--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Iśka w dieslu by Krzychu99

P405
Zapaleniec
Posty: 3157
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: P405 » 18 kwie 2020, o 17:24

Przy jakiej prędkości ?. Czasami czujnik dostaje strzała temperatury i wywali błąd. Też to raz przerabiałem, najpierw wypaliłem DPF, a później bardzo ostro przegoniłem auto i wyskoczył błąd. Zajazd zgaszenie auta, skasowanie błędu i ok. Błędu nie można skasować w czasie jazdy.

Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 9030
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 117 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: mazmarcin » 18 kwie 2020, o 17:54

Szybkość mała . Było to w zabudowanym.

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 523
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Kura
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 11 razy
Otrzymał  piwo: 17 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Krzychu99 » 2 maja 2020, o 17:40

Dziś mija pierwszy rok użytkowania Iśki. Z racji, że prowadzę ewidencję przebiegu i kosztów postanowiłem podzielić się danymi, może akurat komuś się przyda :)

Przejechanie kilometry: 14800
Średnie spalanie: 8,56/100km
Koszty serwisu: 13655 zł (same części + naprawy)

Z rzeczy na plus: wygląd, prowadzenie(na kołach 18+), światła, stabilność przy wyższych prędkościach, świetni ludzie których dzięki niej poznałem

Wady: awaryjność, nadwaga powodująca mizerne osiągi, jakość plastików we wnętrzu

Mimo, że auto notorycznie mnie wqrwia swoimi awariami, jest ogromny rozczarowaniem po Signumie to dalej je lubię. Co najgorsze dalej mi się ogromnie podoba. W planach było tanie daily do trzaskania kilometrów. Wyszła świnka skarbonka, ale patrzę jaka śliczna ta świnka :D
Obrazek

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8540
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Jaguar E-Pace 250hp
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 201 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: dokia » 2 maja 2020, o 17:56

Jak pięknie napisane 😍

Koniec wydatków🤗 teraz tylko jeździć 👍
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 523
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Kura
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 11 razy
Otrzymał  piwo: 17 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Krzychu99 » 21 maja 2020, o 08:13

Wczoraj zaczął się świecic błąd od ESP. Szybka diagnoza, czujnik abs w lewym kole. Wystarczyło oczyszczenie czujnika i wtyczki, błąd znikł ESP :) Żeby nie było zbyt pięknie zrobiłem jazdę próbną i zawracając na podwórku chyba się wybierak wysrał :) Ogólnie to bardzo fajny samochód do ćwiczenia cierpliwości. Gorąco polecam, Krzysztof
Obrazek

Marek0
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
Auto: Insignia GS 2019
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Opole
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Marek0 » 21 maja 2020, o 08:57

Mi od zawsze ople się podobały i nimi oczywiście jeżdżę, jak widzę Tobie również stąd masz pewnie tyle cierpliwości. Oczywiście są inne marki ładne i ładniejsze ale jak długo się ma opelka trudno jakoś porzucić. Podobnie stwierdzam,że potrafi opel drażnić ale najważniejsze nigdy żaden nie rozkraczył mi się na drodze ,co może być motywujące dla przyszłych nabywców . Co ciekawe mój pierwszy był używany , najmniej awaryjny w trakcie 5-cio letniej eksploatacji,nic nie skrzypialo, trzeszczało i imponujący przebieg na koniec u mnie 350tys. ,mega zadowolony . Następne dwa nowe AJ w sedanie i insignia B,trudno narzekać bo nowe, w pierwszym jedna naprawa w jeden dzień usunięta, zdarza się. Najbardziej wkur... raz tu trzeszczy a innym razem gdzie indziej ,w insigni podobnie ,myślę że solidność spada ,a auta coraz ładniejsze, może to sposób na sprzedaż a resztę można sobie odpuścić. Stwierdzam brak solidności a tak niewiele brakuje żebym do końca z oplem już został,choć motoryzacja jest różnorodna. Jednak nie będę żył nadzieją i wiem że motoryzacja to biznes i nic się nie zmieni i następny nie będzie już opel. Niestety jeszcze insignia B powaliła mnie na kolana i uległem 😁ale już więcej nie dam się oczarować. Nie bójcie się OPLA zapewne gdzie indziej nie jest inaczej,a ja po prostu następnym razem chcem czymś innym w końcu pojeździć. Pozdrawiam🙂

gpawel

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: gpawel » 21 maja 2020, o 09:09

Krzychu to patrząc na cenę rocznego serwisu, dzieląc to na koszty miesięczne to miałbyś jakąś nowszą BMW w wynajmie długoterminowym :lol: U mnie koszty serwisu przez 1,5 roku były nieporównywalnie mniejsze, a i tak ich wartość często była moim kaprysem (np. jak wymiana lamp na nowe bo stare były porysowane i jeden obłyśnik popsuty) a mimo to mam Insigni i ogólnie Opla serdecznie dość. Tylko sprzedać to cholernie ciężko.

Marek0
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
Auto: Insignia GS 2019
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Opole
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Marek0 » 21 maja 2020, o 09:56

Jak narzekam na opla to koledzy z forum insigni b ,najwięcej aktywni, będący wcześniej też na tym forum i jak widzę obecnie nadal ,źle odbierają że narzekam ,bo oni czerpią przyjemność. Zgoda jadza też mi sprawia przyjemność ,ale jak pisali dziennikarze,czy insignia to już klasa premium,to można by stwierdzić , że tak po egzemplarzu pokazanym pierwszy raz na targach. Ludzie insignia nigdy nie wskoczy do Premium, sam znaczek będzie to przesądzał tak to ludzie widzą a gdzie reszta. Rozumiem kolegów czerpią przyjemność bo kupują często w leasingu, czy wynajmie długoterminowym, potem pożegnanie i dopiero u Kowalskiego zaczyna się jazda nerwów. Takich jak ja kupujących nową insignię zwyczajnie na lata jest pewnie mniej jak 50%. Niestety obawiam się, że to nie będzie na lata auto tylko jak zacznie się jazda że człowiek będzie miał z jazdy nerwy to do opchnięcia 😥.

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 523
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Kura
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 11 razy
Otrzymał  piwo: 17 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Krzychu99 » 15 lip 2020, o 11:18

Z powodów zawodowych i braku czasu na użytkowanie auta Iśka na sprzedaż. Więcej info w dziale sprzedam :)

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 523
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Kura
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 11 razy
Otrzymał  piwo: 17 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Krzychu99 » 31 paź 2020, o 14:41

Najlepszy dowód, że rozmiar jednak ma znaczenie. 18 vs 20

Obrazek

Awatar użytkownika
Maciej1486
Użytkownik
Posty: 148
Rejestracja: 6 sty 2020, o 10:12
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto: Bydgoszcz/Nakło
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Maciej1486 » 31 paź 2020, o 15:32

Też tak myśle i zmieniam 17 na 19 lub 20:)

Pawel_wro

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Pawel_wro » 31 paź 2020, o 17:07

Zawsze wydawało mi się ,że 18 to duża felga, i w Megane i w Oplu.... wydawało mi się 😉
Zmiana zdecydowanie na plus!

xul
Klubowicz
Posty: 1883
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: xul » 31 paź 2020, o 17:21

Myślę, że teraz to było przejście 20 -> 18 ;)
Producenci zaczęli oszczędzać na nadkolach i porobili wielkie dziury, to trzeba czymś zapchać ;)
W segmencie B można spotkać fabryczne 18", a w suvach 23" ważące 45 kg (współczuję wulkanizatorowi)

Awatar użytkownika
Maciej1486
Użytkownik
Posty: 148
Rejestracja: 6 sty 2020, o 10:12
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DTE
Rok produkcji: 2014
Miasto: Bydgoszcz/Nakło
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Maciej1486 » 31 paź 2020, o 18:51

W nowym Sceniku jest wielkie koło, a opona o szerokości 195

Smajl
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: 7 mar 2018, o 18:04
Auto: Insignia Cosmo HB 5D
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Rzeszów
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Smajl » 31 paź 2020, o 22:21

Zdecydowanie 20" robi robotę;)
Insignia ma wielkie koła i nawet 18 ma na niej spory balon;)

Awatar użytkownika
Krzychu99
Użytkownik
Posty: 523
Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
Auto: Kura
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2020
Miasto: Bielsko-Biała
Postawił piwo: 11 razy
Otrzymał  piwo: 17 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: Krzychu99 » 23 sty 2021, o 16:12

Auto u nowego właściciela, temat proszę zamknąć :)

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 4203
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 33 razy

Re: Iśka w dieslu by Krzychu99

Post autor: IBZI » 23 sty 2021, o 16:54

Zamykam.

carvertical VIN check
Zablokowany

Wróć do „Auta forumowiczów”