--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Modyfikacje mechaniczne i wizualne, detailing i kosmetyka
Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1606
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: wassermann » 28 kwie 2022, o 14:07

To więcej firm robi już LTG?
Bo najpierw jeden Kolega pisze, że ECU Majster, a teraz drugi, że HEKO (GCS Tuning.)

Czy i która z tych firm programowała u Was na nowo nie tylko sterownik silnika, ale i sterownik skrzyni AT8?

A tak z ciekawości - czy 2.0T nie-GSi w trybie Sport pozwalało schodzić obrotom poniżej 2000 rpm? A jak po programie? Nie miałem okazji przejechać się nie-GSi, natomiast u mnie tryb Sport zawsze trzyma obroty nie niższe jak 2000. Jeśli jadę np. z 1500 rpm na Tour i wcisnię Sport, to skrzynia natychmiast redukuje bieg, aby dać te 2000-2100 i nie pozwala niżej.

M.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8946
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: mazmarcin » 28 kwie 2022, o 14:26

Nawet w dieslu trzyma około 2 tysi na sporcie w nie gsi.

pawelolo2
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
Auto: Insignia grand sport
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Zawiercie
Postawił piwo: 1 raz

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: pawelolo2 » 14 sie 2022, o 11:04

Również próbowałem podnieść moc w mojej Insigni, opierając się o opinię udałem się do Cinsoft okolice Gliwic, niestety tunerowi nie udało się połączyć że sterownikiem w moim samochodzie ]:-<

Dodano po 3 minutach 44 sekundach:
We wtorek spróbuję ECU Majster, lub HEKO (GCS Tuning , będę dzwonił zobaczę co powiedzą odnośnie tego problemu z komunikacją sterownika ale skoro kolegą pomogli to i może u mnie coś dadzą radę :D

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: dokia » 14 sie 2022, o 11:20

ECU Majster spokojnie ogarnie. U mnie zrobił na 287KM. Polecam 👍
Radio 357 :)

pawelolo2
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
Auto: Insignia grand sport
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Zawiercie
Postawił piwo: 1 raz

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: pawelolo2 » 14 sie 2022, o 11:23

To super by było, trochę mam daleko bo 270km w jedną stronę ale jeśli da radę to jadę :D :D :D,
Ps. A jakie koszty modyfikacji jeśli można wiedzieć?

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: dokia » 14 sie 2022, o 11:36

Miałam tyle samo km do zrobienia. Też dałam radę 🤗

2000zł równo i mniej nie będzie bo tu nie ma gotowca, to nie diesel. Program on robi w trasie, weźmie kluczyki, włoży sondę w wydech i zniknie na minimum 2h.
Radio 357 :)

pawelolo2
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
Auto: Insignia grand sport
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Zawiercie
Postawił piwo: 1 raz

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: pawelolo2 » 14 sie 2022, o 11:51

dokia pisze:
14 sie 2022, o 11:36
...
To super, we wtorek dzwonię, dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 14 sie 2022, o 18:59 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: dokia » 14 sie 2022, o 12:08

Każe Ci zmienić filtr powietrza aby auto miało czym oddychać na czipie oraz zatankować do pełna minimum 98 na CircleK lub 100 na Shell. Więc jak jeździsz na 95 to trzeba wyjeździć do czipa
Radio 357 :)

pawelolo2
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
Auto: Insignia grand sport
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Zawiercie
Postawił piwo: 1 raz

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: pawelolo2 » 14 sie 2022, o 12:21

dokia pisze:
14 sie 2022, o 12:08
...
Tak, wiem to samo mówił gość z Cinsoft, że paliwo 98, Świeże filtry i nowe świece zapłonowe bo rzekomo cofa zapłon na starych świecach, więc u mnie wszystko wymienione.
A powiedz mi jeszcze czy poza modyfikacją którą przeprowadza w terenie jest jeszcze hamowania?
Ostatnio zmieniony 14 sie 2022, o 19:00 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8946
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: mazmarcin » 14 sie 2022, o 13:10

No a skąd by wiedziała ile ma km? Ma tam hamownię ale tylko ośkę i rozpina most do hamowania.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: dokia » 14 sie 2022, o 13:12

Marcin wie wszystko. Nie tylko ja robiłam tam soft. Inni od nas też i chwalili. Facet to wirtuoz w swoim fachu.
Radio 357 :)

pawelolo2
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
Auto: Insignia grand sport
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Zawiercie
Postawił piwo: 1 raz

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: pawelolo2 » 14 sie 2022, o 13:12

Ok, bo właśnie widziałem na zdjęciach, że hamowania na jedną oś

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: dokia » 14 sie 2022, o 13:13

Tak. Rozepnie, potem zepnie i jest jak trzeba.
Radio 357 :)

pawelolo2
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
Auto: Insignia grand sport
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Zawiercie
Postawił piwo: 1 raz

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: pawelolo2 » 7 wrz 2022, o 09:59

I oto dzisiaj nadszedł ten dzień :D

Dodano po 5 minutach 56 sekundach:
💪💪💪

Dodano po 21 sekundach:
💪💪💪

Dodano po 1 minucie 7 sekundach:
Ecumajster działa 💪

Mazril
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 28 kwie 2021, o 22:35
Auto: Insignia B GS 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Kraków

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: Mazril » 7 wrz 2022, o 10:08

pawelolo2 pisze:
7 wrz 2022, o 10:05
...

Robisz w GCS Tuning czy ECU Majster ? Daj znać jak wyniki i czy modyfikuje soft w skrzyni. GCS'a mam na miejscu pod Krakowem to była by szybka piłka.

Dobra po edycji posta widzę że ECU, jakie wyniki i ile PLN ?
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2022, o 15:52 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.

pawelolo2
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
Auto: Insignia grand sport
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Zawiercie
Postawił piwo: 1 raz

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: pawelolo2 » 7 wrz 2022, o 11:29

Jeszcze w trakcie, dam znać po wszystkiemu, jakna razie wszystko na dobrej drodze 💪

Dodano po 20 minutach 46 sekundach:
224KM, 383Nm

Dodano po 16 sekundach:
Oczywiście w serii

Dodano po 1 godzinie 3 minutach 11 sekundach:
Po trzeciej próbie 282,5Km i 453,5Nm💪💪💪

Dodano po 5 godzinach 35 minutach 28 sekundach:
I z takim wynikiem pozostało 😁
Cena to 2tyś.

Dodano po 1 minucie 43 sekundach:
Skrzynia dobrze odbiera moc i moment, nie trzeba nic robić

Dodano po 4 minutach 14 sekundach:
Po przejechaniu 300km tj. Powrocie do domu jestem bardzo zadowolony z modyfikacji, po prostu nie ten sam samochód 😁 on zaczął żyć, różnica jest kolosalna a przy okazji wyszło jak Opel oszukuje na mocy (z deklarowanych 260 raptem 224🤨😡 szkoda)

Dodano po 5 minutach 24 sekundach:
Co do Pana który wykonał modyfikację szczerze mogę polecić, moim zdaniem dobry fachowiec, Mistrz 💪💪💪💪💪💪

Dodano po 9 minutach 28 sekundach:
Nadmienię ze jakieś dwa miesiące temu fachowiec z Cinsoft pod Gliwicami, po rozmowie telefonicznej stwierdził ze zrobi modyfikacje bez problemu, po odstawieniu samochodu i dwóch dniach rozłożył ręce mówiąc że się nie da dokonać modyfikacji i skasował za to 100zł 🤔, sam nie wiem za co zapłaciłem, chyba za jego brak wiedzy (może się dokształci za to 100zł albo zaiwestuje w lepszy sprzęt) powiedział, że prawdopodobnie coś było robione w serwisie i jest zablokowany sterownik i nic nie da się zrobić ....hmmm ciekawa teoria....a tu jednak się dało 👍🙂

Dodano po 2 minutach 50 sekundach:
Proszę nie traktować moich wypowiedzi jako reklamy lub antyreklamy, jest to jedynie moje zdanie na temat fachowców i swiadczonych przez nich usług czyli tego co doświadczyłem na własnej skórze 😉

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8946
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: mazmarcin » 7 wrz 2022, o 19:38

Widać że słabo te silniki mają z serią. Wstaw wykes.
Teraz to jasne że inne auto ;)

Awatar użytkownika
Mateo
Klubowicz
Posty: 2178
Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
Auto: INSIGNIA GS
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Racibórz
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 19 razy

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: Mateo » 7 wrz 2022, o 20:25

Ani to reklama ani antyreklama ECU MAJSTER już pokazał na co go stać, no ten INNY fachowiec próbował, byc mpze się staral, wydaje mi sie, że za tę próbę mimo wszystko mało wziął bo inny mógłby skasować więcej. 100 to uczciwe.

Pogratulować zmiany auta w pół dnia
Obrazek

pawelolo2
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: 31 lip 2022, o 19:30
Auto: Insignia grand sport
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Zawiercie
Postawił piwo: 1 raz

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: pawelolo2 » 7 wrz 2022, o 21:07

Wykres 👍

Dodano po 2 minutach 1 sekundzie:
💪💪💪
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: dokia » 7 wrz 2022, o 22:20

Też tam robiłam . Też wynik przecudny i też 2 tysiące zostawiłam. U mnie po pierwszej próbie wyszło 287KM. Pan zapytał czy mi wystarczy i ja przestraszona powiedziałam że tak 😱

To że nie trzyma serii to też dlatego że automat i sonda jest tylko w jednej rurze, więc reszta koni ucieka druga rurą w tym pomiarze. 👍
Radio 357 :)

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning i auto detailing”