--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Fakt, ze z oponami zrobiło się lekkie szaleństwo. Trzeb polować.
Zaciski ładnie wyszły w tym setupie.
Zaciski ładnie wyszły w tym setupie.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2211
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Zawsze fajny jest kontrast, a nie zawsze konieczny jest kolor czerwony
-
- Użytkownik
- Posty: 534
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Masz rację, nie zawsze musi być czerwony, ale ten kolor jest "sportowy" - dodaje trochę kuniów
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Odbierając kilka tygodni temu progi opc-line od klubowicza, zwrócił mi on uwagę, że mój tylny zderzak jest nieco opadnięty bo takiej szpary między klapą a zderzakiem być nie powinno.
Faktycznie, jak popatrzyłem na inne Insignie to ta szpara bywa mniejsza. Nigdy wcześniej nie zwróciłem na to uwagi.
W związku z tym kupiłem w ASO nowy absorber zderzaka (OE 13317397) bo ponoć to on jest zazwyczaj temu winny. Koszt śmieszny bo z wysyłką zapłaciłem równe 60zł.
Zlecę wymianę późną wiosną, przy okazji wymiany oleju i filtrów.
U Was ta szpara jest mniejsza?
Poniżej fota tyłu zrobiona jakoś w październiku.
Faktycznie, jak popatrzyłem na inne Insignie to ta szpara bywa mniejsza. Nigdy wcześniej nie zwróciłem na to uwagi.
W związku z tym kupiłem w ASO nowy absorber zderzaka (OE 13317397) bo ponoć to on jest zazwyczaj temu winny. Koszt śmieszny bo z wysyłką zapłaciłem równe 60zł.
Zlecę wymianę późną wiosną, przy okazji wymiany oleju i filtrów.
U Was ta szpara jest mniejsza?
Poniżej fota tyłu zrobiona jakoś w październiku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
#Post z gatunku Nie Samą Insignią Człowiek żyje (jeździ)
Kilka osób chciało zobaczyć moją TT w obecnej krasie także oto i ona.
Z modyfikacji jakie przeszła do chwili obecnej to: wymiana tłumika końcowego na taki z 2 kominami, dyfuzor plaster miodu (nowy, ściągałem z Niemiec- biały kruk), przyciemnienie szyb, tylne emblematy w czerń (plastidip).
Planów na kolejny sezon jest dużo, jestem na etapie zakupów ale to już zaprezentuję mam nadzieję na wiosnę.
Ta jedna fota jest z września, jeszcze przed przyciemnieniem szyb
Kilka osób chciało zobaczyć moją TT w obecnej krasie także oto i ona.
Z modyfikacji jakie przeszła do chwili obecnej to: wymiana tłumika końcowego na taki z 2 kominami, dyfuzor plaster miodu (nowy, ściągałem z Niemiec- biały kruk), przyciemnienie szyb, tylne emblematy w czerń (plastidip).
Planów na kolejny sezon jest dużo, jestem na etapie zakupów ale to już zaprezentuję mam nadzieję na wiosnę.
Ta jedna fota jest z września, jeszcze przed przyciemnieniem szyb
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
No i zazdro.
Z modzeniem TT już chyba był bym ostrożny żeby nie zgubić oryginału.
Takie auta za jakiś czas mogą być fajnymi youngtimerami.
Z modzeniem TT już chyba był bym ostrożny żeby nie zgubić oryginału.
Takie auta za jakiś czas mogą być fajnymi youngtimerami.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Zgadza się, nie można przeginać. Dlatego też te mody to inna felga (rownież fabryczna z tego modelu), delikatne obniżenie czy dystanse do kół Tak żeby całość prezentowała się perfekt.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2211
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
No dystanse w TT to fajny dodatek, uzupełniają te szerokie, aczkolwiek pustawe nadkola
Co do modów, to wszystko zależy od właściciela, czy chce lekko modzić, ale utrzymywać oryginalny charakter samochodu, czy polecieć w mody rodem z pierwszych filmów serii szybkich i wściekłych
Co do modów, to wszystko zależy od właściciela, czy chce lekko modzić, ale utrzymywać oryginalny charakter samochodu, czy polecieć w mody rodem z pierwszych filmów serii szybkich i wściekłych
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Stawiam na dyskretne modyfikacje. Będzie jedno dość kontrowersyjne akcesorium jednakże ja uważam, że będzie tu pasowało idealnie. Ale co to takiego to zobaczycie na wiosnę
Póki co trwa zbiórka pieniędzy i zakup części
Najbardziej zależało mi na dwóch kominach z tyłu bo teraz to dopiero wygląda jak należy. W serii miałem tylko 1 i dyfuzor w kolorze nadwozia także bardzo przeciętnie.
Póki co trwa zbiórka pieniędzy i zakup części
Najbardziej zależało mi na dwóch kominach z tyłu bo teraz to dopiero wygląda jak należy. W serii miałem tylko 1 i dyfuzor w kolorze nadwozia także bardzo przeciętnie.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Trop dobry, jest to związane z oświetleniem ale nie neon xD
Lubiłem swego czasu grac w Need For Speed ale to już nie te czasy
Lubiłem swego czasu grac w Need For Speed ale to już nie te czasy
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
@alehandro
Jeżeli rozmarzyłeś się w temacie neonów pod autem to zerknij na moją kolekcję Need For Speedów którą kiedyś się fascynowałem
Od wielu lat zapakowana w pudle leży w szafie i czeka by kiedyś sprzedać za dużą kasę
Jeżeli rozmarzyłeś się w temacie neonów pod autem to zerknij na moją kolekcję Need For Speedów którą kiedyś się fascynowałem
Od wielu lat zapakowana w pudle leży w szafie i czeka by kiedyś sprzedać za dużą kasę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8481
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Ja tak trzymam jakieś Nintendo SNES z pierwszych egzemplarzy jakieś gry Mario i coś tam, w takich jakby kasetach, całe pudło tego plastiku. Ja bym to dawno wyrzuciła ale syn widzi też w tym swoją przyszłość i nawet ostatnio mówił że taki zestaw jak on ma to 3tys już kosztuje. Raz to odpaliliśmy na kinie domowym , nie wiem czym w tym się zachwycać on zachwyca się tymi pikselami
Radio 357 :)
- wojto
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 18 maja 2021, o 21:34
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: podlaskie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
tuning jak gust, nie dyskutuje się, ja uważam, że jeśli modzić, to z klasą, np do insignii dokładając elementy z pakietu opc line
albo do takiego audi elementy od R/RS
albo do takiego audi elementy od R/RS
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
To prawda, takie rzeczy będą już tylko coraz droższe.
Ta fota była robiona jakieś na oko 10 lat temu, może jeszcze wcześniej.
Mam jeszcze kolekcję drugiej serii z gier w którą zagrywałem się kilkanaście/kilkadziesiąt lat temu. Trochę z sentymentu, trochę też po to by kiedyś coś zarobić sprzedając
@wojto
W kwestii tuningu TT będzie bardzo ze smakiem, żadnego stylu szybkich i wściekłych, ot dopieszczenie detali i minimalne zmiany. Ma być przykuwający oko youngtimer : )
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8985
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Żartowałem z tym neonem.
Przecież teraz są listwy ledowe
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Polecane żarówki LED do tylnych kierunkowskazów właśnie do mnie dotarły.
Sceptycznie odnosiłem się do tego pomysłu ale dałem się w końcu przekonać.
Czy wymiana jest łatwa i przyjemna?
Sceptycznie odnosiłem się do tego pomysłu ale dałem się w końcu przekonać.
Czy wymiana jest łatwa i przyjemna?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.