To więcej firm robi już LTG?
Bo najpierw jeden Kolega pisze, że ECU Majster, a teraz drugi, że HEKO (GCS Tuning.)
Czy i która z tych firm programowała u Was na nowo nie tylko sterownik silnika, ale i sterownik skrzyni AT8?
A tak z ciekawości - czy 2.0T nie-GSi w trybie Sport pozwalało schodzić obrotom poniżej 2000 rpm? A jak po programie? Nie miałem okazji przejechać się nie-GSi, natomiast u mnie tryb Sport zawsze trzyma obroty nie niższe jak 2000. Jeśli jadę np. z 1500 rpm na Tour i wcisnię Sport, to skrzynia natychmiast redukuje bieg, aby dać te 2000-2100 i nie pozwala niżej.
M.
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
---------------------IX Zlot Insignia Club Polska 27-29 maja - Zarejestruj się, info tu
--------------------
----------------
Zobacz nasz portal klubowy ---------------
Polub naszą stronę na Facebooku ---------------
Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
---------------------IX Zlot Insignia Club Polska 27-29 maja - Zarejestruj się, info tu
--------------------
----------------



B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1531
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 7409
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 13 razy
- Otrzymał piwo: 79 razy
Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy
Nawet w dieslu trzyma około 2 tysi na sporcie w nie gsi.