--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Awatar użytkownika
PABLOV6
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: PABLOV6 » 22 mar 2023, o 15:30

Mugen rulez 😂
Finalnie będzie szedł dyfuzor na dole więc 👍

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: alehandro` » 22 mar 2023, o 16:11

]:-> To nic tylko czekać na la grande finale.

Jak wspomniałeś o Mugenie to aż w czasie się cofnąłem :lol:
"...everything is important..."

Obrazek

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: peja-1991 » 24 mar 2023, o 07:22

Według mnie za duże te kominy.
Jak dotąd zmiany były na +, tak teraz mam mocno mieszane uczucia.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: mazmarcin » 24 mar 2023, o 22:47

To tak szczerze według większości, ale ma się podobać właścicielowi auta.
Dalej twierdzę że do tego pasuje tylko ten wzmacniacz z głośnikiem :lol: ;)

Awatar użytkownika
PABLOV6
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: PABLOV6 » 2 kwie 2023, o 04:11

peja-1991 pisze:
24 mar 2023, o 07:22
Według mnie za duże te kominy.
Jak dotąd zmiany były na +, tak teraz mam mocno mieszane uczucia.
Powiem Ci, że na początku też myślałem, że trochę przesadziłem z tymi końcówkami ale teraz jak minęło trochę czasu i wpadły 20" to od razu auto nabrało agresywności, muskulatury. Gość na stacji się mnie dziś pytał czy to jakaś odmiana RS Insignii bo /cenzura/ wygląda 😂
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8487
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: dokia » 2 kwie 2023, o 08:46

A zderzak przedni od OPC kiedy?

Cóż, mnie rozczarowuje tym że rzeczywiście z zewnątrz wygląda tak Wielkanocnie, że spodziewam się czegoś pięknego pod maską czyli wilka lub pantery, a tam mały York 😰

Ale to nie tylko z autami mogą być takie rozczarowania co do wielkości/jakości 😋😛
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2023, o 08:53 przez dokia, łącznie zmieniany 1 raz.
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: Citek » 2 kwie 2023, o 08:50

Jak tylko zmieni kopciucha na benzynę :lol:

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8487
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: dokia » 2 kwie 2023, o 08:54

To i silnik tam wleci inny? 😱 Taka przekładka się szykuje?

Bo zderzaki od OPC są w dieslach, sama widuję na grupie na FB 🤦‍♂️nie wiem co autor takiego zestawu
wyglądającego jak najsilniejsza benzyna na FB chciał wyrazić ale jest wyrażane 🤣😂
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: Citek » 2 kwie 2023, o 09:09

Czy się szykuje to ja nie wiem no ale sam Pablo twierdził, że zderzaki OPC to tylko do benzyny OPC :-)

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8487
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: dokia » 2 kwie 2023, o 09:16

No czas pokaże 🤗 teraz zaskoczył wielu to i na pewno to jeszcze nie koniec zaskakiwek 😋
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
PABLOV6
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: PABLOV6 » 2 kwie 2023, o 15:47

@dokia jak zrobi się program na jakieś 230-240KM to nie będzie taki znowu mały york, seryjnie 195KM to też nie jest 130KM jak by ktoś przy takim siniku robił takie wizualne modyfikacje to można by było się śmiać 😁
Co do zderzaków od OPC to wg. mnie do diesla nie pasują i szkoda zachodu się bawić w takie rzeczy.
Kumpel ode mnie jak kupił w 2011r w salonie 2.0 160KM to potem założył zderzak od OPC ale z kolei miał inną wizję na auto.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Mateo
Klubowicz
Posty: 2216
Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
Auto: INSIGNIA GS
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
Miasto: Racibórz
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 20 razy

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: Mateo » 2 kwie 2023, o 15:52

A nie było tak, że w pewnej konfiguracji było można zamówić zderzaki opc do "cywilnych" wersji?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Obrazek

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: mazmarcin » 2 kwie 2023, o 16:07

Tak było.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8487
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: dokia » 2 kwie 2023, o 16:17

PABLOV6 pisze:
2 kwie 2023, o 15:47
@dokia jak zrobi się program na jakieś 230-240KM to nie będzie taki znowu mały york, seryjnie 195KM to też nie jest 130KM jak by ktoś przy takim siniku robił takie wizualne modyfikacje to można by było się śmiać 😁
Co do zderzaków od OPC to wg. mnie do diesla nie pasują i szkoda zachodu się bawić w takie rzeczy.
Kumpel ode mnie jak kupił w 2011r w salonie 2.0 160KM to potem założył zderzak od OPC ale z kolei miał inną wizję na auto.
Spoko. Mi tam się podoba. Najważniejsze abyś Ty był z tego powodu najszczęśliwszy. Ja nie robię żadnych modów, bo ja kutwa jestem i jak wiem że coś się nie zwróci nigdy to i nigdy nie zainwestuję w to coś. Ja dlatego nie dokładam nic do auta, no poza czipem ale tu też się zawiodłam bo myślałam że to będzie czuć x2 a niestety nie. Jak chcę aby w aucie moim było coś innego nowszego to po prostu auto zmieniam. Tak mi wygodniej też z tego względu że ja sama nie zrobię muszę do wszystkiego znaleźć i kupić części i znaleźć ludzi. To mi się nie chce.
U mnie diesle to zawsze były woły robocze w DG i nawet nie wiem ile miały rur, bo jakoś nie oglądałam ich z tamtej strony. Natomiast auto prywatne to zawsze benzyna ale też no jak wiecie bez modów. Jest jaka jest i tak pójdzie sobie dalej
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
PABLOV6
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: PABLOV6 » 2 kwie 2023, o 18:19

Wiesz to już kwestia nawyku, chęci modzenia, robienia czegoś co sprawia Ci przyjemność i wiesz, że Twoja kasa nie poszła na darmo jeśli auto robi wrażenie i się podoba, wyróżnia się na tle standardowych modeli. Dodatkowo miło jest jak co chwilę słyszę od ludzi na żywo różne pochwały przeprowadzonych modyfikacji.
Ważne by nie zrobić agro tuningu ala F&F jak buliczaka Insignia bo to, że jemu się podoba to ok i można powiedzieć "ważne żeby właścicielowi się podobało"
No nie, w tym przypadku to już tak nie jest skoro 90% osób z forum, grupy miało polew czy już żal bo gość tyle kasy wydał na auto a tylko delikatnie mówiąc "zepsuł" samochód.
Każde moje auto w mniej lub więcej subtelny sposób modziłem, ale najpierw mając perfekcyjny stan techniczny auta a potem dopiero tzw. zabawy/mody.
Za 2 miesiące miną 3 lata jak kupiłem Insignię, nigdy bym się nie spodziewał, że Opel potrafi sprawić tyle radości, bezawaryjną jazdą. Prócz dyfuzora i programu już więcej nic nie planuję bo pójdzie w tym roku lub w przyszłym na wiosnę na sprzedaż i lecę w mocną benzynę 3.3V6T 370KM i tam będziemy się bawić w moce pod 500KM, chyba, że znów wrócę do czterech pierścieni lub innego modelu ze stajni VAG.
Maj/czerwiec będzie serwis powłoki ceramicznej u Głowackiego.
Jeśli będzie na sprzedaż to na pewno nie na grupie bo mogę się założyć, że 80% komentarzy będzie typy "oszalał z ceną" lub "w tej cenie kupisz B" 😁
Takie są plany a co życie pokaże to zobaczymy.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: wassermann » 3 kwie 2023, o 23:18

mazmarcin pisze:
2 kwie 2023, o 16:07
Tak było.
Mi w 2015 nie chcieli nawet felg 19" bazowych OPC (nie kutych 20") skonfigurować fabrycznie do 2.0T 4x4 :( Nie było jako opcji na liście i do widzenia. A co dopiero zderzak? Ale wiem, że Norbi trafił taką sztukę.
W tym roku lub w przyszłym na wiosnę na sprzedaż i lecę w mocną benzynę 3.3V6T 370KM
Aha. Stingerek :)

M.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8487
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: dokia » 4 kwie 2023, o 05:37

PABLOV6 pisze:
2 kwie 2023, o 18:19
(...)
Jeśli będzie na sprzedaż to na pewno nie na grupie bo mogę się założyć, że 80% komentarzy będzie typy "oszalał z ceną" lub "w tej cenie kupisz B" 😁
Takie są plany a co życie pokaże to zobaczymy.
I to jest właśnie to co twierdzę o tych zabawach. Fajne ale to nie inwestycja zwrotna a niestety niezwrotna. Skoro A będziesz chciał sprzedać w cenie B.
Tak jak wszyscy wątpią aby Buliczak znalazł jelenia za tyle co chce wziąć bo dziur narobił i zamaskował je wlotami od jaguara 🤦‍♂️ to mógł jaguara sobie kupić sportowego a nie z taniego starego opla w dieslu robić taką hybrydę. Auta bardzo szybko starzeją się. To niestety nie wino 🍷
Oczywiście życzę znalezienia kupca doceniajacego wszelakie takie inwestycje ale każdy facet też ma inny gust. I no będzie o to jednak trudniej niż w przypadku auta w standardzie.
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
LukisM
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 16 lis 2022, o 21:51
Auto: Insignia A FL Sedan
Kod silnika: B16DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Poznań

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: LukisM » 22 gru 2023, o 21:29

I jak, auto poszło na sprzedaż czy jakieś mody wleciały jeszcze?

Awatar użytkownika
PABLOV6
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 16 lip 2020, o 00:54
Auto: INSIGNIA 2.0 BITURBO
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: PABLOV6 » 27 lut 2024, o 16:32

@LukisM sorry, że dopiero teraz odpisuję ale dawno mnie tu nie było. Póki co jeszcze w moim posiadaniu i zostaje bo człowiek nie chce się z nią rozstawać co wiele osób ucieszyło, ten rok jeszcze pojeżdżę Insignią.
A coś tam nowego z modów powpadało 😁
Dyfuzor indywidualnie robiony u Waldka w "W Customs" i folia na przedniej szybie.
Na wiosnę szykuje się kilka nowych jeszcze modów.
Na bieżąco na IG wrzucam => https://www.instagram.com/opc.line.bitu ... RlOGNpZzNm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Bezosky OPC
Klubowicz
Posty: 24
Rejestracja: 9 sty 2022, o 21:14
Auto: Insignia A OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2009
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 1 raz

Re: INSIGNIA FL BITURBO OPC LINE RECARO 20" by PABLO

Post autor: Bezosky OPC » 27 lut 2024, o 17:00

O Majster ożył xD nie no tak serio to jestem ciekaw nadchodzących modyfikacji 😎

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”