tak sukces jak na auto, które jeździ Pn-Pt po mieście.
Z GSi pojechałem na detailing w rok po odbiorze i chwalili lakier, że perfekcyjny. Bo nie jeżdżę na żadne szczotki. Mówili, że niejeden wóz z fabryki przyjeżdża już z wadami, a moja roczna Insi jak lustereczko.

M.

Awatar użytkownika
Scooby
Klubowicz
Posty: 137
Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Grójec
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Post autor: Scooby » 6 mar 2020, o 13:53

Ja moją w lutym będę wysyłał do spa na polerkę maks 2 etapy albo one step plus twardy wosk (mam nadzieje że utrzyma się do zimy) i zobaczę co mi powie na temat lakieru, będzie miał co robić bo zderzak przód prawy dwie ryski (słupek parkingowy) :D

JaMi
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
Auto: Insignia B kombi
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Post autor: JaMi » 7 mar 2020, o 14:27

Scooby pisze:
6 mar 2020, o 13:08
Nie wiem czy tylko u mnie, ale lakier już jest bardzo miękki i podatny na zarysowania...
u siebie nie widzę różnicy w stosunku do poprzednich aut, lakier nadal bardzo ładny. Samochód nigdy nie był myty w myjniach automatycznych. Żadnych zabiegów wzmacniająco/upiękniających nie stosowałem i nie zamierzam stosować

Awatar użytkownika
Scooby
Klubowicz
Posty: 137
Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Grójec
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia B FL - 2020 - nadchodzi

Post autor: Scooby » 8 mar 2020, o 09:16

Zależy kto jak użytkuje ją w 5 miesięcy zrobiłem 30k km i już między innymi gniotek na masce od kamyka, porysowania od oparcia, w porównaniu do IA twierdzę że lakier jest słabszy, nawet przy kupnie powiedział mi koleś że w oplu są miękkie lakiery teraz (nie wiem co miał na myśli)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”