--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B Grand Sport 1.5 165km AT by malin
- malin400
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 kwie 2019, o 21:26
- Auto: Opel Insignia B GS
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Koszalin
Insignia B Grand Sport 1.5 165km AT by malin
Cześć,
długo się zastanawiałem nad zmianą auta, a że od 2014 roku byłem właścicielem Opla Vectry C Z20NET: z którego byłem mega zadowolny, to wybór padł na Insignię. Zastanawiałem się nad Insignią A polift, natomist jakoś nie mogłem sobie znaleźć silnika, który by mi pasował, a waga wersji A dodatkowo ten problem potęgowała.
Więc pewnego dnia w okolicach lutego padło na Insignię B. Auto musiało mieć grzane siedzenia oraz światłą LED, no i musiał to być Grand Sport. Wynalazłem sobię kilka sztuk w Warszawie, natomiast trafiła się jedna sztuka na miejscu, w Koszalinie, więc pojechałem obejrzeć.
Auto, jako nowe było kupione w Koszalinie w grudniu 2018 roku. Później trafiło z powrotem do ASO i zostało wystawione, jako używane. Miało wszystko czego potrzebowałem z wyposażenia. Przebieg, który wtedy widniał to 118 tys km. Auto było serwisowane cały czas w ASO. Wszystko mi pasowało, dodatkowo Opel dał 2 lata gwarancji na auto - więc się zdecydowałem: Auto stało na 17 calowych felgach - dostałem 2 takie same komplety. Chciałem założyć 19, natomiast niezrozumiała historia dla mnie, czemu Opel nie homologował 19 calowych kół do tego modelu !?!?, zmusiła mnie do porzucenia tego rozmiaru, więc ze względu na ubezpieczenie i inne historie padło na 18. Na zakupionych felgach były Bridgestony z 2019 roku, dwie z nich są w znakomitym stanie, a 2 kupiłem nowe ankook Ventus S-1 Evo2 K-117
245/45 R18: Auto zyskało na wyglądzie, natomiast wolałbym większą felgę - no nic, na 20 się nie zdecydowałem. Auto mega wygodne, pakowne, fajnie się prowadzi. W porównaniu do vectry jest oczywiście słabsze, natomiast szczerze mówiąc jestem pozytywnie zaskoczony tym silniczkiem. Utemeperowałem trochę swój styl jazdy i jest bardzo ok. Insignia ostatnio zrobiła trasę do Szkocji i z powrotem, Zrobiliśmy ponad 4300 km i naprawdę nie byliśmy zmęczeni mocno tą podróżą. Vectra nie oferowała takiego komfortu (przynajmniej moja, ale fakt były tam eibachy, 18 cali to trochę mniejszy profil, niż w IB).
Insignia dostała również nowe dywaniki: oraz bagażnik rowerowy: Z wyposażenia m.in:
- cyfrowe zegary
- hud
- grzane siedzenia
- swiatała intellilux
Niestety brakuje grznaej kiery
Na zimę zakupione opony, Barum Polaris 5 245/45/18: Ogólnie z auta jestem bardzo zadowolny. Po drodze była usterka z czujnikiem wałka rozrządu (czy jakoś tak, nie pamiętam dokładnie) - zostało to wymienione na gwarancji. No i ostatnia usterka wydarzyła się podaczas podróży po Szkocji - błąd z pedały przyspieszenia. Zrobiłem rekonesans i przeczytałem, że była akcja serwisowa na ten element - obecnie czekam na powrót tego błędu, to wtedy oddam do ASO. Błąd nie przeszkodził w urlopie, gdyż po skasowaniu można było normalnie śmigać.
długo się zastanawiałem nad zmianą auta, a że od 2014 roku byłem właścicielem Opla Vectry C Z20NET: z którego byłem mega zadowolny, to wybór padł na Insignię. Zastanawiałem się nad Insignią A polift, natomist jakoś nie mogłem sobie znaleźć silnika, który by mi pasował, a waga wersji A dodatkowo ten problem potęgowała.
Więc pewnego dnia w okolicach lutego padło na Insignię B. Auto musiało mieć grzane siedzenia oraz światłą LED, no i musiał to być Grand Sport. Wynalazłem sobię kilka sztuk w Warszawie, natomiast trafiła się jedna sztuka na miejscu, w Koszalinie, więc pojechałem obejrzeć.
Auto, jako nowe było kupione w Koszalinie w grudniu 2018 roku. Później trafiło z powrotem do ASO i zostało wystawione, jako używane. Miało wszystko czego potrzebowałem z wyposażenia. Przebieg, który wtedy widniał to 118 tys km. Auto było serwisowane cały czas w ASO. Wszystko mi pasowało, dodatkowo Opel dał 2 lata gwarancji na auto - więc się zdecydowałem: Auto stało na 17 calowych felgach - dostałem 2 takie same komplety. Chciałem założyć 19, natomiast niezrozumiała historia dla mnie, czemu Opel nie homologował 19 calowych kół do tego modelu !?!?, zmusiła mnie do porzucenia tego rozmiaru, więc ze względu na ubezpieczenie i inne historie padło na 18. Na zakupionych felgach były Bridgestony z 2019 roku, dwie z nich są w znakomitym stanie, a 2 kupiłem nowe ankook Ventus S-1 Evo2 K-117
245/45 R18: Auto zyskało na wyglądzie, natomiast wolałbym większą felgę - no nic, na 20 się nie zdecydowałem. Auto mega wygodne, pakowne, fajnie się prowadzi. W porównaniu do vectry jest oczywiście słabsze, natomiast szczerze mówiąc jestem pozytywnie zaskoczony tym silniczkiem. Utemeperowałem trochę swój styl jazdy i jest bardzo ok. Insignia ostatnio zrobiła trasę do Szkocji i z powrotem, Zrobiliśmy ponad 4300 km i naprawdę nie byliśmy zmęczeni mocno tą podróżą. Vectra nie oferowała takiego komfortu (przynajmniej moja, ale fakt były tam eibachy, 18 cali to trochę mniejszy profil, niż w IB).
Insignia dostała również nowe dywaniki: oraz bagażnik rowerowy: Z wyposażenia m.in:
- cyfrowe zegary
- hud
- grzane siedzenia
- swiatała intellilux
Niestety brakuje grznaej kiery
Na zimę zakupione opony, Barum Polaris 5 245/45/18: Ogólnie z auta jestem bardzo zadowolny. Po drodze była usterka z czujnikiem wałka rozrządu (czy jakoś tak, nie pamiętam dokładnie) - zostało to wymienione na gwarancji. No i ostatnia usterka wydarzyła się podaczas podróży po Szkocji - błąd z pedały przyspieszenia. Zrobiłem rekonesans i przeczytałem, że była akcja serwisowa na ten element - obecnie czekam na powrót tego błędu, to wtedy oddam do ASO. Błąd nie przeszkodził w urlopie, gdyż po skasowaniu można było normalnie śmigać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 584
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B Grand Sport 1.5 165km AT by malin
Spoko auto, niech śmiga
Swoją drogą które miałeś fotele w VC? Też zrobiłem taka przesiadkę, ale szczerze to nie zauważyłem różnicy w komforcie jeśli chodzi o fotele. W VC miałem Multicontury, teraz mam AGR
Swoją drogą które miałeś fotele w VC? Też zrobiłem taka przesiadkę, ale szczerze to nie zauważyłem różnicy w komforcie jeśli chodzi o fotele. W VC miałem Multicontury, teraz mam AGR
- malin400
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 kwie 2019, o 21:26
- Auto: Opel Insignia B GS
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Koszalin
Re: Insignia B Grand Sport 1.5 165km AT by malin
@Pro miałem zwykłe, manualne fotele, takie materiałowe w kratę.
Pisząc o komforcie, miałem na myśli całość, jako auto, fotele też, ale przede wszystkim zawieszenie oraz automat, tempomat, który w końcu działa, jak trzeba. Jeśli miałeś vc, to pewnie też miałeś problemy z tempomatem itd.
Pisząc o komforcie, miałem na myśli całość, jako auto, fotele też, ale przede wszystkim zawieszenie oraz automat, tempomat, który w końcu działa, jak trzeba. Jeśli miałeś vc, to pewnie też miałeś problemy z tempomatem itd.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2215
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Insignia B Grand Sport 1.5 165km AT by malin
Ładne autko. Niech służy. Szczerze początkowo bałem się jazdy na 20", ale serio auto się prowadzi idealnie a wygląd... bajka
- malin400
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 kwie 2019, o 21:26
- Auto: Opel Insignia B GS
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Koszalin
Re: Insignia B Grand Sport 1.5 165km AT by malin
No myślę, że teraz bym się zdecydował na 20. Póki co będą 18, ale nigdy nic nie wiadomo jeszcze ciekawostka, spalanie z trasy do Szkocji, auto całe zapakowane, 2 dorosłych i 2 dzieci:
Przy jeździe lewą stroną takie małe usprawnienia bardzo pomagały.
I jeszcze dodam, że nigdy nie byłem fanem cyfrowych zegarów, natomiast w uk okazały się mega przydatne - zmieniłem jednostki na mile, dodatkowo samochód czytał znaki, co też dosyć mi pomagało. Ogarniał nawet moment, w którym robiły się dwa pasy w jedynym kierunku, co powoduje możliwość jazdy 70 mph. Ogarniał to bez znaków (chyba z navi?).Przy jeździe lewą stroną takie małe usprawnienia bardzo pomagały.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2215
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lip 2023, o 11:49
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Olsztyn
Re: Insignia B Grand Sport 1.5 165km AT by malin
Fakt, jak się nie ściągasz i jedziesz w miarę spokojnie to i 2.0 potrafi.
Po VC i Signumie jest znacząca różnica jednak to prawie 14 lat różnicy.
Po VC i Signumie jest znacząca różnica jednak to prawie 14 lat różnicy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- malin400
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 kwie 2019, o 21:26
- Auto: Opel Insignia B GS
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Koszalin
Re: Insignia B Grand Sport 1.5 165km AT by malin
W vc nigdy za bardzo nie przejmowałem się spalaniem, ponieważ lpg było na pokładzie zasada była taka, że w mieście około 200 km, a w trasie od 250 do 300 i tankowanie:) a teraz widzę po sobie, że czasem w IB zerkam na to średnie spalanie. Ale tragedii nie ma ogólnie.