--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Chip B20DTH w Insignii B
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2216
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Z B20DTH
Przyrost na poziomie ponad 32% w KM i 31% w Nm... 20% w tym aucie uważam, za wynik conajmniej dobry i zadowalający.
Ciekawe co na te przyrosty turbo i sprzęgło.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Tam już seria wyszła bardzo dobrze. Auto jeździ bez problemu. To właśnie auto kolegi postu nad Twoim.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2216
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Wrzuce wykres po nowym roku, wszystko zostalo na kompie firmowym i w biureczku. Rozmawialem z turbem i sprzeglem. Na razie nie narzekają tez nie wale mu kazdy dzien do odciny tylko kiedy trzeba, no ale jak juz trzeba to ma pierd****ęcie
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Dodano po 12 minutach 34 sekundach:
Nie sprawdzale. Jak bylo wczesniej. Seria manual 4x4 ma wg. Katalogu sprint 0-100km/h w granicach 9,8s. Nie pamietam dokladnie, po kilku testach z roznymi appkami wyszlo powtarzalne 7,8s.
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Dodano po 12 minutach 34 sekundach:
Nie sprawdzale. Jak bylo wczesniej. Seria manual 4x4 ma wg. Katalogu sprint 0-100km/h w granicach 9,8s. Nie pamietam dokladnie, po kilku testach z roznymi appkami wyszlo powtarzalne 7,8s.
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 29 gru 2021, o 23:35 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin Forum.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin Forum.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2216
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Nie sprawdzale. Jak bylo wczesniej. Seria manual 4x4 ma wg. Katalogu sprint 0-100km/h w granicach 9,8s. Nie pamietam dokladnie, po kilku testach z roznymi appkami wyszlo powtarzalne 7,8s.
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Dodano po 21 minutach 52 sekundach:
Niech żyją dyski zdalne i dostęp do konta firmowego
Te graby na wykresie nie wiadomo z czego się wzięły, sprawdzane było wszystko, logi, kolektor dolotowy czy nie jest brudny czujnik ciśnienia. Program zrobiony mimo tych garbów na moją odpowiedzialność, chłopaki tak do końca woleli żebym najpierw znalazł źródło...
Mazmarcin doradza żebym podjechał jeszcze do kogo innego na dodatkowy pomiar żeby potwierdzić, czy czasem to nie wina maszyny do pomiaru.
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Dodano po 21 minutach 52 sekundach:
Niech żyją dyski zdalne i dostęp do konta firmowego
Te graby na wykresie nie wiadomo z czego się wzięły, sprawdzane było wszystko, logi, kolektor dolotowy czy nie jest brudny czujnik ciśnienia. Program zrobiony mimo tych garbów na moją odpowiedzialność, chłopaki tak do końca woleli żebym najpierw znalazł źródło...
Mazmarcin doradza żebym podjechał jeszcze do kogo innego na dodatkowy pomiar żeby potwierdzić, czy czasem to nie wina maszyny do pomiaru.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2022, o 10:44 przez Mateo, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Hmm jeśli to by była wina hamowni, to wszystkie auta by miały podobny efekt.
Te garby wydają się równoodległe od siebie względem obrotów (ostatniego bym się spodziewał tam, gdzie się skończył pomiar). Trochę mi to wygląda na efekt wzmocnienia rezonansowego - ale co by to moglo być to nie mam koncepcji...
Te garby wydają się równoodległe od siebie względem obrotów (ostatniego bym się spodziewał tam, gdzie się skończył pomiar). Trochę mi to wygląda na efekt wzmocnienia rezonansowego - ale co by to moglo być to nie mam koncepcji...
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2216
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Od pewnego juz czasu szukam, sprawdzam i nie umie niczego sie doszukac. Moze przupstnica albo inny podzespol ma jakis lekki skok w tych 3 miejscach i nie znajdziesz tego. Seryjny pomiar pokazuje te same garby. Sam nie uwazam tego za problem ale bylem ciekaw po prostu. Dlatego tak dlugo zwlekalem z wstawieniem pomiaru na forum. @mazmarcin przyczynil sie do tego ze go pokazuje, bo nie chcialem robic antyreklamy firmir ktora robila virusa. Podczas przyspieszania nic nie czuc, zadnej przerwy, skoku. Stad zakladam ze to nic co ma istotny wplyw na osiagi. Zobaczymy, moze w przyszlosci cos padnie i wtedy bede wiedziec. Ale polecam chlopakow bo robia dobra robote.
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 29 gru 2021, o 23:36 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin Forum.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin Forum.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
W silnikach A20DTR są widoczne bardzo dwa duże "cycki" a i tak nie było czuć że turbiny się zamieniają w trakcie przyspieszania.
A co do wykresu jak by to było co ileś obrotów to w przebiegu momentu pojawił by się czwarty po czipsie, a tu się przesunęły .
Ciekawe co to Ale wynik fajny.
A co do wykresu jak by to było co ileś obrotów to w przebiegu momentu pojawił by się czwarty po czipsie, a tu się przesunęły .
Ciekawe co to Ale wynik fajny.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Wynik zacny.
Seria "w normie".
Zaskakujący jest sam przyrost bo w stosunku procentwym rzadko osiągalny dla "bezpiecznego" stage1.
Jesli skoków nie czuć w trakcie jazdy przy pedale w podłogę to będzie cięzko ustalić przyczynę.
Można sprawdzić na innej hamowni, ale jeśli nie czuć tego w jeździe, nie wyskakują błędy etc. to niestety pozostanie czekac aż problem sam sie ujawni.
Ustawione zostały limitery dla biegów 1-3 na Nm czy idzie na pełnej.... przepustowości ?
Bądź co bądź gratuluję wyniku bo to dobrze świadczy o kondycji jednostki.
Seria "w normie".
Zaskakujący jest sam przyrost bo w stosunku procentwym rzadko osiągalny dla "bezpiecznego" stage1.
Jesli skoków nie czuć w trakcie jazdy przy pedale w podłogę to będzie cięzko ustalić przyczynę.
Można sprawdzić na innej hamowni, ale jeśli nie czuć tego w jeździe, nie wyskakują błędy etc. to niestety pozostanie czekac aż problem sam sie ujawni.
Ustawione zostały limitery dla biegów 1-3 na Nm czy idzie na pełnej.... przepustowości ?
Bądź co bądź gratuluję wyniku bo to dobrze świadczy o kondycji jednostki.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2216
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
dziękuję, Albo nie dziękuję żeby nie zapeszać:) idzie plynnie do konca bez progow. Oby jednak te "cycki" pozostały do samego końca (mam na myśli kiedyś w przyszłości sprzedaż auta) ukryte:)
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Może nie ten silnik ale już o nim tu było i jest w dziale dla IB jest.
Okazuje się że biTurbo ma dwa rodzaje sterownika silnika . Nigdzie o tym nie słyszałem ale tak jest. Jest sterownik z boscha i tam powinno być 209 KM i 480NM czyli tyle ile może maks skrzynia i jest Delco co powinien mieć 209 KM i 430 NM.
Tak wyszło po zczytaniu auta. Ja mam ten z Delco i nie jest tak chętny na modyfikacje co ten z Boscha. Ale za to seria igła jak kazała fabryka ponoć wedle sterownika.
No i nie boję się o skrzynię
Okazuje się że biTurbo ma dwa rodzaje sterownika silnika . Nigdzie o tym nie słyszałem ale tak jest. Jest sterownik z boscha i tam powinno być 209 KM i 480NM czyli tyle ile może maks skrzynia i jest Delco co powinien mieć 209 KM i 430 NM.
Tak wyszło po zczytaniu auta. Ja mam ten z Delco i nie jest tak chętny na modyfikacje co ten z Boscha. Ale za to seria igła jak kazała fabryka ponoć wedle sterownika.
No i nie boję się o skrzynię
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2216
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Graty. Ładnie się porysowało.
Przy tych wartościach to auto "w końcu jeździ" pewnie (choć i przy 209 i 432 Nm nie jest źle).
Przy tych wartościach to auto "w końcu jeździ" pewnie (choć i przy 209 i 432 Nm nie jest źle).
-
- Klubowicz
- Posty: 455
- Rejestracja: 13 lut 2016, o 14:05
- Auto: BMW G31
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 6 razy
- Otrzymał piwo: 22 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Panowie którzy mają wirusa, jakie EGT jest podczas intensywnej jazdy ? Czy ktoś z Was może to monitorował?
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2216
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Przy normalnej jeździe do 350st., szybsza zabawa na drodze - temperatura dochodzi do ok. 400st. Mocny sprint do 200km/h dało nawet radę pokazać 600st.
- Kriss
- Klubowicz
- Posty: 413
- Rejestracja: 3 lis 2017, o 09:34
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 11 razy
- Kontakt:
Re: Chip B20DTH w Insignii B
w B20 przy EGT 600 stopniach? DPF sie zaraz rozsypie jak zamek z piasku. Polecam przeanalizować temat bo w B20 DPFy są z piaskowca i dla nich maksymalna temp to okolice 450 - 500 stopni. Przerabiałem temat. Swego czasu, w podpoznańskiej dużej i znanej firmie od układów wydechowych miałem okazję na własne oczy przekonać się z czego zrobione są DPFy w B20 i co się z nimi dzieje. Pomijając klej który łączy kostki ceramiki, one same normalnie rozpadają się w rękach. Dla DPFa z B20 odpowiedź była: "Czyszczenie piecowe tylko na własną odpowiedzialność i bez gwarancji."
coś musi być na rzeczy, bo mają bardzo dużo zleceń właśnie na DPF-y z B20
zapytałem o DPFy z A20, dostałem odpowiedź: "Panie to było pancerne, a teraz w tych nowych to z gównolitu robią."
coś musi być na rzeczy, bo mają bardzo dużo zleceń właśnie na DPF-y z B20
zapytałem o DPFy z A20, dostałem odpowiedź: "Panie to było pancerne, a teraz w tych nowych to z gównolitu robią."
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Właśnie pytałem kiedyś o to na forum bo mi było dziwne wypalanie przy 300-400 stopniach jak się przesiadłem z silnikami A.
@ Mateo ma pełny piec po sam komin chyba
@ Mateo ma pełny piec po sam komin chyba