--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
---------------------IX Zlot Insignia Club Polska 27-29 maja - Zarejestruj się, info tu
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Modyfikacje mechaniczne i wizualne, detailing i kosmetyka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1531
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 21 razy

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: wassermann » 28 kwie 2022, o 14:07

To więcej firm robi już LTG?
Bo najpierw jeden Kolega pisze, że ECU Majster, a teraz drugi, że HEKO (GCS Tuning.)

Czy i która z tych firm programowała u Was na nowo nie tylko sterownik silnika, ale i sterownik skrzyni AT8?

A tak z ciekawości - czy 2.0T nie-GSi w trybie Sport pozwalało schodzić obrotom poniżej 2000 rpm? A jak po programie? Nie miałem okazji przejechać się nie-GSi, natomiast u mnie tryb Sport zawsze trzyma obroty nie niższe jak 2000. Jeśli jadę np. z 1500 rpm na Tour i wcisnię Sport, to skrzynia natychmiast redukuje bieg, aby dać te 2000-2100 i nie pozwala niżej.

M.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 7409
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 13 razy
Otrzymał  piwo: 79 razy

Re: B20NFT 2.0T 260KM Insignia B - chip tuning podniesienie mocy

Post autor: mazmarcin » 28 kwie 2022, o 14:26

Nawet w dieslu trzyma około 2 tysi na sporcie w nie gsi.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning i auto detailing”