--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Power OPC arkonosze

Awatar użytkownika
arkonosze
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: 28 kwie 2017, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wrocław
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: arkonosze » 26 maja 2022, o 12:38

Jak na razie nie ma żadnych wykresów niestety. Dopiero co poskładaliśmy ją i pousuwaliśmy wszystkie lekkie dolegliwości, które wynikły przez rozbieranie wszystkiego na pojedyncze elementy :roll:

@Ardis zapraszamy jak najbardziej, nawet jeśli nie na naprawę to na kawę :D

Teraz w weekend przyjedzie na zlot o własnych siłach :D A już zastanawiałem się czy nie przyjedzie na lawecie :lol:

Wystroiliśmy ją wstępnie na gazie i pojeżdżę chwilę sprawdzając czy wszystko jest ok oraz zrobimy trochę porządku pod maską z wiązkami a następnie mam nadzieję, że w czerwcu pojedzie na program i montaż EMU black. ;)

Jeszcze przed strojeniem chcę podłączyć wszystkie dodatkowe czujniki, które zamontowaliśmy oraz dorzucić parę następnych. Da nam to lepszy obraz tego co się dzieje z silnikiem i gdzie powstają wąskie gardła.

No i proszę nie patrzeć na zdjęcie, że brakuje drugiego tłumika :oops: Zaraz zostanie dospawany ]:->

Montaż czujnika prędkości obrotowej turbosprężarki:
turbina czujnik.jpg

Zdjęcie od spodu samochodu, dla porównania z tym co było wcześniej:
podwozie stare.jpg
podwozie.jpg

Komora silnika i bałagan z wiązkami i komputerami :lol:
silnik.jpg

Poprawianie mapy gazowej:
strojenie.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Mateo
Klubowicz
Posty: 2178
Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
Auto: INSIGNIA GS
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Racibórz
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 19 razy

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: Mateo » 26 maja 2022, o 13:10

Widać, że w projekt jest włożone sporo potu, wysiłku, nerwów i tylko Ty wiesz czego jeszcze...

Oby nie była na tyle niewdzięczna i nie zrobiła psikusa, a Twoje obawy o lawetę się nie spełniły.
:)
Obrazek

Awatar użytkownika
arkonosze
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: 28 kwie 2017, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wrocław
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: arkonosze » 3 paź 2022, o 21:07

Cześć i czołem wszystkim :D
Postanowiłem dać znak, że żyję a projekt nie umarł :lol:

Trochę się od ostatniego czasu wydarzyło ale to pokrótce:
-przejechane parę k km
-wyjęcie silnika i wymiana napinacza rozrządu bo terkotał oraz dwumasy
-poskładanie wszystkiego do kupy i przez brak czasu bez sprawdzenia odstawienie samochodu na program,
który się nie udał, ze względu na nieszczelności
-uszczelnienie wszystkiego i testy, niestety doładowanie trochę nam poleciało do góry i lekko podniosło głowicę
ale silnik działał normalnie
-po zamontowaniu mechanicznego regulatora doładowania wyszło na to, że sprzęgło nie daje rady przenosić momentu
i się lekko uślizguje a tak być nie może więc podjęliśmy decyzję o... zrobieniu sprzęgła, zakuciu i odprężeniu silnika i wstawieniu o wiele mocniejszych szpilek do głowic żeby wszystko się kupy trzymało (i tak trzeba by tą podniesioną głowicę poprawić więc jak już mieliśmy to rozbierać to dlaczego nie zrobić reszty)

Dodatkowo kończę opracowywanie data loggera do czujników i silnika, który fajnie było by mieć zamontowany na strojeniu :) Ostatnio nie było na kolektorach czujników EGT a teraz już są.

Części:
1) korbowody kute FCP
2) tłoki kute Wossner
3) tarcza sprzęgła ceramiczna NRC i docisk Sachs performance (powinno przenieść 800 Nm)
4) szpilki głowicy ARP ze stopu ARP2000
5) przeróbka kolektora dolotowego w celu wyeliminowania 'zwężki' na 3 przednie cylindry
6) przełożenie biegów 5 i 6 ze skrzyni z diesla

Jak będzie więcej zdjęć i postępów to powrzucam ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

elbeer
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: 10 wrz 2022, o 22:49
Auto: Opel Insignia 2.0T
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2010
Miasto: Krakow

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: elbeer » 3 paź 2022, o 21:19

Konkretny projekt, powodzenia w dalszych pracach 😃

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8946
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: mazmarcin » 3 paź 2022, o 21:47

Trakcja to wytrzyma czy zawsze start z tych biegów z klakiera :lol: ;)

Awatar użytkownika
Mateo
Klubowicz
Posty: 2178
Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
Auto: INSIGNIA GS
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Racibórz
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 19 razy

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: Mateo » 3 paź 2022, o 22:08

Już pod Strzelnicą wyglądało to dobrze. Czekamy na szczęśliwy finał Twojej zabawy i 5 z przodu
Obrazek

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: Rafi3040 » 4 paź 2022, o 08:30

Niezła bestja z niej będzie

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 829
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: alehandro` » 4 paź 2022, o 22:30

No powiem Ci, że punktu 6 z Twojego planu to chyba jeszcze nie widziałem.... nieźle.
"...everything is important..."

Obrazek

Awatar użytkownika
arkonosze
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: 28 kwie 2017, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wrocław
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: arkonosze » 28 kwie 2023, o 15:23

Hej, wrzucam na szybko :)
Później wrzucę aktualizacje bo dawno nic sie tutaj nie pojawialo.

Na razie mamy tak z powodu braku wydajnosci pompy paliwa.
Bedziemy musieli przeanalizowac co jest powodem i wtedy wjedzie poprawka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8412
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 195 razy
Otrzymał  piwo: 100 razy
Kontakt:

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: dokia » 28 kwie 2023, o 16:39

😱😱😱😱
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8946
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: mazmarcin » 28 kwie 2023, o 17:42

Pięknie. To już musi jechać , a co będzie z nową pompą ;D

Awatar użytkownika
arkonosze
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: 28 kwie 2017, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wrocław
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: arkonosze » 28 kwie 2023, o 18:13

No wlasnie pompa jest nowa xd Chyba modul sterujacy nie daje rady

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8946
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: mazmarcin » 28 kwie 2023, o 18:54

Możesz dołożyć taką pompkę jak była kiedyś w maluchu do spryskiwaczy, wtedy palcem dopompujesz paliwa :lol: ;)
Tylko nie wiem czy to kiedyś widziałeś :lol:

Awatar użytkownika
Mateo
Klubowicz
Posty: 2178
Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
Auto: INSIGNIA GS
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Racibórz
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 19 razy

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: Mateo » 28 kwie 2023, o 18:56

Czyli te 5 z przodu bardzo blisko. Barrrrrrdzo dobra robota

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Obrazek

Awatar użytkownika
arkonosze
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: 28 kwie 2017, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2010
Miasto: Wrocław
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

Re: Power OPC arkonosze

Post autor: arkonosze » 28 kwie 2023, o 19:02

mazmarcin pisze:
28 kwie 2023, o 18:54
Możesz dołożyć taką pompkę jak była kiedyś w maluchu do spryskiwaczy, wtedy palcem dopompujesz paliwa :lol: ;)
Tylko nie wiem czy to kiedyś widziałeś :lol:
Wole ta wajche od ssania xd I bede pompowal tak gora i dol.
Po majowce pomierze pompe i modul sterowania nia.

Plan jest taki, ze albo zmodyfikuje sterownik albo go usuniemy bo i tak mam zalozony mechaniczny regulator cisnienia ;)

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”