------VII Ogólnopolski Zlot Insignia Club Polska - 15-17 maja - zapraszamy
--------------------
---------------------------Zapraszamy na naszą nową stronę klubową https://portal.insignia-club.pl
--------------------
-------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku --------------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Iśka w dieslu by Krzychu99

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4647
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 34 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: mazmarcin » 7 lut 2020, o 16:45

To zależy od chęci diagnosty 😂

Awatar użytkownika
Rooff_
Klubowicz
Posty: 2534
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 6 razy
Otrzymał  piwo: 24 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Rooff_ » 7 lut 2020, o 22:41

U mnie ani w tym ani w zeszłym roku nie robili analizy spalin :o
Swoją drogą - w BiTurbo to w którą rurę wsadzają sondę - prawą czy lewą? :lol:
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 511
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: as pik » 8 lut 2020, o 08:41

Wszystko to kwestia diagnosty.
Aktualnie nie jest obowiązkowe.
To ma się zmienić... ;)https://www.bankier.pl/moto/rzad-bierze ... zdow-2522/

Mechanicy zacierają ręce :)

kochar
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 13:58
Auto: CHEVROLET ORLANDO
Rok produkcji: 2012
Miasto: Łódź

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: kochar » 8 lut 2020, o 10:44

Artykuł ma rok i nic się nie zmieniło i długo nie zmieni.

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Krzychu99 » 13 lut 2020, o 15:57

213930km wymiana oleju po dotarciu nowego silnika. Wlany Motul 5w40 + filtr Mann. Jak dotąd nic niepokojącego się nie dzieje i mam nadzieję, że będzie tak jak najdłużej. A z drugiej strony ciągnie mnie do zakupu jakiejś dużej benzyny, ale muszę odgonić te nieekonomiczne myśli 😂

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 4251
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0 Turbo
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2011
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 74 razy
Otrzymał  piwo: 42 razy
Kontakt:

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: dokia » 13 lut 2020, o 15:59

Ale one są fajne :)

xul
Klubowicz
Posty: 932
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 18 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: xul » 13 lut 2020, o 16:52

Zawsze są jeszcze duże diesle. Kumpel miał Tuarega 4.2TDI. Gadał, że całkiem przyjemne spalanie (chyba poniżej 10l) jak na masę i przyjemność z jazdy (800Nm robi swoje). Jak popatrzysz, że te współczesne diesle nie są takie trwałe jak kiedyś i ich eksploatacja trochę kosztuje, to czasami lepiej kupić większą, starszą konstrukcyjnie benzynę, lać paliwo (trochę częściej niż do diesla), wymieniać olej i się cieszyć jazdą, a nie martwić uszczelką smoka, turbiną, egr, dpf, ...

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4647
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 34 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: mazmarcin » 13 lut 2020, o 17:15

Tylko jakiś wolny ssak bo tak to też wszystko na pokładzie co się może zje-bać.

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 511
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: as pik » 13 lut 2020, o 17:42

ST220 - z ostatniego roku produkcji... Robisz dolot i wydech i masz z strojeniem 240 kunia
W cenie Insigni :)

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Krzychu99 » 13 lut 2020, o 18:16

Ostatnio choruje na Infiniti g37 coupe, ale to większość targane z USA. Dla mnie byłoby to auto idealne 300 koni, rwd, wygląda super, nadaje sie na trasę. Mechaniczne to nissan 370z, więc koszty utrzymania akceptowalne. Największy minus to stare roczniki 2010-2013 i pochodzenie USA. Podoba mi się BRZ/GT86, ale one nie nadają się na daily. Najmądrzejsze byłoby chyba e92 albo a5.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4647
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 34 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: mazmarcin » 13 lut 2020, o 18:54

Ach te marzenia :lol:
Ja się przewiozłem RS6 z klientem i zachorowałem ale na obsługę auta to bym musiał w totka wygrać.
Mienił klocki przód - 8 koła :roll:

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 511
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: as pik » 13 lut 2020, o 19:11

Niestety VAG i siostry z ringami to ...złodziejska polityka cenowa pod względem części.

Patrz to : https://www.otomoto.pl/oferta/seat-leon ... f5632d4f3a
Krajówka ;)

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Krzychu99 » 13 lut 2020, o 19:22

Miałem plan na cupre r zanim kupiłem Insignie. I zrezygnowałem z niej, bo bałem się potencjalnych usterek w 2,0tsi(po czym kupiłem a20dth😂) I dalej uważam, że ten silnik przed 2013 rokiem to mina. No i chyba chciałbym rwd/awd. Ośka jest fajna z rolki, ale z tego już wyrosłem.

Marcin rs to inna liga kosztów. Ja to bym bardziej celował w 3,0t najlepiej 335 w e92 albo 3,2 wolnossace w a5.

Generalnie założenia są takie:
- zakup do 60k
- nie starsze od Insigni
- dające radość z jazdy, ale nadające się na daily

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 511
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: as pik » 13 lut 2020, o 19:29


Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Krzychu99 » 13 lut 2020, o 19:36

Coś takiego w coupecie byłoby idealne. Poza tym, że sprzedaż Insigni w tym momencie byłaby totalną głupotą z punktu widzenia Excela. A z drugiej strony kiedy jak nie teraz się bawić.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4647
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 34 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: mazmarcin » 13 lut 2020, o 19:38

Krzychu99 pisze:
13 lut 2020, o 19:22


Marcin rs to inna liga kosztów. Ja to bym bardziej celował w 3,0t najlepiej 335 w e92 albo 3,2 wolnossace w a5.

Wiem.
ale frajda z jazdy nie do opisania przy tych osiągach :lol:
Jak bym robił tylko na to auto to by może jakoś się naskrobało :lol:
Średnie spalanie ma na poziomie 13-14 litrów jak normalnie jeździ.

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Krzychu99 » 13 lut 2020, o 19:40

Eee to mniej pali niż moje poprzednie 2,3t w saabie 😂

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 4647
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 34 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: mazmarcin » 13 lut 2020, o 19:42

Bo tam ciężko wykorzystać 100 % auta :lol:
Normalnie nie ma jak chyba że ciągle sprint ze świateł :D
I w zabudowanym po 4 sekundach po prawku :oops:

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 511
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 10 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: as pik » 13 lut 2020, o 20:35

2.3t w Saabie Aero... Ahhhh to był gad :) znajomy miał.
Ślimak co chwila na inspekcji ale... To był wóz.
Te dźwięki jak samolot.

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Insignia A
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Krzychu99 » 13 lut 2020, o 21:01

Wersja Hot Aero 250km plus coś tam delikatnie podłubane. Z rolki killer jakich mało. Niestety skrzynia automatyczna i zawias nie nadążały za silnikiem. Spalanie to było minimum 15, przy deptaniu 2 z przodu lekko. No i awaryjność gdzie np przez zepsuty czujnik w wydechu auto wracało na lawecie :D Licząc z naprawami i paliwem 100km kosztowało jakieś 150zł, ale i tak było fajnie :D

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”