------VII Ogólnopolski Zlot Insignia Club Polska 11-13.09 - fotorelacja
--------------------
------------------------Opel poszerza paletę zespołów napędowych w modelu Insignia - KLIK
--------------------
---------------- Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia B na innych rynkach

Tematy różne, problemy nie pasujące do żadnego z działów
ODPOWIEDZ
Resoviak
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 1 kwie 2020, o 20:31
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Rzeszów
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Insignia B na innych rynkach

Post autor: Resoviak » 12 kwie 2020, o 16:27

Czytam dużo na temat Insigni B i grzebiąc w necie natrafiłem na 2 ciekawostki. Jedna z nich jest doskonale znana i temat był poruszany na tym Forum: Buick Regal z USDM - jak wiemy ma jedna bardzo fajną rzecz - elektryczna klapa bagażnika.. I tutaj nasuwa się pytanie: ściągnięcie części z USA i przerobienie klapy na elektryczną to jakaś wielka filozofia? Nie natrafiłem w necie na żadną Insignię stuningowaną w ten sposób. Dlaczego? Kwestia kasy czy trudności technicznych? Teoretycznie to bliźniaczy model, myślę, że niejeden europejski właściciel IB byłby chętny na takie rozwiązanie.

Druga ciekawostka - wiedzieliście, że Buick Regal na rynku chińskim występuje w wersji sedan?

Pozdrawiam świątecznie.

Awatar użytkownika
wirus
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: 6 gru 2019, o 23:41
Auto: Buick Regal AWD
Kod silnika: B20NHT
Rok produkcji: 2016
Miasto: Rozprza
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia B na innych rynkach

Post autor: wirus » 15 maja 2020, o 11:15

Na rynku australijskim występuje jeszcze Holden. Największą ciekawostką jest model insigni w wersji pickap.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1352
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 14 razy

Re: Insignia B na innych rynkach

Post autor: wassermann » 15 maja 2020, o 15:55

I to właśnie Holden ma w ofercie najmocniejszą wersję Insignii (o 10 KM więcej niż w USA):
3.6 V6 wolnossak, 320 KM, AT9, oczywiście 4x4 i jako jedyna sportowe zawieszenie z przodu (takie jak kiedyś miała OPC)

Inna sprawa, że wg testów w codziennej jeździe 2.0T jest bardziej responsywny bez kręcenia (dzięki turbo) i wyraźnie lżejszy na przedniej osi.

Ale to i tak historia... Nie wiadomo czy po lifcie będzie kontynuacja Regala i Commoder'a. Bo zarówno "Insignia" do USA, jak i do Australli, wychodziła z fabryki w Niemczech. Chyba nie będzie ciągu dalszego.

M.

Awatar użytkownika
wirus
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: 6 gru 2019, o 23:41
Auto: Buick Regal AWD
Kod silnika: B20NHT
Rok produkcji: 2016
Miasto: Rozprza
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia B na innych rynkach

Post autor: wirus » 20 maja 2020, o 23:44

Silniki w USA i Australii są te same i moc mają taką samą różnica bierze się za sposobu liczenia mocy. Amerykańskie „konie” są nieco słabsze (1 kW = 1,36 KM w Europie, przy przeliczniku 1 kW = 1,34 KM w Stanach Zjednoczonych), w Australii liczą tak jak w europie.
Obecnie posiadam Buick Regal w wersji starszej, myślę nad sprowadzeniem właśnie Regala GS w nowym modelu. Tak wyglądała by insignia opc gdyby była.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Dyskusje ogólne”