--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Power OPC arkonosze
- arkonosze
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 kwie 2017, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Re: Power OPC arkonosze
Jak na razie nie ma żadnych wykresów niestety. Dopiero co poskładaliśmy ją i pousuwaliśmy wszystkie lekkie dolegliwości, które wynikły przez rozbieranie wszystkiego na pojedyncze elementy
@Ardis zapraszamy jak najbardziej, nawet jeśli nie na naprawę to na kawę
Teraz w weekend przyjedzie na zlot o własnych siłach A już zastanawiałem się czy nie przyjedzie na lawecie
Wystroiliśmy ją wstępnie na gazie i pojeżdżę chwilę sprawdzając czy wszystko jest ok oraz zrobimy trochę porządku pod maską z wiązkami a następnie mam nadzieję, że w czerwcu pojedzie na program i montaż EMU black.
Jeszcze przed strojeniem chcę podłączyć wszystkie dodatkowe czujniki, które zamontowaliśmy oraz dorzucić parę następnych. Da nam to lepszy obraz tego co się dzieje z silnikiem i gdzie powstają wąskie gardła.
No i proszę nie patrzeć na zdjęcie, że brakuje drugiego tłumika Zaraz zostanie dospawany
Montaż czujnika prędkości obrotowej turbosprężarki:
Zdjęcie od spodu samochodu, dla porównania z tym co było wcześniej:
Komora silnika i bałagan z wiązkami i komputerami
Poprawianie mapy gazowej:
@Ardis zapraszamy jak najbardziej, nawet jeśli nie na naprawę to na kawę
Teraz w weekend przyjedzie na zlot o własnych siłach A już zastanawiałem się czy nie przyjedzie na lawecie
Wystroiliśmy ją wstępnie na gazie i pojeżdżę chwilę sprawdzając czy wszystko jest ok oraz zrobimy trochę porządku pod maską z wiązkami a następnie mam nadzieję, że w czerwcu pojedzie na program i montaż EMU black.
Jeszcze przed strojeniem chcę podłączyć wszystkie dodatkowe czujniki, które zamontowaliśmy oraz dorzucić parę następnych. Da nam to lepszy obraz tego co się dzieje z silnikiem i gdzie powstają wąskie gardła.
No i proszę nie patrzeć na zdjęcie, że brakuje drugiego tłumika Zaraz zostanie dospawany
Montaż czujnika prędkości obrotowej turbosprężarki:
Zdjęcie od spodu samochodu, dla porównania z tym co było wcześniej:
Komora silnika i bałagan z wiązkami i komputerami
Poprawianie mapy gazowej:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2178
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 19 razy
Re: Power OPC arkonosze
Widać, że w projekt jest włożone sporo potu, wysiłku, nerwów i tylko Ty wiesz czego jeszcze...
Oby nie była na tyle niewdzięczna i nie zrobiła psikusa, a Twoje obawy o lawetę się nie spełniły.
Oby nie była na tyle niewdzięczna i nie zrobiła psikusa, a Twoje obawy o lawetę się nie spełniły.
- arkonosze
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 kwie 2017, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Re: Power OPC arkonosze
Cześć i czołem wszystkim
Postanowiłem dać znak, że żyję a projekt nie umarł
Trochę się od ostatniego czasu wydarzyło ale to pokrótce:
-przejechane parę k km
-wyjęcie silnika i wymiana napinacza rozrządu bo terkotał oraz dwumasy
-poskładanie wszystkiego do kupy i przez brak czasu bez sprawdzenia odstawienie samochodu na program,
który się nie udał, ze względu na nieszczelności
-uszczelnienie wszystkiego i testy, niestety doładowanie trochę nam poleciało do góry i lekko podniosło głowicę
ale silnik działał normalnie
-po zamontowaniu mechanicznego regulatora doładowania wyszło na to, że sprzęgło nie daje rady przenosić momentu
i się lekko uślizguje a tak być nie może więc podjęliśmy decyzję o... zrobieniu sprzęgła, zakuciu i odprężeniu silnika i wstawieniu o wiele mocniejszych szpilek do głowic żeby wszystko się kupy trzymało (i tak trzeba by tą podniesioną głowicę poprawić więc jak już mieliśmy to rozbierać to dlaczego nie zrobić reszty)
Dodatkowo kończę opracowywanie data loggera do czujników i silnika, który fajnie było by mieć zamontowany na strojeniu Ostatnio nie było na kolektorach czujników EGT a teraz już są.
Części:
1) korbowody kute FCP
2) tłoki kute Wossner
3) tarcza sprzęgła ceramiczna NRC i docisk Sachs performance (powinno przenieść 800 Nm)
4) szpilki głowicy ARP ze stopu ARP2000
5) przeróbka kolektora dolotowego w celu wyeliminowania 'zwężki' na 3 przednie cylindry
6) przełożenie biegów 5 i 6 ze skrzyni z diesla
Jak będzie więcej zdjęć i postępów to powrzucam
Postanowiłem dać znak, że żyję a projekt nie umarł
Trochę się od ostatniego czasu wydarzyło ale to pokrótce:
-przejechane parę k km
-wyjęcie silnika i wymiana napinacza rozrządu bo terkotał oraz dwumasy
-poskładanie wszystkiego do kupy i przez brak czasu bez sprawdzenia odstawienie samochodu na program,
który się nie udał, ze względu na nieszczelności
-uszczelnienie wszystkiego i testy, niestety doładowanie trochę nam poleciało do góry i lekko podniosło głowicę
ale silnik działał normalnie
-po zamontowaniu mechanicznego regulatora doładowania wyszło na to, że sprzęgło nie daje rady przenosić momentu
i się lekko uślizguje a tak być nie może więc podjęliśmy decyzję o... zrobieniu sprzęgła, zakuciu i odprężeniu silnika i wstawieniu o wiele mocniejszych szpilek do głowic żeby wszystko się kupy trzymało (i tak trzeba by tą podniesioną głowicę poprawić więc jak już mieliśmy to rozbierać to dlaczego nie zrobić reszty)
Dodatkowo kończę opracowywanie data loggera do czujników i silnika, który fajnie było by mieć zamontowany na strojeniu Ostatnio nie było na kolektorach czujników EGT a teraz już są.
Części:
1) korbowody kute FCP
2) tłoki kute Wossner
3) tarcza sprzęgła ceramiczna NRC i docisk Sachs performance (powinno przenieść 800 Nm)
4) szpilki głowicy ARP ze stopu ARP2000
5) przeróbka kolektora dolotowego w celu wyeliminowania 'zwężki' na 3 przednie cylindry
6) przełożenie biegów 5 i 6 ze skrzyni z diesla
Jak będzie więcej zdjęć i postępów to powrzucam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 10 wrz 2022, o 22:49
- Auto: Opel Insignia 2.0T
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Krakow
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2178
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 19 razy
Re: Power OPC arkonosze
Już pod Strzelnicą wyglądało to dobrze. Czekamy na szczęśliwy finał Twojej zabawy i 5 z przodu
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 829
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Power OPC arkonosze
No powiem Ci, że punktu 6 z Twojego planu to chyba jeszcze nie widziałem.... nieźle.
- arkonosze
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 kwie 2017, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Re: Power OPC arkonosze
Hej, wrzucam na szybko
Później wrzucę aktualizacje bo dawno nic sie tutaj nie pojawialo.
Na razie mamy tak z powodu braku wydajnosci pompy paliwa.
Bedziemy musieli przeanalizowac co jest powodem i wtedy wjedzie poprawka.
Później wrzucę aktualizacje bo dawno nic sie tutaj nie pojawialo.
Na razie mamy tak z powodu braku wydajnosci pompy paliwa.
Bedziemy musieli przeanalizowac co jest powodem i wtedy wjedzie poprawka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8946
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Power OPC arkonosze
Możesz dołożyć taką pompkę jak była kiedyś w maluchu do spryskiwaczy, wtedy palcem dopompujesz paliwa
Tylko nie wiem czy to kiedyś widziałeś
Tylko nie wiem czy to kiedyś widziałeś
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2178
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 19 razy
Re: Power OPC arkonosze
Czyli te 5 z przodu bardzo blisko. Barrrrrrdzo dobra robota
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- arkonosze
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 kwie 2017, o 11:32
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wrocław
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Re: Power OPC arkonosze
Wole ta wajche od ssania xd I bede pompowal tak gora i dol.
Po majowce pomierze pompe i modul sterowania nia.
Plan jest taki, ze albo zmodyfikuje sterownik albo go usuniemy bo i tak mam zalozony mechaniczny regulator cisnienia