------VII Ogólnopolski Zlot Insignia Club Polska 11-13.09 - zapraszamy
--------------------
---------------------------------------------------Nowy kokpit w Oplach - Pure Panel - KLIK
--------------------
---------------- Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Tematy różne, problemy nie pasujące do żadnego z działów
JaMi
Użytkownik
Posty: 240
Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
Auto: Insignia B kombi
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: JaMi » 29 sie 2019, o 07:04

niech ktoś powie, że to auto źle wygląda :D
Dla mnie miodzio :lol:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 4639
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 79 razy
Otrzymał  piwo: 43 razy
Kontakt:

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: dokia » 29 sie 2019, o 07:12

Bardzo dobrze wygląda 😍
Nie wiem czemu nasi malkontenci tak się czepiają. Pfff...
Ja bym mogła jeździć takim od dziś i nie przeszkadzałoby mi nawet to że sobie już postanowiłam, że nie kupię więcej kombi. A wymyśliłam tak z dwóch powodów- pierwszy to dlatego że jeżdżę zwykle już sama więc po co mi wagon, drugi -bo kubatura kombi dłużej się nagrzewa zimą i po prostu mi niefajnie.

Awatar użytkownika
IrekB
Użytkownik
Posty: 104
Rejestracja: 20 lis 2018, o 23:21
Auto: Insgnia B CT 4x4
Rok produkcji: 2018
Miasto: Rzeszów
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: IrekB » 29 sie 2019, o 07:24

Kusi wyglądem :D
Kombi przy małych dzieciach, dużym bagażu, jakieś wyjazdy na narty - potrafi się odwdzięczyć :D

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 4639
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 79 razy
Otrzymał  piwo: 43 razy
Kontakt:

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: dokia » 29 sie 2019, o 07:39

Tak, ale jak ktoś wyrasta z dzieci i wózków to dla jednej osoby za dużo miejsca. A np HB ma dziurę między bagażnikiem a kanapą i można te drzwiczki otworzyć i narty mieszczą się świetnie. Sprawdziłam 🤗

Awatar użytkownika
IrekB
Użytkownik
Posty: 104
Rejestracja: 20 lis 2018, o 23:21
Auto: Insgnia B CT 4x4
Rok produkcji: 2018
Miasto: Rzeszów
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: IrekB » 29 sie 2019, o 08:02

No tak, male dzieci - wózki itp. a większe dzieci - deskorolki, hulajnogi, rolki i inne bajery. Właśnie to przerabiam :D
A w nowej wersji IB nie ma otworu, tylko składana kanapa 60/40 - tu też przyoszczędzili.
Mi to w sumie nie przeszkadza, narty do boxa a reszta mieści się w bagażniku.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 4639
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 79 razy
Otrzymał  piwo: 43 razy
Kontakt:

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: dokia » 29 sie 2019, o 08:36

Przerabiasz , bo nie wyrosłeś :P jak ja mam pełnoletnie, to już hulajnóg, rolek i deskorolek też nie wożę :P ja wożę powietrze a i tak dziwnie dużo palę.

Ta nowa Iśka fajna jest, ciekawe jaka cena będzie z topowym wyposażeniem. Bo np teraz na wynajmie Iśka 2019 z super wyposażeniem to 2tyśki netto.

JaMi
Użytkownik
Posty: 240
Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
Auto: Insignia B kombi
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: JaMi » 29 sie 2019, o 09:00

IrekB pisze:
29 sie 2019, o 08:02
A w nowej wersji IB nie ma otworu, tylko składana kanapa 60/40 - tu też przyoszczędzili.
Mi to w sumie nie przeszkadza, narty do boxa a reszta mieści się w bagażniku.
ja mam kanapę inaczej dzieloną, o tak (choć to inne nadwozie, bo mam kombi)
jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie w porównaniu do otworu na narty, w który i tak narty w pokrowcu nigdy mi nie wchodziły
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Chorwat
Klubowicz
Posty: 156
Rejestracja: 30 lip 2019, o 21:10
Auto: 2.0T 250KM 4x4 A/T
Kod silnika: B20NHT
Rok produkcji: 2015
Miasto: Toruń
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: Chorwat » 29 sie 2019, o 13:14

Mam tak samo w Asi K - kanapa dzielona 40:20:40. Bardzo wygodne rozwiązanie.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1255
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: wassermann » 29 sie 2019, o 14:47

Większość Insi B miała na początku podział 40/20/40. Po którejś zmianie cennika zrobili bazowo 60/40, a 40/20/40 uzależnili od zakupu droższej wersji (i bodajże konkretnej tapicerki).

A co do meritum - tematu wątku - to GSi z jeszcze słabszym silnikiem to smutna wizja. Samochód (napęd 4x4, zawieszenie, hamulce) ma zdecydowanie potencjał na więcej niż te 2.0T 260 KM. Może wcale niekoniecznie na V6, bo ciężki silnik zmienia rozkład masy, ale na bardziej podkręcone 2.0. Na YT jest film po tuningu (Stage 2), w którym 2.0T rozpędza się od 0 do 200 km/h w ok. 20-21 sekund, a to stanowi bardzo dobry wynik! Seryjnie ok. 27 sek.

M.

Awatar użytkownika
IrekB
Użytkownik
Posty: 104
Rejestracja: 20 lis 2018, o 23:21
Auto: Insgnia B CT 4x4
Rok produkcji: 2018
Miasto: Rzeszów
Otrzymał  piwo: 11 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: IrekB » 29 sie 2019, o 20:30

Faktycznie (sprawdziłem) kanapa jest dzielona 40/20/40 z tym że środek składa się ręcznie pociągając za tasiemkę.
Przyciskami z bagażnika składam lewą lub prawą część siedzeń 40/60

Awatar użytkownika
Scooby
Klubowicz
Posty: 138
Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Grójec
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: Scooby » 30 sie 2019, o 07:25

W insigni A miałem 60/40 rozkładaną, w ofertach na B miałem 40/20/40 albo 40/60 tak jak napisał wassermann zależny podział kanapy jest od tapicerki.

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 548
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 13 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: as pik » 30 sie 2019, o 10:08

wassermann pisze:
29 sie 2019, o 14:47
Większość Insi B miała na początku podział 40/20/40. Po którejś zmianie cennika zrobili bazowo 60/40, a 40/20/40 uzależnili od zakupu droższej wersji (i bodajże konkretnej tapicerki).

A co do meritum - tematu wątku - to GSi z jeszcze słabszym silnikiem to smutna wizja. Samochód (napęd 4x4, zawieszenie, hamulce) ma zdecydowanie potencjał na więcej niż te 2.0T 260 KM. Może wcale niekoniecznie na V6, bo ciężki silnik zmienia rozkład masy, ale na bardziej podkręcone 2.0. Na YT jest film po tuningu (Stage 2), w którym 2.0T rozpędza się od 0 do 200 km/h w ok. 20-21 sekund, a to stanowi bardzo dobry wynik! Seryjnie ok. 27 sek.

M.
...Kurde 300zł z przodu w GSI było by idealnym preludium do 350zł w OPC ;)

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 548
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 13 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: as pik » 4 wrz 2019, o 07:42


Traffic
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 2 paź 2019, o 20:42
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Szczecin

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: Traffic » 3 paź 2019, o 19:24

Sedan dużo dużo ładniejszy ;)

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: (pod)Stolyca
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: jurass » 13 paź 2019, o 15:13

JaMi pisze:
25 sie 2019, o 12:28
peja-1991 pisze:
10 sie 2019, o 09:58
Jeździłem Insignia B 165,170 i 200 KM a ostatnio Peugeotem 508 zarówno z silnikiem 2,0 hdi 180 KM - zrobiłem ponad 1000km oraz 1,6 benzyna 180 KM i przyznam szczerze, że Insigni potrzebny jest ten lifting.

Peugeot jeździ nieporównywalnie lepiej, zawieszenie pracuje świetnie, układ przeniesienia napędu również.
Wysiadając z 508 byłem bardzo zaskoczony - pozytywnie.
O ile wcześniej nie myślałbym poważnie o Peugeocie tak po dłuższej jeździe, poważnie rozważyłbym jego zakup.
ciekawe co piszesz, bo spotkałem się z opiniami dziennikarzy motoryzacyjnych...
Clarkson i spółka od dawna naśmiewają się z dziwacznych Peugeot'ów. W jednym z odcinków The Grand Tour zrobili nawet skecz jak Francuzi radzą jak zrobić kolejną paskudę. :lol:
Oczywiście zdarzały się rodzynki takie jak 205 GTi czy 405 Mi16. Sam jeździłem kiedyś dwulitrową benzyną 406 jak tylko weszła na rynek i wtedy było to bardzo świeżo wyglądające auto, które mi się podobało. Później było już tylko gorzej.

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 548
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 13 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: as pik » 16 paź 2019, o 21:38



Dla tych którzy wierzą w 260 kuni w GSi...
Happy end...
Na tym kanale macie cała historię tego auta.
Zresztą kto zna JP... ;)
Ładne spadki...

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1255
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Otrzymał  piwo: 13 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: wassermann » 16 paź 2019, o 22:22

W sumie nie wiem o co chodzi w tym programie, czy ten JPK to jakiś lanser motoryzacyjny, który coś tam sprzedaje?

Insignia (dowolna) z AT8 nie daje się zmierzyć na hamowni. Zresztą starsze z AT6 pewnie też na to cierpią. Sprawa została już omówiona i opisana przez tunerów z EDS.

Badanie na hamowni wymaga "rozpędzania" samochodu z niskich obrotów cały czas na jednym i tym samym biegu (przełożenie bezpośrednie). W manualu to oczywiste. W przypadku automatu - gaz do pierwszego oporu. Nie można wcisnąć kickdown, bo skrzynia zredukuje. Nawet jak ustawisz skrzynię w tryb M (łopatki), to kickdown i tak wymusi redukcję i obroty natychmiast drastycznie wzrosną.

Tunerzy odkryli, że w Insiach z AT8 maksymalna moc i moment obrotowy są podawane na koła TYLKO w pozycji gazu kickdown. Zatem badanie na hamowni nie będzie w stanie pokazać maksymalnej mocy ani momentu. Te są do osiągnięcia tylko z butem w podłodze. Warto pamiętać na drodze i cisnąć zawsze w opór, nawet gdy wcześniej zredukowało się bieg manetką ;)

Dodatkowo odkryli, że max moment obrotowy jest ograniczony na różnych biegach (na I. to normalne), a w pełni dostępny jest na II. V. i jeszcze którymś biegu (nie wiadomo za cholerę dlaczego).

Po zdjęciu kagańców ze skrzyni i po lekkim podkręceniu silnika, auto robi setkę nieco poniżej 6 i dwie setki mieści w 20 sekund... To jest wynik jak należy, zwłaszcza ta druga setka w 20 sek. robi wrażenie. O całe 7 sekund lepiej od serii.

Tutaj opisałem:
http://insigniaklub.pl/2-0t-260km-czy-m ... -t620.html

Nic tylko wysupłać 1000 EUR na program, olać gwarancję, podmienić zawartość pamięci flash - i hulaj dusza, piekła nie ma, jest tylko świat znikający w tylnym lusterku... ;D
... I co chwila rezerwa w baku ]:->

M.

Awatar użytkownika
Scooby
Klubowicz
Posty: 138
Rejestracja: 4 sie 2019, o 17:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Grójec
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: Scooby » 17 paź 2019, o 07:31

wassermann pisze:
16 paź 2019, o 22:22
Edit
W Warszawie się goście od v-tuning podnoszą na hamowni w insigni b 2.0t benyzna na 302 konie i 472 Nm jeszcze z nimi nie rozmawiałem ale po nowym roku planuje pojechać bo koszt znacznie mniejszy i da się zmierzyć Insignie ;)
Ostatnio zmieniony 17 paź 2019, o 07:31 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 548
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 13 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: as pik » 17 paź 2019, o 08:19

wassermann pisze:
16 paź 2019, o 22:22
W sumie nie wiem o co chodzi w tym programie, czy ten JPK to jakiś lanser motoryzacyjny, który coś tam sprzedaje?

Insignia (dowolna) z AT8 nie daje się zmierzyć na hamowni. Zresztą starsze z AT6 pewnie też na to cierpią. Sprawa została już omówiona i opisana przez tunerów z EDS.

Badanie na hamowni wymaga "rozpędzania" samochodu z niskich obrotów cały czas na jednym i tym samym biegu (przełożenie bezpośrednie). W manualu to oczywiste. W przypadku automatu - gaz do pierwszego oporu. Nie można wcisnąć kickdown, bo skrzynia zredukuje. Nawet jak ustawisz skrzynię w tryb M (łopatki), to kickdown i tak wymusi redukcję i obroty natychmiast drastycznie wzrosną.

Tunerzy odkryli, że w Insiach z AT8 maksymalna moc i moment obrotowy są podawane na koła TYLKO w pozycji gazu kickdown. Zatem badanie na hamowni nie będzie w stanie pokazać maksymalnej mocy ani momentu. Te są do osiągnięcia tylko z butem w podłodze. Warto pamiętać na drodze i cisnąć zawsze w opór, nawet gdy wcześniej zredukowało się bieg manetką ;)

Dodatkowo odkryli, że max moment obrotowy jest ograniczony na różnych biegach (na I. to normalne), a w pełni dostępny jest na II. V. i jeszcze którymś biegu (nie wiadomo za cholerę dlaczego).

Po zdjęciu kagańców ze skrzyni i po lekkim podkręceniu silnika, auto robi setkę nieco poniżej 6 i dwie setki mieści w 20 sekund... To jest wynik jak należy, zwłaszcza ta druga setka w 20 sek. robi wrażenie. O całe 7 sekund lepiej od serii.

Tutaj opisałem:
http://insigniaklub.pl/2-0t-260km-czy-m ... -t620.html

Nic tylko wysupłać 1000 EUR na program, olać gwarancję, podmienić zawartość pamięci flash - i hulaj dusza, piekła nie ma, jest tylko świat znikający w tylnym lusterku... ;D
... I co chwila rezerwa w baku ]:->

M.
Szokuje mnie to jak zawiła jest elektronika w Insigniach B i jak mocno kaganiec trzyma... Druga sprawa, zrobisz program i masz 1/3 mocy więcej :lol: efekt murowany, prawdziwe GSi ;)

Awatar użytkownika
jurass
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: (pod)Stolyca
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Insignia B GSi polift z silnikiem 1.6 225KM

Post autor: jurass » 20 paź 2019, o 13:40

wassermann pisze:
16 paź 2019, o 22:22
Nic tylko wysupłać 1000 EUR na program, olać gwarancję
Nie trzeba olewać, można chyba wymienić cały sterownik, a oryginalny zachować w dziewiczym stanie. Oczywiście to dodatkowy koszt i zachód.

Dodano po 5 godzinach 16 minutach 30 sekundach:
Scooby pisze:
17 paź 2019, o 07:31
W Warszawie się goście od v-tuning podnoszą na hamowni w insigni b 2.0t benyzna na 302 konie i 472 Nm jeszcze z nimi nie rozmawiałem ale po nowym roku planuje pojechać bo koszt znacznie mniejszy i da się zmierzyć Insignie ;)
Na hamowni to chyba sprawdzają, a nie podnoszą, co? ;) Wiesz coś więcej o nich? I jaki niby koszt? Firma w ogóle jest z Leżajska, a w Warszawie to oddział, albo z kimś współpracują.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Dyskusje ogólne”