--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Biała Dama [IB]
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Biała Dama [IB]
Pfff. Moja IA kombi czyli cięższa, ten sam silnik ,załadowana na full spaliła na trasie Lublin-Łeba licznikowo 5,9. Z dystrybutora prawdziwe 6,1. Także się da
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Biała Dama [IB]
Właśnie też odnoszę wrażenie, że jak jadę 150 to mniej się męczy jak przy 100
Jazda byłą po prostu bardzo spokojna. Mało wyprzedzania, część na tempomacie (za wyjątkiem gór), ustawionym na maksymalną dopuszczalną prędkość, 95% po autostradach i ekspresówkach. Były odcinki że przez 100km nie trzeba było zmieniać biegu. Przy takim zasięgu można spokojnie zatankować w PL i dopiero w CRO (ok. 8,50 /l). Po drodze jest drożej Chipa nie ma, niedomagań nie zauważyłem.
Filmik to powinienem nagrać z wjazdu i zjazdu na górę Svety Jure bo tam nawet 3-ciego biegu nie było gdzie wrzucić.
Pomimo kamer 360, cofanie kilkadziesiąt metrów do mijanki nie należy do przyjemnych. Kilka razy składałem lusterka żeby się minąć.
Tu jeden z turystów pokazał drogę jadąc motocyklem (skrót bo cała jest o wiele dłuższa - 26km i trwa ok 45 min):
Przy okazji wrzucam parę cen z CRO.
Parkowanie w miastach i kurortach - ok. 10 kun /godzina (x 0.67 zł.). Dobrze jest mieć bilon do automatów bo inaczej trzeba szukać parkingów z obsługą.
Paliwo 12-14 kun. Na stacjach poza autostradami cena jest jednakowa 12,89 - ustalona przez państwo. Na autostradach wyższa.
Piwo ożujsko na plaży 20-30 kun / w sklepie ok 9 kun za pół litra.
Obiad od 60 kun (proste dania) w górę, ryby owoce morza to już ok. 120+.
Napój 0,25-0,33 l. w knajpie - 20 kun
Woda 1,5 l. w sklepie =ok 5 kun.
Wino (takie podstawowe regionalne) w knajpie - 100kun za 0,75l
Polską wódkę w kauflandzie kupiłem po 110 kun za litr (jakaś odmiana stocka). Absolut /smirnoff są znacznie droższe.
Cukier podrożał bo Polacy zaczęli hurtem brać - 12-13 kun
Autostrada od granicy do Szybenika - ok 200 kun (płatne na bramkach)
Miesięczne winiety przez Czechy, Słowację, Węgry - ok 250 zł. (zakup przez internet)
Generalnie ceny spożywki w sklepach ok. 20 % wyższe niż w PL.
Większość plastikowych, szklanych opakowań i puszki można zwracać (kaucja) w dużych sklepach. Mniej więcej 0,5 kuny / sztuka. Kupon do wykorzystania w tym samym sklepie.
Jazda byłą po prostu bardzo spokojna. Mało wyprzedzania, część na tempomacie (za wyjątkiem gór), ustawionym na maksymalną dopuszczalną prędkość, 95% po autostradach i ekspresówkach. Były odcinki że przez 100km nie trzeba było zmieniać biegu. Przy takim zasięgu można spokojnie zatankować w PL i dopiero w CRO (ok. 8,50 /l). Po drodze jest drożej Chipa nie ma, niedomagań nie zauważyłem.
Filmik to powinienem nagrać z wjazdu i zjazdu na górę Svety Jure bo tam nawet 3-ciego biegu nie było gdzie wrzucić.
Pomimo kamer 360, cofanie kilkadziesiąt metrów do mijanki nie należy do przyjemnych. Kilka razy składałem lusterka żeby się minąć.
Ty chyba cały czas na tą górę jeździsz
Tu jeden z turystów pokazał drogę jadąc motocyklem (skrót bo cała jest o wiele dłuższa - 26km i trwa ok 45 min):
Przy okazji wrzucam parę cen z CRO.
Parkowanie w miastach i kurortach - ok. 10 kun /godzina (x 0.67 zł.). Dobrze jest mieć bilon do automatów bo inaczej trzeba szukać parkingów z obsługą.
Paliwo 12-14 kun. Na stacjach poza autostradami cena jest jednakowa 12,89 - ustalona przez państwo. Na autostradach wyższa.
Piwo ożujsko na plaży 20-30 kun / w sklepie ok 9 kun za pół litra.
Obiad od 60 kun (proste dania) w górę, ryby owoce morza to już ok. 120+.
Napój 0,25-0,33 l. w knajpie - 20 kun
Woda 1,5 l. w sklepie =ok 5 kun.
Wino (takie podstawowe regionalne) w knajpie - 100kun za 0,75l
Polską wódkę w kauflandzie kupiłem po 110 kun za litr (jakaś odmiana stocka). Absolut /smirnoff są znacznie droższe.
Cukier podrożał bo Polacy zaczęli hurtem brać - 12-13 kun
Autostrada od granicy do Szybenika - ok 200 kun (płatne na bramkach)
Miesięczne winiety przez Czechy, Słowację, Węgry - ok 250 zł. (zakup przez internet)
Generalnie ceny spożywki w sklepach ok. 20 % wyższe niż w PL.
Większość plastikowych, szklanych opakowań i puszki można zwracać (kaucja) w dużych sklepach. Mniej więcej 0,5 kuny / sztuka. Kupon do wykorzystania w tym samym sklepie.
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Biała Dama [IB]
Dziś zrobiłem autu prezent
Na pokład trafił zestaw kamer 70 mai
- przód 70mai A500S Dash Cam Pro Plus+ 2.7K/140/WiFi/GPS
- tył 70mai RC06 - jest zasilany z przedniej kamery / do niej też idzie sygnał przewodem.
dodatkowe graty do montażu
- 70mai UP02 - adapter zasilania z 12 V na 5 (służy także do trybu parkingowego)
- dwa bypasy micro 2 + bezpieczniki
- dość szybka karta pamięci 128
Przydają się plastikowe łapki do tapicerki. Klucze 7 i 10 do śrubek, probówka.... i to chyba wszystko.
Montaż zajął całe przedpołudnie bo zabawa jest szczególnie z pociągnięciem tylnej kamery
Generalnie korzystałem z porad na forum:
Kamerka videorejestrator jazdy w Insignia B - zasilanie - thx @jerry
viewtopic.php?f=80&t=8699
Spryskiwacz kamery cofania ST - thx @Pro
viewtopic.php?f=80&t=9257
w której jest pokazana rozbiórka poszycia klapy.
Ponieważ wcześniej montowałem dodatkowe oświetlenie w bagażniku to rozbiórka tylnego boku nie była mi obca, a to chyba najtrudniejszy odcinek prac, który widać na fotce. Kolejność prac
1. Rozbiórka tylnej klapy i wyprowadzenie tylnej kamery
2. Przepuszczenie przez peszel (lepiej wybrać prawy bo ma mniejszą zawartość fabrycznych kabli) przewodu z klapy do podsufitki. Aby go wyciągnąć z nadwozie podważamy gumę i wciskamy zaczepy z obu stron. 3. Przewód do boku prowadzimy podważając uszczelkę w podsufitce i wsuwając przewód.
4. Rozbebeszamy tylny bok - tu niestety nie da się nic ominąć (fotka jest wyżej)
5 Nad drzwiami wystarczy odchylić uszczelkę i upchnąć przewód pod podsufitkę.
6. Słupka środkowego nie trzeba całkiem demontować - wystarczy odkręcić śrubę pod zaślepką i podważyć na tyle żeby przewód przeszedł pod osłoną słupka.
7. Znów nad drzwiami - patrz pkt. 5
8 Dalszy ciąg jest opisany w poradzie @yerry'ego, tyle że jeśli robimy tył to ciągniemy 2 przewody
Ten zestaw ma opcję aktywnego trybu parkingowego ale zabrakło mi czasu na przebijanie się do akumulatora, bo chyba żaden bezpiecznik w Iśce nie ma stałego napięcia. Na razie podpiąłem oba po zapłonie. Pewnie wrócę do tematu, choć ten tryb nie jest mi jakoś bardzo potrzebny.
Przy montażu z tyłu trzeba uważać żeby umieścić kamerę w polu pracy wycieraczki bo kombi przeważnie ma brudną tylną szybę. Z przodu umieściłem tak, żeby zza kierownicy nie widzieć kamery. NIestety 70mai ma gniazda nie po tej stronie co trzeba więc kilka centymetrów musi wystawać.
Na pokład trafił zestaw kamer 70 mai
- przód 70mai A500S Dash Cam Pro Plus+ 2.7K/140/WiFi/GPS
- tył 70mai RC06 - jest zasilany z przedniej kamery / do niej też idzie sygnał przewodem.
dodatkowe graty do montażu
- 70mai UP02 - adapter zasilania z 12 V na 5 (służy także do trybu parkingowego)
- dwa bypasy micro 2 + bezpieczniki
- dość szybka karta pamięci 128
Przydają się plastikowe łapki do tapicerki. Klucze 7 i 10 do śrubek, probówka.... i to chyba wszystko.
Montaż zajął całe przedpołudnie bo zabawa jest szczególnie z pociągnięciem tylnej kamery
Generalnie korzystałem z porad na forum:
Kamerka videorejestrator jazdy w Insignia B - zasilanie - thx @jerry
viewtopic.php?f=80&t=8699
Spryskiwacz kamery cofania ST - thx @Pro
viewtopic.php?f=80&t=9257
w której jest pokazana rozbiórka poszycia klapy.
Ponieważ wcześniej montowałem dodatkowe oświetlenie w bagażniku to rozbiórka tylnego boku nie była mi obca, a to chyba najtrudniejszy odcinek prac, który widać na fotce. Kolejność prac
1. Rozbiórka tylnej klapy i wyprowadzenie tylnej kamery
2. Przepuszczenie przez peszel (lepiej wybrać prawy bo ma mniejszą zawartość fabrycznych kabli) przewodu z klapy do podsufitki. Aby go wyciągnąć z nadwozie podważamy gumę i wciskamy zaczepy z obu stron. 3. Przewód do boku prowadzimy podważając uszczelkę w podsufitce i wsuwając przewód.
4. Rozbebeszamy tylny bok - tu niestety nie da się nic ominąć (fotka jest wyżej)
5 Nad drzwiami wystarczy odchylić uszczelkę i upchnąć przewód pod podsufitkę.
6. Słupka środkowego nie trzeba całkiem demontować - wystarczy odkręcić śrubę pod zaślepką i podważyć na tyle żeby przewód przeszedł pod osłoną słupka.
7. Znów nad drzwiami - patrz pkt. 5
8 Dalszy ciąg jest opisany w poradzie @yerry'ego, tyle że jeśli robimy tył to ciągniemy 2 przewody
Ten zestaw ma opcję aktywnego trybu parkingowego ale zabrakło mi czasu na przebijanie się do akumulatora, bo chyba żaden bezpiecznik w Iśce nie ma stałego napięcia. Na razie podpiąłem oba po zapłonie. Pewnie wrócę do tematu, choć ten tryb nie jest mi jakoś bardzo potrzebny.
Przy montażu z tyłu trzeba uważać żeby umieścić kamerę w polu pracy wycieraczki bo kombi przeważnie ma brudną tylną szybę. Z przodu umieściłem tak, żeby zza kierownicy nie widzieć kamery. NIestety 70mai ma gniazda nie po tej stronie co trzeba więc kilka centymetrów musi wystawać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 534
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Biała Dama [IB]
Super, przejrzysty opis...
@zubek ta gaśnica na ostatnim zdjęciu to zasilanie migomatu w CO2?
@zubek ta gaśnica na ostatnim zdjęciu to zasilanie migomatu w CO2?
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Biała Dama [IB]
Raczej tak Pewności nie mam, bo nie używam - to zaprzyjaźniony warsztat rodzinny, z którego korzystam jak mam coś z autem do ogarnięcia.
-
- Użytkownik
- Posty: 534
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Biała Dama [IB]
Ok. Spoko... też w ten sposób zabezpieczaliśmy się w ten gaz, nie mówiąc o sprawnym schładzaniu nim C2H5OH
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Biała Dama [IB]
Dobry opis. Dobra robota.
Każdy dzięki takiemu opisowi może ocenić czy dźwignie temat sam czy jednak nie.
Każdy dzięki takiemu opisowi może ocenić czy dźwignie temat sam czy jednak nie.
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Biała Dama [IB]
Nie jestem specjalistą od fotorelacji - jak coś robię to nie myślę o fotach., ale myślę że każdy, kto się za to weźmie i ma minimum doświadczenia - da radę. Zacytuję klasyka: Trudność oceniam na dwie gwiazdki . Dołożę ewentualnie fotkę gdzie są śrubki do odkręcenia. Resztę trzeba intuicyjnie wyrywać... oczywiście z wyczuciem . W najbliższych dniach potestuję te kamerki bo trochę km poleci.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Biała Dama [IB]
Jak już są podpowiedzi to "niedopowiedzenia" większość ogarnie. Tyle wystarczy żeby ocenić czy 2 gwiazdki" są w czyimś zasięgu choć użycie probówki to już próg 3 gwiazdek
Teraz może robić zdjęcia dla Google Street View
Teraz może robić zdjęcia dla Google Street View
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Biała Dama [IB]
Ja właśnie mam ten sam zestaw z tym zasilaniem parkingowym, na tą chwilę jestem podpięty pod ładowarkę indukcyjną (nr. 36) po zapłonie i pod zasilanie wyposażenia policyjnego (nr. 28) ale tam zasilanie traci się chyba po ok. 10 minutach od zgaszenia auta, na grupie na Facebooku przeczytałem, że niby bezpiecznik numer 8 ma cały czas zasilanie, jak to zbadam to dam Ci znać
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Biała Dama [IB]
Właśnie czytałem o tym policyjnym w temacie @yerry'ego. Też mam podpięte pod zapłon na 36. Stałe podpiąłem na razie pod 26 (gniazdo w bagażniku), Nie miałem czasu testować pozostałych - trzebaby siedzieć z miernikiem w zamkniętym samochodzie, bo nawet otwarcie drzwi wzbudza prąd w niektórych obwodach.
Dzisiaj wpadły zimówki i na tym kończę prace - trzeba poświętować .
Dzisiaj wpadły zimówki i na tym kończę prace - trzeba poświętować .
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Biała Dama [IB]
Długi weekend to i autu trzeba zrobić przyjemność
Wymienione wszystkie filtry i olej 5W40 SPEC PREM. C3
Dodatkowo od dawna planowana wymiana sondy lambda:
https://www.insignia-club.pl/viewtopic. ... 23#p264723
Na koniec małe spa kąpiel + quick detailer + ozonowanie wnętrza.
Bym zapomniał... I zatankowałem do pełna po 6,33 . Muszę oszczędzać bo straciłem litr ropy przy wymianie filtra
Wymienione wszystkie filtry i olej 5W40 SPEC PREM. C3
Dodatkowo od dawna planowana wymiana sondy lambda:
https://www.insignia-club.pl/viewtopic. ... 23#p264723
Na koniec małe spa kąpiel + quick detailer + ozonowanie wnętrza.
Bym zapomniał... I zatankowałem do pełna po 6,33 . Muszę oszczędzać bo straciłem litr ropy przy wymianie filtra
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Biała Dama [IB]
Teraz to faktycznie biała dama...
Dzięki za info o czujniku... oby sie nie przydało.
Teraz już tylko program został
Dzięki za info o czujniku... oby sie nie przydało.
Teraz już tylko program został
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Biała Dama [IB]
Dzięki tematowi na forum
https://www.insignia-club.pl/viewtopic. ... 32#p265532
na pokład trafił bezprzewodowy Android Auto
Urządzenie to EKIY A1 mini zakupione na dzikim wschodzie:
https://pl.aliexpress.com/item/10050051 ... pt=glo2pol
Na razie udało mi się to uruchomić i testuję. Po kilku jazdach jest OK, ale muszę spróbować na 2 telefony i przenieść to do zapasowego gniazda miniusb.
Kolejny krok to pozbycie się start&stop - właśnie czekam na cudeńko, które ma to naprawić:
https://pl.aliexpress.com/item/10050043 ... pt=glo2pol
https://www.insignia-club.pl/viewtopic. ... 32#p265532
na pokład trafił bezprzewodowy Android Auto
Urządzenie to EKIY A1 mini zakupione na dzikim wschodzie:
https://pl.aliexpress.com/item/10050051 ... pt=glo2pol
Na razie udało mi się to uruchomić i testuję. Po kilku jazdach jest OK, ale muszę spróbować na 2 telefony i przenieść to do zapasowego gniazda miniusb.
Kolejny krok to pozbycie się start&stop - właśnie czekam na cudeńko, które ma to naprawić:
https://pl.aliexpress.com/item/10050043 ... pt=glo2pol
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Biała Dama [IB]
Ano hula. Muszę jeszcze drugi telefon doinstalować i potestować. Planuję też wpięcie tego w to gniazdo:
https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?t=9011
żeby nie walało się w podręcznym schowku.
https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?t=9011
żeby nie walało się w podręcznym schowku.
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Biała Dama [IB]
EKIY już śmiga z dodatkowego gniazda pod schowkiem.
W międzyczasie nadeszła przesyłka od Myfrienda w postaci antidotum na upierdliwy system start&stop. Jak na produkt made in China i cenę, to muszę przyznać, że wykonane solidnie.
Wydatek ok. 40 zł z przesyłką (link powyżej/ wariant do astry K) + 10 minut roboty w zasadzie bez żadnych narzędzi. Wystarczy zdjąć osłonę pod maską (7 kołków), rozpiąć wtyczkę i wpiąć ten wynalazek. Dodatkowo zapiąłem to trytytką żeby nie latało. Najważniejsze, że to działa . Operacja jest też w pełni odwracalna.
W międzyczasie nadeszła przesyłka od Myfrienda w postaci antidotum na upierdliwy system start&stop. Jak na produkt made in China i cenę, to muszę przyznać, że wykonane solidnie.
Wydatek ok. 40 zł z przesyłką (link powyżej/ wariant do astry K) + 10 minut roboty w zasadzie bez żadnych narzędzi. Wystarczy zdjąć osłonę pod maską (7 kołków), rozpiąć wtyczkę i wpiąć ten wynalazek. Dodatkowo zapiąłem to trytytką żeby nie latało. Najważniejsze, że to działa . Operacja jest też w pełni odwracalna.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 580
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Biała Dama [IB]
Jak uruchamiasz pojazd masz komunikat na wyświetlaczu autostop niekatywny? Jak naciśniesz przycisk autostop to da się go włączyć? Podpytuje, bo interesuje mnie zasada działania tego ustrojstwa
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Biała Dama [IB]
Chyba nie ma żadnych komunikatów, kontrolka na przycisku nie świeci, a włączyć się raczej przyciskiem nie da. Sprawdzę na spokojnie, bo tylko raz się przejechałem a w weekend miałem "mało okazji" do jeżdżenia bo trochę % się polało .
Mogłem dwie wtyczki kupić (1 do rozbiórki) ale w sumie nie byłem pewny czy to w ogóle zadziała.
=====================
Edit:
Sprawdziłem. S&S zniknął na stałe - żeby go uruchomić/przywrócić trzeba wypiąć kabelek.
- komunikat na zegarach o wyłączonym systemie się nie pojawia po odpaleniu,
- kontrolka na przycisku nie świeci na stałe po odpaleniu,
- włączyć systemu przyciskiem się nie da, tzn. sam przycisk zachowuje się tak jak by działał - jego wciśnięcie powoduje zapalenie/zgaszenie diody + napis o włączeniu / wyłaczeniu S&S na zegarach, tyle że nie wywołuje to żadnego skutku.
Mogłem dwie wtyczki kupić (1 do rozbiórki) ale w sumie nie byłem pewny czy to w ogóle zadziała.
=====================
Edit:
Sprawdziłem. S&S zniknął na stałe - żeby go uruchomić/przywrócić trzeba wypiąć kabelek.
- komunikat na zegarach o wyłączonym systemie się nie pojawia po odpaleniu,
- kontrolka na przycisku nie świeci na stałe po odpaleniu,
- włączyć systemu przyciskiem się nie da, tzn. sam przycisk zachowuje się tak jak by działał - jego wciśnięcie powoduje zapalenie/zgaszenie diody + napis o włączeniu / wyłaczeniu S&S na zegarach, tyle że nie wywołuje to żadnego skutku.