--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Iśka w dieslu by Krzychu99
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Mam nadzieję, że to szydera z tym lataniem bokiem ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
@Alex No pewnie, że szydera. Iska się nie nadaje do takich rzeczy, aczkolwiek fajnie sprawdzić jak się auto zachowuje w krytycznych sytuacjach. Lepiej na przełęczy niż gdzieś na wioskach.
@dokia Salmopol, pierwszy śnieg w Beskidach w tym roku
@dokia Salmopol, pierwszy śnieg w Beskidach w tym roku
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
213kkm w Insigni zaczęło nagle w trasie coś dzwonić. Z racji na brak komunikatu o ciśnieniu obstawiony został dwumas. Trochę szybko patrząc na przebieg i latanie w trasie. Po wymianie dwumasy dalej cos dzwoniło stąd decyzja o zdjęciu miski. Problem został znaleziony, nie wiem czy to dobrze bo okazały się nim być obrócone dwie panewki. Na ten moment zamówione nowe serce w autopasji. W planie była sprzedaż, ale po wstępnej analizie kosztów Iśka trochę jeszcze u mnie polata:)
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
a kto weryfikował dwumasę że ją wskazał jako winowajcę..
Posiadam części do Insigni, wykonuje dokładanie wyposażenia: grzane fotele, lusterka składane itp
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Mechanik, chyba sami sie zdziwili jak po wymianie dalej tłukło bo szukanie problemu szło w kierunku skrzyni biegów. Panewki początkowo wgl nie były podejrzane ze względu na potwierdzony stosunkowo niski przebieg oraz użytkowanie głównie w trasie.
-
- Zapaleniec
- Posty: 1530
- Rejestracja: 10 paź 2017, o 10:27
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 23 razy
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
a jaki tu niski przebieg ? te silniki zacieraly sie na panewkach przy 170-180 tys km.. raczej i tak dlugo jezdzil bez zatarcia.. po za tym panewka stuka non stop a kolo DM cichnie po wcisnięciu sprzęgla do polowy nawet to o tym mechanik nie wie ?
Posiadam części do Insigni, wykonuje dokładanie wyposażenia: grzane fotele, lusterka składane itp
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
@Buluś No wiesz zawsze uważałem, że diesel to 500k powinien przelatać bez remontu, a problemy a20dth biorą sie z niewłaściwych wypalań dpf co przy użytkowaniu w trasie nie powinno mieć miejsca. Okazuje sie, że okrutnie się myliłem. Co do samej diagnozy nie było mnie przy niej, dostałem telefon że DM. Zresztą czy zmieniony teraz czy za dwa miesiące, jeden wuj ważne co by auto było gotowe na 7.
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Tak powinno być 500tys spokojnie powinien zrobić trzeba częściej wymieniać olej i nie przerywać wypalenia dpf znam przypadek kolega ma ponad 360 i wszystko jest ok tak czy siak są to dobre samochody
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
jak dla mnie 2.0CDTI to kot w worku.. ktoś jeździł tym autem od nowości do powiedzmy 150 tys km i to że następna osoba wie co i jak się powinno nie wiele zmieni.. a sama uszczelka smoka ma mało do przebiegu.. twardnieje z wiekiem jak każda inna uszczelka w oplach od 10 lat kiedy to mocno się ich jakość pogorszyła
Posiadam części do Insigni, wykonuje dokładanie wyposażenia: grzane fotele, lusterka składane itp
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Moim zdaniem w porównaniu do Signuma jakościowo jest wielki krok w tył. Problemy, które były pozostały(choćby hacząca 2 w f40), a do tego doszły kolejne i to sporo poważniejsze. Trochę się zawiodłem, ale to chyba norma w dzisiejszych wozach.
-
- Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 1 mar 2015, o 19:32
- Auto: Insignia 1.6T/ VC3,2
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Ożarów Mazowiecki
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
jeśli chodzi o jakość w porównaniu do Vectry C/Signum to jest przepaść ale na plus dla insigni.. jakość wnętrza, plastiki które w VC były zaorane na drzwiach.. słabe skóry na kierownicach, problemy z elektroniką - panele klimy, cimy, przełączniki, tempomat - tu tego nie ma... zawieszenie to samo do 200 tys w iśce praktycznie nic się nie robi.. a w VC prawie wszystko już wysypane i zrobione.. jedynie na minus dla insigni to problemy z rdzą której VC nie miały, brak kilku rzeczy w wyposażeniu które w VC były no i problem z silnikami - w dislu wada najpopularniejszego słupka a w benzynie brak dobrego mało awaryjnego mocnego silnika. Nawet hamulce podstawowe w Insigni sporo mniejsze od 314 z VC a hamują dużo lepiej
Posiadam części do Insigni, wykonuje dokładanie wyposażenia: grzane fotele, lusterka składane itp
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
Sprzedam Insignie 1.6Turbo moja prywatna 76 tys km przebiegu
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Może to kwestia zużycia egzemplarzy, które miałem ale ja uważam dokładnie na odwrót. W Signumie mimo 13lat i prawie 300kkm nic w środku nie wydawało dźwięków poza lodówką. Amortyzatory oem zmieniłem przy 270kkm, a auto jeździło na 19 i sprężynie-30. Co do elektroniki zepsuła się jedynie klamka bagażnika, gdzie wystarczyło wyczyścić mikrostyk. Także może to kwestia egzemplarzy na jakie trafiłem, wersji wyposażenia(Sig był na wypasie), ale moim subiektywnym zdaniem Signum sprawiał wrażenie lepiej zrobionego.
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
212 700
Insignia odebrana zrobione:
- silnik po kompletnej regeneracji
- rozrząd z pompą wody
- sprzęgło z dwumasą
- uszczelki, podkładki pod wtryski itd.
Z racji, że remont pochłonął 5 cyfrową kwotę auto raczej ma u mnie dożywocie.
Insignia odebrana zrobione:
- silnik po kompletnej regeneracji
- rozrząd z pompą wody
- sprzęgło z dwumasą
- uszczelki, podkładki pod wtryski itd.
Z racji, że remont pochłonął 5 cyfrową kwotę auto raczej ma u mnie dożywocie.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2020, o 17:43 przez Krzychu99, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Iśka dostała dziś nowy stempel do dowodu. Badanie przeszła bez problemu co ciekawe bez żadnej sondy wkładanej w wydech czy innych analizatorów spalin. Chyba forumowe demonizowanie diesli i straszenie przeglądami mijało się z rzeczywistością
-
- Klubowicz
- Posty: 1861
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Może zależy od stacji albo przepisy się zmieniły. W zeszłym roku w czerwcu u mojej mamy sprawdzali spaliny, rok wcześniej również. Kazali tylko kilka razy porządnie przegazować przed wjazdem, ale najskuteczniejsze jest przedmuchanie wydechu w trasie. Jak jest auto sprawne, to nie ma się czego bać.