--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Niestety,wszędzie można trafić na jakiś idiotów.
Zastanawia mnie czy w polifcie afl dostosowuje się do stylu jazdy czy coś w ten deseń. Po ostatniej trasie klekotem,gdzie szło szybko i na sporcie wyraźnie światła jaśniej świecą niż w benzynie ,gdzie nią się turlam po mieście tylko po parę kilometrów.
Obecnie taki sam styl w klekocie,a świecą lepiej.Chyba ,ze kwestia palników zamontowanych
Zastanawia mnie czy w polifcie afl dostosowuje się do stylu jazdy czy coś w ten deseń. Po ostatniej trasie klekotem,gdzie szło szybko i na sporcie wyraźnie światła jaśniej świecą niż w benzynie ,gdzie nią się turlam po mieście tylko po parę kilometrów.
Obecnie taki sam styl w klekocie,a świecą lepiej.Chyba ,ze kwestia palników zamontowanych
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Nie. Różnica polega na wł/wył trybu Sport. W Sporcie światła podnoszą się od razu, nawet na postoju. Nie ma wówczas trybu szerokokątnego do jazd w mieście, tylko od razu snop przed siebie. To na 100%. Wydaje mi się również, że w Sporcie włącza się tryb autostradowy (granica ok. 120 km/h) w sposób zdecydowany po przekroczeniu tej granicy, a bez Sportu odbywa się to jakby bardziej leniwie i, być może, stopniowo.
M.
M.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
By Ci zrobił cyt. klasyka "z d...y jesień średniowiecza"
Szkoda by było i auta i Twojego zdrowia oraz nerwów.
Szkoda by było i auta i Twojego zdrowia oraz nerwów.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Czyli chyba różnica w palnikach, chociaż przed trasą jakoś nie zauważyłem,by w benzynie słabiej świeciły
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Ale że co? Jaka geneza pytania? Bo ostatnio byłem nieco wyłączony, poświęcając się bardziej niż zwykle robocie
Odp: Za nieco ponad 3 lata - i chciałbym spokojnie dojechać bez przygód do tego terminu
M.
Odp: Za nieco ponad 3 lata - i chciałbym spokojnie dojechać bez przygód do tego terminu
M.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Już sobie to wyobrażam... Moja niunia wożąca płyty chodnikowe, że o byciu stukaną na stojąco nie wspomnę... No way!!!
M.
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
oj tam oj tam już nie rób scen Przecież zapłacę
Już poprzewoziłam przecież obecną te betony które chciałam mieć, to więcej wozić nie będę. A poza tym, przecież kiedyś i tak ta Twoja zmieni właściciela. Moja koleżanka też nie myślała o sprzedaży tej Iśki którą mam teraz, ale ja wymyśliłam że chcę ją kupić w kilka dni i tak się stało.
No i ta obecna przecież jest obstukana na stojąco, więc kolejna nie będzie. To moje pierwsze obstukane tak auto, po prostu jest taka śliczna i seksowna że każde inne auto chce ją stukać a to w sumie czwarte tylko moje w łańcuchu sprzedawanych-kupowanych , bo mazdolotki zastępczej nie liczę.
Będzie dobrze. Dbaj tylko o nią abym się nie rozmyśliła, bo tylko Twoja z tych tutaj form B ma silnik który jest fajny
Na razie nie stresuj się, Ty masz trzy lata a i ja muszę się szybko rozglądać za czymś do amortyzacji, bo zaraz obecna się wyzeruje mi. Ostatnio przeglądam Rav4, -już myśląc o zmianie Avensisa tak typowałam, nawet w Ostrowi M. coś oglądałam, a potem nagle przypomniałam sobie że mam koleżankę z 5cioletnią Iśką i że już chyba mogłaby mi sprzedać i kupiłam ją online
Już poprzewoziłam przecież obecną te betony które chciałam mieć, to więcej wozić nie będę. A poza tym, przecież kiedyś i tak ta Twoja zmieni właściciela. Moja koleżanka też nie myślała o sprzedaży tej Iśki którą mam teraz, ale ja wymyśliłam że chcę ją kupić w kilka dni i tak się stało.
No i ta obecna przecież jest obstukana na stojąco, więc kolejna nie będzie. To moje pierwsze obstukane tak auto, po prostu jest taka śliczna i seksowna że każde inne auto chce ją stukać a to w sumie czwarte tylko moje w łańcuchu sprzedawanych-kupowanych , bo mazdolotki zastępczej nie liczę.
Będzie dobrze. Dbaj tylko o nią abym się nie rozmyśliła, bo tylko Twoja z tych tutaj form B ma silnik który jest fajny
Na razie nie stresuj się, Ty masz trzy lata a i ja muszę się szybko rozglądać za czymś do amortyzacji, bo zaraz obecna się wyzeruje mi. Ostatnio przeglądam Rav4, -już myśląc o zmianie Avensisa tak typowałam, nawet w Ostrowi M. coś oglądałam, a potem nagle przypomniałam sobie że mam koleżankę z 5cioletnią Iśką i że już chyba mogłaby mi sprzedać i kupiłam ją online
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Wczoraj przegląd po 2 latach - to już 2 lata Na liczniku skromne 26,000 km.
Do wymiany poszły przednie klocki, ktoś tu ma ciężką nogę Tarcze zeszły z 30 do 29 mm, więc je delikatnie przetoczyli. W najbliższym czasie czeka nas delikatne docieranie klocków, więc w sam raz zdążymy przed wyjazdem w Polskę za 3 tygodnie. Do baku wszedł preparat czyszczący osady (dodatek do benzyny), a tak poza tym to standard bez niespodzianek. W porządku serwis - przed miesiącem byłem na wymianie oleju i zapamiętali moje pytanie o dostępność klocków, które sobie sprowadzili na magazyn, więc wczoraj mogli mi je wymienić. Normalnie nie przechowują tych Brembo na stanie.
Auto oddali umyte - zasłużyła zatem na fotkę
Wprawdzie przed rokiem błyszczała się bardziej, bo wówczas położyłem powłokę - ale zrobiłem to, jak to się mówi, dwa razy - po raz pierwszy i ostatni Jak dla mnie niewypał - owady trzeba od razu zmywać, bo zrobią ubytek, na Karchera nie jeździć, bo chemia zje powłokę - kurde, nie mam czasu na pieszczoty. Po 2 miesiącach brud siadał na bokach jakby nie było żadnej powłoki - dla mnie zawracanie głowy. Samo mycie detailingowe super - ze starannością i profesjonalne, nie strach oddać w ręce takich ludzi. Ale powłoka to raczej symbol dobrobytu, jak ktoś nie ma na co wydawać $$$ Ja wolę je przepić
M.
Do wymiany poszły przednie klocki, ktoś tu ma ciężką nogę Tarcze zeszły z 30 do 29 mm, więc je delikatnie przetoczyli. W najbliższym czasie czeka nas delikatne docieranie klocków, więc w sam raz zdążymy przed wyjazdem w Polskę za 3 tygodnie. Do baku wszedł preparat czyszczący osady (dodatek do benzyny), a tak poza tym to standard bez niespodzianek. W porządku serwis - przed miesiącem byłem na wymianie oleju i zapamiętali moje pytanie o dostępność klocków, które sobie sprowadzili na magazyn, więc wczoraj mogli mi je wymienić. Normalnie nie przechowują tych Brembo na stanie.
Auto oddali umyte - zasłużyła zatem na fotkę
Wprawdzie przed rokiem błyszczała się bardziej, bo wówczas położyłem powłokę - ale zrobiłem to, jak to się mówi, dwa razy - po raz pierwszy i ostatni Jak dla mnie niewypał - owady trzeba od razu zmywać, bo zrobią ubytek, na Karchera nie jeździć, bo chemia zje powłokę - kurde, nie mam czasu na pieszczoty. Po 2 miesiącach brud siadał na bokach jakby nie było żadnej powłoki - dla mnie zawracanie głowy. Samo mycie detailingowe super - ze starannością i profesjonalne, nie strach oddać w ręce takich ludzi. Ale powłoka to raczej symbol dobrobytu, jak ktoś nie ma na co wydawać $$$ Ja wolę je przepić
M.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
No nie tylko, nieuważnie koleżanka czyta forum. Polecam ten wątek na przykład: https://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=79&t=5825
@wassermann Ja miałem wymianę klocków przód/tył po 33 kkm i w moim serwisie mieli co potrzeba bez uprzedniego zamawiania, tarcze nie ruszane.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
@jurass, widocznie w GDN sporo mniej 2.0T niż w WAW, więc nie magazynują rzadko używanych części (koszty). Przed miesiącem ostrzegali mnie, że jak na przeglądzie zakwalifikują klocki do wymiany, to będę musiał przyjechać jeszcze raz. Ale ściągnęli je w ciemno.
Dosłownie w drodze na przegląd po raz pierwszy mi zadudniły jak przyhamowałem z prędkości właściwej dla ekspresówki. Czyli pierwszy objaw "kończenia się". Jeszcze nie piszczały.
M.
Dosłownie w drodze na przegląd po raz pierwszy mi zadudniły jak przyhamowałem z prędkości właściwej dla ekspresówki. Czyli pierwszy objaw "kończenia się". Jeszcze nie piszczały.
M.
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
@wassermann Ja teraz nie pamiętam jak to było, że udało mi się utrafić i pojechać. Musiałem mieć jakiś delikatny efekt dźwiękowy. Przegląd i wymianę oleju miałem przy 25,2 kkm, ale klocki jeszcze były ok, na ok. 10 kkm jak powiedzieli, więc byłem czujny. Jak pojechałem przy 33 kkm, to zakwalifikowali do wymiany przód i tył i uzyskali zgodę leasingodawcy, który się jednak lekko zdziwił, że tak drogo. Teraz przegląd pewnie będę miał w połowie marca, bo przebiegu nie nabiję wcześniej i klocki zapewne jeszcze będą znowu ok.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
To prawda. Nie czytam wszystkiego. Tak mi przykro
Radio 357 :)
- Jaromat
- Użytkownik
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: OKR
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
To ja mam 44 tys km i jeszcze jest ponad połowa klocka, info z 30.07 bo wymieniałem olej
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Ma mały przebieg,więc pewnie krótkie odcinki, buta i hamulec. Po coś kupił to GSI nie dla samego wyglądu . Mam 30tys i jeszcze na drugie tyle starczą, ale w koło komina toczę się, dopiero jak trasa to odmulacz stosuję ,raczej bez niepotrzebnego hamowania,moja to limuzyna a nie GS.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
W poprzedniej też wymieniałem po 27 tys. pierwsze klocki i po kolejnych 25 tys. km drugie
Ciężkie auto, szybkie, to i klocki szybko schodzą. Najbardziej dostają w tyłek na autostradzie.
Aczkolwiek obecna Insi miała mniej okazji jeździć w trasy niż poprzednia, ale w niej faktycznie lubię pobawić się hamulcem, bo tak sprawnie działa Wytrzymać do późna przed zakrętem i zahamować ostrzej, zwłaszcza że fajnie wówczas redukuje bieg (w trybie Sport). W GSi zrobili to tak, że im ostrzej wciśniesz hamulec (krótko), tym bardziej zdecydowana redukcja biegu następuje tuż po puszczeniu hamulca. Nawet do 5000 rpm potrafi wbić. Potrzyma tak 2 sekundy i wraca do spokojnych obrotów. To jest o tyle fajne, bo pod nogą jest moc natychmiast po przyhamowaniu. Nie trzeba czekać aż skrzynia zredukuje dopiero po wciśnięciu gazu. Sprytnie to oprogramowali - czytałem relację ze strojenia programu skrzyni, jak GSi była w zapowiedziach, no i to faktycznie jest na pokładzie.
M.
Ciężkie auto, szybkie, to i klocki szybko schodzą. Najbardziej dostają w tyłek na autostradzie.
Aczkolwiek obecna Insi miała mniej okazji jeździć w trasy niż poprzednia, ale w niej faktycznie lubię pobawić się hamulcem, bo tak sprawnie działa Wytrzymać do późna przed zakrętem i zahamować ostrzej, zwłaszcza że fajnie wówczas redukuje bieg (w trybie Sport). W GSi zrobili to tak, że im ostrzej wciśniesz hamulec (krótko), tym bardziej zdecydowana redukcja biegu następuje tuż po puszczeniu hamulca. Nawet do 5000 rpm potrafi wbić. Potrzyma tak 2 sekundy i wraca do spokojnych obrotów. To jest o tyle fajne, bo pod nogą jest moc natychmiast po przyhamowaniu. Nie trzeba czekać aż skrzynia zredukuje dopiero po wciśnięciu gazu. Sprytnie to oprogramowali - czytałem relację ze strojenia programu skrzyni, jak GSi była w zapowiedziach, no i to faktycznie jest na pokładzie.
M.
-
- Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 1 kwie 2020, o 20:31
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Rzeszów
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Cholera, dopiero teraz to przeczytałemwassermann pisze: Jak dla mnie niewypał - owady trzeba od razu zmywać, bo zrobią ubytek, na Karchera nie jeździć, bo chemia zje powłokę - kurde, nie mam czasu na pieszczoty. Po 2 miesiącach brud siadał na bokach jakby nie było żadnej powłoki - dla mnie zawracanie głowy.
M.
Moja od wczoraj w SPA, czytałem sporo o ceramice, ale nigdzie nie czytałem, że owady "zjadają " powłokę. Przecież to nie ma sensu żeby po każdej szybszej jeździe auto myć. Jesteś pewien?
W środę lub czwartek odbieram auto i będę miał robiony kurs co mogę a co nie mogę, aż zapytam o te owady.
Jaki produkt Ci nałożyli?
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
@Resoviak
Właściciel interesu sam mówił mi o tych owadach, nerwowo przy tym zdejmując jakieś drobne ślady z powłoki swojego A7 Odniosłem wrażenie, że to jego fobia. "Koniecznie zmywać, koniecznie, te cholerne owady, od razu na stacji przemywać!"
Jedna warstwa Tevo S36. Miała starczyć na rok. Dwie podobno starczają na 3 lata. Pomyślałem "sprawdzi się od lipca do zimy, to za rok położę tę za 3000 zł (a tak dałem 1500). Auto po zabiegu stało pod lampą, a potem parę dni w garażu. Wyglądało cudnie, ale tak jak pisałem - 2 miesiące później już złapało brud na bokach od zwykłego jeżdżenia. A proszek na myjni Karcher to ponoć zabójstwo dla powłoki. "Pan przyjedzie na mycie ręczne" - jasne, umówi się, odbierze za parę godzin - kurde, nie mam na to czasu! Miało być ułatwienie, że wystarczy opłukać wodą myk na szybkości, a okazało się, że trzeba pieścić i się certolić. Tak więc o ile jakość pracy studia detailingowego znalazła moje najwyższe uznanie, to już sama powłoka nie spełniła moich oczekiwań. Ale podobno ludzie, którzy robią w swych autach te zabiegi, dzielą się na tych, którzy nie wyobrażają sobie bez nich auta i na tych rozczarowanych.
M.
Właściciel interesu sam mówił mi o tych owadach, nerwowo przy tym zdejmując jakieś drobne ślady z powłoki swojego A7 Odniosłem wrażenie, że to jego fobia. "Koniecznie zmywać, koniecznie, te cholerne owady, od razu na stacji przemywać!"
Jedna warstwa Tevo S36. Miała starczyć na rok. Dwie podobno starczają na 3 lata. Pomyślałem "sprawdzi się od lipca do zimy, to za rok położę tę za 3000 zł (a tak dałem 1500). Auto po zabiegu stało pod lampą, a potem parę dni w garażu. Wyglądało cudnie, ale tak jak pisałem - 2 miesiące później już złapało brud na bokach od zwykłego jeżdżenia. A proszek na myjni Karcher to ponoć zabójstwo dla powłoki. "Pan przyjedzie na mycie ręczne" - jasne, umówi się, odbierze za parę godzin - kurde, nie mam na to czasu! Miało być ułatwienie, że wystarczy opłukać wodą myk na szybkości, a okazało się, że trzeba pieścić i się certolić. Tak więc o ile jakość pracy studia detailingowego znalazła moje najwyższe uznanie, to już sama powłoka nie spełniła moich oczekiwań. Ale podobno ludzie, którzy robią w swych autach te zabiegi, dzielą się na tych, którzy nie wyobrażają sobie bez nich auta i na tych rozczarowanych.
M.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia GSi 2.0T - Silberblitz by Wassermann
Niestety, ceramika to te wieczne ceregielenie się z myciem ręcznym. Ja myję i wycieram mikrofibrą sama. Bo przecież nikt nie zrobi tego tak dobrze jak ja no i nikt nie będzie mojego auta dotykał
Na mojej jest Gtechniq crystal serum Black
Na mojej jest Gtechniq crystal serum Black
Radio 357 :)